Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nattens hemmeligheder -Malfurion
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion
//Kender det alt for godt :P//
Gæst- Gæst
//Sorry, bliver nødt til at løbe.//
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
//Okay, ses :P//
Gæst- Gæst
"Altså jeg har aldrig oplevet kærligheden, sådan rigtigt. Jeg tænker tit at jeg skal have et liv uden kærlighed og kys," Okay det lød måske lidt ment som en spøg, men det var det hun troede på. Hvorfor var hun da ellers ikke blevet forelsket i en mand, og i det helle taget kysset med en.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Gæst- Gæst
"Det er som om at jeg ikke har noget hjerte, og jeg tror at hvis jeg endelig blev forelsket, ville jeg blive så forvirret over mine følelser, at jeg ikke ville se det gode der stod lige foran mig." Hun havde virkelig lyst til at have den nervær, som sådan nogle personer har. Men hun var bange for hvad hun ville kunne gøre mod manden hun var sammen med.
Gæst- Gæst
"Efter hvad jeg har hørt kan kvindlige vampyre ikke få børn." Sagde hun trist, *Hvad er det du sidder og tænker på, du er kun 17 år Sookie.* Men enerst inde havde hun dette kvindeønske, om at få mand og børn. *Hey nu ikke negative tanker* Hun smilede alt hvad hendes mund kunne, og fuktede læberne. Han kiggede på Malfurion med længsel efter et 'almindeligt' liv, i øjnene.
Gæst- Gæst
"Er der da en anden kvinde i dit liv, en der ikke har et evigt liv?" Okay hun var meget nysgerrig, måske lidt for meget. Så hun bøjede hovedet en smule.
//du er ikke den eneste//
Gæst- Gæst
"Det var godt at høre, jeg mener at du har en... Ja en kvinde i dit liv. Men så skulle du måske holde bedre fast på hende, være sammen med hende. Måske... Jeg ved ikke hvad i har som trationer, men måske... jeg ved ikke. Jeg er jo også ny på dette punkt. Men gifte dig med hende, så ved du at hun er din, og omvendt." Sagde hun glad. Kvinden der var i hans liv var heldig, for han havde en masse følelser gemt i sig, måske dybt derinde, men de var der, for det kunne Sookie mærke.
Gæst- Gæst
"Hey, jeg mener altså at jeg har smilet hele aften. Og jeg mindes ikke at jeg har fået dig?" Sagde hun drillende, med et endu større smil på læben.
//Kreasvigt//
//Også her :P//
Gæst- Gæst
"Det siger du sikkert til alle kvinder du går forbi, om de så er vandskabninger," Hun smilede over sin lille joke, men kom så på bedere tanker. For hun ville nødigt gøre det svære for ham, end det i virkeligheden var.
"Måske skulle du bare sammenligne kvinden, med din kvinde. Og så vil din kvinde sikkert vinde. Okay det lyder måske lidt dumt, men meget nyttigt tror jeg nok." Hun lagde sig ned ved siden af ham, "Eller så skulle du bare gøre som nu."
Gæst- Gæst
Hun vendte sig om mod ham, og lavede sine yndige øjne. Nu ville hun sætte ham på prøve, hun vidste hvor grænsen lå. Hun svingede håret om den ene skulder, og satte sig halvt op. Åbnede munden halvt op og lod sin tunge fugte hendes tunge, stilfærdigt. Hun satte sig lidt tættere på ham, var spændt på om han kunne sige imod, og kiggede ham i øjnene.
Gæst- Gæst
"Pis" Sagde hun højt, og brugte alle sine krafter for at løsne sig fra hans greb. Pludselig stod hun ret op af et træ, med hovedet i hænderne. Og sank lige så stille til jorden. Hun havde været så tæt på sit føreste kys, og brændte det bare af. Hun fattede det ikke.
Gæst- Gæst
"Det var dumt af mig, jeg ville bare... Altså se... om du måske... Kunne sige fra. Bare denne ene gang." Og sekundet efter stod hun foroverbøjet, over ham. Med skyldbeviste øjne.
"Undskyld, det kunne jeg ikke være bekendt over for dig, og heler ikke over for mig selv." Først der kom hun i tanke om Cervo, hun forstod det ikke. Hun havde ikke tænkt på andet end ham i flere døgn, fordi han havde plantet nogle følelser i hende, som hun aldrig ville kunne glemme.
Gæst- Gæst
"Hvad skal det være for en slags kvinde?" Hun sank en klump, og tænkte på hvor stor denne svaghed egentlig var. Hun var villig til at hjælpe ham, vis hun kunne.
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Une pierres hemmeligheder - Nanna
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
» Skovens hemmeligheder-Liony
» Parkens hemmeligheder (//Shirath - Alecia - Michael\\)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips