Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nattens hemmeligheder -Malfurion
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion
"Jeg er ikke så vild med det, det er ligesom at stjæle. Men jeg tør ikke lade være, så... Nogle gange bliver jeg nødt til det." Hun lagde sin kind mis hans, og trak lidt ned i håndklædet.
"Jeg skulle måske få noget tøj på, men jeg vil så nødig flytte mig. Hun lukkede øjnene, og vente sit ansigt mod ham. *Sookie, gør det nu bare, du ved at du elsker ham.* Sagde den indre stemme i hendes hovede, som tit havde ret.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke Ace, har du ikke gjordt nok for mig. Du har givet mig kærlighed, og fået mig til at forelske mig. I en helt igennem dejlig person, en som der fortjener noget meget stort." Hun lod deres løber mødes, og frydede sig under hans hænder. Hun lagde sine hænder bag hans hovede, og blev overstrømmet med en tanke om at dette endelig var det rette.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Gæst- Gæst
"Ja. Ja, det før jeg." Sagde hun med hviskende stemme, det var helt uhyggeligt så sandt det lød i hendes øre. "Ja... Jeg elsker dig, så meget... Som mit lille hjerte over hovedet kan bære, at elske en anden." Hun kiggede ind i hans øjne, og hendes øjne lyste så klart og tydeligt, et ægte bevis på at hun elskede denne mand. Hun bed sig i læben, og lagde sit hovede på skrå. Mens hun nærstuderede hans ansigt, som aldrig før.
//Fucking Krea-svigt >_<
Gæst- Gæst
"Det vil være mig en ære, men bedre vis jeg måtte trække mig ind i mit kammer, og få noget kluns på." Sagde hun på det mest gammeldags sprog hun kunne komme i tanke om, og blinkede til ham. Hun rejste sig fra ham, men gav ham mellem øjnene. Da hun gik ind på 'sit kammer' vrækkede hun ekstra med numsen, bare for at iraterre. Hun kiggede ind i sit klædeskab, og så lidt utilfreds ud. Hun ville gerne se flot ud, især for Aces skyld. Men det eneste hun havde var bukser, og så en kjole det var bare LIDT for kort til hendes smag. Så hun valgte et par cowboy bukser, en blå skjorte med en sort bluse under. Og selvfølgelig sine sorte All-Stars, hun redte sit hår, som ellers ville ligne en sort løvemanke. Men hun undlod dog at tage makeup på. Som hun godt nok heller ikke plejede at gøre til hverdag.
"Så... Lad os gå mørket i møde." Sagde hun med blød stemme.
//Jeg dør af det her Kreasvigt.. -.-//
Gæst- Gæst
"Du ser fremragende ud." Hun blinkede til ham, og smilede
så man kunne se hendes hugtænder. Hun tog hendes arm ind i hans og sagde:
"Det vil være mig en ære, at følge med dem ud i natten." Svarede hun med samme gelante måde. Men spurgte så, på nutiddansk;
"hvor har du tænkt dig at vi skal hen?"
Gæst- Gæst
"Der hvor du er, vil jeg hen. For der er ikke noget andet jeg mere har lyst til, end at være hos dig. Uandset hvordan." Og gik med ham hen til døren, hun tog lige sin grønne jakke over armen. Hvor nøglerne til lejeligheden, og den såkaldte elskede I-Pod.
"Vi kan starte med den sydlige del af jordkloden." Sagde hun med et smil. "Ej... Vi kan starte med det sted du vil vise mig." Sagde hun, med en meget spændt stemme.
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Une pierres hemmeligheder - Nanna
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
» Skovens hemmeligheder-Liony
» Parkens hemmeligheder (//Shirath - Alecia - Michael\\)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips