Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nattens hemmeligheder -Malfurion

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 16:40

Hun lænede sig op af ham, med hans arme rundt om sit liv. Hun tog en stor indånding;
"Jeg er ikke så vild med det, det er ligesom at stjæle. Men jeg tør ikke lade være, så... Nogle gange bliver jeg nødt til det." Hun lagde sin kind mis hans, og trak lidt ned i håndklædet.
"Jeg skulle måske få noget tøj på, men jeg vil så nødig flytte mig. Hun lukkede øjnene, og vente sit ansigt mod ham. *Sookie, gør det nu bare, du ved at du elsker ham.* Sagde den indre stemme i hendes hovede, som tit havde ret.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:48

"Vi kan sidde her, lidt endnu, hvis du vil?" spurgte han kærligt og kyssede hendes kind. "Ville du føle at det var som at stjæle hvis jeg fandt nogle offre til dig? Så er det jo nærmere en slags gave?" sagde han og grinede lidt, det var dog en ret så ond joke, han var ikke rigtigt stolt af den, men han håbede at han kunne få hende til at drikke lidt mere blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 17:07

Hun sad sådan lidt, men vendte sig så helt om. Så hendrs ansigt var lige ud for hans. Hun så kærligt på ham, lod deres pander mødes, og sagde;
"Jeg ved ikke Ace, har du ikke gjordt nok for mig. Du har givet mig kærlighed, og fået mig til at forelske mig. I en helt igennem dejlig person, en som der fortjener noget meget stort." Hun lod deres løber mødes, og frydede sig under hans hænder. Hun lagde sine hænder bag hans hovede, og blev overstrømmet med en tanke om at dette endelig var det rette.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 21:08

Han smilede stille til hende og nussede hendes kind med to fingre. "Min skat.. Jeg kan aldrig gøre nok for dig før jeg har gjort ALT.." sagde han og kiggede hende dybt ind i øjnene, han var fanget i hendes øjne, de var så smukke at han ikke kunne lade være med at kigge på dem. "Jeg elsker dig.. Elsker du også mig..?" spurgte han og fortsatte med at stirre ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 21:19

Hun smilede over hans spørgsmål, hjernen kunne ikke svare, men det kunne hjertet.
"Ja. Ja, det før jeg." Sagde hun med hviskende stemme, det var helt uhyggeligt så sandt det lød i hendes øre. "Ja... Jeg elsker dig, så meget... Som mit lille hjerte over hovedet kan bære, at elske en anden." Hun kiggede ind i hans øjne, og hendes øjne lyste så klart og tydeligt, et ægte bevis på at hun elskede denne mand. Hun bed sig i læben, og lagde sit hovede på skrå. Mens hun nærstuderede hans ansigt, som aldrig før.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 21:26

Han smilede sit bredeste smil så man virkelig kunne se hans tænder. "Sookie.. Natten er ung.. og det er vi også, vil du med ud nu hvor mørket er faldet?" spurgte han og formulerede det som om han inviterede hende på date. Han fortsatte med at stirre ind i hendes øjne, for ham var hun den smukkeste skabning nogensinde..

//Fucking Krea-svigt >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 21:41

Hun smilede sit søde smil, og sagde;
"Det vil være mig en ære, men bedre vis jeg måtte trække mig ind i mit kammer, og få noget kluns på." Sagde hun på det mest gammeldags sprog hun kunne komme i tanke om, og blinkede til ham. Hun rejste sig fra ham, men gav ham mellem øjnene. Da hun gik ind på 'sit kammer' vrækkede hun ekstra med numsen, bare for at iraterre. Hun kiggede ind i sit klædeskab, og så lidt utilfreds ud. Hun ville gerne se flot ud, især for Aces skyld. Men det eneste hun havde var bukser, og så en kjole det var bare LIDT for kort til hendes smag. Så hun valgte et par cowboy bukser, en blå skjorte med en sort bluse under. Og selvfølgelig sine sorte All-Stars, hun redte sit hår, som ellers ville ligne en sort løvemanke. Men hun undlod dog at tage makeup på. Som hun godt nok heller ikke plejede at gøre til hverdag.
"Så... Lad os gå mørket i møde." Sagde hun med blød stemme.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 21:50

Han rejste sig. "Du må hjælpe mig med at købe noget tøj en dag.. Jeg ligner noget fra firserne.." sagde han grinende og holdt sin arm ud som en bue. "Må jeg føre dem ud i natten?" spurgte han gallant og kiggede på hende med et glimt i øjet.

//Jeg dør af det her Kreasvigt.. -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 22:00

Hun vuderede ham, han var rigtig flot efter Sookies mening. Hun tog fat i hans krave, og kyssede hans pande.
"Du ser fremragende ud." Hun blinkede til ham, og smilede
så man kunne se hendes hugtænder. Hun tog hendes arm ind i hans og sagde:
"Det vil være mig en ære, at følge med dem ud i natten." Svarede hun med samme gelante måde. Men spurgte så, på nutiddansk;
"hvor har du tænkt dig at vi skal hen?"
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 22:10

"Her og der.. Jeg har dog et sted jeg vil vise dig.." sagde han og smilede mens han gik hen til døren, arm i arm med hende. "Hvor vil du gerne hen min kære?" spurgte han så og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Lør 18 Sep 2010 - 22:48

Hun smilede tilbage, og sagde:
"Der hvor du er, vil jeg hen. For der er ikke noget andet jeg mere har lyst til, end at være hos dig. Uandset hvordan." Og gik med ham hen til døren, hun tog lige sin grønne jakke over armen. Hvor nøglerne til lejeligheden, og den såkaldte elskede I-Pod.
"Vi kan starte med den sydlige del af jordkloden." Sagde hun med et smil. "Ej... Vi kan starte med det sted du vil vise mig." Sagde hun, med en meget spændt stemme.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 9 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum