Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nattens hemmeligheder -Malfurion
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion
//Krea-svigt//
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig ikke... Jeg håber jeg væner mig til det, på et tidspunkt." Sagde hun, og rykkede sig tættere på ham, så hun ikke faldt ud af sengen.
"Du griber fat i mig vis jeg falder ned herfra, ikke?!" Spurgte hun, mens hun lo. Greb fat i hans overarme, og puttede sig ind til ham. *Jeg håber virkelig at du nyder det?* tænkte hun, hun kom i tanke om Malfurions ord.
"Malfurion sagde, lige før at du kom ud. At du ikke skulle gøre noget ved mig, som du gjorde ved en... En anden kvinde?" Hun kiggede op på ham, med forventningsfulde øjne.
"Jeg forstår ikke..." Hun sukkede og fortsatte; "Faktisk det hele, der har med dig at gøre. Det er så uvirkeligt, for mig." Hun kyssede hans bryst, selvom hun var bekymret for hvad han havde gjordt ved denne kvinde. *Du er også bare en ulykkesmagnet Sookie* Tænkte hun til sig selv.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Gæst- Gæst
"Nogle gange kan du være så... Dum!" Hun lo, men ikke hendes normale latter.
"Du kan ikke se hvad du gør ved folk, før du virkelig har gjordt det, og du ikke kan gøre noget ved det." Hun tog en stor indånding, og lagde sin overkrop ned over ham, med ansigtet gemt ved hans bryst. Hun tænkte på alle de forfærdellige ting han havde gjordt, men at hun stadig kunne lide ham, som... Som man skal elske en mand.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Gæst- Gæst
"Ja... Jeg stoler på dig, og jeg ved ikke hvorfor. Men det gør jeg, og vil det lige til du svigter mig." Hun lænede sig frem, og kyssede hans mund, med alt den kærlighed hun havde i sig. Hun kærtegnede hans bryst, og en tåre dryppede fra hendes øje. Hun trak sig lidt væk, og sagde.
"Undskyld, jeg er også en pyllerrøv..."
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig er det okay, jeg syntes nu vi skulle få noget søvn. Der er jo en nat i morgen." Sagde hun sødt, og lagde sig til rette halvt over ham.
"Godnat, vi ses imorgen." Sagde hun, og kyssede ham på kinden, trak det lidt ud.
Gæst- Gæst
Nogle timer senere...
Hun vågnede brat, med en kold seng. *var det bare en drøm?* Umuligt, han måtte være virkelig. Hun gik med bare føder ud på badeværelset, hun tog et håndklæde på vejen. Hun tændte for bruseren, tog sit tøj af, og gik ind under den varme stråle med vand. Vandet var dejlig mod hendes kolde hud, lidt efter hvor hun havde sæbet sig ind, og vasket sit hår. Gik hun ud af bruseren, tog sit håndklæde om sig, og gik videre ind i stuen. Ubevist om at Ace var kommet hjem...
Gæst- Gæst
"Bare du er okay, så har jeg det fint." Hun smilede til ham, men sagde også:
"Du øh... Du gjorde det ikke mod personens vilje, gjorde du?" Hun var
meget bekymret, det var hun ligesom født til at være.
"Nå nok om det... Du spiller violin?"
Gæst- Gæst
"Hvad?... Har du.. Du.. Du har. Sig det er løgn," hun lagde sit hovede mod hans bryst, og lukkede øjnene.
"Hvordan?... Jeg tror lige jeg skal Sætte mig engang." Sagde hun med en meget rusten stemme, og satte sig i sofaen, med våst hår.
"Ønskede hun virkelig at blive vampyr?" Hun kiggede ind i hans øjne, og ønskede inderligt at de bare var to helt almindelige mennesker.
Gæst- Gæst
"Du har forvandlet hende, og så er hun vel også dit ansvar. Men hvor er hun nu?" Spurgte hun forundret, hun havde aldrig haft sådan en forfærdelig forvandling, men hun vidste at måtte bære helt uudholdeligt.
"Der burde være nogle ved hende, nu når hun ikke kan blive menneske igen." Hun rejste sig, og tog hans hånd.
"Selvom at jeg godt vil have dig her, så jeg har en til at vinde over i kalaha." Hun grinede sit normale tillidsfulde grin.
Gæst- Gæst
"Ups... Men du bliver en god far..."
Gæst- Gæst
og tog hans hånd i sin, og lagde den under sit bryst.
"Det tror jeg virkelig du bliver, denne pige er meget heldig." Hun smilede, og glemte helt at hun ikke havde specielt meget tøj på. Hun smilede skævt til ham, og tænkte på hvor heldig hun egentlig også var.
Gæst- Gæst
"Men... Nu må du huske på at jeg faktisk kun er 17 år, men ja... Det er vel alle pigers drøm, at... At, du ved, finde en mand. Som man elsker, og vil stifte familie med." Hun sank engang, og bed sig selv i læben. Og kiggede ham i de lilla øjne, blev helt opslugt af hans utrolig kærlige øjne.
Gæst- Gæst
"Du er nok også den føreste og eneste, jeg tænker jeg engang kan få børn med." Og spurgte med en drillende stemme;
"Er du sikker på at du vil have en teenanger-vampyr, som kæreste?" Hendes smil blev endnu bredere.
Gæst- Gæst
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Une pierres hemmeligheder - Nanna
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
» Skovens hemmeligheder-Liony
» Parkens hemmeligheder (//Shirath - Alecia - Michael\\)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips