Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:34

Ailince så mod vandet som bevægede sig frem og tilbage, hun så mod derefter "Helst ikke snakke om det, men nu hvor du ved det, kan jeg jo ikke gøre noget ved det" sagde hun og kiggede mod menneskerne som løb rundt derned "ved du virkelig hvordan jeg har det, er du sikker på det" spurgte hun blid og virkede nu åbnede for emnet, hun snakkede normalt ikke om hendes svag område , hendes hjerte, det var det hun normalt lukkede af ... "Jeg har lært fra barn af at jeg skal lukkede mit hjerte af, så , men der kommer nok en end dag og åbner det" sagde hun og lod ham læggende sin arm tætter på hende... det gjorder hende ikke rigtigt noget
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:51

"okay det er også hele iorden af du ikke vil det, undskylde af jeg spurget ind til det" sagde han roligt og smiler svagt,"jo det kun du godt ved af lad være med af svar på det og siger du ikke vil snakke om det så havde jge ikke spurget mere til" sagde han roligt og kiggede ned på havet, "har det er jge rimeligt sikke på af jeg ved, det er bare utroligt mange år side efter hold" sagde han og tænke kort på den gang han død og bliv dødsengle, "det synes jeg så ikke man skal gør for så bliver man mere sår når man åben det over for en person efter min mener" sagde han roligt, "den gang jeg var et menneske var jge forlover med kvinde, jeg arbejde i hæren også den gang og hun var en rigmands datte, far fatte ikke af hans datte kun kom sammen med så en som mig så ingen penge har, man vi elske hinande tror jeg da, indtil den dag jeg død og genop stå som dødsengle og vil forsætte mit liv sammen med hende, jeg fik den kold skulder af hende og der fra har jeg ikke rigtig båndet mig til når" sagde han og kiggede roligt på hende, man kun nem høre på ham af han ikke løg eller af det var en opfundet historie han mener hver enste lille ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:03

Ailince så på ham med blid øjne og smilede så "Hm , vores oplevelser er ens men forskellige " sagde hun og så mod havet "Jeg har haft to lykkelig forhold, men efter jeg døde, har jeg bare ikke kunne finde ud af det, jeg ødelægger det eller så bliver jeg knust totalt" sagde hun og sukkede dybt "jeg havde en hård barndom og det begyndt at påvirke mig nu, jeg bliver mere indlukket og gør bare som min far siger" sagde hun og så på ham "så er selv uden om det nu ik" sagde hun og smilede blidt hun tog en hånden og gled den igennem hans hår trøsten "gør mig ondt at hører, men hun elskede dig nok, skal du se .... men da du døde , sker der en forandring i hende, hun kan ikke forstå du står der og lukker derfor dig ude, det er det jeg tro sket for hende, At hun mister ham hun elsker så højt , og bliv utrolig ked af det og så ser hun da igen og kommer i chok og tro hun forstiller sig det eller ikke vil lad dig komme tilbage , da hun er blevet såret" hun så derefter på havet "Sorry, skulle ikke havde utalt mig til dit minde " Ailince var en blid person som var hjælpsom og omsorgsfuld, når hun ønskede det ...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 1:16

han nikke bare til det første hun sagde og smiler svagt af det, han lyst bare på hvad hun havde af siger om det og smiler svagt af det, typisk, den havde han hørt før, så mener han ikke af rigtig kærlighed til en person man elsker rigtig højt er, for så havde hun giver ham en chanes til af liv videre sammen med hende bare som det han var bliv til, man nej fik den kold skulder og skulle lærer alt på ny alene, "det mener jeg nu ikke af det er så, hvis hun havde elsker mig så højt havde hun giver mig en chanes, man det kna være lige meget hun er død få utroligt mange år sig, kender ikke noget til hendes familie mere og er også ligeglad med af lærer dem af kender" sagde han og kiggede op på himmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:21

Ailince så på ham "Sorry skulle ikke havde udtalte mig" sagde hun og så mod havet, det var smukt og beroligende "Jeg vil havde fået et chok, vis den jeg troede var dø, pludselig stod foran mig, og vil tro jeg drømmende og undgå det" hun små grinede af sig selv "sorry , siger for meget, du har nok ret, og man må komme vider" sagde hun og lagde en hånd på hans skuldre og smilede blidt til ham .. hun sagde et smukt ansigt "hm " sagde hun så "men tak, det hjælp meget " sagde hun og gav ham et kram og hviskede "men åbner ikke mit hjerte , bare sådan " sagde hun og slap ham igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 1:26

"gør ikke noget kom bare med min mener om det" sagde han roligt og kiggede ned på hende, han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende på det næste hun sagde da han ikke havde noget af siger til det, "gør ikke noget og nogen gang gør du" sagde han og kiggede roligt på hende, "så lidt og skulle det være en anden gang" sagde han og krammer hende igen og smiler vsgat, "det regn jeg heller ikke med af du gør" sagde han og smiler svagt, han stå lidt og kiggede på havet ind han gik ind og begynde på af laver aftes mad til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:31

"Åh skulle du ikke træne" spurgte hun da han gik indenfor og smilede over ham *han er nu en god ven at ha* hun små grinede og gik indenfor , men inden så hun ud og opdage Fangruppen , "Ah" sagde hun og kløede sin kind, de så sur ud , *de misforstå det* tænkte hun og små grinede , "Tja , det okay vel, " sagde hun og træk på skuldre hun gik ind og så på ham lave mad "hvad mener du med jeg gør det nogle gang" spurgte hun og sætte sig på en stol, hun så ham lavede mad og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 1:39

"jo det skulle jeg man vil lige har noget aften mad første ind jeg begynde på af træner, så kan du også tillader dig af falde i søvn for da du har få mad" sagde han og kigged ekort på hende, "hvad jeg mener med det, jo nogen gang snakke du lidt meget ellers gør du ikke, det er det jge mener med det ikke andet" sagde han og kiggede kort på hende, han vend sig om så han kun ser på hende, han skulle bare venter på det bliv varm så kun de siger, "har tænke på noget, din fætte vil har dig og han ved af du er tager her ned for af besøg en fyr, hvad med jeg møder ham på et tidspunkt når jeg er i by igen og så laver skuespil med af vi find sammen, så han tror på det så han opgiver håber om dig" spurget han og kiggede roligt på hende, "kun hvis du giver" sagde han lidt efter og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:45

Ailince så på ham og små smilede "Tja , er vel tryg hos dig .. så lægger lidt mine vagtsomhed" sagde hun og træk på skuldre og lagde hovedet på skrå da han sagde jeg havde tænkt over noget "Hvad " spurgte hun og så mod ham da han gav hans forslag, hun små smilede og grinede "Så er det først jeg er på den, han er min trolovet ... Altså ham jeg skal giftes med" sagde hun og kløede sin kind "Men gid det var sådan , vil ikke lide mere , men skal for min families ære" hun lagde hovedet mod bordet , det var koldt "men tak, det var sødt af dig" sagde hun og smilede lidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 1:52

han svar ikke på det første hun sagde da han ikke havde noget af tilføj til det, han kiggede roligt på hende da hun sagde hvad til det han sagde, "okay rigtig kan de ikke forlover dig væk med en mand medmind du har en bestemme tro og det tror jge nu ikke du har eller din familie, og det var så lidt" sagde han og kiggede roligt på hende, han vend sig om og tog mad ud af oven og stille det over på bord og dække bord mens mad kølder lidt af, "kan du heller ikke hvis det er en andre meget rig mand" spurget han nu bare nysgerrig, der må være noget hvor han må kun hjælp hende aff med hendes fætte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:58

hun sukkede igen og så på maden og rettede kroppen op, hun så mod ham "Jojo, min familie kan, jeg er fra en af Frankrig rigest familie, så de vil helt havde det en inden i familie" hun tænkt sig om og sukkede "Nej tror jeg ikke... men jeg har vandære min familie så meget" sagde hun og så nu ned i bordet "jeg ved ikke om jeg kan gøre det mere end dette og min fætter vil bare havde mig for mine penge og status " sagde hun og kløede sin kind "Jeg ønsker vis stadig et sted at finde kærlighed igen" sagde hun og så mod ham og små grinede "Sorry, må gør dig urolig ikke"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 2:07

"okay så er du fra en rig familie, jeg er en af verden rigste person jeg er nummer 3-5 eller så noget,l hold ikke øjne med det, så kan det mund ikke går and" sagde han, hun var det første person han fortale rig han enlig var, "det er da en dum fætte du har dig der" sagde han og kiggede rolgit på hende, "når man lad emme lig lidt nu skal vi spise kan vi altid snakke mere mens jge træner" sagde han og lod hende tager første som han plejer af gør, hvorefter han selv tager og hælder vand op til dem begge pg smiler roligt til hende ind han begynde roligt af spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 2:17

Ailince tog noget over på sin talekende, hun tog en bid i munden og første hun drømmende "mmmm," sagde hun med lukkede øjne , "Så lækkert" hun smilede til ham og små grinte "du er vildt god" sagde hun og tog en bid til at sin mad, hun så på ham og smilede med øjne "ja er en dum fætter jeg har" hun sukkede "Åhh så rig , hold da op" hun smilede "ved du noget til fransk rigmand datter " spurgte hun i nysgerrighed , hun havde en af de højst status, den smukkest og mest overtrækkende især dig min far var utrolig rig og hun kom fra en rigtigt god familie ... hun kalds malady af alle ,da hun var så høj status...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 2:33

"ja ved det godt, jeg få det tit af vide af dem som spise hos mig" sagde han og smiler roligt itl hende, "ja det må man siger af du har og ja så rig er jeg, viser det bare ikke eller jo lidt med dyre hus og biler og motorcykeler og så noget men ellers ikke" sagde han og kiggede kort på hende og spiser roligt videre, "ja det gør jge, jge har hvis snakke med din far for mange år tilbage, til noget her i spain for rig folk, man er ikke sikke på det" sagde han roligt og tog en tår af sit vand, "ja du vil få endenu højer status hvis du finder sammen med mig fordi jeg er så rig som jeg er" sagde han og smiler roligt og tager lidt mere mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 2:43

Ailince følte hun var til job samtale eller til en samtal om et forhold , hun så på ham med forvirrende øjne "Jeg lige glad med status og penge , det derfor jeg er som jeg er" sagde hun og lagde hovedet på skrå "Åh jamen , fedt, han er en hadefuld mand uden glæde " sagde hun og sukkede "han mistede den da min mor døde" hun så mod ham "måske har du mødt hende" hun tog hendes ene halskæde af og åbnede den , et billede af hendes mor kom frem i den, de ligne meget hinanden... men Ailince være mere fejlfri og helt perfekt, utrolig smuk... hendes mor var os , men ikke lige så meget ... Ailince smilede blidt til ham , hun rakte den , hendes familie våbenmærke var i den ... et æld gammel familie, som havde kongeligt blod i råerne, man kunne ikke finde en beder blodlinje end hendes hun var en blanding af to stor rigmænds familier
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 2:57

"okay så er vi to der er det, hvis jeg gab er tager titer til det jeg kun være, vil jeg være tæt på kongelig man giver det ikke så du vil ikke få nogen der er større ind den du har nu" sagde han og kiggede roligt på hende, "jo det siger mig noget, så det har jge sikke og ja det kan godt være af jge har det" sagde han og læner sig lidt frem da hun viser ham billede af sig mor, han tog roligt halskæde og kiggede lidt tid på det og smiler roligt, og rakte hende halskæde tilbage, "hende kan jge 100% siger af jge har mødet, snakke godt med hende, havde også et billede af mig og hende, hun har/havde også et af mig og hende ved ikke om det er bliv smid væk kan prøve af find det efter jeg har træner" sagde han og smiler roligt, efter det havde spist tager han af bord og stille i opvaske maskine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 3:06

Ailince så på halskæde og på billede , mens han lagde i maskin "Alle kom godt ud med hendes vis, hun måtte være en blid person" sagde hun og smilede , hun snakkede til sig selv igen og rejste sig op , hun lukkede den og tog den om halsen igen "Ja vil heller ikke ha mere status end jeg har" sagde hun og sukkede , hun gik hen og så på ham og små grinede "Vil gerne se det vis du kan finde billede, elsker at høre historier om hende, få altid at vide hun var en meget sød og omsorgsfuld person, som altid hjælp folk og sådan" sagde hun og så mod ham og grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 3:13

han svar ikke på det første og det næste hun sagde da det mere var hen mener til hende selv, "kan jeg godt du ikke vil, har haft det man har lad det fra mig igen, "kan prøve af find det og ja det var hun også og meget smiler kvinde som kom godt ud med alle" sagde han roligt og smiler roligt til hende, han gik ind i sit trænings rum begynde af træner, "når man det med din fætte tror du af det kan går hvis de få af vide af jeg er så rig og kan beviser det overfor ham eller overhoved i din familie" spurget han efter en lille pause.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 3:22

"Hm" sagde hun og tænkte og gik ind i hans træningsrum "Tja... måske" sagde hun rolige og så på ham og smilede hun sætte sig på en bænk derinde og lagde sig mod væggen , hun smilede til ham "Man kan da prøve ik, men det bliver nok overfor min familie" hun smilede blidt "jeg er overhovedet" sagde hun og små grinede, det betyde at begge hendes forældre var døde, og de var familie som bestem hvem hun skulle giftes med, hun smilede "Så , det gør det svære , andet vis de kender til dig" sagde hun og kløede sig på kinden "hm der er jo forårs ballet, måske skulle du være min partner der, så slipper jeg for min fætter i det mindste" sagde hun og små grinte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 3:31

han svar ikke på det første og det andet hun sagde da der ikke rigtig kun svars på dem, "ja det kan man altid og jeg er frisk på det så længe jeg få det af vide en til to uger før så jeg kan når af kom frem, "okay og du må ikke laver om på hvem du skla giftes med, det er sgu for dårligt" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det må vi så håber på af de gør eller kan jeg gør noget for de kommer til det" sagde han og har tanke om af køber noget dyret i frankrig så de ligger mærke til ham, nej det giver han ikke, "det vil jeg geren og det kun være hyggeligt for os begge to og ja det vil du så" sagde han og smiler rolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 3:50

Ailince smilede blidt og grinede "Så det en aftale, du bliver min partner til forårs ballet" sagde hun og grinede blidt, hun så på og smilede "Nu skal du heller ikke gør noget dumt, vel" sagde hun og lagde hovede på skrå og kiggede på ham trænindege "Ja, men sådan har det altid været i min familie" sagde hun og kløede sin kind
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 3:56

"ja det er det og det bliger hyggeligt af ser din familie, lad os håber de tager godt imod mig" sagde han og små lo af det, "nej nej bare roligt det gør jeg ikke, tænke bare på jeg kun købe noget dyret i frankrig man det giver jeg ikke" sagde han og træner noget andet, "okay nederen familie du har, hvis i har så nogen regler" sagde han og kiggede roligt på hende, efter en time og en halv time var han færdig med af træner, "når prøve af find billede nu hvis jeg kan" sagde han roligt og smiler svagt til hende og begynde af leder i sin billede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 3:58

//svar sener i dag , smutter i seng nu XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Jun 2010 - 21:07

"Tja, det min familie , så man skal ikke forventede det helt stor kærlighed" sagde hun og så mod ham og smilede så "Måske min moster og kusiner, men det er af andre grunde" sagde hun og så på ham træne "Det var da noget dumt" sagde hun og små grinede fra bænken , hun så mod væggen overfor hende og tænkt så "Okay" sagde hun efter ham, da han gik ud af rummende, hun rejste sig op og flugtede efter ham, der var lidt afstand imellem dem, da Ailince gik kort i sine egne tanker og stoppede på foran ham , da han let efter billede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 9:59

"okay så tager jeg det pæn lige meget hver, så de ikke tror af de kan skræmme mig væk på den måde" sagde han roligt og kiggede kort på hende, der gik noget ting ind han fandet billede, "her var det" sagde han og smiler roligt mens han rakte hende bilede, det var hnedes mor og ham der var på det, han lige ikke sig selv på det, han smiler ikke på det og han er heller ikke lige så træner og hans hår et kul sort, som det stadig er ud over han også nu har noget rødt i det, "de mor var en af de enste som vidste af jeg var dødsengle på det tidspunkt, derfor havde hun ikke noget imod af jeg ikke smiler på billede" sagde han roligt og læner sig op af sofa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 9 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum