Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 5 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:08

han nikke bare som svar på det første hun sagde da der ikke var mere og snakke om på det punkt, "når det kun du var, så kan det være af jeg skal sat noget på når vi kommer tilbage til hus" sagde han og smiler roligt og kiggede kort ud over havet, "det kan jeg godt, mere om du kan hold til det" sagde han og smiler kort og gik roligt videre hen af vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 13:37

"og hvorfor skulle jeg så ikke kunne det" sagde hun og så mod ham , hun spillede fornemmede...... og holdet stadig fast i hans arm, hun grint efter noget tid, hun var ikke god til at holde på masker....
"bare du ikke høre rap, så klar jeg det" sagde hun og slap hans arm, hun så mod havet, hun smilede sødt ...... hun løb ned mod ned i havet, og havde vand på fødderne "Ahh dejligt" hendes sko lå ved siden af Lucifer
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:42

"det ved jeg da ikke, og hvorfor skulle jeg så ikke kun hold til det" spurget han og kiggede kort på hende, han i lidt tid ind han svar bare for af nyder stillehed i lidt tid, "nej bare roligt så noget høre jeg ikke, mere til det hård musik typer, som rock punk og heavy og death metal" sagde han og kiggede roligt på hende, han slap hende da hun løb ned til vand og smiler bare af hende, "det er da godt af høre af du synes det" sagde han da han havde tager hendes sko på i hånd og går ned til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 14:27

"Ja ik" sagde hun og grinte, hun bukkede sig ned og samle noget vandt i hånden og sprøjtede det på ham "hovsa" sagde hun udskyldigt og grinte...
Da hun begyndte at løb rundt i vandet , hun lagde fødderne ekstra tugt , så det sprøjtede op omkring hende, hun drejede rundt og stoppede på og så mod ham , hun så grinte over han var blevet våd
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:37

"jo" sagde han kort og smiler svagt til hende, ham smiler svagt af hende da hun sprøjtede vand på ham, det skulle hun nok få igang, han smid skoer længer ind på stranden så de ikke bliver våd, hvorefter han går over til hende da hun stopper med af går rundt, han løft hende op og går lidt længe ud i vand og ligger hende så ned i vand så hun bliver våd næste over det hele, hvorefter han løbe hurtig ind på stranden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 16:37

"Ahh" sagde hun og rejste sig op, vandet gik til hendes bryst "det for du igen" råbte hun og kom ind mod stranden, hun fik fandt i ham og gav ham det man kalder et meget vådt kram..
Hun lagde armene omkring ham og smilede "Være sød" sagde hun og det faldt forover så hun sad på hans mave "hov" sagde hun udskyldig og grinte sødt....
Hun så mod ham og smilede , først våd og så sand, sikke en lækker blanding han var blevet til "AHhh sandmonster " skrig hun og pegende på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 10:21

"jaja så siger vi det søde" sagde han og halv løbe fra hende bare for af drille hende lidt mere ind han havde gjort i forvej, da hun fik fandet i ham krammer han bare igen, "er jeg da også det var dig som begynde" sagde han og kiggede kort ned på hende, "ja og det var så med vilje du gjort der" sagde han og kiggede op på hende, "haha du er ikke sjov" sagde han og rulle rundt så han sad svagt på hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 11 Maj 2010 - 11:51

"Måske lidt" sagde hun og kløede sig i håret, gjorder hun altid når hun vidste hun havde dummet sig med vilje, hun grinte og så på ham "Så lidt sandmonster" sagde og mærkede hendes krop vendt rundt og så mod ham med stor øjne "Ahhhh" sagde hun grinte ....
"Så ny er vi sandmonster sammen" sagde hun og kiggede op på ham og rakte tungen, hun tog den hurtigt ind så der ikke kom sand på den.... hun prøvede at vende ham rundt så han lå nederste igen, men gik ikke så godt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:19

han svar ikke på det første hun sagde da der ikke var rigtig mere af sige til det, "ja du er, for du er mest sand" sagde han og kiggede kort ned på hende og rakte kort tunge af hende, han smiler roligt af hende da hun prøve af rulle dem rundt så han vil være nederste, "skal vi kom hjem og få et bad eller vil du ser mere af stranden" spurget han og rejse sig roligt op og rakte en hånd ned til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 11 Maj 2010 - 17:38

"Mmm godt spøgsmål" sagde hun og havde et drillende blik, hun kom op og stå, og løb hen mod hans og han faldt i vandkanten "Ha, fik dig" hun rejste sig hurtigt op og begyndte at løb op af strand mod nogle klipper... "Så bliv du våd os" sagde hun og grinte... hun ventede blikket mod ham og så mod ham "Nej ser man det , du våde" sagde hun og grinte og begyndte at få ondt i maven
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:47

"ja det er det da" sagde han og smiler svagt, han hlalp hende op af stå ved af rakte hende hånd, lidt efter falde han på grunde af hende, lige ned i vand, han rejse sig op og så lidt sur på hende, han løbe så hurtig han kun så sin vampyr hurtigehed brugt, han til af kom om bag hende ud hun lad mærke til det, han lad armene om hende "bøh" hviskede han mod hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 11 Maj 2010 - 20:50

"Ahhh" skrig hun overaske "du snyder" sagde hun og vendt blikket mod ham "ikke brug kæfter" sagde hun og lagde hovedet til siden. så hendes hals bliv blottet og hun så mod hans smukke ansigt. hun grinte "hvor du våd og sand over det hele" sagde hun mens hun grinede , hun drillende ham og smilede sødt til ham , selvom hun havde lidt. havde hun ikke meget tilbage da det var tørt og faldt af igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:59

"nej det gør jeg da ikke, og det har du ikke sagdet noget om af jeg ikke må" sagde han og kiggede roligt på hende, "det er ikke så slem mere efter jeg har løbe hen om bag dig, er det mest af sand røg af og mit tør af bliver lidt mere tør af det" sagde han kort og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "når skulle vi kom hjem af så vi kan få noget ren tøj på og et bad måske og så kan du også få pakke ud, nu hvor du ikke har nogen tjener til det" sagde han og smiler drille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 11 Maj 2010 - 21:06

"Jeg har da dig" sagde hun drillende og rakte tunge, hun grinede, men det var hendes sød grin "SKal du være mere våd " sagde hun truende og så mod hans hus "Måske en god ide, stinker af saltvand" selvom hendes duft stadig var vildt sød, som altid... men man kunne godt lufte saltvand i hende ... hun så mod ham igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:20

"ja men jeg er ikke din tjener og vil du har af jeg skal rydde i dit tøj og vide alt hvad du har med" halv spurget han og kiggede roligt på hende, "og nej det skal jeg ikke være og husk nu hvem der har vinger til af flyve med" sagde han for drille hende, "ja og nej det gør du nu ikke man lad os er også ved af bliv lidt sent" sagde han og slap hende, han lad den en arm om hende og hånd på hendes hofte igen og begynde af går hjem af mod sit hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 11 Maj 2010 - 21:26

Hun så mod ham og flugtede med og små grinte "Jeg er lige . så kan du os se hvilken bh størelse jeg bruger " hun drillende ham og så mod huset. hun lagde en arm om ham og lagde den om hans liv "Kan være du kan flyv... men jeg kan give blod" sagde hun drilende og kiggede på ham hun tog den anden hånd igennem hendes hår "mit hår gøre" sagde hun og små grinte og så mod huset
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 12:06

"jaja det siger du jo og det er jeg ligeglad med af vide når jeg bare kan tager på dem hvis jeg vil vide hvor stor de er" sagde han og små lo kort af det, "ja det kan jeg og det kan jeg også bare ikke til mig selv eller jo det kan jeg godt man det hjælp bare ikke på trøst" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke bare som svar på det sidste hun sagde og smiler svagt, nu var de snart ved hans hus igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 14:41

Hun så mod ham "Jeg lad dig ikke tag på mig der " sagde hun og rakte tunge, og så mod hans hus... HUn små grinte og slap greb om ham og løb lidt op foran ham og dredjde rundt på den pladse hun stod , hun små grinte og stoppede op "rundtosset" sagfde hun og og havde ingen balance , så hun svingede fra side til side, hun så på ham "wow to af dig" sagde hun og grinte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 16:02

"det har jge heller ikke sagdet af du vil, man hvem siger af jeg spørge første" sagde han drille og rakte tunge igen af hende, han slap hende da hun slap ham og løb lidt op foran ham, han pruffe for sjov til hende og grab hende ind hun ram sande, "det er ikke så godt eller hvad" sagde han og gik roligt videre over til hus med en arm om hende, "vil du første i bad eller" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 17:06

hey være sød" sagde hun og greb fast med begge hænder om hans skuldre og så på ham , hendes blide blå øjne så ud til at havde det sjovt.... da hun var rundtosset "du da meget køn selv når der er to, men ikke sjovt for de begge griner af mig" sagde hun , hun sagde disse ting for at lyde dum men sød på samme tide "Jeg vil først" hun opført sig som et barn og løb ind i huset
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 21:54

"er jeg da sød, jeg grab da dig igen ind du ramer sand" sagde han roligt og smiler svagt, han svar ikke på det næste hun sagde man smiler bare roligt af det, han gik roligt videre med en arm om hende, "okay det gør du bare" sagde han og gab slip på hende og lod hende løb ind i hus, han gik over til sit køleskab og tog en øl til sig, han åben den og gik over og sad sig på sofa mens han venter på af han kan kom i bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 21:59

Hun åbnede døren ud til badeværelse "hvor er håndklæderne " spurgte hun , hun stod kun i bh og tusser, hun kom ud og kiggede på ham... Hun havde en vildt flot figur, og brugte D i bh-skål. hun stod og kiggede på ham og ventede på svar... Ailince havde perfekt ud og krop udover det voldsom ar hun havde ned af ryggen og det blåtmærkede hun havde fået
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:36

han har få tager to tår eller så noget af sin øl da hun kom ud og spurget ham om noget, han kiggede roligt over på hende og bliv ikke pinligt berør af hun kun stod i undertøj, han rejse sig op og stille øl på sofa bord og gik roligt ud på badeværelse og tog et håndklæde til hende, "her er der et" sagde han roligt og smiler svagt, han sad sig over i sofa igen og tog øl i hånd og tog en tår mere af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 22:39

"Tak Lucifer" sagde hun og tog i mod håndklædet, hun vendt ryggen til og det blåtmærke bliv synlig og os arte, det så voldsomt ud på hendes ellers ren hud, hun gik ud på badeværelse, låst og tog resten af sit tøj af og tændt vandet, man kunne høre vandet løb og hun nyd følelsen af vandet ned af hendes bære hud og bevægede hår bag ørerne og det bliv vådt og hun ventet ansigt mod vandet, hun nyd det "Ahhh"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:51

"så lidt Ailince" sagde han og smiler roligt til hende, ind hun lukke dør bag sig til badeværelse, han drak øl færdig og smid den ud ind han rejse sig op og smid skjole til vaske og sad sig foran sin barbær pc, han tænde den og kiggede lidt rundt på netter mens han venter på af hun skulle bliv færdig så han kun kom i bade, da han var færdig lukke han netter ned og lod pc være tænd så hun kun bruge den hvis hun havde lyst, hun kun alligevel ikke kom ind på noget af hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 5 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum