Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 8 af 24 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 22:43

"Jeg så kun blod, der løb ned af min hals, jeg hørte skrig og.. "Hun stoppede derefter, hun sank en klump. "Jeg så en som havde overfaldt, mig på en måde." mumlede hun tøvede. Med et let suk åndede Lilly lettet ud. Nu skulle hun ikke selv gå med det i hovedet. Hun lukkede let hendes øjne før hun kiggede op på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 22:50

"Nå da. Det lyder ikke så rart," konstaterede han; vidste faktisk ikke rigtig hvad han skulle sige til det. Et billede dukkede op bag hans hornhinde, da han prøvede at forestille sig det. Det kunne da ikke være ham. Vel? Nej, det kunne det ikke være. Han havde jo bestemt sig for, at han ikke ville bide hende. Eller hvad? En følelse af usikkerhed spredte sig i hans mave. Det kunne det umuligt være. Kunne det? Der dukkede hele tiden nye spørgsmål op i hans hoved, nervøse, undrende spørgsmål, der blev ved med at komme tilbage. Det gik ligesom i ring. Han så hen mod Lilly og rykkede sig lidt væk fra hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 22:52

"Rolig nu, jeg tror ikkke det var dig" sagde hun så, da han rykkede sig væk. "Jeg ved jo heller ikke om det går i opfyldelse" smilede hun stille.. Hun betragtede ham kort; det kunne da ikke være ham vel? Hun bed sig i læben, måske var det en fremmede... eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 22:56

Eithan åndede lettet op, da ordene kom ud af hendes mund. Alligevel ville den ubehagelige følelse i maven ikke gå væk. Han måtte bare være lidt på vagt og prøve at beherkse sig selv, hvis han nu lige pludselig skulle få trang til blod. Han så hen mod døren. Bare løbe ud af døren og langt væk fra Lilly. Men det var sikkert ikke ham. Eller var det? Eithan gemte opgivende hovedet i hænderne. Han var træt af alle de spørgsmål, der væltede frem. Det var ikke ham. Basta. Men så alligevel..
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:00

Hun lagde en hånd på hans.. "Du skal ikke tænke på det, hvis det sker så sker det, og så må jeg tage den der fra" sagde hun og kiggede kort på ham.. "Du skal ikke bekymre dig" saggde hun stille og strøg sig let over håret, da hun fjernede hånden. Hun var ikke bange, for hvis det var skæbnen, så var det altså det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:04

Eithan mumlede et eller andet utydeligt om, at han nok skulle prøve at lade være. Det var bare de pokkers tanker, der ikke ville lade ham slippe. Han slog sig selv på panden i et lidt lamt forsøg på at banke tankerne ud af hovedet. Han ville ikke være skyld i det, der muligvis ville ske i fremtiden. Han spærrede munden op og prøvede forgæves at skubbe hugtænderne længere op i tandkødet, men det kunne han naturligvis ikke.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:07

Hun sukkede let, "Ikke lad dig bekymre, jeg er jo ikke bangeog det er jo mig som det går ud over hvis det sker" sagde hun stille og fjernede hans hånd fra at slå sig selv i panden. Hun kiggede ham i øjnene.. "Jeg ville hellere have det var dig end en fremede " sagde hun blidt og fik hans hånd ned på madressen, så han ikke kunne slå sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:12

Eithan sukkede lettere irriteret. Det var jo lige det. Det ville gå ud over Lilly. Han ville have det frygteligt med sig selv bagefter, hvis noget som det skete. Han ville virkelig ikke gøre Lilly fortræd. Han var jo netop lige ved at lære hende så godt at kende. Hun var ikke ligesom alle de andre åndsforladte personer, han havde mødt her. Eithan forsatte lidt efter med at slå sig selv i hovedet, da hun havde stoppet ham i at gøre det.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:16

Hun fjernede igen hans hænder... "Hvis du ikke stopper med at slå dig selv i hovedet, så... så... sætter jeg mig på dig!" sagde hun med et bekraftede blik, hvad ellers kunne hun true med så han stoppede med at slå sig selv. Hun bed sig i læben og fjernede igen hans hænder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:21

"Jeg bestemmer sgu da selv, om jeg vil slå mig i hovedet," fnøs han men stoppede dog med at gøre det. Han havde efterhånden glemt den lettere ubehagelige følelse i maven, da den ligeså langsomt var stilnet af. Men tankerne kørte stadigvæk rundt i knolden på ham. Århh. I endnu et ret så ubegavet forsøg på at jage tankerne væk, startede han forfra med at slå sig sig i panden, denne gang gjorde han det dog lidt blødere, da det faktisk var begyndt at give ham hovedpine. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:23

"NEJ! for du skader dig selv" sagde hun.. Hun fik ham lagt ned da hn gjorde det igen, "Jeg sagde jo at jeg ville sætte mig på dig" sagde hun og satte sig på hans mave. hun vejede ikke specialt meget. Hun ville bare ikke have at han skaede sig slev. Hun bed sig hårdt i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:29

"Og hvad skulle det så hjælpe?" Han løftede lidt forlegent et af øjenbrynene. Han kunne jo stadigvæk nå sit hovedet med hænderne; men han besluttede at det nok var bedst at lade være, så han lod være. Et let smil sneg sig henover hans læber. "Flyt dig venligst," appellerede han. "Tykke," tilføjede han lidt efter og prikkede hende på maven med et lettere drilsk smil.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:31

"Aner det ikke" smilede hun kært.. "Hvad nu hvis man ikke vil flytte sig?" grinede hun kært og betragtede ham med et smil. Hun blev dog siddede lidt endnu. Endnu et smilede passerede hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:37

"Jo, altså.." Eithan stoppede, da han ikke lige havde nogen specielt god trussel på tungen. "Så sker der noget slemt," svarede han og nikkede efterfølgende for at bekræfte hans ret ynkelige trussel. Han forsøgte at finde en passende truende grimasse, man det gik ikke særlig godt, da det blev ødelagt af et smil, der langsomt bredte sig på hans læber. Der var et eller andet over hende. Noget som kunne få ham til at smile. Måske var det hendes smil? Det var i hvert fald kønt. Han så lidt fjernt op på Lilly med et fjoget smil om munden.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:39

Hun smilede kært til ham, "Så tror jeg at jeg bliver siddede, indtil jeg ser det meget slemme" grinede hun kært til ham. Hun så hans smil, og lyste helt op af glæde, han smilede også! Hun gengældte hans smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:46

Eithan tøvede lidt, da han faktisk ikke selv vidste, hvad det meget slemme var. Dumt. Det skulle han nok have tænkt over, før han sagde det. Efter noget tid havde han endnu ikke fundet på noget. Men han kunne vel godt få hende af sig alligevel. Han fik på en eller anden måde skubbet hende af sig og satte sig oven på hende, så det nu var ham, der var øverst. "Ha, nu er det mig, der er på toppen," sagde han med et triumferende smil og tog fat om hendes håndled, hvis hun nu skulle prøve på noget.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:48

Hun grinede llet da han satte sig på hende.. Hjælpp.. en hvalros har sat sig på mig" grinede hun drillede. Hun smilede kært i det, hun kiggede op på ham. Sidder du godt" spurte hun drillede med et smil. Hun bed sig let i læben mens hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 23:53

Eithan ignorerede med vilje, det første hun sagde og smilede blot af det. "Ja, jeg sidder faktisk udmærket," svarede han, hvorefter et skævt smil plantede sig på hans læber. Han slap hendes håndled og lænede sig i stedet lidt ind over hende. "Ligger du godt?" spurgte han og kvalte et grin.

// Jeg smutter i seng nu x) Jeg skal nok svarer, når jeg kommer på igen :3
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:55

Lilly smilede let til ham.. "Jeg ligger skam ganske glimrede" smilede hun kært og drillede til ham. Lilly smilede mere end før. Hun bed sig let i underlæben.. Mens hun betragtede ham, strejfede endnu et smil hendes læber..

//sesx) Logger også nu xD skrives! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 11:31

"Det var godt," svarede han og gengældte gladeligt hendes smil. Med hovedet på skrå studerede han let hendes ansigt. Hun var køn. Meget køn. Han havde svært ved at løsrive sit blik fra hende, men kom dog lidt efter ud af sin trance og steg af hende, hvorefter han satte sig ned ved hendes side. De væmmelige tanker havde endelig forladt hans hoved. Hans smil stilnede langsomt af.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 15:16

Hun betragtede ham kort, mens han kiggede på hende. Hendes kinder blev lyse rosa. Men det så du kært ud. Hun smilede kort og bed sig let i læben. Hun kiggede hen på ham, da han satte sig ved siden af hende. Hun smilede igen, men hans smil var ved at forsvinde igen. Hun havde aldrig været gladere efter hun mødte ham igår,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 16:55

Eithan smilede forsigtigt til hende, inden han slog blikket ned mod madrassen. Skulle han se op på hende? Han løftede sit blik og vendte det mod hende igen. Hun var sød. En ligesom usynlig rødmen bredte sig på hans kinder, men det kunne ikke ses. Han kunne dog svagt mærke varmen i sine kinder. Pinlig tavshed. Han rettede blikket ned mod madrassen igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 17:02

Hun smilede forsigtigt og nuttet til ham, mens han kiggede hen på hende.. Kunne det endelig være sket? Hmmm... ja måske? Hun bed sig let i læben. Tavsheden var enormt pinlig, men hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun håbede at han ville finde noget af sige...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 17:12

Eithan lænede sig lidt fremad, satte albuerne på madrassen og hvilede sit hoved i håndfladerne. Hvad skulle han sige? No idea. Han så rundt i rummet for at få noget inspiration til en samtale. Han kunne ikke få øje på noget, der yderlige fangede hans opmærksomhed. Lilly vidste tilsyneladende heller ikke, hvad hun skulle sige. Træls. Han sukkede lydløst og rettede sig op igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 17:15

Hun blev da nød til at sige et eller andet.. "Ømm.. " lød det stille og dumt fra hende; altså det lød dumt, så man næsten kunne komme til af grine af det. Hun smilede let før hun igen sagde; "Ømm..." Men hun vidste ikke hvad hun skulle sige så ømm.. var det enste hun lige sagde pt indtil hun fandt noget passede at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 8 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 24 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum