Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 11 af 24 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:06

Eithan forsatte med at kærtegne hendes ryg i et par minutter, men fjernede så sine hænder fra hendes ryg, hovedet fra hendes skulder, tog hendes hænder og flettede sine fingre ind i hans. Han kunne sagtens sidde sådan her hele natten, hvis det skulle være. Han plantede et kys oven på hendes hoved/hår og trak derefter lidt på smilebåndet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 23:11

Hun smilede kært da han flettede hans finger med hende. Hun fletteede stille hendes med hans. Hun kiggede ham lidt efter i øjnenen. Hun Kyssede blidt hans kind. Hun smilede derefter. Mens hendes kinder, blev svagt rosa igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:19

Eithan smilede skævt, da hun kyssede ham på kinden, hvorefter han satte læberne mod hendes hals, som han blidt kyssede. Han måtte dog indrømme, at det fristede lidt at bide hende, men det lod han være med, eftersom han havde lovet sig selv ikke at bide hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 23:22

Lilly smilede let og henedes kinder blev mere rossa. hun smilede igen da han kyssede hendes hals. Hun lukkede let hendes øjne før hunngav hans hån et lille kærligt klem. Hun smilede let igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:27

Eithan stoppede kysseriet på hendes hals og satte i stedet for læberne mod hendes mund. Han slap hendes hænder og lagde armene omkring hendes talje. Han trak meget forsigtigt ud i hendes underlæbe med tænderne, da han ikke ville bide hul på den med sine sylespidse hjørnetænder.


Sidst rettet af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:32, rettet 1 gang
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 23:30

Hendes kinder blev svagt røde, da hans læber rørte hendes. Hun lod langsomt hendes læber presse sig op mod hans. Hun kiggede ham stille i øjnene imens. Hun smilede med øjnenene. ´Smukt så det ud, og det var kært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:36

Eithan forsøgte at skille hendes læber ad med tungespidsen, idet han kærtegnende lod sine hænder køre op og ned af hendes ryg, som han tidligere havde gjort. Han glippede kort med øjnene, da hun så ind i dem og smilede tilbage med øjnene.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 23:38

Hendes læber blev let skildt af. Hendes kinder var stadig små røde, men hun kiggede ham stadig i øjnene, hendes øjne smilte stadig. Hun gav hans hånd et enkelt klem før hun blidt strøg ham over håret og fortsatte ned af hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 23:46

Eithan førte forsigtigt sin tunge ind i hendes mund, trak hænderne til sig og placerede hænderne på hendes kinder. Han tænkte ikke rigtig over, hvad han gjorde, han gjorde det bare, lod sig føre af stemningen. ^^

// Jeg logger af nu :DD. Jeg skal nok svarer ved næste log in x).
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 23:49

Hendes smil med øjnene, blev støre. Mens hendes kinder, blev mere rosa. Hun lod langsomt og forsigtigt hendes tunge berøre hans. Hendes kinder, var stadig rosa, selv da han placerde hans hænder på hendes kinder. Hun nussede ham ned af ryggen.

//Ses :P Skal også smutte så skrives imorgen :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 11:22

Eithan lod langsomt øjnene glide i. Han lod sin tunge udforske hendes mund - legede med hendes tunge. Han fjernede hænderne fra hende kinder og placerede dem igen et eller andet sted omme bag på hendes ryg.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 11:26

Lilly nussede let ham op af ryggen hvor hun til sidst blidt nussede hans kind; Eller nærmere kærtegnede den. Hun rødmede stadig let på hendes kinder; Især da deres tunger mødes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 11:39

Eithan lagde hovedet lidt på skrå for at gøre kysset dybere, hvorefter et svagt støn undslap hans læber, da han trak sig ud af kysset. Han smilede skævt til hende, før han lagde hovedet ved hendes skulder og plantede lange, blide kys ned af hendes hals.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 11:45

Da han kyssede hende ned af halsen, stønnede hun let. det kilede helt i maven, mens han gjorde det. Hun tog stille hendes hænder op og rundt om hans skuldere og hals mens hun let lagde hendes hoved på skrå. Hun stønnede let igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 11:54

Eithan stoppede, da han var nået hele vejen ned af hendes hals, løftede hovedet og satte kort sine læber mod hendes i et kys, hvorefter han så på en eller anden måde, fik lagt hende ned på ryggen og lagde sig efterfølgende henover hende. Han hævede sin overkrop lidt, da han ikke ville mase hende alt for meget, og sendte hende et lidt mystificeret smil. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 11:57

Lilly mærkede hans bløde lette læber, mod hendes. Hun kunne også mærke at hun lagsomt blev lagt ned, med ham over sig. Hun smilede let, før hun holdte om ham. Hun kyssede ham lidt håredere på munden og holdte ham tæt hen til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 12:08

Eithan gengældte kysset, der lod til at blive heftigere og heftigere. Derefter løftede han sin mave og sit underliv en anelse, hvorefter han lagde sin ene hånd på hendes mave, som han kærtegnede uden på hendes trøje.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 12:11

Lilly stønede let før, hun elegant, nussede ham gennem håret. Hun mærkede hans hånd mod hendes mave; Hun stønnede let igen, før hun kyssede ham heftigere. Hun smilede igen med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 12:23

Eithan åbnede let sin mund, så den nu var svagt åben, da han forsøgte at skille hendes læber ad med tungen, så han kunne komme indenfor; hvis man kan sige det. Efterhånden som tiden gik blev han mere og mere opstemt, men han holdt det på et forholdsvis lavt niveau, da han ikke ville gøre noget, hun måske ikke havde lyst til.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 12:25

Lilly lod let hendes læber skilles; Hun lod ham komme ind i hendes mund eller hvad man nu ellers kunne sige. Hun snoede let hendes tunge sammen med ham. Hun tog blidt fat om ham, og fik ham helt ned og ligge tæt op af hende. Hun stønnede let igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 12:38

Eithan flyttede hurtigt sin hånd fra hendes mave, da hun trak ham helt ind til hende. Han stønnede svagt ind i hendes mund og gengældte intenst kysset. Lilly havde fuldstændig vendt op og ned på hans verden. Aldrig havde han følt denne lidenskab, som han gjorde nu. Han smilede lidt ved disse tanker.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 12:41

Lilly strøg ham let ned over ryggen idet hun let lagde benene om ham. Hun havde aldrig følt denne føelse før nu. Hun stønnede, kort og let igen.. Hmmm... Hvad mon han tænktr lige nu?! Hun smilede let og nussede ham kort igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 12:48

Eithan trak sig kortvarigt ud af kysset, da han ville sige noget; men glemte det så. Han så eftertænksomt på hende med et lidt tåger blik. Det skulle nok dukke op igen - altså spørgsmålet. Han smilede svagt til hende, før han genoptog kysset.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 12:50

Hun åbnede let hendes mund for at spørge `om han ville sige noget´men så havde han allerede placeret hans læber mod hendes igen. Hun smilede let imens hun stønnede blidt igen. Hun fik en kildede fornemmelse i maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 13:05

Eithan stønnede ligeledes og kyssede hende dybt og intenst med hovedet på sned. Gid de bare kunne blive liggende sådan her for evigt; bogstavelig talt, da han jo faktisk levede for altid. Det vidste han dog godt, at de ikke kunne, så han måtte bare leve i nuet og nyde det, så længe det nu varede. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 11 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 24 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum