Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 14 af 24 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:00

Hun smilede kært da han rykkede nærmere. Hun rykkede dog lydløst og usynligt hen mod ham. Hun smilede kært, men havde stadig fat i hendes underlæbe med hende tænder. Tankerne fløj rundt i hovedet på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 21:11

Eithan tog blidt fat i hendes trøje, som han forsigtigt trak i, da han ville have, at hun skulle komme helt hen til ham. "Kys mig," hviskede han bedende, hvorefter han lagde sig henover hende og kyssede hende spontant på munden, da han ikke gad vente på, at hun kyssede ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:13

Hun nåede lige at slippe hendes læbe, inden hans læber og hendes mødtes i et vidunderligt kys. Hun pressede hendes mod hans da hans læber var imod hendes. hendes kinder, blev igen småt rosa..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 21:35

Eithan fik på en aller anden måde hænderne om på hendes ryg, holdt godt fast om hende og vippede så om på ryggen, så det nu var hende, der lå øverst. Han kærtegnede blidt hendes ryg ved at køre sine hænder langsomt op og ned af den, og kyssede hende dybere og mere lidenskabeligt end før.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:38

Lilly nussede let hans kind i det hun lå øverst. Hun lod langsomt hendes læber skilles lidt af.. Hun smielde igen, med øjnene, før hun lukkede dem, let i. Fordi han kærtegnede hendes ryg; Som altså var godt. Hun smilede let før hun let strøg ham over håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 21:48

Eithan skilte ligeledes sine læber ad, hvorefter han forsigtigt førte sin tunge ind i hendes mund. Intensiteten lyste ud af ham. Denne gang ville han ikke lade sig forstyrre af noget. Han stoppede rygkæleriet, da hans hænder nåede ned til hende haleben og lod dem hvile der.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:51

Hun lod hendes tunge glide let op af hans, hendes kinder, blev igen svagt rosa farvet..Hun mærkede let hans hænder, mod hendes haleben. Hun smilede let og kærtegnede let häns kind..

//Logger (: Svare imorgen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 22:04

Eithan lod langsomt, meget langsomt sine hænder køre en smule længere ned, indtil de så nåede hendes røv, bagdel, ass, whichever you prefer to call it. Han afsluttedet let deres kys, hvorefter han ømt kyssede hende hen ad kæben og derefter ned langs hendes hals.

// Okay x) Sov godt n__n.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:59

Hendes kinder på blev røde, og hun stønnede let da han kyssede hende ned af halsen. Hun bed sig let i læben, før hun stille kærtegnede hans kind igen. Lilly ¨lå ikke så meget til, hvor hans hænnder befat sig. Hun smilede blot før hun let nussede hans kind-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 17 Maj 2010 - 21:22

Eithan kyssede hende kort på munden, inden han trak sine hænder til sig og derefter tog Lillys ene hånd, hvorefter han flettede sine fingre ind i hendes. "Lilly?" Han ville engelitg have sat sig op, men det var ikke rigtig en mulighed, da hun lå oven på ham. Han bed sig kortvarigt i underlæben, inden han sagde noget igen. "Hvad føler du lige nu?" spurgte han med et spørgende blik, hvorefter han forsigtigt bed sig i læben igen. Han ville vide det. Og hvad følte hun for ham?

// Jeg smutter altså igen, så jeg svarer ikke før i morgen en gang :].
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:25

Lilly rødmede svagt da han spurte.. "Jeg føler alle de dejligeste føelser som der findes, hvad med dig?" hviskede hun.. "Hvad føler du for mig?" spurte hun kun hvisken kom ud af hendes mund. Da hun ville vide hvad han følte for hende..

//Okay xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tors 20 Maj 2010 - 16:21

Eithan trak lidt på smilebåndet af det, hun sagde, hvorefter han selv åbnede munden for at sige noget. "Du gør mig lykkelig," hvskede han til svar, inden han satte sine læber mod hendes igen. Eller hvad? Eithan vidste ikke rigtig, hvordan han skulle beskrive, det han følte lige nu. Eller for hende. Men der var et eller andet ved hende, der fik ham til at smile. Som fyldte ham med glæde.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:34

Hun strøg ham let over hans pjuskede, hår. Hun smilede kært før hun trykkede hendes læber sammen med hans imens han gjorde det samme; Bare ved hende. Hun lod let hendes hånd køre ned af hans ryg. Hun smilede kort igen, før hun slap hans læber. "Du er dejlig" Hviskede hun kært, før hun let kærtegnede ha¨ns kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 22 Maj 2010 - 21:42

Eithan smilede skævt til hende. "Du er dejligere," svarede han med dæmpet stemme, hvorefter han lagde sin ene hånd op på hendes hånd. Det hele virkede stadigvæk helt surrealistisk. Alt det der var sket indenfor de sidste 24 timer - hvis ikke mindre. Det føltes helt forkert men også så rigtig på samme tid. Det føltes som sagt fuldstændig surrealistisk. Ligesom en drøm.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 14:34

Lilly smilede og kiggede drømmede ind i hans øjne. Det var dog lidt underligt at, de ikke havde kendt hinanden i lang tid, men hvad så? Bare at han ikke syndes at det var dårligt eller ikke holdt af hende. Men holdte han virkelig af hende? Hun smilede let, "Men du er dejligst" hviskede hun til ham og smilede stille, og kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 24 Maj 2010 - 14:46

Eithan gengældte let hendes smil og blottede derefter sine tænder i et større smil, da hun sagde det. Gad vide hvad klokken var blevet? Selvom det vel var meget rart herinde, glædede han sig dog til at komme ud igen. Ud og få noget luft. Det virkede lidt indelukket herinde, syntes han. Igen var det lykkedes ham at falde i staver over alle de tanker, der rodede i hans hovede. Nej, de ville simpelthen ikke lade ham være.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 14:49

Lilly smilede kort, men let. Hmm.. Hvad tænkte han mon på, det kunne da være lige meget, bare hun så hans smil. Hun smilede kort og strøg ham igen kort over hans hår. Hun smilede igen før hun bare betragtede ham i lidt tid. Hmm..Var det mon klokken han tænkte på, den burde i hvert fald begynde at være otte eller der omkrig.. (Aften)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 24 Maj 2010 - 14:55

Eithan kom tilbage til den virkelige verden, da hun strøg ham over håret. "Undskyld," mumlede han med et svagt smil, der langsomt falmede, hvorefter han plantede et let kys på hende mund. Hvor lang tid havde de fået lov til at være i værelset? Det var egentlig ret pænt af ham ejeren, eller hvem det nu var, der havde udlånt dem et værelse - og så uden at det kostede dem en krone. Han måtte seriøst snart få anskaffet sig et job, så han kunne tjene nogen penge. Men de sidste to gange, han havde forsøgt at få et job, havde han tabt det til en anden. Måske egnede han sig bare ikke til at arbejde..
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 15:04

Lilly lukkede let hendes øjne, da hun mærkede hans læber mod hendes. Hun tog let armene om ham.. hun slap derefter hans kys. "Måske skulle vi finde noget blod til dig" hviskede hun let, da hun vidste at han var sulten.. Hun havde åbnet hendes øjne, lige efter hun slap hans kys. De funklede, men de var også en lille smule trætte. Hun smilede bare til ham lidt efter, mens hun ventede på et svar, fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 24 Maj 2010 - 15:15

Eithan sukkede indvendigt, da han hørte hendes forslag. Det havde han helt glemt. Indtil videre havde hans mave ellers forholdt sig nogenlunde ro og tiet stille. "Det skal du ikke tænke på," brummede han lavmælt, hvorefter hans blik flakkede lidt rundt i rummet. Et kort øjeblik lod han sin sult tage over, åbnede let sin mund og satte sine læber mod hendes hals. Nej! Han trak sig hurtigt væk fra hendes hals igen og kneb læberne sammen, så han mund blev til en smal streg.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 15:32

"Undskyld, nu gjorde jeg det igen" sukkede hun lavmeldt, men så inden hun kunne sige noget havde han trykket hans læber eller tænder, mod hendes hals.
Hun var ikke bange, men overrasket over at han ville. Hun lukkede let hendes øjne, for hun ville nyde, hendes sidste tid på jorden, hvis hun nu døde, men så fjernede han hans læber xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 24 Maj 2010 - 15:38

Eithan skubbede hende let væk fra sig, rettede sig op, så han nu sad og gemte hovedet i hænderne. "Undskyld," mumlede han uhørligt. Normalt var han faktisk meget god til at styre det; sin trang til blod. Det var bare længe siden, han sidst havde fået noget. Man var vel vampyr. Han ville bare ikke skade Lilly. Hvis han først var startet, havde han virkelig svært ved at stoppe igen. Årh, for pokker. Eithan lod et irriteret suk undslippe hans læber. "Undskyld."
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 15:50

Hun satte sig let op ved siden af ham.. "Du skal ikke undskylde" sagde hun forsigtigt og rørte forsigtigt hans ryg, med et lille suk. "Du må ikke sige udskyld" hviskede hun stille, men et lille suk strejfede hendes blide læber. Hun trak let bennene op til sig og lagde hendes arme om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 24 Maj 2010 - 16:00

Eithan mumlede noget utydeligt til svar og sukkede efterfølgende. Hvor frustrerende. Det stred virkelig imod det løfte, han havde lovet sig selv at holde. Ikke bide Lilly. Nej, det ville han ikke nå! Eller det var jo ikke helt sandt. Det ville han sådan set gerne, men .. Han fjernede hænderne, så hans ansigt igen blev synligt. Eithan skævede til hende og bed sig kortvarigt i underlæben.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 16:12

Hun løftede ikke hendes hoved, men kiggede dog stille hen på ham.
Hendes øjne var tæt på at klappe i. Hun tvag et forsigtigt smil frem.
Hmmm.. Hvad tænkte han, mon på? Hun gabte let og lydløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 14 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 24 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum