Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 20 af 24 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:48

hun smilede derefter igen igen. Hun lå og kiggede ham stille i øjnene. Hun mærkede stadig en sommerfugl vokse sig stor inde i hendes mave. De kilede let i hendes mave, godt hun ikke var alt for kilden, ellers var hun nok begyndt at grine konstant meget nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 16:55

Eithan slap hendes hånd og smilede så skævt til hende, før han satte sig op. Det der med bare at ligge stille, var han ikke så god til. Han lagde hovedet bagover og studerede lokalets loft, som han efterhånden havde gjort mange gange i dag. Men han vidste ikke, hvor han ellers skulle se hen. Hvis han kiggede på Lilly for længe, følte han, at han gloede på hende, og da han ikke selv var specielt glad for det, altså når folk stirrede på ham, så lod han være. Lod bare sit blik vandre lidt rundt på det faktisk meget kedelige loft.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:59

Hun smilede let før hun rejste sig, "Undskyld mig lige i 10 minutter" sagde hun smilede og tog hendes taske, og gik forsigtigt ud på badeværelset. Hun lukkede døren, men glemte at låse den. Hun trak let tøjet af og gik stille ind i bruseren. Hun tændte det varme vand igen. Hun elskede at bade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:03

Eithan nåede ikke at svare, før hun så havde rejst sig op og macheret hen mod badeværelset, eftersom han var blevet fanget i sin egen verden og kun opfattede, hvad hun havde sagt til ham, da hun allerede havde lukket døren efter sig. Skulle hun nu i bad igen? Han rodede lidt rundt i sit hår, forsøgte at rede de værst filtrede totter ud med fingrene.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:06

hun forvandlede sig til hendes dyre skikkelse. Dne var elegant, selvom dens pels var våd, men stadig skinnede hendes øjne. Hvidere blev hende pels, men jo mere pjusket blev hun også. Men det gjorde helller ikke noget, bag efter at hun var ren i dyre skikkelse, blev hun sig selv igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:09

Eithan satte sig i skrædderstilling og ventede lidt utålmodigt på, at hun skulle komme ud. Efterhånden som hans tankespind blev større, blev hans blik lettere tåget. Hvad tog hende så lang tid? Selvom der nok ikke var gået særlig lang tid, føltes det alligevel som om, det var hundrede år siden, hun var gået derind. Ja, han var ret utålmodig. En af de mange fejl ved ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:11

Man kunne høre vandet stoppe. Hun hev hendes håndklæde hen til sig og slog det om sig.
Hun bed sig i læben, da hun kiggede ned i tasken.. shit.. Hun havde ikke taget hendes taske, men dog var det hendes håndklæde. Hun bed sig i læben, hvad skulle hun nu gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:17

Eithan lod et suk undslippe hans læber, inden han slog blikket hen på badeværelsesdøren. Hun havde vist slukket for vandet. Efter noget tid genoptog han så sit tidligere forsøg med at få sin lynlås i bukserne til at virke, da han ikke rigtig havde noget andet at tage sig til. Han fik på en eller anden måde lynet den halvt, men kunne så ikke få den længere op.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:19

"Ømmm.. Eithan? Vil du tage min taske som står henne ved dig?" spurte hun flovt, hendes kinder var stadig røde. Det var da også lidt pinligt efter hendes mening! Hun smilede stille, og strøg sig let gennem dt våde hår. Hun vendtede blot på et svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:24

Eithan vendte opmærksomt sit blik mod badeværelset, da hun spurgte ham om noget, hvorefter han så flyttede sit blik hen mod hendes taske. "Øh .. ja," svarede han højt, kravlede hen til den og tog den så op i sin favn. Derefter fik han rejst sig op og luntede hen til badeværerelset, hvor han stoppede foran døren og tøvede lidt, da han ikke rigtig turde at åbne døren. "Du er ikke helt nøgen vel?" fik han så mumlet og åbnede derefter meget forsigtigt døren.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:26

"Nej har et hånklæde rundt om mig" sagde hun stille og flovt. Hun hadede når hun glemte ting. Det enste der var bart man kunne se var hendes ben og arme, hvor dråber gled ned fra hendes hud. Hendes kinder, var stadig små røde. Hun smilede let før han begyndte at åbne døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:30

Eithan trådte et skridt indenfor, da hun havde forsikret ham om, at hun var 'påklædt'. "Her," mumlede han lidt forlegent og holdt tasken i strakt arm hen mod hende. Han så kort op på hende, men slog hurtigt blikket ned mod gulvet. Ventede på at hun ville tage imod tasken. Han bed sig svagt i underlæben og trippede lidt utålmodigt på stedet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:32

Hun skyndte sig at tage tasken.. "Tak" sagde hun stille og genret, hendes blik var slået ned mod jorden. Ømm.. Hun bed sig kort, og meget hårdt i læben. Hvad nu, ville han gå ud eller? Hun spekulerde mens hun bed sig slev kort i læben. Hun glemte fuldstændig hvor hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 17:38

Eithan begravede sine hænder i bukselommerne, da hun havde taget hendes taske. "Jeg skal nok gå nu," sagde han og rømmede sig derefter, hvorefter han drejede om på hælen og forlod badeværelset igen, så hun kunne få sit tøj på. Han tænkte ikke på at lukke døren, men det kunne hun vel også selv gøre. Da han nåede hen til madrasserne igen, smed han sig på den ene og skævede så kort hen mod badeværelset.

// Jeg skal lige spise :] Og så kommer der nogen fra min skole bagefter, fordi vi lige skal have styr på noget projekt'noget .. så jeg svarer nok ikke før klokken ni en gang i aften. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:40

hun lukkede let døren i. Hun fik hurtigt alt hendes tøj på og smilede derefter, hendes hår var uglet, nu men stadig så det meget sødt ud. Hun smilede let før hun pakkede tingene sammen. Hun hoppede ud til ham. Hun smed hendes taske og satte sig på hans mave. Hun bøjede sig ned og trykkede let hendes bløde læber mod hans.

//Helt okay xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 20:44

Eithan smilede let til hende, da hun kom hoppende ud fra badeværelset. Derefter gengældte han så blidt hendes kys og lagde sine arme omkring hende. Lidt efter fjernede han dog den ene og kørte en hånd gennem hendes nyvaskede, våde hår.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 20:50

Hun holdte hans kys, lidt tid.. Hans læber, var så bløde og dejlige, helt perfecte. Hun smilede let da han nussede hende i det meget våde og pjusket hår. Da hun stoppede kysset, kærtegnede hun let hans kind før hun igen kyssede hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 20:54

Eithan smilede svagt til hende, da hun afsluttede kysset og gengældte så lidenskabeligt det nye kys. Han rodede lidt mere rundt i hendes hår, inden han så lagde armen om hende igen og kærtegnede meget let hendes ryg ved at køre hænderne op og ned af den.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 20:57

hun holdte hans dejlige kys, og lagde sig halvt oven på ham. Hun tænkte ikke på at hun måske kunne komme til at masse ham. Hun smilede let, og fik igen sommerfugle i maven. Bare af at mærke hans dejlige læber, mod hendes bløde læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:07

Eithan placerede sin en hånd på hendes nakke og den anden et eller andet sted længere nede. Da hun ikke var særlig tung, ikke efter hans mening i hvert fald, havde han intet imod, at hun lå på ham. Hans hjerte bankede altid en smule hurtigere, når de lå sådan her; tæt mod hinanden.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:10

De lå nu så tæt op af hinanden de nu kunne. Hun smilede let, og mærkede dog stadig hans bløde læber, mod hendes. Hun blev nød til at slippe hans læber, kort, fordi hun hele tiden begyndte at hyperventilere når de kyssede og lå tæt op ad hinanden. Hun smilede lettere kærligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:17

Eithan gengældte forsigtigt hendes smil og bed sig kort i underlæben. Han studerede let hendes øjne, som han fandt meget betagende. For bare få dage siden havde han aldrig troet, at han havde villet komme til at ligge her med en så køn pige som Lilly oven på sig. Han havde også altid forestillet sig, at det ville have blevet en fra hans egen race, da han faktisk normalt var lidt fjendtligt indstillet overfor andre væsner; eller egentlig også sin egen art. Men han havde egentlig aldrig troet, at det overhovedet ville komme til at ske. At han ville holde så meget af nogen. Men hvad var det dog også for noget? Vampyre burde ikke være så .. svage.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:21

Lilly smilede kærligt til ham igen.. "Hvad tænker du på?" spurte hun hviskede og kiggede stiille og kærligt på ham. Hun havde aldrig troet at hun ville møde en dreng eller mand, som hun elskede. Eithan havde også nappet hendes første kys, men det var hun blot meget glad for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:28

Eithan glippede let med øjnene for ligesom at indstille sit syn, som var blevet lidt fjernt på grund af alle de tanker, der heele tiden rodede rundt i knolden på ham. "Ikke noget .. bestemt," svarede han blot og sendte hende et svagt smil. Hvorfor faldt han hele tiden i staver? Det var faktisk lidt pinligt. Han smilede sagte til hende og druknede igen i hendes lyseblå øjne .. (de er da lyseblå ikke? xDD).
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:31

Endnu et smil voskede hen over hendes læber. Hun kyssede ham korrt igen, når deres læber rørtes, begyndte hun først at hypervintilere helt vildt. Hun smilede let til ham, før hun let igen slap hans læber. (Jov de er meget lyseblå! ^^) Hun smilede let til ham.. "Okay" hviskede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 20 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 20 af 24 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum