Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 19:43

"Hvem?" spurgte hun stille "den nærmeste jeg har på mig er dig" sagde hun stille og kiggede ned i jorden "og… det var ikke kun ar'et han gav mig…" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 19:54

moka hør du kan fortælle mig alt okay, og du kan stole på mig" sagde han. *mon jeg skulle bruge den form for healning som tømmer mig for energi, men den kan fjerne ar...jeg vil bare ikke kunne bevæge mig bag efter* tænkte han og lå nervøst en hånd for sin mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 19:57

Hun bed sig i læben lidt, hun åbnede munden for at sige det, men lukkede munden igen, hun lyftede den ene hånd og skrev i jorden 'Han voldtog mig' de sidste ord var ikke så læskure fordi hun var begyndt at yste mens tåre løb over hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 9:41

han knyttede hånden i vrede. "Det Svin, det er det værste en mand kan gøre, at voldtage er så meget forkert, han burde piskes og pines, at voldtage er en synd, det er ligeså galt som hvis man er utro eller slår" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 9:47

Hun bed sig i læben ìg holdt blikket mod jorden mens hendes krop rystede, hun kradsede lidt i jorden med en rytende hånd og vidste ikke hvad hun skulle sige, hun havde det dårligt fordi ham som havde gjort det mod hende fyldte meget i hendes hoved, hun var hele tiden var bange for at han kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 9:54

moka prøv at kigge på mig" sagde han og løftede hendes hoved. "Jeg lover dig, jeg vil sørge for at han får sin straf" sagde han og så roligt på hende. han nægtede at nogen skadet hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 9:57

Hun skælvede lidt da han løftede hendes hoved, hun bed sig i læben "hvad vil du da gøre for at skal få sin straf?" spurgte hun med tår løbende ned af kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 11:02

det er forkert hvad det svin har gjort mod dig, han burde piskes og dræbes, selvom jeg ikke kan dræbe, så vil jeg piske og pine ham for hvad han har gjort," sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 11:44

Hun bed sig i læben mens han sagde det "hvorfor… hvorfor vil du gøre det for mig?" spurgte hun med lidt røde øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 12:02

fordi du er min ven moka, jeg lader ikke nogen skade dem der er mig nær" sagde han og kom til at grine. "Man jeg snakkede formel igen" grinede han. hans varme latter var smittende og kunne selv få den mest triste til at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 12:05

Hun smilte stille "Tak" sagde hun stille, da han grinte kunne hun ikke selv lade være at grine "Det var godt jeg kilede dig" sagde hun grinende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 15:56

det kan man sige, det fik mig hverfald til at tænke over den måde jeg snakker, og jeg snakker rimelig formelt nogle gange, og det er træls i længten" sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 15:57

Hun smilte "men.. så kan det jo heller ikke have vært så slemt?" sagde hun med et lille glimt i øjet, hun bed sig i læben mens hun ventede hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 15:58

nej det er det vel ikke, tak moka, fordi du fik mig til at ind se hvor dejligt det er at grine, det gør en glad og man slapper helt af efter man har grinet, og man kan se hvad der er sjovt og hvad der ikke er sjovt, det kunne jeg jo ikke før, så mange tak2 sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:01

Hun smilte og rødmede lidt "Det var så lidt, du kommer bare når du bliver en kedelig læge igen" det første mumlede hun, men det sidste sagde hun så han rigtig kunne høre hende, og så kom hun til at grine lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:07

skal jeg nok, hvis jeg tænker for meget på arbejde" sagde han og grinede. han så mod himlen. "Jeg esker mit job..men det er som om de kun sender de farligt sårede hen til mig...jeg har aldrig bare skulle tage imod en som der har forstuet eller brækket noget, altid nogen med kæmpe sår efter kamp eller ulykker" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:09

Hun kiggede lidt på ham "Hvorfor siger du det... ville du da gerne prøve at tage imod sådan en patient?" spurgte hun lidt undrende, hun kiggede lidt på ham mens hun 'lagde en plan' inde i sit hoved men prøvede at se ud som om hun fokuserede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:16

ja, en normal patient... istedet for de døende, det gør altid en så trist at modtage så hårdt såret," sagde han. *hvorfor snakker jeg dog om mit arbejde* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:17

Hun tænkte lidt "okay... vent lige lidt" sagde hun inden hun rejste sig og gik et godt stykke væk fra ham inden hun hoppede op i et af træerne og kravlede længere op...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:21

han satte sig. "Hvorfor pokker skulle jeg vente" mumlede han og tog sin bog i sin taske og kiggede i bogen. han læste et par kapitler, men opgav så og lå sig så ned for at sove i græsset. han lukkede sine øjne og lå sin bog over sit ansigt og sin taske under sit hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:23

Hun smilte lidt... *Okay... måske ikke...* tænkte hun da hun var nået til toppen i træet, hun kravlede lidt længere ned og sprang ned af træet, hun landede på fødderne med vægten godt placeret på det ene ben og hun hørte et knæk fra den, hun hamrede tænderne sammen og gik lidt humpende tilbage og satte sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:31

han sad op. "Hørte du også et knæk, som en knogle" sagde han. han så på hende og fik en skidt fornemmelse. han tog fat i hendes ankel og så på dem. "har du brækket din ankel, på grund af det jeg sagde" sade han og begyndte at heale hendes ankel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:33

Hun kiggede op på himlen lidt "Ehm.." sagde hun til hans spørgsmål... hun ømmede sig da han tog fat om hendes ankel. Hun sukkede da han sagde det "Altså... du sagde selv du gerne ville have en 'patient' som ikke var døden nær" sagde hun uskyldigt, hun bed sig i læben igen da han begyndte at heale hendes ankel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:40

jeg mente altså ikke at du skulle skade dig selv af det, og sid nu stille mens jeg healer dig" sagde han og blev ved med at heale. *det skøre pige barn, at skade sig fordi jeg sagde jeg ville ønske jeg på mit arbejde fik andre patienter end de døende* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:44

Hun sukkede "Nej, men nu fik du en anden 'patient' end en døende.. på en måde.." det sidste mumlede hun "Jamen... av... helt ærligt" mumlede hun og så op på himlen mens hun vendte på at han var færdig med at heale hende "Ey, jeg er ikke skør!" sagde hun, hun kiggede hurtigt op på himlen igen, og bed sig i læben...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 5 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum