Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:48

sådan nogle numre der skal du ikke gøre igen" sagde han da han var færdig med at heale. "Dit skøre pige barn" sagde han og rejste sig og børstede sig af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:50

Hun sukkede "Hvorfor?" spurgte hun "Og jeger er ikke skør!" sagde hun igen, hun kiggede på ham da han rejste sig, men sagde ikke noget til det, hun rejste sig og gik over mod et nyt træ *Hmpf.... jeg er ikke skør* tænkte hun for sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 17:48

du kan lige vove på at gøre det nummer igen" sagde han. *man jeg opføre mig næsten som en storebror, men moka skal passe på* tænkte han og kløede sig i nakken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 17:51

Hun vendte sig og kiggede overrasket på ham "Hva... ehm..." hun stod bare og lignede et stort spørgsmålstegn, hun havde ikke lige set den der komme, så den skulle lige have lov at sive ind...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 17:57

jeg sagde, du kan lige vove på at lave det nummer igen moka" sagde han og så skarpt på hende. *hvad pokker er hun ude på* tænkte han. han rystede på hoved af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:01

Hun bed sig i læben da det endelig sivede ind "Helt ærligt..." mumlede hun, hun kiggede op på ham "Jeg er da ikke ude på noget!" brokkede hun sig, men bed sig så i læben, lavede et lille hop og kom op på en klippe hvor hun satte sig og kiggede ned på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:05

vi får at se moka, vi får at se" sagde han. han satte sig og tog en blok og en blyant og begyndte at tegne. han så ikke op på noget, han tegnede bare ud fra sine erindringer. han smilede mens han tegnede, for det gjorde ham glad at tegne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:08

Mens hun sad på klippen bed hun sig i læben, hun lænede sig lidt frem for at se hvor langt der var ned, *Tænkt langt* tænkte hun, hun gled frem, hvilket ikke helt havde vært meningen, hun hamrede neglene i klippe og gled lidt men stoppede så få centimeter over jorden, så slap hun klippen, så på sine negle og sukkede opgivende "flot... det tog mega lang tid at få dem til at se sådan ud før" mumlede hun opgivende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:13

han så op og lå sin blok og gik hen til hende. "Hvad har du nu lavet" sagde han. han havde sin blyant til at sidde bag det ene øre. han så på hendes hænder og sukkede. "Jeg sagde du ikke skulle lave det nummer igen moka" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:16

Hun sukkede da han spurgte "Helt ærligt" mumlede hun mens hun så på sine hænder, de blødte lidt efter det der lige var sket "Det var et uheld den her gang Suu" sagde hun hurtigt og gemte hænderne på rykken...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:24

fik du da overbalance?" spurgte han og tog hendes hænder og healede dem helt. han uglede hende i håret og gik så hen til sin blok igen og fortsatte med at tegne. han nynnede imens en meget glad melodi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:26

hun sukkede stille "ja" mumlede hun, hun rykkede lidt på sig da han healede hendes hænder, hun kunne ikke så godt lide den følelse... hun sukkede og smed sig på jorden op af klippen, hun lænede hovedet tilbage mod den med et suk og lukkede øjnene...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:29

han så kort mod himlen. han lå sin blok og lå sig i græsset og faldt i søvn. han var totalt smadret. han brugte tasken som en pude og sin frakke som en dyne. han sov rimelig tungt, da han ikke havde sovet længe det sidste par dage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:31

Hun kiggede lidt over på ham og smilte da hun så han var faldet i søvn "nuurh" sagde hun stille, hun havde en svaghed for sovende personer, self. ikke... jeg-vil-æde-dig måde bare mere, fuck-hvor-er-du-sød. måden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:39

han vendte sig i søvne. han havde en rød glød over kinderne. ikke en sådan rødme glød, mere en slags feber glød. hans vejrtrækning lød med et underligt, som om han var ved at kvæles når han trak vejret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:43

Moka blev bekymret da hun hørte hans vejrtrækningen, hun satte sig over til ham og mærkede på hans pande "Du er jo brand varm 'menneske' " mumlede hun, hun løftede ham forsigtig op og håbede ikke at hun vække ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:45

han sov alt for tungt til at vågne af det. hans feber steg kort, og det gjorde at sved dråber løb ned af hans pande og ansigt. han var også helt slap i kroppen, som om alt energi og kraft var ude af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:47

"Hvad fanden?" mumlede hun stille, lagde ham stille ned igen, forsvandt ud af skoven lidt, efter et godt stykke tid kom hun tilbage med et våd klud hun lagde mod hans pande og så sad hun lidt med ham, hun var lidt bekymret for ham lige nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:49

efter lidt tid åbnede han sine øjne. han vidste intet om hvad der lige var sket. han mærkede hurtigt sin feber, men satte sig op. han tog sig til hoved og støttede sig til jorden med den anden arm. "Jeg må have brugt for meget energi, ellers ville jeg ikke have det sådan" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:51

Hun sukkede "lig dig ned" sagde hun stille, hun bed sig lidt læben inden hun kiggede på ham igen, hun følte lidt at det var hendes skyld han havde det sådan nu, så hun ville bare have at han hvilede sig nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:53

han lå sig ned og så på hende. "du skal ikke tænke på dette, det sker når jeg bruger for meget energi, uden at samle energi igen, så bliver jeg noget omtåget" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:59

"Det er min skyld" mumlede hun stille og kiggede ned i jorden ved siden af ham, hun havde det så dårligt med at hun først havde gjort så hun havde brækket anklen så han skulle heale den, og så at hun var faldet ned af klippen og at han så skulle heale hendes hænder....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:01

hey det ikke din skyld, jeg burde have hvilet mig før jeg healede, jeg burde have tænkt mig øm, at heale med næsten ingen energi, det er ikke det bedste at gøre" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:04

"Hvis ikke jeg havde skadet mig selv ville du ikke have vært nød til det" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:09

for sidste gang moka, det er ikke din skyld, det er min egen" sagde han og så på hende. "Du må aldrig give dig selv skylder for at jeg fik det dårligt, jeg burde have husket på, at jeg burde havde hvilet, når an har healet en hel dag" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 6 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum