Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 14:31

jo jeg er en engel, men jeg er stadig en mand der bliver vred over at vide at ens elskede blive slået, og så at hendes far vil have hende gift med den der vist dræbte hendes mor" sagde han og sukkede kort. han tog en dyb indåndning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 14:36

hun stivnede "Den der.. dræbte hendes mor!?" spurgte hun, det løb hende koldt ned af ryggen, hun fik et lidt tomt blik i øjnene lidt inden hun fik taget sig sammen og kiggede lidt ned i jorden for at være sikker på at det tomme var helt væk fra hendes øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 14:58

det fortalte hun mig hverfald" sagde han blidt. han lå sig ved og så mod himlen. "Hun har oplevet så meget dårligt, og det vil jeg ændre" sagde han. han lukkede kort sine øjne og så så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:03

Hun bed sig lidt i læben "Det forstår jeg godt... altså at du vil ændre" sagde hun og kiggede ned på ham da han lagde sig, hun kunne ikke lade være at smile lidt, hun sukkede og bed sig lidt i læben igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:17

er der noget der plager dig, du bider dig altså meget i læben" sagde han. han så på hende. han satte sig op. han smilede venligt og rejste sig helt op. han fjernede blade for sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:19

Hun tænkte lidt... var der noget der plagede hende..`? "Ehm.. nej... det er bare en lidt dårlig vane jeg har" svarede hun stille smilende, hun fjernede et enkelt blad fra sit hår og kiggede lidt på det inden hun kiggede op på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:22

er du sikker" sagde han venligt. han nøs og en hel bunke blade røj ned over ham og dækkede ham. han gik ud af bunken og fjernede blade igen fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:24

hun smilte stille "Ja, der er ikke noget galt" sagde hun, hun kom til at grine helt vildt da alle de blade røg ned over ham, hun rejste sig og hjalp ham lidt med at fjerne bladende fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:31

hvorfor skal jeg lige dækkes af blade" sagde han. han hostede og fjernede bladene ud af sit hår. han satte sig lidt væk fra træene. "hader når bladene falder ned i hoved på mig, lidt ligesom når jeg får æbler i hoved" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:33

Hun trak på skuldrene "Det kan jeg desværre ikke svare dig på" svarede hun smilende, hun satte sig over ved siden af ham "F,Får du æbler i hovedet?" spurgte hun med skælvende stemme inden hun kom til at grine pænt meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:39

ja, hver gang jeg sidder under et æble træ" sagde han. han gned kort sit baghoved. "er det da morsomt, at jeg får æbler i hoved" sagde han og smilede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:45

hun bed sig i læben for ikke at komme til at grine igen "Ehm... bare en lille smule" sagde, hun holdt sig hurtigt for munden og små fniste i stedet for det grineflip hun havde vært lige ved at få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:48

grin du bare, det er sundt at grine....hvilket jeg selv ikke gør" sagde han og så mod himlen og sukkede kort.. han roede i bladene for at finde sin taske, bog og fjer igen. men det lå aller nederst. så først da han fik fjernet det hele fik han sine ting igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:54

hun kiggede undrende på ham "Griner du ikke? aldrig?" spurgte hun lige så undrede som hun så ud til at være, hun smilte da han fandt sine ting igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:56

næ, jeg har aldrig haft noget at grine af...jeg er jo bare en læge, selvom jeg er engel, jeg ser folk der er skadet hver dag, og det er ikke det sjove hvis det er et barn der kommer ind, og så at barnets forældre dør i min varetægt" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 16:04

Hun sukkede "Det er ikke sundt at være så alvorlig hele tiden" sagde hun, hun prikkede ham lidt i siden mens hun kiggede op på ham, men lagde så sin hånd i sit skød og kiggede lidt på ham med hovedet lidt på skrå...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 16:09

sandt...men jeg er 20 og har aldrig grinet i mit liv" sagde han. han gned sin side da hun prikkede ham. "Lad venligst være med at prikke mig" sagde han venligt. han kløede sig i nakken. "Du har sikkert ret, at jeg er for alvorlig, men jeg er jo læge" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 1:28

"hvorfor... har du aldrig grint?" spurgte hun undrende, "Hvorfor det?" spurgte hun med et lille grin, "Og fordi du er læge kan du ikke have det sjovt eller grine?" spurgte hun undrende, hun forstod ikke helt hvad han mente med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 17:58

jeg har aldrig rigtig set noget der er morsomt...jeg har hele tiden blot tænkt på at redde folk, aldrig på nogensinde at more mig, når jeg har fri fra arbejde, er det første jeg gør at tage her ud i skoven og siddde og skrive i min bog, eller tegne....eller gå ture med Aliadina" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:05

Hun sukkede lidt "Du er altså nød til at have det sjovt nogle gange, ellers ender du med at blive en kedelig stoder" sagde hun alvorligt og kiggede også lidt alvorligt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:44

det ved jeg, men jeg har aldrig moret mig før, så jeg ved ikke rigtigt hvordan man gør det, jeg har altid holdt mig til mine studier, om så det var skole eller da jeg læste til læge" sagde han og kløede sig i håret. han blev helt flov over at han aldrig havde moret sig, som andre gjorde på hans alder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:48

Moka sukkede lidt, hun bed sig i læben mens hun tænkte "hvad kan du godt lide at lave...udover arbejde?" spurgte hun lidt undrende, hun ville gøre hvad hun kunne for at han da ville komme til at more sig bare en lille smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:58

at læse, svømme, flyve en god tur. tegne, kamp træne, være sammen med Aliadina, synge, skrive på min bog " sagde han og så på hende. "Hvorfor vil du dog vide hvad jeg kan lide at lave, det hjælper mig jo ikke til at more mig og grine" sagde han. *godt jeg ikke sagde jeg var kilden* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:05

Hun bed sig i læben... "Er der andet?" spurgte hun nysgerrigt, hun havde det som om der var et eller andet han ikke havde sagt... et eller andet der måske ville kunne få ham til at grine eller noget....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:09

næ" sagde han. men et smil kom frem på hans læbe. "Der er ikke mere" sagde han. *hun skal ikke kilde mig, jeg hader det, så kan jeg ikke stoppe med at grine igen* tænkte han og kørte en hånd gennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 2 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum