Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:11

hun nikkede lidt "okay... er du kilden eller noget... jeg mener... det er der jo så mange der er.."sagde hun og kiggede lidt undrende på ham, hun bed sig i læben med et smil og et let løftet øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:14

han så lidt nervøst på hende. *Shit* tænkte han. han var klar til at slå vingerne ud hvis hun så meget som forsøgte på at skulle kilde ham. han slog vingerne ud. han sank og kunne ikke sige et ord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:17

Hun smilte lidt "nåå?" sagde hun, lige da hun havde sagt det slog han vingerne ud *Det tager jeg som et ja* tænkte hun med et lille smil for sig selv, inden han nåde at lette havde hun væltet ham og sad ovenpå ham, hvorefter hun begyndte at kilde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:19

nej lad være!" skreg han og begyndte at grine. han grinede en varm og blid latter. men man hvor han hadet at blive kildet, for så kunne han aldrig komme fri. han grinede så meget at han fik ondt i siden af det. "Stop, frøken moka jeg beder dig stop!" grinede3 han


Sidst rettet af Suu-ito Søn 20 Nov 2011 - 19:21, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:21

Hun rystede på hovedet og kilede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:22

han grinede meget og fik hende skubbet væk. "lad...hehe...venligst være med at kilde mig...hehe" sagde han og forsøgte på at holde op med at grine, men det kunne han næsten ikke igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:24

Hun grinte da han skubbede hende væk, hun kiggede lidt på ham mens han grinte "Nu har du så også prøvet at grine" sagde hun mens hun selv grine og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:26

han smilede. "ja, men jeg kan næsten ikke stoppe igen, det er en af grundene til jeg helst ikke vil grine" sagde han. "Og især ikke kildes af nogen" sagde han og slog vingerne ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:32

hun kom til at grine igen "Jaja, men du sagde aldrig havde grinet, da du slog dine vinger ud var jeg nød til at tænke hurtig" sagde hun og trak smilende på skuldrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:34

nåre så du havde regnet ud, jeg ville flyve for ikke at blive kildet. man kan se du er hurtig til at stoppe en engel i at flyve" sagde han. "men man jeg afskyr den måde jeg grine på" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:37

"Ja self. du ville jo ikke rive fjer ud af dig selv når jeg spurgte om du var kilden" sagde hun smilende "Syntes du? det er ellers ikke noget jeg har øvet mig speciel meget i" sagde hun smilende "Gør du? jeg syntes du har en... ehm... sød latter" sagde hun smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:39

han rødmede over at høre en syntes om hans latter. "Gør du... jeg har altid troet min latter var hæslig" sagde han og så på hende. "Men du har også selv en sød latter" sagde han og grinede så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:42

Hun kiggede overrasket på ham "Seriøst?... hvordan kan man hade en latter som din?" spurgte hun undrende, hun rødmede da han sagde hun havde en sød latter... "Hey, se... du griner igen" sagde hun med et lidt stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:45

tja, jeg tror du fik mig til at se hvor godt det er at grine" sagde han blidt. *rødmede hun lige* tænkte han og rystede på hoved for at få det ud af hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:47

Hun grinte lidt igen "nej.. jeg kan faktisk have positiv indflydelse på nogen" sagde hun smilende. hun så ham ryste på hovedet... hun kiggede lidt undrende på ham men sukkede så og kiggede op lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:50

hvorfor pokker rødmede du?" sagde han så og satte sig på jorden. han så på hende og smilede. "tænkte du på en, eller var det noget jeg sagde" sagde han. havde han sagt noget som fik hende til at rødme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:51

Hun bed sig i lidt i læben mens sagde så "Altså... jeg har tit holdt mig mest for mig selv... så der skal ikke så meget til før jeg rødmer" svarede hun og kiggede på himlen lidt inden hun kiggede tilbage på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:53

så du rødmede over jeg sagde du havde en sød latter" sagde han og smilede så. "Sødt" sagde han og lå sig i græsset og så mod himlen. han slappede af ved at kigge på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 20:00

"Det ikke sødt... det pinligt" sagde hun og så ned i jorden lidt, hun så da han lagde ned og smilte lidt, hun så lidt på ham og så så op på himlen lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 8:14

det er ikke pinligt at man rødmer, det viser man har følelser, så det er der ikke noget forkert i frøken moka, alle rødmer en gang imellem" sagde han og så på himlen. "Jeg gør da selv nogengange" sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 9:52

Hun sad og kiggede lidt på ham mens han sagde det "Det kan godt være, men jeg kan bedre lide at grine, eller få andre til at grine… fx. dig" sagde hun smilende, og med et lille glimt i øjet og et lidt drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 10:06

det er da også godt" sagde han venligt. "Gid aliadinas far ikke havde noget imod engle, jeg hader at skulle kæmpe mod folk, men hvis jeg så skal dræbe aliadinas far for at hjælpe aliadina, så gør jeg det med glæde" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:45

Hun bed sig lidt i læben til han sagde det med aliadina's far, hun sukkede "du en engel for pokker da… så kan du hyre en til det. Eller sådan noget" sagde hun med et dybt suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:48

ved jeg, men jeg kender jo ikke nogen, han er en vampyr for pokker" sagde han. han sukkede og uglede sit hår, så det strikkede helt. han rystede på hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:52

Hun sukkede og smed sig ned i skovbunden "er der ikke et sted man kan finde den slags personer?" spurgte hun og så op i himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum