Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:11

Hun rystede på hovedet, bed sig i læben "Det er lige meget... bare hvils dig" sagde hun inden hun rejste sig, hun gik om bag klippen og satte sig bag den så han ikke kunne se hende og gemte sit ansigt i sine hænder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:12

han lå sig og faldt i søvn igen. han sov tungt. men denne gang trak han vejret normalt. hans feber var begyndt at falde igen. han drejede sig i søvne og mumlede nogle helt utydelige ord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:14

Moka sad bag klippen og håbede bare at Suu snart ville få det bedte, hun slog let hovedet tilbage mod klippen med et let 'gonk' og kiggede så gennem skoven....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:16

suu-itos feber faldt helt. han vågnede igen og satte sig op. han kløede sig i nakken. "Jeg må aldrig glemme at hvile efter en dags healning" sagde han til sig selv og kløede sig i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:17

Da hun hørte suu snakke til sig selv sukkede hun og rejste sig "Hvordan har du det?" spurgte hun stille og satte sig foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:20

jeg har det bedre, du må undskylde jeg skræmte dig ved det, jeg havde bare glemt at få hvilet mig efter arbejdet, så jeg havde ingen energi, men jeg er fuld af energi nu, så der går lang tid før det sker igen2 sagd ehan blidt og venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:21

Hun sukkede og nikkede "Husk og hvil dig" sagde hun stille og kiggede ned i jorden, hun kløede sig lidt i nakken ved ar'et og sukkede let igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:28

det burde du vist også moka, du ser helt smadret ud" sagde han. "og jeg skal nok huske at hvile mig, så jeg ikke får feber igen, det lover jeg dig moka, så sandt som jeg er en engel" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:30

hun sukkede "Jeg klare mig" sagde hun inden hun gabte "Godt" sagde hun stille, hun lagde sig ned på jorden og faldt hurtigt i søvn selvom det ikke havde vært meningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:32

han smilede og lå sin frakke om hende. han satte sig op af et træ og faldt i søvn igen. han sov tungt, men stadig så han kunne fornemme hvis der var fare i nærheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:36

Hun lå og rullede lidt rundt, hun havde fået marreridt, men det var et af dem men ikke kunne komme ud af, hun gispede bare nogle gange og svedte men ikke noget meda t skrige eller noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:40

han vågnede og så på hende. "Moka..moka vågn op" sagde han og ruskede lidt i hende for at vække hende. han blev meget bekymret for hende og tjekkede hende for feber. "Moka vågn op det mig suu-ito" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:42

Hun vågnede med et sæt og få tåre løb fra hendes øjne, hun lagde hænderne for øjnene og små græd... hvorfor skulle hun også altid drømme om det nu.. hun bed sig i læben men holdt stadig hænderne for sit ansigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:45

han lå sine arme om hende og tog hende ind til sig for at trøste hende. han ville hjælpe hende så meget som overhoved muligt, han ville ikke være en dårlig ven. "Moka hvad drømte du" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:46

Hun rystede lidt da han tog hende ind til sig "Je,Jeg drømte om.. om h,ham..." sagde hun med skælvende stemme og rystede på hele kroppen mer'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:49

moka jeg ved han voldtog dig...men du må ikke lade din frygt styre dig vel, hvis du gør det, så har han jo vundet over dig, og det vil du da ikke lade ske vil du?" sagde han rolig. *stakkels moka* tænkte han og sukkede. hvordan kunne nogen skade så sød en pige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:50

Hun rystede stille på hovedet "je,Jeg lar' ikke min frygt vinde... sagde hun stille.... i hvert fald ikke når han er der.." det sidste mumlede hun så lavt som muligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:57

stol på at du kan overvinde det, det svin skal nok blive fanget, man slipper ikke godt fra dette her" sagde han og knyttede den ene hånd. "Jeg ladet det ikke ske, er det forstået moka" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 20:00

Hun lå og rystede, nikkede til det første han sagde "hv,hvorfor... hvorfor fortjener jeg en ven som dig" sagde hun stille og kiggede op i himlen lidt med tåre løbende fra øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 8:07

alle fortjener en god ven de kan stole på, ligemeget hvem man er moka" sagde han og smilede. han rakte hende sit lommetørklæde. "Ingen skal stå alene med noget, man skal altid have en god ven nær sig, en der kan hjælpe og trøste en" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 9:15

"Ja…men… hvorfor fortjener jeg en ven som dig?" spurgte hun lidt forvirret, hun bed sig i læben og kiggede op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 9:22

det gør du bare moka, alle fortjener en god ven, og jeg er din ven ligemeget hvad" sagde han venligt. "Er det fordi du ikke ønsker jeg er din ven, er det derfor du spørger på den måde moka" sagd4e han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:18

Hun bed sig i læben "Nej, det må du ikke tro, det er p.g.a det der er sket, jeg har det underligt ved at nogen er min ven… du er… en af mine eneste venner" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:23

og jeg vil altid være din ven moka, selvom jeg før kom helt til at lyde som en storebror" grinede han. *det ville være sjovt hvis moka var min søster* tækte han og rystede på hoved af tanken. "Det var da en helt ulogisk tanke jeg havde der" mumlede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:28

Hun kiggede op på ham "mener du det?" spurgte hun lettet, hun hørte hans tanke og kiggede undrende på ham "mener du det?" spurgte hun undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 7 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum