Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:48

han nikkede. selvom han ikke hvad hun mente til sidst. "Jeg mener det" sagde han og smilede. "Jeg mener det jeg sagde moka" sagde han og så så mod himlen. han lukkede kort sine øjne og slappede helt af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:51

Hun kiggede op på ham og rystede på hovedet "Jeg mente ikke det du sagde…" sagde hun nebs hun kiggede op på ham stadig lidt undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:53

vent, kan du høre mine tanker?" sagde han. *hvis hun kan det, så hørte hun min tabke før* tænkte han og forsøgte på at lade være med at tænke. selvom det var meget svært for ham, da han altid havde hoved fyldt af tanker og ideer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:59

Da han spurgte om hun kunne høre hans tanker rødmede hun lidt "ehm… ja…" sagde hun stille og kiggede op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:08

han stivnede og nærmest faldt en halv meter bag ud. han halde aldrig i sit liv mødt nogen før som der kunne høre hans tanker. "Hvordan kan det lade sig gøre" sagde han. "Nå ja, det er der jo nogle racer der kan" sagde han og slog sig selv i panden for at være så dumt, at han ikke4 havde regnet den ud noget før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:20

Hun smilte lidt "Bare rolig, prøver at ignorere andres tanker, men nogle gange går det ikke så godt" sagde hun og smilte uskyldigt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:22

hvis du hørte mine tanker, hvad tænkte jeg så på da du spurgte hvad mener du" sagde han. *hvis hun læste mine tanker, så ville hun også vide det* tænkte han og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:27

"Du tænkte at det ville være sjovt hvis jeg var din søster" svarede hun roligt "og jeg self. Ville jeg vide det" svarede hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:29

okay, det der var skræmmende" sagde han.han smilede så. "Ja det var det jeg tænkte, så du kan altså læse andres tanker, en sjælden og dog lidt irreterende evne, men den må da stadig være god" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:12

Hun grinte lidt af ham og nikkede "ja… det er en af grundende tiæ at jeg tit holder mig for mig selv… nogle gange kan det være ret irriterende, men andre gange ret effiktivt" sagde hun og grinte igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:15

tror jeg på moka" sagde han. han satte sig ved træet og så på himlen og smilede. han tog sin blok igen og tegnede videre. han havde en rød glød over kinderne mens han tegnede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:17

Hun grinte lidt da hun så gløden på hans kinder, hun lagde sig stille ned på jorden igen, hun bed sig lidt i læben kg kæmpede for at holde sig vågen, men hun faldt snart i søvn igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:21

han så på hende og smilede. han så ned i sin blok igen. han tjekkede sin taske for at se om han havde maling, men det eneste han havde var nogle farveblyanter, som et barn havde givet ham på hans arbejde. han blev lidt flov og tog så en af dem og begyndte at give sin tegning farve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:34

Hun sov roligt denne gang, med et lille Mil på læben, hun vendte sig roligt i søvne inden et jag skød gennem hendes krop, hendes krop æagde sig i spænd lidt inden hun blev helt slap i kroppen og trak vejret ureglmæssigt…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 12:37

han så på hende og lå sin blok. han gik hen og løftede hende op og tjekkede hende. han lå hende i noget blødt mos og tjekkede hende for feber og alt det. han blev meget bekymret for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 8 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum