Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:53

aner jeg desværre ikke" sagde han og forsøgte at få sit hår til at sidde normalt, men det strittede for meget til han kunne få det ned og ligge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:56

Hun sukkede let "så må vi jo finde ud af det…" mumlede hun stille mens hun stadig lå og så op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:59

vil du med ud og flyve, det får mig til at tænke klart" sagde han venligt og rejste sig og slog vingerne ud. han gjorde sine vinger større. han smilede venligt. "Det vil blive sjovt" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 12:04

Hun kiggede lidt undrede på ham men nikkede så "gerne" sagde hun med et lille smil og kiggede imponeret på hans vinger da de blev større…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 12:12

så kom" sagde han og rakte hende hånden. han smilede venligt. hans vinger rørte lidt jorden. "Kom så letter vi" sagde han og løflede vingerne for at kunne lette bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 12:16

Hun tog hans hånd og bed sig lidt i læben "okay" sagde hun lidt nervøst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 12:18

han tog hende op i armene og lettede hurtigt og var med et meget højt oppe i luften. han baskede med vingerne for at holde dem oppe. "Så er vi oppe i himlen" sagde han og grinede. han slappede helt af ved at være oppe i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 13:57

Lige da han lettede gav det et sug i maven på hende "shit" mumlede hun smilende og kiggede ned på jorden "fuck det vildt!" sagde hun til sig selv da han fløj med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 9:43

det syntes mange, der ikke flyver" sagde han og smilede. han fløj højere op, sådan at træerne på jorden lignede små prikker. "Hvis du er højteskræk, så skal du ikke kigge ned, for vi er meget højt oppe lige nu" sagde han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 9:47

"ja… dem der ikke flyver, og så lige pludselig kommer op at flyve bliver da overrasket" sagde hun med et smil, da han sagde det med at hun ikke skulle se ned hvis hun var højteskræk fik hende til at se ned, greb hurtigt bedre fat i ham "jeg er ikke bange for højder eller at flyve… jeg er bange for at falde" mumlede hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 10:04

Du falder ikke" sagde han og lanede igen. han satte hende ned og trak sine vinger ind igen. "Se selv" smilede han glad. at have været oppe at flyve havde virkelig gjort hans humør bedre, end hvad det var før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 10:58

Hun sukkede lettet da han satte hende på jorden igen, hun var nær fløjet ned ìg kyssede den "hvordan kan du… ikke værd bange for at falde?" spurgte hun undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:34

var jeg skam også i starten, men jeg fløj med min familie da jeg var barn og så da jeg var nogle år kunne jeg flyve helt selv" sagde han. "jeg er jo engel, at styrte gør jeg ikke, med mindre folk forsøger at skyde mig ned, eller at der er en meget voldsom storm" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:37

Hun kiggede undrende på ham "ja okay…" sgde hun stadig lidt undrende "hvem ville gøre sådan noget mod en som dig?" spurte gun og fik en lille rynke mellem øjnbrynene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:39

nogen kan bare ikke lide engle.. der er endda nogen der forbinder os med døden, det er menneskene, mange forbinder engle som dem der henter de døde, og det er ret træls at man blier spurgt om når man er i byen om man er kommet for at hente en død" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:42

Hun tænkte mens hun nikkede "du siger noget" sagde hun stadig tænkende og rynken mellem hendes øjnbryn blev lidt større

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:50

det er derfor, jeg aldrig viser mine vinger i byen.. eller i det hele taget viser at jeg er engel, jeg kan ikke klare folks tro mod engle mere, ingen tror noget godt om min race mere, en gang troede folk på englenes legende om en mand som var født som engel men levede som menneske, men selv den legende tror de ikke på mere" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 12:13

Hun sukkede lettere irriteret, hun kløede sig nakken lidt så noget at et ar hun havde ned af hele ryggen kom frem "de forstår heller ingenting" mumlede hun, i hendes spekulation havde hun glemt alt om ar'et så man kunne sagtens se at hun havde det lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 13:05

hvad er det for et ar du har der" sagde han og så på det. "Har noget slået dig eller skadet dig, eller er du faldet og har revet dig" sagde han. han lød som læge nu. han rystede på hoved. "Jeg må tage og lade være med at tænke som læge" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 14:22

Da han spurgte til ar'et stivnede hun, hendes hånd flæg op til det og dækket for det mens hun så ned i jorden med et trist blik mens hun tænkte tilbage på den nat hun fik det og en lille tåre løb over hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 17:41

han rakte hende sit lommetørklæde. "Vil du snakke om det, jeg kan se det gør dig ked, men det er bedst at tale om, hvis der er sket noget slemt for en" sagde han til hende. han kunne ikke lide når folk var kede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 18:36

Hun tog stille hans lommetørklæde, hun fjernede stille nogle tåre med den inden hun bed sig i læben og sagde stille "Det vare en der… han…" hendes skælvede da hun sagde 'han' det ramte hende hårdt at tænke på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 18:48

han lå blidt sine hænder på hendes skulder. "Tag dig god til moka, jeg er din ven, og du kan fortælle det når du føler dig klar til det, du skal ikke føle pres ved det vel, jeg vil bare hjælpe dig med at få det bedre" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 18:52

Hun nikkede, sank en klump "han… vo…" startede hun stille men hun brød sammen og kunne ikke få sig selv til at sige det, det gjorde for ondt på hende a sige den del af det, hun sank en klump og sagde i stedet "Han lavede en flæge fra min nakke og ned til lige over her… sagde hun, vendte rynken til ham og pegede på sin ryg lidt over hendes røv…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 19:10

så den ondskabsfulde mand skadet dig altså på det groveste, sådan noget skal man ikke holde tilbage Moka, for hvis du aldrig fortæller det til nogen, så bliver det som en stor knude i din mave, det hjælper at fortælle dem du har nær det, de vil altid hjælpe dig om det er familie eller venner" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat) - Page 4 Empty Sv: Lyde? Nej, det må... bare være mig... eller..? ~ Suu-ito (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum