Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So quiet..(xxx) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So quiet..(xxx)

2 deltagere

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Ons 3 Apr 2013 - 23:31

Selvfølgelig er jeg en del af din fremtid. Det er ikke et spørgsmål om måske. Og vi skal altid være sammen kære. Jeg er bare glad for at din frygt blev overvundet. At du gav mig chancen. Chancen for noget bedre. Og jeg er uendelig glad for at jeg tog den chance du gav. Jeg håber ikke det kilder at jeg kærtegner dig Sagde han med et drilsk smil.

Han gav hende et fast og kærligt kys imens han kørte sine fingre op af hendes nakke og gennem hendes hår. Og så holdt han hendes hoved blidt til siden og kyssede hendes hals. Så kiggede han kærligt på hende og frydede sig over at hun var hans og han fik lov at være hendes. Så lagde han sin hånd på hendes bare bryst og sagde med et glimt i øjet:Jeg håber også nogle af dem er for mig elskede
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tors 4 Apr 2013 - 21:17

"Det er jeg glad for du siger.. Hvis vi altid skal være sammen, så behøver jeg ikke noget andet end dig. Det lover jeg dig. Jeg er også glad for at, min frygt den forsvandt helt. Chancen for det bedste der er sket.. Jeg er også glad for at du har taget den, så vi er oz.. Neij det kilder slet ikke.. det er helt iorden." sagde hun mildt og kyssede ham længe og ømt.

Hazelin gengælde hans kys længe og ømt, det var dejligt at mærke hans fingre mog sin nakke og gennem sit eget hår. Hun lod ham lægge sit hoved til siden, og smilte da han kyssede hendes hals. De blå øjne hvilede blidt ind i hans, inden hun strøg hans arm lidt. Kort virkede hun lidt undrende da han hvilede hånden mod hendes bryst. Men smilte så ved hans ord. "De er alle for dig.."
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tors 4 Apr 2013 - 22:14

Han ville ikke forestille sig et liv uden hende længere. For det var ikke et liv for ham. Han stod bare og holdt hende tæt og lod som om tiden stod stille. Hans fingre kørte roligt gennem hendes bløde hår og det var som nyspunden silke.

Hvert et slag? Det glæder mig mere end jeg kan udtrykke med ord min skat. Så hvis jeg kan gøre noget for det så er det bare at sige det til mig. For intet er for meget for at gøre dig mere lykkelig. I min favn vil du altid være sikker min kære. Med dig ved min side er en hver byrde let som en sommervind. Ja du gør mig helt svimmel af lykke

Med en glædesfuld latter, løftede han hende op i sine arme og hvirvlede lidt rundt imens han så dybt i hende øjne. Han hvirvlede rundt til de væltede om på gulvet og han lå næsten ovenpå hende. Han kiggede længe i hendes øjne, inden han kyssede hende inderligt og holdt hende tæt
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Fre 5 Apr 2013 - 19:03

Hazelin strøg stille hans arm, og smilte for sig selv. Det var dejligt at stå her sammen med ham. Uden at de skulle noget, uden nogle planer. De stod her bare fordi de nød hinandens selskab.

"Hvert eneste slag er for dig ja.. Du behøver ikke sige noget.. Jeg ved nøjagtigt hvordan du har det, og hvad du mener. Du har gjort så meget allerede.. Du gør mig glad ved at være her.. Jeg er så glad for dig.. det svært at forklare faktisk" smilte hun blidt og så på ham.

Idet han løftede hende op og hvirvlede hende rundt, grinte hun smilende, og holdt tæt om ham. Hun blev næsten helt svimmel før de væltede om og han lå over hende. Kærligt mødte hun hans blik, og strøg hans nakke stille og forsigtigt. Kort efter gengælde hun kysset intenst og holdt om ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Fre 5 Apr 2013 - 23:24

Han lå længe sammen med hende og de kyssede hinanden intenst og kærligt. Hans hænder mærkede hendes fantastiske, og kom kun de mest intime steder hen hvis hun selv ledte hans hånd. Ved hvert kys holdt han hende tæt så man kunne mærke han ikke havde lyst til at slippe hende igen.

Tilgiv mig hvis jeg virker... nervøs.... igen jeg bevæger mig på områder jeg ikke ved noget om. Jeg vil vise på hvad end måde du ønsker, at mit hjerte banker for dig. Jeg ved det ikke er nødvendig at bevise noget. Lige nu vil jeg bare nyde dig. Bare nyde os. Hvert sekund, hver blik, hvert kærtegn....

Han vendte sig rundt så han lå på ryggen og hun var ovenpå ham. Han kørte sine fingre blidt ned af hendes ryg hvorefter han stille trak hende ned til endnu et lidenskabeligt kys
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Lør 6 Apr 2013 - 0:08

Hazelin havde intet imod at ligge her sammen med ham, hun nød at være sammen med ham. Nød at mærke hans hænder mod sin krop, det var en fantastisk følelse. En følelse hun ikke ville undvære. Når han kyssede hende og holdt hende tæt, følte hun sig så heldig. Heldig over at han ville have hende.

"Neij slet ikke.. du må ikke være bange for at gøre noget galt.. ligesom at jeg skal gøre som mit hjerte sys, skal du også.. Du kan vidst snart ikke vise det på andre måder, jeg kan ikke bede dig om mere nu.. Du er det bedste der er sket for mig. Og det vil du altid være."

Hun lod ham vende dem rundt, og smilte legende til ham. Kyssede hans kind forsigtigt, og mærkede hans fingre ned af sin ryg. Hun lod sig villigt trække ned til et kys, og gengælde det ømt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Lør 6 Apr 2013 - 0:28

Du må altid bede mig om mere min kære. Hvis det er noget jeg kan give så gør jeg det. Lige meget hvad end det måtte være. Alt for min Hazelin... Alt for min engel....

Han rejste hende op så hun sad ovenpå ham. Han kiggede op på hende med et glimt i øjet og et smil af ren lykke. Han lagde begge sine hænder på hendes kinder og nussede dem. Så kørte han sin tommelfinger sagte hen over hendes fantastisk læber. Hans hænder faldt til omkring hendes håndled og vandrede langsomt op af hendes arme. Hans fingre løb gennem hendes hår for derefter at kærtegne hendes hals. Så lod han fingrene glide stille ned og kærtegne hendes bryster i håb om hun nød det. Så ned af hendes mave. Så kyssede han to fingre og lagde dem forsigtigt på hendes læber.

Med et kærligt smil kiggede han op på hende og sagde: Du lød som om der var mere du ville bede mig om, men ikke var sikker på du kunne tillade dig. Hvad var det min kære? Husk hos mig skal du ikke have grænser for du er perfekt som den du er
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Lør 6 Apr 2013 - 17:28

"Jeg kan umulig bede om mere.. Jeg har jo alt jeg nogensinde havde drømt om sammen med dig skat." hviskede hun blidt.

Nu da han havde gjort så hun sad på ham, smilte hun lidt forsigtigt til ham. Hun strøg stille hænderne over hans arme og brystkasse, inden hun smilte lidt. Et svagt kys hvilede mod hans tommelfinger, da han gled den henover hendes læber. Hun kunne li den måde hans hænder strøg op af hendes arme. og sukkede blidt da hans fingre kørte gennem hendes hår. Hun havde heller ikke noget imod at han kærtegnede hendes bryster, det var ganske dejligt. Alt hvad han gjorde var faktisk ganske dejligt. Let kyssede hun hans fingre igen.

Stille smilte hun til ham. "Neij neij slet ikke min skat.. Jeg har ikke mere jeg kunne bede dig om nu, andet end at du vil være min for altid.. " hviskede hun kærligt og smilte til ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Lør 6 Apr 2013 - 17:44

Selvfølgelig vil jeg altid være din min skat. Men kun på et par betingelser. At du altid vil være min og at hvis der nogensinde er noget jeg kan give dig eller gøre for dig. Og du må aldrig tro at det er for meget. Hvis ikke det er i min magt så skal jeg nok sørge for det bliver det. Kom min skat, lad os nyde månelyset imens det stadig er der

Han hjalp hende op og ledte hende hen til vinduet så hun stod og kiggede op på månen. Så stillede han sig bag hende og holdt om hende. Han kyssede hende blidt på kinden og halsen imens hans hænder kærtegnede hver eneste del af hendes smukke krop. Fra halsen til brysterne og ned over hendes mave og talje og lidt ned af benene. Længe stod han sådan og kærtegnede hende og hviskede kærligt i hendes øre:

Du må endelig sige hvis mine kærtegn er for meget.... eller at jeg skal blive ved...

Han bed hende let i øret og nussede hendes læber. Hans tunge kærtegnede blidt hendes øre inden han hviskede: Se månens blege sølvskær? Hvor smuk den end er blegner den ved dit åsyn
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Lør 6 Apr 2013 - 21:08

"Det er jeg glad for du vil.. Betingelser? det lyder spændende. Bare rolig, jeg vil også altid være din. Jeg skal nok sige til, men jeg kan ikk finde på mere.. jeg har dig, og jeg elsker dig. Du har givet mig et hjem.. og du passer på mig, mere kan jeg umuligt bede om min skat. Det lyder dejligt" hviskede hun mildt.

Hun lod ham hjælpe sig op, og smilte blidt til ham. Gik med ham hen til vinduet, og så ud mod månen. Den var virkelig flot denne aften. Med blide fingre holdt hun om hans hænder, og sukkede lykkeligt. Mærkede hans læber mod sin kind, og mod sin hals. Slap hans hænder så han kunne kærtegne hendes krop. Når hans hænder rørte hende som de gjorde, følte hun sig virkelig elsket.

"Bliv ved.. det er virkelig dejligt" hviskede hun.

Et stille fnis kom fra hende da han bed hende i øret. Da hans tunge kort efter kærtegnede hende øre, skælvede hun let. "Det kilder.." hviskede hun mildt. "Nu du skør.. Månen er meget smukkere end mig" mumlede hun blidt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Lør 6 Apr 2013 - 22:16

Skønhed er så meget mere end bare udseende min skat. Det er hvad man gør og hvorfor man gør det. Så for mig er du smukkere end månen. Jeg lyver aldrig, specielt ikke når jeg siger at du er det smukkeste mine øjne nogensinde har hvilet på. Du er så smuk, at du gav mig øjne.... og hvilket magisk syn mødte dem.

Han tog lidt mere fast ved hendes bryst, dog meget kærligt. Jeg må jo hellere blive ved, når du nu gerne vil have det min skat....

Med lidt mere faste hænder, kærtegnede han hendes bryster imens han kyssede hendes skulder og hals. Så lod han hænderne fortsætte ned af hendes sider og kyssede hendes nakke. Han sluttede med at have sine håndflader på hendes hofter, så hans fingre hvilte et stykke under navlen.

Min kære dog... du ryster....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 7 Apr 2013 - 21:22

"Mener du det? det ikke kun mit udseende du elsker? det betyder meget for mig. Jeg ved du ikke lyver for mig.. Jeg stoler mere på dig og dine ord, end jeg stoler på noget andet. Du har altid haft dine øjne.. du manglede bare en god grund til at se, og intet er bedre end kærlighed" hviskede hun blidt.

Et svagt smil hvilede på hendes læber, da han kærtegnede hendes bryst lidt mere fat, men stadig blidt. "Er det mærkeligt jeg vil det?"

De blide kys mog hendes skulder og hals, fik hende til at smile for sig selv. hun lod langsomt sine hænder hvile mod hans hænder, og lod dem følge hans ganske blidt. Let smilte hun for sig selv. Det var dejligt.. alt ved ham var virkelig virkelig dejligt. Blidt tog hun hans hænder, og kyssede dem.

"Undskyld.."
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 7 Apr 2013 - 22:48

Du har intet at undskylde for min skat. Jeg håbede bare på du rystede af en god grund. Jeg håber inderligt at min berøring behager dig lige så meget som din berøring behager mig... Det er noget jeg aldrig vil være foruden. Jeg vil aldrig være foruden dig min skat...

Hendes uskyldighed var kær. Men hendes hengivenhed og kærlighed var større end nogen anden magt han kendte til. Han var brændt af helvedes flammer, tortureret af himlens magter, og frygtet af utallige. Men ikke hos Hazelin. Her var han ingen anden end Connor. Hendes Connor. Ligesom hun var hans Hazelin

Han lænede sig forsigtigt ned og kyssede inderligt hendes ene bryst. Han rettede sig op og lagde begge hendes hænder på hans brystkasse og holdt hende tæt ind til sig. Hun kunne mærke at mærket på hans brystkasse blev vamere, men ikke ubehageligt. Han nussede hende i håret hvorefter han hviskede: Jeg håber ikke det kys var til gene min skat...
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Man 8 Apr 2013 - 23:23

"Er du sikker? det alsa ikke min mening. Ja helt sikkert.. Jeg ryster ikke af en dårlig grund, det kan jeg fortælle dig min skat. Din berøring behager mig mere end du aner.. Det er virkelig en dejlig følelse når din hånde glider nedover min hus. Jeg vil heller aldrig være foruden dig"

Sammen med Connor behøvede hun ikke gemme sig.. hun behøvede ikke at være noget hun ikke var. Han elskede hende, for den hun var. Og det betød alt for hende. Stille nussede hans fingre, og kyssede dem forsigtigt. Inden hun strakte sig en anelse. De var hinandens.

Da han lænede sig ned og kyssede hendes ene bryst, blussede hendes kinder stille op. Hun smilte og lod hænderne hvile mod hans brystkasse. Hun nød at stå tæt sammen med ham. Da han blev varmere, så hun lidt tænkende på ham, og smilte for sig selv, da han nussede hende i håret. "Neij slet ikke.. Det var helt iorden, og jeg er glad for du virker sådan overfor mig.."
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Man 8 Apr 2013 - 23:47

Det er rigtig kært når du rødmer sådan min skat. Nok fordi jeg ved det er fordi jeg behager dig. Og det vil jeg gøre så længe du ønsker det og hvordan du ønsker det min kære. Der er stadig følelser der er nye for mig, men de er fantastiske og jeg vil ikke miste dem. Det kommer jeg heller ikke til med dig. Ingen af mine følelser for dig vil nogensinde visne...

Han lagde hænderne på hendes skuldre og kiggede kærligt i hendes øjne inden han kom med et drilsk smil. Så lagde han hænderne på hendes balder og løftede hende op så hendes ben lagde sig omkring ham. Han kyssede hende blidt lige over brysterne og på halsen. Med både blik og kys blev hendes smukke kurver værdsat. Han bed hende lige så forsigtigt i øret og kyssede hende inderligt og længe på munden.

Jeg prøver at komme i tanke om hvad det hedder når man har det som jeg har det nu. Men jeg er egentlig ligeglad med hvad det hedder så længe jeg kan nyde dig og at være din...
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 9 Apr 2013 - 16:31

"Naah det sys jeg nu ikke.. jeg sys det irriterende. Men ja, det er fordi det behager mig. Så længe jeg ønsker? så jeg bange for du ikk vil lave meget andet end det. Det er nye følelser for oz begge, men vi elsker hinanden. Og så længe vi er sammen, mister vi ikke de her dejlige følelser. Mine følelser for dig, vil heller aldrig nogensinde forsvinde."

Et svagt smil spillede på hendes læber, da hans hænder hvilede mod hendes skuldre. Hans smil fik hende til at se spørgende ud. Da han så løftede hende op, lod hun benene hvile om ham. Lukkede øjnene og sukkede blidt for sig selv da han kyssede hende på halsen og over brystet. Hun grinte kort, da han bed hende i øret, og gengælde så hans kys ømt.

"Hm.. at man er lykkelig? du må altid være min, og nyde alt så meget du overhovedet vil" hviskede hun kærligt og kyssede ham stille på halsen og på skulderen. Det var skønt det her.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tirs 9 Apr 2013 - 16:46

Jeg har heller ikke lyst til at lave andet men at være sammen med dig og behage dig min skat. Så tid har jeg masser af. Og lykke og nydelse vil du få mere af end vi begge troede muligt. Det eneste du skal gøre er at sige hvis jeg gør noget forkert eller om jeg skal blive ved. Jeg vil aldrig være i tvivl om du nyder det eller er lykkelig. Det er jeg heller ikke.

Da hun kyssede ham på halsen, udstødte han et svagt suk af nydelse. Alt hvad hun gjorde var magisk. Hver eneste berøring, hvert eneste ord. Imens han stadig holdt hende så hendes ben hvilede på ham, trykkede han hende blidt ind imod væggen hvor der hang en gobelin. Han pressede sin egen krop fast og inderligt ind imod hendes og kyssede hende på hals, skuldre, bryst, kinder og læber. Han kyssede hende noget mere fast end før, dog uden det blev for voldsomt. Det eneste af ham der ikke var trykket imod hende var hans ben.

Håber du nyder det min skat..... mmmm... Jeg gør... alt ved dig er berusende....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 9 Apr 2013 - 21:09

"Det er jeg glad for. Uden dig ville jeg slet ikke være det jeg er nu.. eller være sammen med nogen.. jeg er heldig at jeg har dig. Vi har alt den tid vi vil bruge på hinanden. Du gør ikke noget galt, bare rolig.. Det er dejligt det du gør.. jeg elsker at mærke dine hænder mod min hud, det er virkelig en skøn følelse. Det kommer du heller aldrig til at være"

Hazelin smilte blidt, og fortsatte med at kysse ham blidt på halsen. Da han sukkede nydende, smilte hun for sig selv. Og kyssede ham kort længe og blidt. Havde intet imod at han trykkede hende blidt op imod væggen, hvor der hang en gobelin. Mærkede hans læber glide ned og ramme forskellige steder på hendes hud. Hun nød det, mere end noget andet. Forsigtigt nappede hun ham i øret, og smilte kærligt til ham. Kyssede ham længe og intenst, der var ingen tvivl om at hun virkelig elskede ham.

"Jeg nyder det.. virkelig meget.."
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tirs 9 Apr 2013 - 21:39

[/i]Så må jeg jo hellere blive ved min skat...

Han løftede hende hen og lagde hende forsigtigt på sengen og begyndte stille at kysse ned af hende krop. Startede ved hendes læber og sluttede ved hendes ankler. Han tog sig god tid og hvert kys var blidt og kærligt. Dog med et forsigtigt bid i hendes øre. Samtidig lod han sine hænder vandre ned af hendes sider og kærtegnede fast hendes bryster. Han løftede forsigtigt hendes ben og kyssede kærligt hendes inderlår. Ved hvert kys var man ikke i tvivl om at han elskede hende højere end noget andet. Hver berøring var en fortælling om at hun var hans livs lys.

Jeg elsker dig Hazelin.... Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget du betyder. Hvor meget jeg nyder dig. Ved hvert kys håber jeg inderligt at du nyder det bare halvt så meget som mig... Jeg ryster næsten af nydelse over dig min skat... [i]
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Ons 10 Apr 2013 - 12:31

"Det må du meget gerne"

Da han løftede hende og gik med hende hen til sengen, smilte hun da han lagde hende på den. Et svagt grin slap fra hende, da han kyssede hende ned af kroppen. Det kildede, men på en behagelig måde. Hendes hænder hvilede mod hans brystkasse, og nussede ham kort over skuldrene. Han løftede hendes ben, og det gjorde hende ikke noget. Det var helt iorden. Hun var overhovedet ikke i tvivl om at han elskede hende, og det var så rart. Stille kyssede hun ham længe og ømt. At mærke hans læber ramte hendes, fik hende til at sukke glad.

"Jeg elsker også dig Connor.. Mere end jeg troede jeg kunne komme til. Jeg nyder hvordan du altid er der for mig. Og ja, jeg nyder det virkelig utroligt meget, så forhåbentlig gør du det samme" hviskede hun let.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Ons 10 Apr 2013 - 12:58

Selvfølgelig nyder jeg det min skat, jeg har slet ikke lyst til at stoppe igen.... Så du må stoppe mig hvis det bliver for meget. Jeg har en svaghed for dine smil og suk der kommer med hver eneste ting jeg gør....

Han lagde sig nærmest ovenpå hende og støttede imod med sine arme. Han gav sig til at kysse hendes hals og bide hende forsigtigt i øret og kortvarigt lade sin tunge glide op af hendes hals. Så kyssede han fast hendes bryster og kyssede hende ned af hendes mave. Så kyssede han hende ned af venstre ben imens han nærmest masserede det også. Da han nåede anklen, gjorde han det samme ved højre ben bare ved anklen og op. Han stillede sig op på sine knæer og kiggede kærligt ned på hende imens hans hænder kærtegnede hendes hofter. Han kyssede sine fingre og lagde dem mod hendes læber hvorefter han selv sænkede sit ansigt og lagde et meget blidt kys mellem hendes ben

Så lagde han sig forsigtigt ned ved siden af hende og nussede hendes mave og kiggede på hende med et flabet smil og hviskede: ups....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Ons 10 Apr 2013 - 15:30

"Det er jeg glad for du gør Connor.. Det gør jeg virkelig også. Jeg lover at bede dig om at stoppe hvis det bliver for meget, Jeg nyder virkelig når du rør ved mig. Hver berøring og hvert kys, fortæller mig hvor meget du elsker mig"

Idet han lagde sig over hende, lod hun stille hænder stryge ham over armen og hvilede kort den ene hånd i hans nakke. Mærkede hans læber mod sig hals, og smilte lidt da han nappede hende i øret. Hun skælvede ganske svagt da hans tunge gled op af hendes hals. De blå øjne fulgte ham da han kyssede hende ned af maven. Det var dejligt. Og hun nød det virkelig meget. Hun fangede kort hans ene hånd efter at han havde hvilet det mod hendes læber, og kyssede forsigtigt hans fingre. At være sammen med ham, var det bedste der var sket for hende, og hun elskede hvert eneste minut med ham. Hans blide kys mellem hendes ben, fik hende til at rødme ganske svagt. Hun så forsigtigt på ham.

Da han lagde sig ned ved siden af hende og nussede hende på maven, lagde hun sig blidt ind mod ham. "Det okay.." hviskede hun mildt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Ons 10 Apr 2013 - 15:56

Jeg er glad for at jeg tog fejl..... Jeg troede aldrig det var muligt at elske for en som mig.... Siden Matthew.... Men så kom du. Et lys i et mørke der havde indtaget mig. En varme der forviste gravens kulde... Med hud som nyspunden silke... Læber som kronbladene fra en rose... Og et smil der kunne give mig hjertebanken.

Connor satte sig op ved siden af hende og lod sin hånd køre stille op og ned af hendes fantastiske krop. Hver eneste af hendes kurver blev kærtegnet som var det en forårsvind der dansede i silke. Hans ansigtsudtryk virkede en smule nervøs. Hans hånd strejfede let imellem hendes ben og stoppede på hendes inderlår han nussede kærligt. Med en smule tøven fik han sagt:

Du har gjort mit liv magisk på en måde jeg aldrig troede muligt. Og du har gjort det så jeg aldrig har været i tvivl om dine følelser.... Du blottede dit hjerte... og en magisk krop.... du blottede din sjæl og overbeviste mig om jeg har en... Så jeg synes lidt jeg skylder at blotte mig lige så meget. Du må meget undskylde hvis du bliver frastødt. Jeg bliver ikke vred hvis du kigger væk...

Han stillede sig ud på gulvet og kiggede nervøst ned på hende. Man kunne sagtens ane at han var meget nervøs men det var også meget tydeligt at han var fast besluttet på det. Så han lod det sidste af hans tøj falde til jorden. Han tænkte selv at han stadig lignede et indtørret lig, men sandheden var en ganske anden. Han var overraskende atletisk af muskulatur. Hans hud var ikke silkeglat men efterhånden normalt dog med en lys askegrå farve. Symbolerne var nu tydelige at se. De lyste svagt blå. Han var over gennemsnittet i størrelse, men man kunne sagtens se at han ikke havde nogen anelse om det.

Sådan ser jeg altså ud...
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Ons 10 Apr 2013 - 16:12

"Jeg er også glad for du tog fejl. At du turde give mig en chance, for at vise dig alle dine glemte følelser. Du har været så fantastisk overfor mig siden jeg mødte dig første gang.. Du gav mig en følelse af tryghed og lykke, jeg aldrig troede at jeg skulle finde igen"

Da han satte sig op, så hun blidt op i hans øjne. Hun smilte kærligt. Følelsen af hans hånd der gled med blide fingre ned af hendes krop, fik hende til at føle sig helt varm indeni. Hun kunne se at han var nervøs, men det behøvede han slet ikke at være. Hun kunne godt li at han rørte hende på den måde. Stille strøg hun hans kind, og lod hovedet glide på skrå.

"Det er jeg glad for du sys jeg har.. kan kun sige i lige måde Connor.. Jeg vil ikke have at du nogensinde kommer i tvivl om hvad jeg føler for dig. Aldrig nogensinde. Det var vigtigt for mig at du kunne se det jeg så i dig, at du ikke troede det til at starte med, er okay. Jeg bliver ikke frastødt af dig.. det kan jeg love dig.. Jeg bliver aldrig frastødt af dig.."

Hazelin satte sig langsomt op og så forsigtigt på ham. Hun kunne se hvor nervøs han var, men som han fjernede det sidste tøj, og stod der foran hende, smilte hun bare forsigtigt. Han så utroligt godt ud, uanset om han vidste det eller ej. Lige nu var hun ikke helt sikker på at han vidste det faktisk. Forsigtigt rejste hun sig, og gik hen imod ham. Hun lod kort hænderne løbe op, af hans brystkasse, inden hun lod armene hvile om hans nakke. De blide hænder nussede ham i nakken og gennem håret. Han mente sikkert stadig at han ikke var pæn. Men han havde ændret sig meget efter at de var begyndt at være sammen. Og især efter følelserne for ham.

"Du ser virkelig flot ud.. Du har intet overhovedet at være så nervøs for min skat."
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 8 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Ons 10 Apr 2013 - 16:24

Endnu en gang kan jeg kun sige at alt hvad jeg har og er, vil for altid være dit. Nu kan jeg kun håbe du vil nyde min krop så meget som jeg nyder din min skat. Hvor kom vi fra? Ahhh ja det er også rigtigt....

Han kørte sine hænder op og ned af hendes arme. Han nød virkelig meget at hun stod sådan op af ham. Med hans arme på hendes ryg begyndte han at kysse hende lidt voldsommere, men stadig kærligt. Hendes krop føles så dejlig varm imod hans og han nød hvor tæt de var. Hans hænder kørte stille og kærligt ned af hendes ryg imens han lod sin tunge køre fra toppen af hendes bryst og op af hendes hals.

Med et flabet smil hviskede han hende i øret: [/i]Nu tror jeg heller ikke jeg kan overraskes mere min skat[i]

Han bed hende forsigtigt i øret imens han kørte en negl forsigtigt op af hendes rygsøjle. Efter et langt og inderligt kys og en fast omfavnelse satte han sig på kanten af sengen og sendte hende et drilsk luftkys
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum