Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Too many emotions.. (Caleb)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Too many emotions.. (Caleb)
Langsomt lagde hun armene op om hans nakke og nød at stå så tæt på ham. Der var noget helt vidunerligt over at kunne have det så godt sammen med en. Noget hun ikke helt kunne beskrive med ord, men noget som hun samtidig vidste at han også kunne mærke. Det var næsten som en form for frihed. Frihed sammen med en anden. At han så havde det på nøjagtigt samme måde, gjorde det jo kun bedre.
hans ord fik hende til at smilte ganske let. "Men det er da ikke fair at du betaler alt for mig?.. desuden er min kjole ikke passende for andre end dig, så enten må jeg være nøgen eller i undertøj" på nuværende tidspunkt drillede hun ham lidt. Alligevel mente hun nu det med kjolen, den var en tand for udfordrende til en køretur. Især hvis de skulle ind og sove et sted. Eller spise.
"Og du vil gerne have mig med? Hvor er jeg bare heldig" hun nappede ham i læben inden hun kyssede ham længe og blidt. Kunne ikke lade være med at tænke på, at det aldrig var gået så godt med dem, hvis ikke de havde mødt hinanden den aften. De havde nok aldrig mødt hinanden så.
Alyssa- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 274
Så løftede han hende kort op så hun havde et ben på hver side af ham imens han gik i gang med at kysse op af hendes hals. Hans hænder gav et drillende klem på hendes skønne bagdel inden han satte hende roligt ned igen. Det føltes helt fantastisk at røre hende og det blev kun endnu stærkere af hun gerne ville have det. Caleb kiggede dybt i hendes øjne og sagde: "Jo selvfølgelig er det fair at jeg betaler... Det er jo ikke sjovt at have penge hvis man ikke bruger nogen en gang imellem. Og nu vil jeg så bruge nogen på at forkæle dig og give os en rigtig god tur. Stol på mig, det er ikke noget problem. Jeg inviterede så jeg betaler. Du vil da ikke gå imod mit gentleman-kodeks vil du?...."
Den drilske undertone var tydelig som han gjorde det klart at han bare ville give hende en god tur hvor hun ikke skulle tænke på noget som helst andet end at nyde det
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
"Hm.. jeg tror jeg vil låne en frakke af dig.. jeg håber bare jeg kan styre mine evner lidt bedre, så jeg kan slappe af" sagde hun let tænkende og nappede ham i øret. Grinte blidt da han snakkede om sit kodeks og rystede på hovedet. "Neij det kan vi ikke have.. så jeg rror istedet at jeg ser frem til en skøn ferie sammen med dig" smilte hun let.
Efter badet stod hun og tørte sig, inden hun tog sig undertøj på. Af og til kiggede hun dog på ham og smilte for sif selv. Det skulle nok blive hyggeligt, det var hun på ingen måde i tvivl om. De ville med garanti få en dejlig tur, og at have ham for sig selv en hel uge lød meget tiltalende. Tænkende tog hun sin kjole på og strakte sig kort. "Ved du hvad? Det bliver min første ferie" sagde hun smilende og gik hen til ham.
"Det skal nok gå helt fint, jeg skal nok hjælpe dig. Du har jo også stadig kjolen på og jeg kan mærke hvordan du har det. Men lad os se hvad vi kan finde..." Selv tog han et jakkesæt på i let stof og fandt så den sorte frakke til hende. Imens han hængte den om hendes skuldre, nussede han hendes hals og sagde kærligt: "Så er jeg rigtig glad for du vil dele det med mig.... Kom lad os så finde lidt tøj til dig... Så kører vi bare direkte der fra"
Kort drejede han hende rundt så han kunne se hende i øjnene og kyssede hende kærligt og gik ud sammen med hende. Han lagde lige en besked i receptionen om at han tog hjemmefra et stykke tid. Bagefter gik han med hende ud i en stor flot sort Bentley og åbnede døren for hende. Han bukkede ærbødigt og sagde meget drilsk: "Mylady? Vil de gøre mig den ære at gøre mig selskab på en ferie med start i den nærtliggende by?" Det lød måske fjollet men han holdt så utrolig meget af hende
Kort strøg hun hans kind, inden hun fulgte med ham. Forsigtigt holdt hun om hans hånd som de gik ud. Ved at holde ham i hånden var hun sikker på at kunne kontrollere det hele. De delte følelser på den måde og hans kontrol var ekstremt god. Hun håbede inderligt at hun en dag ville have ligeså god kontrol som han havde.
Som de kom ud til hans bil, smilte hun kærligt som han åbnede døren for hende. "Det vil være mig en ære min gode herre" smilte hun og strøg hans kind og kyssede ham blidt inden hun satte sig ind i bilen. Hun tog sin sele på, og kunne ikke andet end at føle sig glad her sammen med ham. Glædede sig inderligt til at de skulle på ferie, glædede sig til at se hans familie palæ.
Kort virkede hun bekymret, men det var fordi der var en del folk på gaden. Som de stoppede blev hun siddende i bilen, så forsigtigt på ham. "Jeg.. tror ikke jeg kan.. " hun ville ikke tage for meget på hans kræfter, men var ikke sikker på hun kunne rumme det hele selv. Allerede gennem bilen var det slemt.
Lidt pludselig blev hans blik langt mere intenst og det var som om der var et særlig glimt i hans øjne der fastholdt hendes blik. Langsomt forsvandt hele byens larm og hun ville være overbevist om at der ikke var andre end netop dem. Han sørgede for at gå så de lignede et meget forelsket par, og han var jo rigtig glad for hende så det var ikke svært. På den måde kunne han også holde sit hypnotiske blik.
Ganske kort efter fandt han en god tøjbutik der havde et rigtig bredt udvalg så de kunne få alt de skulle bruge til hende der inde. Det var hen mod lukketid så der var nærmest ikke nogen kunder.
Da de så var kommet godt der ind, var det som om verden vendte lidt mere tilbage igen. Så kyssede han hende på kinden og sagde:"Hjalp det lidt? Lad os se om ikke vi kan finde noget tøj til dig kære..."
Da han så åbnede hendes dør, så hun forsigtigt på ham. Hans ord fik hende til at virke en smule undrende. Selvfølgellg stolede hun på ham, han havde haft en million muligheder for at gøre hende ondt, hvis det var det han havde villet. Også havde han på ingen måde noget ondt i sig mod hende. Det eneste hun kunne føle mod sig var hans følelser og de var på ingen måde dårlige. Tværtimod.
Svagt nikkede hun og mødte hans blik. Det var en underlig fornemmelse der bredte sig i hende en følelse af at være helt høj, men da hun vidste det var ham der gjorde det og at det hjalp hende, steg hun langsomt ud af bilen med ham. Holdt let om hans arm mens de gik. Fordigtigt nussede hun hans fingre mens de gik, det var egentlig for at vise ham at det hjalp.
De nåede ind i en butik og hun fornemmede verden lidt igen. "Det var en imponerende evne.. tusind tak Caleb" sagde hun blidt og kyssede ham blidt. Gik rundt sammen med ham og fandt lidt forskelligt tøj. Hun gik ind og skiftede til et par stramme jeans, et par flade støvler og en hvid skjorte der stod flot til hendes lysebrune hud. Kom ud til ham og drejede let om sig selv. På den måde kunne han se det hele ordenligt. Havde dog ikke valgt nogen smykker, hun kunne sagtens klare sig uden. "Hvad sys du?" Spurgte hun glad.
"Det var skam så lidt.... Jeg er glad for at kunne hjælpe dig... Kom lad os se hvad vi kan finde..."
Så brugte de lidt tid på at gå rundt og vælge lidt forskelligt hvilket faktisk var rigtig hyggeligt. Det bedste var næsten at han kunne mærke hvor glad og rolig hun var sammen med ham. Imens hun gik ind og skiftede, skyndte han sig hen og købte noget oppe ved disken inden han lod som om han bare ventede. Da hun så kom rundt og drejede rundt for ham, bed han sig i læben og kiggede indgående på hende.
"Du ser fantastisk ud.... Men der mangler noget..... Hmm...... Nu ved jeg det..."
Med en bevægelse af hånden kaldte han ekspedienten over der gav han en flad æske. Så holdt Caleb æsken frem for hende og åbnede den langsomt. "Hvad med det her?...."
I æsken lå der en halskæde og et sæt øreringe i guld. de var formet som små roser og havde nogle små diamanter rundt omkring.
Efter at have skiftet tøj ventede på hvad han sagde til det. Det var næsten lidt nervepirrende for hun ville jo gerne være pæn for ham. Så han altid var stolt over at følges med hende. Han var jo en magtfuld mand, og en kvinde der skulle følges med ham, var nødt til at have en vis udstråling i sig selv. Ellers ville det se helt forkert ud. Da han så sagde der manglede noget, så hun en smule ned af sig selv. "Hvad mangler der? Er det fordi det er flade sko? Jeg kan sagtens finde nogen med hæl?" Spurgte hun blidt og så op på ham.
Omtrent samtig kom ekspedienten hen til dem, og rakte ham en lille æske, som han derefter holdt imod hende og åbnede. Hun så noget forbavset på smykkerne. De var helt utroligt smukke, ikke noget hun nogensinde selv ville have haft råd til. "Caleb det er helt utroligt smukt." Sagde hun smilende tog forsigtigt øreringene på, og lod ham hjælpe hende med halskæden. Let hvilede hun hånden mod den, og smilte lidt for sig selv. "Tusind tark.. det havde du slet ikke behøvet" sagde hun kærligt og kyssede ham ømt.
Det var virkelig sødt af ham at give hende den slags, også selvom han på ingen mådd behøvede. Hun var jo allerede vild med ham, men det var rigtigt dejligt.
Imens han hjalp hende med halskæden, kyssede han hende i nakken og hviskede næsten: "Jeg gjorde det heller ikke fordi jeg behøvede.... Jeg gjorde det fordi jeg havde lyst. Du fortjener det...." Efter han gengældte hendes blide kys, nappede han hende drilsk i øret og betalte så for alt hendes tøj. Så tog han poserne for hende imens han holdt op hende med den ledige arm. Han var klar med det hypnotiserende blik i tilfælde af hun begyndte at have det træls. Men i første omgang prøvede han på om ikke det var nok at de bare gik rigtig tæt. Han elskede jo alligevel at røre ved hende og bare være nær hende.
Da de så nåede hen til bilen, lagde han tingene i bagagerummet hvorefter han åbnede døren for hende og sagde: "Sådan... Skal vi købe mad på turen? Eller skal vi lige smutte forbi efter noget til turen?" Han kunne godt mærke sulten selv men han kunne ikke helt få sig selv til at spørge om han måtte. Hans bid skulle jo gerne være noget særligt og ikke bare for næringens skyld
Blidt holdt hun om hans arm da de gik ud af butikken, hun elskede virkelig at bruge tiden sammen med ham, det var så hyggeligt. Han var tydeligt klar til at hjælpe hende hvis hun fik brug for det, men hun var næsten sikker på at hun kunne klare den med hans hjælp. De var så tætte nu at det ikke gjorde noget. Han vidste jo at hun havde problemer og ved at de var tætte kunne hun stadig slappe af.
De kom ind i bilen og hun så kærligt på ham ved hans ord. Lænede sig hen og kyssede ham ømt. "Lad oz købe noget på turen.. men jeg kan se du er sulten.. du må altid bide mig, du behøver ikke spørge.. du skal bare ikke gøre det her, der er ingen grund til at risikere problemer" hviskede hun smilende. Han var den eneste der nogensinde ville få den frihed at bide hende når han ville.
"Det er jeg rigtig glad for du siger... Så må du jo lige sige til når du synes det er passende min kære.... Men du må love mig at du ikke tror det kun er for næring. Jeg vil gerne have det stadig skal være noget særligt... Den fornemmelse du fik da jeg bed dig, var rigtig dejligt.... Men inden vi kører..." Han lænede sig langsomt ind til hende og kyssede hende kærligt og stille op af halsen inden han gav hende et blidt og ømt kys på hendes silkebløde læber. Så kiggede han på hende med en særlig glød og hviskede noget drilsk: "Mmmm..... Det bliver jeg aldrig nogensinde træt af.... Jeg kunne simpelthen ikke lade være..."
Så startede han bilen imens han blinkede til hende. Normalt set var det faktisk sørgmodigt at skulle hjem til familiepalæet men for første gang i 250 år så han frem til det med spænding og glæde fordi han havde hende med
"Der er en lille lysning når vi kommer ud af byen, i skoven.. der kan du holde ind.. jeg vil ikke have du får problemer" sagde hun smilende og nussede hans arm en smule. Ville gerne have han fik noget mad, inden de kørte videre. Ikke fordi hun ikke stolede på ham, for det gjorde hun. Men simpelthen fordi det ikke var sundt for nogen at være sulten alt for længe. Heller ikke selvom man spiste blod.
da de havde kørt lidt viste hun ham ind i skoven. "Hvis du holder herhenne er vi lidt i fred" sagde hun kærligt. Det var tydeligt at hun ikke gjorde det så de var alene for at han skulle være flov, men simpelthen fordi hun ikke ønskede at der skete ham noget. Ville ikke kunne tilgive sig selv for det.
Langsomt smilte hun. "Og tak.. fordi du hjalp mig i byen idag.. jeg ved godt det ikke er noget at takke for, men det er det for mig.. det betyder rigtigt meget for mig" sagde hun stille og bed sig en smule i læben. Sammen med ham fandt hun ro, uanset hvor mange folk der var. Og ved at koble sig på ham, lærte hun samtidig at forstå hvordan hun kunne opretholde sin kontrol. Tænkende fjernede hun håret fra halsen og lagde det over den anden skulder. Lod hovedet glide en smule på skrå.
Så fulgte han hvor hun viste hen ind i skoven imens han tænkte hvor dejligt det var at hun havde det så godt med ham og behandlede ham så godt. Efter et lille stykke tid holdt han ind hvor hun viste og drejede sig så lidt mere over mod hende. "Det var mig en fornøjelse at hjælpe dig.... Du har givet mig så ufattelig meget allerede uden nogen forventning om at få noget igen... Af samme grund gør jeg alt hvad der står i min magt for at du skal have det så godt som overhovedet muligt.... Og det vil jeg gøre så længe du lader mig...."
Så lænede han sig ind til hende som hun blottede sin hals hvor han stille hviskede i hendes øre: "Jeg vil aldrig bide en anden igen..." Han håbede på hun forstod hvor meget det betød. Caleb betragtede biddet som noget meget intimt og ville ikke dele det med andre end hende.
Stille sank han tænderne i hendes hals og begyndte at drikke. Fordi hun havde prøvet hans bid før, forsvandt smerten meget hurtigere og blev overtaget af den sensuelle varme der kom som følge af hans bid. Imens strøg han hånden kærligt op af hendes ben og tog hendes hånd. Da biddet så var færdig, slikkede han en enkelt dråbe fra hans læbe og så i hendes smukke øjne.
"Du er..... Vidunderlig ved du det?...."
Hans ord kom en smule bag på hende, hun ville jo ikk have noget af ham, han måtte endelig ikke tro at det var det hun var ude efter. Da han snakkede færdig blev hun lettet over at han heldigvis ikke troede hun var ude på det. Det var rigtigt rart at vide. Stille strøg hun hans arm og sukkede smilende ved hans ord inden han bed hende. Det var også intimt for hende og hun var faktisk glad for at han kun ville bide hende. Det gjorde hende faktisk ret glad.
Det gjorde ikke ligeså ondt denne gang da han bed hende, og som han tog fat i hendes hånd flettede hun deres fingre stille. Så ham i øjnene da han var færdig. "Det du alsa oz" hviskede hun smilende og kyssede ham længe og ømt, inden hun satte sig ordenligt i sædet igen og tog sele på. "Har du det bedre?" Spurgte hun smilende.
Forsigtigt trak han hende hen til sig så hun kunne få et ømt og meget intenst kys så hun endnu bedre kunne mærke hvor dejligt det havde været for ham. Så satte han sig selv til rette i sædet og kunne nærmest ikke lade være med at smile. Der havde egentlig aldrig været nogen tvivl siden første gang han bed hende. Hun ville være den sidste han nogensinde bed.
"Jeg har det.... Fantastisk... Jeg ved ikke hvad der var mest nærende.... Blodet eller dit kys.... Måske at du er så kærlig når du rører ved mig... Men jeg håber at jeg må opleve alle tingene.... Rigtig mange gange.... Så vil jeg være velsignet....."
Så blinkede han til hende og trillede roligt ud af skoven igen stadig med en hånd der holdt om hendes. Han havde aldrig glædet sig så meget til at skulle på ferie. Tænk sig at hun rent faktisk havde sagt ja til at tage afsted med ham. Noget han håbede på aldrig ville slutte
Forsigtigt så hun på ham mens de kørte videre. Havde aldrig troet hun ville falde for en vampyr, men han var så anderledes end de andre hun havde mødt. Alle vampyre hun havde mødt, ville kun have blod. Følelser fra dem var ikke eksisterende, men han havde så mange af dem i sig. "Hvor langt tid tager det at køre dertil?" Spurgte hun nysgerrigt. Havde ikke travlt, men det var da meget rart at vide hvor længe de skulle køre. Om ikke andet så bare for at vide hvor længe hun kunne være så tæt på ham som nu.
Stille lænede hun sig hen og kyssede hans kind, inden hun så ud af vinduet. Betragtede nysgrrrigt de ting de kom forbi. Fordi hun ikke kunne huske noget om andre steder, var alt meget spændende for hende lige nu.
det var meget tydeligt at han drillede pirrende men det også var fordi hun var så speciel for ham som hun var kommet til at være. Tænk sig han havde gået rundt alene i ca 300 år og på et par dage falder han for hende i sådan en grad.
Han vidste dog at når de skulle holde pause så var der nogle rigtig gode steder på turen der var rigtig hyggelige. Han havde også en plan om at de skulle have en hyggelig shoppetur når de nåede London. Hun skulle have lov til at nyde ferien med ham. Fri for tanker på andres følelser der kom skyllende. Hun skulle sammen med ham mærke at være virkelig fri.
"Du er blevet noget ganske helt og aldeles særligt for mig..."
let bed hun sig i læben og så tilbage på ham. Vidste godt hvad han tænkte, og hun følte sig så heldig over at han ville bruge tiden sammen med hende. "Så længe vi kan sove andre steder end i bilen er jeg helt tilfreds" sagde hun med et drillende glimt i øjnene. Det var lidt ligemeget hvor de skulle sove henne for hende, så længe de bare var sammen. Det skulle de jo heldigvis også være.
Hans ord fik hende til at rødme, hun så kærligt på ham og smilte. "I lige måde.. jeg har det på samme måde med dig" sagde hun blidt og strøg hans fingre.
Og det var noget han mente. Hun gjorde ham fuldendt. Det var måske meget hurtigt og nogen ville sige drastisk, men Caleb havde altid sagt at når man fandt den man hørte sammen med så var man ikke et sekund i tvivl. Og han var ikke et sekund i tvivl. Og hvis han skulle vente for evigt på hende, så gjorde han også det.
Han nussede hende kort i nakken imens han sagde: "Der er et hyggeligt hotel små 4 timer længere fremme, det kunne være et godt sted til første pause? der er også et lille spisested til? Der har vi også alt den fred vi vil have..."
"Det virker bare.. så dumt at sige.. fordi vi ikke har kendt hinanden så længe.. men jeg er glad for du har det på samme mådd" sagde hun blidt og kyssede ham på kinden. Hans hånd der nussede hendes kind føltes dejlig og hun nød det virkelig. At han havde det på samme måde som hende, var skønt. Hun ønskede virkelig ikke at få skræmt ham væk, fordi tingene gik for stærkt. Let bed hun sig i læben og smilte til ham.
da han fortalte om hotellet 4 timer væk nikkede hun blidt. "Lyder som en helt fin ide" sagde hun glad og så på ham. Det lød dejligt.
Da de nåede frem, steg hun langsomt ud sammen med ham. Det var dejligt at komme ud og strække sig en smule, selvom han næsten måtte have det lidt værre end hende. Let lænede hun sig hen og kyssede ham. "Det ser rigtigt hyggeligt ud" sagde hun smilende og så på ham med et kærligt blik.
Selvom de endnu ikke havde sagt ord på deres oprigtige følelser, vidste hun at hun ville være sammen med ham. Og hun vidste at han havde det på samme måde.
Stedet blev drevet af et ældre ægtepar der havde haft gården i 40 år. Sammen med Alyssa, gik Caleb ind og fik et godt værelse til dem. De to ældre mennesker kiggede lidt da Caleb spurgte om aftensmaden kunne blive let og morgenmaden kunne komme sidst på dagen den efterfølgende dag. Men det lod ikke til at blive et problem. Så fik de nøglen til et stort værelse med et badeværelse til. Det var indrettet som en hyggelig stue med en stor dobbeltseng og der var allerede redt op. Da de var kommet ind, stod Caleb og kiggede på hende som om han ville sige noget
Som de havde fået nøglen fulgte hun med til deres værelse. Så sig nysgerrigt omkring som dd kom ind, og tog stille sine sko og sin jakke af. Det var et flot værelse, pænt men stadig meget hyggeligt. Sengen så dejlig ud og der var rent over det hele. Hun havde hørt så mange skrækscenarier hvor hotelværelser var klamme og uhumske, så det var dejligt at blive positivt overrasket.
Da hun vendte sig om imod ham, lignede han en der ville spørge om noget. Blidt lod hun hovedet glide på skrå og gik hen til ham. "Hvad er der?" Spurgte hun smilende og nussede hans arm ganske blidt. Vidste ikke helt om hun havde gjort noget galt.
Så tog han selv jakke og sko af hvorefter han kiggede lidt rundt og nikkede anerkendende af værelset. Hun ville kunne mærke at han skulle samle mod til sig, det var heller ikke nogen lille ting han ville sige.
Efter lidt satte han sig på sengekanten og kiggede på hende med et kærligt blik. Hvis hans hjerte slog, ville det føles som om det ville hoppe ud. Så tog han næsten tilløb til og så hende dybt i øjnene.
"Jeg..... Elsker dig Alyssa..... Det er måske gået stærkt... Men det gør jeg" Nu måtte det så briste eller bære. Han kunne slet ikke huske hvornår han sidst havde sagt de tre ord, men det føltes helt rigtigt at sige det. Ganske vist var det en stor risiko at løbe men han mente det. Det føltes bare rigtigt det de havde sammen
Han satte sig på sengen hvilket fik hende til at se blidt på ham. Lod hovedet glide på skrå, for hun kunne tydeligt se at der var noget der fyldte hans tanker.
Hans ord fik hende til at rødme, hun strøg hånden gennem sit hår inden hun gik hen til ham. Så det var det der havde fyldt hans tanker. Det forklarede også hvorfor han havde skullet tage mod til sig, det var jo ikke nogen lille ting han lige havde fortalt hende. Blidt kyssede hun ham og så ham i øjnene med et kærligt blik. "Jeg elsker oz dig Caleb" svarede hun mildt og strøg ham ned over armen. Var slet ikke i tvivl om at han mente det. Han havde været så nervøs, så det kunne der ikke herske tvivl om.
"Tag skjorten af.. så massere jeg dig" sagde hun smilende og nappede ham i øret.
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Emotions on Display (Aubrei)
» The moment when you realise that the person you talk to don't have any emotions. (Emnesøgning)
» I see you - Caleb
» In The Dark Of The Night - Caleb
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham