Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 7 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 20:27

Alyssa smilte lykkeligt til ham, kyssede ham ømt, inden hun lod blikket hvile på ham. Da han gav hende pengene lagde hun dem langsom i sin pung og kyssede hans kind. Glædede sig virkelig til at være sammen med ham hele dagen, og bare nyde følelsen af at han elskede hende.
De brune øjne glimtede lykkeligt som han hjalp hende ind. Det var virkelig sødt af ham og hun kunnd rigtigt godt li når han åbnede døre for hende og sådan. Det var meget gentlemen agtigt, og der var aldrig nogen der gjorde den slags mere. Det var skønt at de kunne tilbringe de næste par uger sammen. Egentlig ville hun bare gerne være sammen med ham altid. Ville helst ikke skulle undvære ham igen noge sinde, heller ikke når de kom hjem.
som de kom frem til gaden, steg hun ud med hans hjælp og holdt om hans arm. Fulgte smilende med ham og så sig omkring mens de gik. "Hvorfor vælger du ikke en pæn kjole til mig.. så går jeg ned og finder noget til senere" smilte hun drillende, kyssede hans kind inden hun gik ned af gaden.
Lidt tid efter mødte hun ham nede ved bilen, og stod med en pose i hænderne. "Fandt du noget?" Spurgte hun kærligt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 20:39

Han kyssede hende ganske blidt som de gik ind i butikken hvorefter han smilende sagde: "Jeg vil gøre alt hvad jeg kan... Men mon ikke det nok skal gå?" Så gik han lidt rundt i butikken og fik så lidt hjælp af en ældre ekspedient til at finde et kjole til hende. Det endte med at blive en tætsiddende kjole i en mørk rød der stod rigtig godt til hendes smukke hud og øjne. Der var en pæn kavalergang i den og den gik med et skråt snit ned til midt på skinnebenet. Så var det med nogle lette stropper der hvilede på kanten af hendes skuldre. Selv fandt han et sort jakkesæt med en skjorte i samme farve som hendes kjole.
Han købte så også en halskæde i flettet guld med nogle små rubiner der passede bedre til hendes kjole. Da der så var blevet betalt for tingene, gik han ud til bilen og ventede på hende. Dog skulle han ikke stå der særlig lang tid.
Han skyndte sig nærmest hen til hende og kyssede hende blidt inden han hjalp hende ind i bilen imens han sagde:
"Det kan du tro jeg har.... det er alt sammen lige her.... Skal vi?"
Så satte han sig selv ind og begyndte at køre tilbage mod hotellet
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 21:21

Alyssa smilte kærligt og kyssede ham ømt, inden hun satte sig ind i bilen sammen med ham. Tog sin sele på og smilte kærligt til ham, hvilede hånden på hans ben mens han begyndte at køre. Glædede sig til at prøve det der med romantisk middag og lys og det hele. Og at det var ham der havde taget initiativ til det, gjorde hende bare lykkelig.
Som de kom tilbage til hotellet gik hun op på værelset sammen med ham, og lagde en pose ved siden af sengen. Så derefter på æsken han havde lagt til hende. Gik langsomt hen og åbnede den.
"Caleb.. den er smuk.. og du har købt en ny halskæde til mig.. ddt behøvede du ikke.. tusind tark" smilte hun glad og kyssede ham ømt. Tog derefter sit tøj af og smilte drillende, og nappede ham i læben, inden hun gled i den flotte kjole. Tog derefter halskæden på og betragtede sig i spejlet.
"Hvad sys du?" Spurgte hun smilende og lagde hovedet blidt på skrå. Glædede sig allerede til at vise ham hvad hun havde købt senere.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 21:35

Han stod lidt afslappet med skulderen mod dørkarmen og ventede lidt på hendes reaktion. Ingen pris var for høj for at se hendes glæde. Hendes reaktion var dejlig så han stod bare og kiggede på hende imens hun var så begejstret.
"Jeg er da glad for jeg kan finde ud af at vælge til dig... Så må vi håbe du også kan lide at have den på... Halskæden var så du havde et smykke der passede til din kjole...."
På intet tidspunkt kiggede han væk da hun tog tøjet af, for han nød virkelig hvad han så og det skulle hun også vide. Det var også helt sikkert med det smil han havde.
Han smilede til hende og bed sig stille i læben inden han gik hen og tog hendes hænder. "Du ser fortryllende ud.... Den sidder perfekt.... Du er vidunderlig..." Så rystede han på hovedet af sig selv og sagde lidt drilsk: "Hvor er jeg dog fjollet.... Der mangler jo noget...." Så tog han en lille æske op af lommen og åbnede for hende. Der var et par øreringe der passede perfekt til halskæden. Han tog hendes hånd og kyssede den inden han lidt drilsk hviskede:
"En lille ekstra detalje...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 22:09

Alyssa så smilende ind i hans øjne og sukkede glad. Det var altid dejligt når han kunne li hendes udseende. Selvfølgelig havde han selv købt kjolen, men det var jo ikke det samme som at den passede hende. Men han havde valgt rigtigt godt.. den stod godt til hendes lysebrune hud. Kort så hun ned af sig selv.
Sårene på hendes arm var næsten healet nu, og imens de havde været sammen var der ikke kommet nye til. Blidt så hun ham i øjnene da han kom hen til hende. Så på æsken som han rakte den imod hende og smilte ved syneg af øreringene. Han tænkte da også på det hele. "De er virkelig smukke.. tusind tark.." hviskede hun blidt og kyssede ham ømt. Gik derefter hen til spejlet og tog dem langsomt i.
det var dejligt at have et sæt smykker mere, for ellers gik hun jo hele tiden med det første han havde givet hende.
"Hm.. mine sorte stiletter ligger nede i bilen.. jeg henter dem senere" sagde hun blidt og vendte sig om imod ham med et blidt blik. "Sikke du forkæler mig skat.. jeg bliver helt genert jo" sagde hun kærligt og gik hen til ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 22:18

Han smilede varmt og kærligt til hende da hun tog imod øreringene, så imens hun gik hen og satte dem i, sagde han:
"Jeg er rigtig glad for du kan lide dem... Jeg elsker virkelig at forkæle dig... På alle måder jeg kan...."
Da hun så kom hen til ham igen, nussede han kort hendes kind og sagde kærligt: "De klæder dig rigtig godt.... Nu skal jeg...."
Hurtigere end øjet kunne opfange, var han væk men dog havde hun fornemmelsen af et kys. Ca 10 sekunder senere stod han der igen, denne gang med hendes sorte stiletter i den ene hånd. Stille blinkede han til hende og lagde dem på sengen inden han holdt om hendes ryg og kyssede hende intenst. "Sådan..... Er der andet jeg kan gøre for dig Madame?...." Igen var den drilske undertone tydelig men hun drillede jo også ham. Så det her nød han kun. Lige bagefter ringede en lille klokke på væggen og Caleb smilede intenst til hende. "Så er vores middag vist klar.... Skal jeg vente med min overraskelse?" Det var tydeligt at han var lige så spændt som hende, men han spurgte mest for at se hende smile af han var fjollet
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 22:28

Alyssa så kærligt på ham og nappede ham kort i læben. Grinte så lidt da han pludselig var væk, men smiæte ved fornemmelsen af hans kys. Da han så lagde hendes stiletter på sengen, smile hun legende og kyssede ham.
"Hm du kan.. lade mig gå op 10 minutter før dig efter maden" hviskede hun drillende. Lænede sig blidt imod ham, inden hun strøg hans arm og gik hen for at tage sine sko på. Omtrent samtidig ringede klokken og hun så på ham. Glædede sig til at se hvad han havde fundet på. Det kunne ikke andet end at være godt.
Efter at have fået sine sko på, gik hun hen og holdt om hans arm. "Hm.. du må vente til senere min egen.. men jeg er sikker på du klare den" blidt grinte hun og hvilede hovede mod hans skulder, mens dd gik ud af værelset.
Hun havde skam lidt sjov at vise ham, men det skulle være noget særligt denne aften. De havde jo faktisk ikke været sammen på den måde endnu, og hun ville gerne have det var specielt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 22:40

Først kiggede han lidt ned i gulvet og legede trist, men det var meget tydeligt at han ikke var trist. Hurtigt efter kiggede han drilsk på hende og sagde kærligt:
"Hmmm.... Mon ikke det kan arrangeres... Så kan det da være at jeg skal sørge for at få en flaske champagne med op for hyggens skyld?"
Så lad han hende hvile sin arm ved hans imens de gik ned i den fine spisestue han havde bestilt. Det var mindst lige så fint som deres værelse og der kørte noget roligt og romantisk musik i baggrunden. Midt i rummet stod der et smukt bord med hvid dug. Det var en rigtig flot borddækning til to med antikt spisestel. Så var der en femarmet gylden lysestage der var tændt og en buket røde roser.
Så gik han roligt hen til bordet og trak hendes stol ud som en rigtig gentleman. Derefter bukkede han for hende og kyssede blidt hendes hånd hvorefter han selv gik om og satte sig på den anden side af bordet. Det var et rigtig hyggeligt lille bord hvor deres fødder næsten rørte hinanden. Meget kort efter kom en tjener en med forretten anrettet. Da det jo var en særlig middag, gik tjeneren meget hurtigt igen. Det var en rigtig lækker fiskeanretning. Caleb gjorde tegn til han selv ville hælde vin op til dem. Stille hældte han op til dem og skålede med hende.
"Må vi få en rigtig dejlig aften min egen...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 23:13

Alyssa så smilende på ham og nussede hans arm en smule. Gik med ham ned i den flotte spisestue og så sig omkring. Der var rigtigt flot faktisk. Det var et utroligt smukt sted han havde valgt, kort gav hun hans hånd et klem, der ville fortælle ham at hun var usikker.
Følelsen af ikke at være god nok prikkede hele tiden til hende og det var svært at ignorere. Hun var jo bare sig selv. Hun var ikke noget særligt, ikke noget fint.. ikke af noget herkomst hun var bare.. hun var bare. Kort sukkede hun og kyssede hans kind.
Stille satte hun sig og smilte som han skubbede stolen ind for hende. At han behandlede hende så pænt var stadig en smule underligt.
han skålede med hende efter maden var kommet ind, og hun skålede med. " skål for en dejlig aften" svarede hun blidt og smagte på vinen. Den var ganske god.
Roligt smagte hun på maden, den var faktisk også rigtigt god. Ville så gerne vise ham at hun virkelig satte pris på alt det her, men det virkede næsten umuligt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 23:23

Efter at have smagt på vinene, smagte han lidt på maden og kiggede smilende på hende. Hun virkede meget usikker og han havde en anelse om hvorfor. Derfor besluttede han sig også for at gøre noget ved det. Deres aften skulle være helt perfekt, og hun havde absolut ikke noget at være usikker over. Men set fra hendes vinkel, kunne man nok godt forstå det.
Så han rakte hånden ind over bordet til hende og sagde med en rigtig varm og rolig stemme:
"Det her virker måske underligt men..... jeg synes alligevel jeg skal have det sagt.... For jeg tror ikke jeg har været tydelig nok med det... Jeg har gået rundt i ca 300 år og troet at jeg har været rig.... Men det gik op for mig at jeg er kun rig på materielle goder.... Men jeg var ikke rig hvor det virkelig gjaldt... Men det er jeg nu.. For første gang nogensinde føler jeg at jeg hører til et sted... Hos dig.... Føler jeg mig i sandhed rig... Og rig på den måde der tæller.... Og ingen anden kunne give mig det end dig... Så derfor...."
Han havde besluttet sig for at det var nu han skulle spørge. Omgivelserne var til det, de havde en særlig aften foran sig og det var nok det ultimative bevis på hvor meget hun gav ham. Så havde hun heller ikke noget at være usikker over. Han tog sin signetring af og satte sig på knæ foran hende.
Meget nervøs tog han lige mod til sig og sagde:
"Så derfor.... Du fuldender mig... Jeg elsker dig højere end nogen eller noget andet. Jeg ville til en hver en tid smide alt væk jeg ejede hvis det betød jeg kunne få dig... Så.... Vil du være Lady Alyssa af Hus DeBayle? Vil du..... Ej hvor er jeg nervøs.... Vil du gifte dig med mig?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 23:35

Alyssa så blidt på ham da han tog hendes hånd. Hun flettede deres fingre og lagde stille hovedet på skrå. Han havde åbenbart opdaget at hun var usikker, hans ord kom i hvert fald en smule ud af det blå. Dog smilte hun og blev tydeligt glad for at han sagde det, det var rigtigt dejligt at vide.
Selvfølgelig elskede de hinanden, men at han satte lidt flere ord på hvad hun gjorde for ham, gjorde hende mere sikker i hendes sag. Nu var hun helt sikker på de hørte sammen, han var ligeglad med at hun ikke var rig og ikke var en eller anden hertuginde. Blidt lænede hun sig hen og kyssede hans kind. Strøg hans fingre lidt inden hun rettede sig tilbage i stolen igen.
da han så pludselig tog sin ring af og gik på knæ, virkede hun først noget forbavse og en smule forundret. Tænk at han lige havde spurgt hende om det.. det var derfor han havde virket så tøvende omkring det. Det var også ret hurtigt.. men når man vidste det så vidste man det. Let lænedd hun sig ned og kyssede ham. "Ja meget gerne" hviskedd hun lykkeligt. Lod ham give hende ringen på, den var lidt for stor så hun satte den på langemanden istede. "Åh skat.. var det derfor du har virket så tænkende.."
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 23:45

Først var det som om det ikke var gået op for ham hvad hun svarede men da hun så sagde noget igen... Han sprang op og råbte nærmest af begejstring. Dog faldt han hurtigt til ro og kyssede hende stille. Så satte han sig på sin plads igen og var helt fyldt af lykke. Tænk sig at hun lige havde sagt ja til ham? Nu kunne verden ikke blive bedre. Han tog sig lige en stor tår vin inden han kiggede på hende med et blik fyldt af den glæde hun lige havde givet ham.
"Det er det nemlig ja... Jeg har været meget nervøs for om jeg turde.... Det er jo gået virkelig hurtigt men.... Ja det føles bare rigtigt. Og jeg kan ærlig talt ikke lide ideen om at være væk fra dig... Det er faktisk frygteligt at tænke på..... Og nu.... Er jeg den lykkeligste mand der findes!" Så spiste han lidt mere af maden sammen med hende imens han bare så lykkeligt på hende. Nu kunne de for alvor nyde deres aften uden skjulte tanker og nervøsitet over hvordan den anden havde det. Stille tog han hendes hånd og sagde drilsk men kærligt: "Skal jeg stadig vente 10 minutter med at gå op efter dig elskede? Ja undskyld men jeg er helt oppe at køre af lykke lige nu..." Det var også meget tydeligt på ham. Det var som om han havde et hjerteslag igen og det bare galloperede afsted
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 2 Nov 2015 - 8:25

Alyssa grinte blidt og så ham i øjnene, strøg kort hans kind og smilte så bare blidt. Det var dejligt at han var bleve så glad, og det var endnu mere dejligt at han nu havde sagt hvad det var der havde fyldt hans tanker. For selvom hun gerne ville vide det før, havde hun ikke villet spørge. Og ej heller ville hun prøve at bryde mere ind i hans hoved, end hun allerede var.
Let kyssede hun ham og spiste lidt mere af maden. Det var en vidunderlig aften.. intet mindre. Han ville giftes med hende og det måtte jo betyde at han ikke ville have andre end hende. Stille tog hun en tår af sin vin, og smilte kærligt ved hans ord.
"Hm.. det skal du stadig ja, ellers kan jeg ikke nå at skifte jo.. og det skulle gerne være en overraskelse jo" smilte hun kærligt og kyssede hans kind. Flettede stille deres fingre. Han var nu så dejlig. Hun kunne heller ikke forestille sig at undvære ham. "Men noget siger mig at du ikke havde planlagt at gøre det her?" Spurgte hun smilende. Det virkede i hvert fald ikke helt som om det var meningen.. også fordi hans ring var for stor, men hun elskede den nu stadig. Det gjorde ikke noget.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 2 Nov 2015 - 9:26

Imens de snakkede, kom en tjener diskret ind og byttede deres tallerkener ud med deres hovedret og satte ligeledes den vin der passede til. Deres hovedret var fasan stegt som vildt med ristede grøntsager og en lækker enebærsauce til. Stille hældte Caleb vinen op til dem og sagde:
"Så ok... Men er selvfølgelig rigtig spændt på hvad du har i tankerne..."
Så smagte han kort på den næste vin inden han flettede deres fingre igen og kiggede på hende med et let flovt smil.
"Tilstået.... Egentlig havde jeg tænkt mig at gøre det til vinterballet. Den ring du skal have er også i palæet.... Men jeg kunne mærke hvordan du var usikker og ikke følte du gav nok.... Det er langt fra tilfældet. Du giver hele tiden langt mere end sølle penge nogensinde kan komme til. Så jeg besluttede at gøre det her. Her er jo dejligt og kun dig og mig. Så brugte jeg bare min egen ring som symbol"
Så tog han en enkelt bid af kødet og blinkede til hende.
"Og hvad så om jeg har penge. Det giver mig bare en anden mulighed for at forkæle dig"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 2 Nov 2015 - 12:42

Alyssa så kærligt på ham, og nussede hans fingre blidt, inden hun lænede sig hen og kyssede ham ømt. Kort efter blev deres mad skiftet ud, hun kunne ikke lade være med at kigge på ham. Det var næsten som om at hvis hun blinkede, så ville hun gå glip af et eller andet. "Jeg elsker dig.. " mumledr hun kærligt og smagte så let på vinen. Den var faktisk også rigtig god. Han forstod at vælge vine.
"Det er svært at føle sig god nok til en som dig.. du er så meget mere end mig.. og jeg kan ikke forstå du har valgt mig" sagde hun smilende.
Let smagte hun på maden. Glædede sig virkelig til at være sammen med ham, til at skulle se hans sted. Kort pillede hun ved en rose der stod ved bordet og smilte for sig selv.
Pludselig virkede hendes blik en smule fraværende. Som om nogen blandede sig i hendes tanker. Svagt så hun sig omkring og så mod en dør. "Undskyld mig.." langsomt rejste hun sig og gik hen til døren. Det var et skab, som ikke blev brugt så meget. En noget forhutlet kat kom ud af det. Forsigtigt tog hun den op, og gik ud til det ældre ægtepar, som blec lykkelige for at deres kat var kommet tilbage. "Forresten.. har i overvejet katteemad med fisk? Alle katte elsker det" hun smilte venligt til dem. Så kunne det være katten også fik den mad den ville have.
Langsomt gik hun ind og satte sig ved ham igen. "Det må du undskylde min egen" sagde hun blidt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 2 Nov 2015 - 15:28

Han smagte på vinen ca samtidig med hende og kiggede på hende med et lykkeligt intenst blik. "Jeg elsker også dig min egen...."
Dog blev han lidt forvirret da hun lige pludselig rejste sig men da hun så lukkede katten ud, smilede han bare og ventede. Han vidste jo godt at hun var glad for at hjælpe dyr. Selv havde han ikke rigtig nogen da dyr havde en tendens til at blive urolige omkring vampyrer. Specielt katte kunne mærke hvordan vampyrer var unaturlige for verden.
Da hun så kom tilbage igen, lænede han sig ind og kyssede hende blidt inden han sagde:
"Det er helt i orden... Det er kun dejligt du er glad for dyr... Det må jeg desværre undvære selv...."
Lidt efter de havde spist lidt mere, kom ejeren ind og bukkede for dem og sagde: "Jeg håber ikke jeg forstyrrer? Master DeBayle vi har fundet hvad de bad om... Skal jeg bare starte det med det samme?" Caleb kiggede smilende på ham og sagde: "Ja meget gerne Mr. Winters"

Så rejste Caleb sig og gik midt ud på gulvet og bukkede meget ærbødigt inden han rakte armen ud mod hende og sagde: "Jeg har alle dage haft en svaghed for det her musik....." Så startede der nummeret 'All i ask of You' fra Phantom of the Opera hvorefter han smilede kærligt og sagde: "Må jeg få denne dans?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 2 Nov 2015 - 18:26

Alyssa grinte kort og bed sig lidt i læben. Hun vidste godt ag dyr holdt en smule afstand til ham, det gjorde de jo fordi han var vampyr. Hvilke var lidt synd, men sammen med hende skulle han nok snart være i nærhedeb af dyr igen.
Kort strøg hun hans hånd. "Bare rolig.. de skal bare lære dig at kende kære.. vi skal nok have massere af dyr, vent og se" sagde hun blidt og nussedd hans fingre lidt. Vidste godt at han sys hendes evne var god, og det var dejligt at vide hun kunne få lov til at være sig selv sammen med ham. At hun ikke skulle skjule sine evner for ham.
Da den ældre mand kom ind til dem, så hun undrende ud ved hans ord. Hvad var det mon han mente med det.. det han havde bedt om.. da han så gik igen og Caleb snakkede, så hun smilende på ham. Musikken var hurtigt tyelig og hun kunne ikke undgå at smile lidt.
"Meget gerne ja" svarede hun glad og rettede kort på sin kjole, inden hun rejste sig. Gik hen til ham og tog blidt om hans hånd. "Sikke romantisk du er.. er det bare fordi det er sidste aften i vores tur?" Spurgte hun drillende og kyssede ham længe og blidt.
Han var nu så dejlig.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 2 Nov 2015 - 19:08

Der var noget ved hendes ord der egentlig var dejligt betryggende. Han var jo generelt en dyreven, det havde bare været tæt på umuligt at praktisere i hans tid som vampyr. Selv hans gamle hest blev aflivet da folk troede den var blevet sinddsyg. De kunne ikke vide at det var fordi Caleb pludselig var blevet vampyr. Og han havde altid ønsket sig dyr igen men måtte undvære. Men det var endnu en ting hun kunne kurere. Endnu en ting der ville blive endnu mere fantastisk sammen med hende.
I første omgang sagde han intet, men fastholdt et meget intenst blik imens han startede dansen. Han var en utrolig danser, men det var med vilje at han havde valgt det nummer dog. Det var helt ufattelig romantisk samtidig med at man dansede rigtig tæt.
Det ville føles som om man svævede når man dansede og kun på et tidspunkt stoppede Caleb den skønne dans. Og det var for at læne sig ind og kysse hende kærligt. Da dansen så fortsatte, begyndte han at sige noget:
"Det er ikke kun fordi det er sidste aften på vores tur.... Det er fordi du har den effekt på mig... Når vi er sammen, er det som om jeg har et hjerteslag igen... Når vi er sammen er der intet jeg ikke kan klare... Og så kan du gøre mig nysgerrig som ingen anden.... Du har gjort mig til den lykkeligste mand nogensinde. Så jeg gør det her fordi du fortjener at blive behandlet som mit livs udkårne, mit livs lys..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 2 Nov 2015 - 22:23

Alyssa kunne ikke lade være med at føle sig ekstremt heldig. En mand som Caleb burde have haft rigeligt med damer at vælge imellem, og alligevel valgte han hende. Han havde valgt hende selvom hun bare var helt almindelig, uden nogen former for rigdom bag sig. Hun kendte ikke engang sin famiie, og anede ikke om hun havde en.
Som de dansede rundt sammen, mærkede hun den indre ro brede sig igen. Roen som kun han bragte frem i hende og hun nød den. Nød at kunne slappe af og nyde deres aften sammen. En virkelig skøn aften efter hendes mening. Kort sukkede hun og gengælde hans kys længe og intenst. Han ville altod have hendes hjerte.. uanset hvad der så skete mellem dem i fremtiden. Det var hos ham hun hørte til. Som han begyndte at forklare hende hvordan det hele hang sammen, smilte hun blidt og kyssede hans kind.
"Det er jeg virkelig glad for du siger skat.. " hviskede hun smilende og dansede videre med ham. Som sangen sluttede, var deres mad skiftet ud med dessert. Alyssa nejede blidt for ham og gik tilbage til bordet. Så på ham med et intenst blik der kun kunne forstås som ren kærlighed.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 2 Nov 2015 - 22:56

Netop som sangen sluttede, bukkede han for hende og kyssede hendes hånd som tak for dansen. "Og hvert et ord er sandt...." Som kun en rigtig gentleman ville gøre. Da han så så at desserten var blevet anrettet, gik det op for ham hvor meget hun kunne hive ham væk fra resten af verden. Det kunne han jo kun blive endnu mere lykkelig over. Så satte han sig ved bordet sammen med hende og smagte så på den første bid af den isanretning der stod til dem.
Mest for at drille hende kærligt, lænede han sig lidt tættere på og kneb øjnene hurtigt sammen imens han spurgte:
"Må jeg få et lille hint nu?"
Så fik hun et langt blidt kys inden han satte sig tilbage og smilede kærligt. "Jeg kunne ikke lade være min skat... Tilgiv mig for at være spændt... Ingen har som sådan givet mig en overraskelse før...."
Så skålede han med hende og smagte på den søde dessertvin der fulgte med maden.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 3 Nov 2015 - 6:39

Alyssa smilte til ham, det havde været virkelig dejligt at danse med ham. Og selvom de nu havde været sammen en hel uge, kunne hun ikke forestille sig at blive træt af ham. Lige nu undrede hun sig over sig selv, for hvordan han stadig kunne gøre hende helt blød i knæene, var hende en gåde.
Uanset hvor mange gange han kiggede sådan på hende, følte hun sig stadig fuldkommen fanget i hans magt. Det var sjovt, men havde det været enhver anden, var hun nok blevet bekymret for det. Han ville ikke udnytte det, det vidste hun heldigvis. Så derfor nød hun det.

Som de fik smagt på anretningen af is, nikkede hun let. Den var faktisk rigtigt god. Alt maden her til aften havde været utroligt lækker, og det var kun dejligt at de kunne nyde det hele sammen. Som han lænede sig hen imod hende, grinte hun og rystede opgivend på hovedet. "Neij intet hint.. du må vente på du" svaredehun med mild og drillende stemme. Lænede sig hen og kyssede hans kind.
Stille holdt hun om hans hånd, inden hun spiste en smule mere af isen. Det var skønt at han var så spændt, hun var også selv lidt spændt. Måske også en smule nervøs. Ville så gerne gøre ham glad. Det virkede nu ikke som et problem.

Da isen var spist færdig, rejste hun sig og kyssede ham ømt. "10 minutter.. så må du komme op" hviskede hun drillende. Derefter gik hun op på deres værelse og gjorde klar. Tændte en masse stearin lys, og spredte rosenblade ud over gulvet og sengen. Lyset blev dæmpet til en romantisl stemning, inden hun gik ud for at skifte tøj.
Havde købt en sort blonde natkjole, der sad flot på hendes krop, samt en sort g-streng og selvsiddende strømper.
Tænkende så hun sig omkring for at finde ud af hvordan hun skulle ligge ligge eller stå når han kom op. Forsigtigt satte hun to glas frem, inden hun lagde sig let på sengen og så hen imod døren. Var meget spændt på hans reaktion.. bare han nu ikke syntes hun var for meget. Det skulle gerne være ligeså dejligt for hamsom det var for hende jo.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 3 Nov 2015 - 7:43

Han kunne ikke lade være med at grine lidt da hun svarede på hans spørgsmål, hvorefter han smagte på lidt mere af dessertvinen og sagde:
"Det skader vel ikke at prøve vel? Nu skal jeg nok være sød og vente" Stille gengældte han hendes kys og spiste resten af den lækre dessert sammen med hende. Nok fik han ikke næring ud af det men smagsindtryk kunne han heldigvis. Da de så var færdige med desserten og hun hviskede så drillende til ham, nappede han hende i øret og sagde nærmest kælent: "Som du ønsker..."

Efter hun var gået op, skyndte han sig ud og fik købt en flaske rigtig god champagne og en skål med druer da det desværre ikke ligefrem var sæson for jordbær.
Han var tydeligvis meget spændt på hvad hun havde af overraskelse til ham. Da de ti minutter var gået, stod han udenfor døren til deres værelse. Han kunne dufte rosenblade og stearinlys, men samtidig kunne han mærke hvor nervøs hun var. Hun havde tydeligvis gjort sig meget umage. Stille bankede han på for at vise han kom ind. Han fik et meget overrasket ansigtsudtryk da han kiggede rundt og så hvordan hun havde pyntet så romantisk op. Selv lysniveauet var der tænkt på. Da han så fik øje på hende, fik han utrolig store øjne og det var som om han bevægede sig langsommere. Hun var lammende smuk... Og sexet på en helt ny højde. Han satte champagnen og druerne fra sig og gik langsomt hen og satte sig på sengekanten og lagde hånden meget forsigtigt på hendes hofte. Der herskede absolut ingen tvivl om at han kunne lide det.
"Du.... Du..... Du.... Ingen ord er nok for hvor smuk du er.... Og.... Sexet som.... Du..... Undskyld jeg mangler ord.... Er du virkelig?...." Det lignede ikke Caleb at mangle ord men det formåede hun nemt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 3 Nov 2015 - 11:14

Alyssa så smilende ind i hans øjne da han kom ind af døren til hende. Han virkede faktisk meget overrasket over det hun havde lavet, men hun havde faktisk nydt det. Det var sjovt at gøre noget for at glæde ham på den måde også. Det var jo ikke så tit hun havde mulighed for rigtigt at drille ham.
Og når det så samtidig var noget der gjorde ham glad, kunne det jo ikke rigtigt blive bedre. Han var helt mundlam da han kom ind, og det skete faktisk rigtigt sjældent. Det havde hun faktisk ikke oplevet før, så det var noget hun tog som en kompliment.

Som han kom hen til hende og hvilede hånden mod hendes hofte rødmede hun en smule. Det var kun dejligt at han var glad for hendes lille overraskelse.. også at han rent faktisk havde givet hende de 10 minutter til at gøre den klar. Han kunne jo bare have sagt nej.
Blidt lænede hun sig op og kyssede ham intenst. Efter det dejlige kys var færdigt så hun ham i øjnene. "Jeg er glad for du kan li det.. jeg ville bare gerne gøre noget godt for dig" hviskede hun smilende og strøg ham nedover armen. Han var virkelig skøn og at hun nu skulle leve sammen med ham, var noget hun sagtens kunne se frem til. En evighed sammen med ham, ville være det eneste hun nogensinde havde brug for.

"Jeg henter vores glas.. så kan du åbne flasken" hviskede hun drillende. Nappede ham i øret, indem hun rejste sig og gik hen og hentede de to champagneglas. Gik tilbage til ham og satte sig ved hans side på sengen. Det var virkelig en dejlig aften, den kunne ikke blive bedre nu. Selvom de skulle hen til hans palæ dagen efter, kunne de jo sagtens nyde en skøn aften her.
Alligevel var hun virkelig spændt på at se hans sted. Det lød så flot når han fortalte om det.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 3 Nov 2015 - 11:43

Han gav sig helt hen i det blide kys fra hende og igen var det som om han slet ikke kunne lade være med at røre hende. Hendes hud var så silkeblød og med det hun havde taget på for ham, kunne han ikke andet end at blive mere varm.
Meget langsomt strøg han op af hendes lår nærmest som om han ledte efter lov til at røre ved hende. Hun var jo noget ganske særligt og hun gjorde ham blind for resten af verden. Det var sådan set kun hende der for alvor talte.
"Jeg kan rigtig godt lide det.... Jeg bliver helt usikker på om jeg må røre noget så smukt..... Du ser dejlig ud...."

Han havde heller ikke lyst til at slippe men blev selvfølgelig nødt til det da hun skulle hente glas til dem. Imens åbnede han så flasken og hældte op til dem da hun kom tilbage. Inden han smagte på champagnen sammen med hende, lænede han sig tættere på hende og kyssede hende op af halsen. "Du.... Jeg.... Undskyld.... Du.... Du er virkelig perfekt.... Tænk sig du har sagt ja til mig....."
Igen nussede han hende på benet utrolig stille og kunne ikke andet end at smile. Verden var perfekt sammen med hende.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 3 Nov 2015 - 23:06

Alyssa så smilende på ham, lod fingrene glide blidt op over hans arm. Det var dejligt at han satte pris på det hun havde gjort for ham. Hun lænede sig langsomt hen og nappede ham i øret, inden hun smagte på champagnen. Den smagte faktisk ganske godt, hun var ellers normalt ikke til champagne.

Efter en vidunderlig nat, som hun ikke kunne have forestillet sig bedre på nogen mådd, lå hun op af ham og nussede ham svagt på maven. Kunne høre at han sov, hvilket fik hende til at smile lidt. At ligge her nøgen sammen med ham, var virkelig skønt.
Langsomt kyssede hun hans kind, inden hun forsigtigt satte sig op. Havde svært ved at sove denne nat, uden egentlig at vide hvorfor. Kort lod hun hænderne glide gennem sit hår, inden hun tænkende gik hen til vinduet med et tæppe op sig.
Så ud på himlen, hvor solen så småt var ved at gå ned. Sørgede for at han ikke blev ramt af den, som hun stod og nød den. Svagt bed hun sig i læben, inden hun gik tilbage og lagde sig hos ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum