Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 8 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Caleb Tirs 3 Nov 2015 - 23:52

Den nat de delte, blev noget ganske særligt. Aldrig nogensinde havde Caleb oplevet noget så intenst og det virkede heldigvis til at hun havde det på samme måde. De havde nydt hinandens kroppe på en måde som kun sande elskende kunne. Det var ikke kun intens lyst, det var lige så meget den kærlighed de havde til hinanden der kom til udtryk på de måder de behagede og tilfredsstillede hinanden. Og denne nat fik han en hvile han aldrig havde oplevet før. For når hun var hos ham, følte han virkelig at han hørte til et sted.

Den efterfølgende aften vågnede han stille ved hun ikke lå der. Netop som han slog øjnene op blev han også hurtigt rolig igen da han så hun sad og nød den sidste sol. Han rørte sig dog ikke før hun igen lå hos ham hvor han så holdt hende rigtig tæt ind til sig og kyssede hendes nakke blidt.
"Godmorgen.... Det var.... Berusende perfekt.... Jeg elsker dig rigtig højt...."
Så lænede han sig lidt op på sin albue og kiggede ned på hende imens han nussede hende på maven.
"Sovet godt?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 7:42

Alyssa puttede sig op af ham og nussede hans arm blidt. Tænk at hun havde været så heldig at han havdd valgt hendd. Det virked helt vildt. Også fordi de havde så stærke følelser for hinanden, det kunne skræmme de fleste væk. Men alligevel var de begge enige om at det var for det bedste.
Så længe de ikke var uvenner, kunne de havde det godt. Og hvis de blev uvenner måtte man jo se på den derfra. Se om man kunne ændre noget, så de igen kunnd være sammen. Var dog ikke synderligt bekymret for at de ville komme op og skændes. De havde meget ens synspunkter, og indtil videre havde de ikke engang være uenige om noget. Blidt strøg hun ham ned af maven. Smilte let.

"Jeg har ikke rigtigt sovet desværre.. men jeg kunne godt li at se du sov.. har du sovet godt?" Spurgte hun smilende og så op på ham. Det var nu dejligt.. og hun fortrød på inden måde deres nat sammen, tværtimod havde det været helt vildt dejligt. Det var længe siden for hendes vedkommende, men han havde været rigtigt sød ved hende.
faktisk kunne hun ikke huske hvornår hun sidst havde haft sex med nogen.. hvilket også forklarede smerten i starten. Blidt kyssedd hun hans kæbe. "Tak.. fordi du var så blidt ved mig.. det var en vidunderllg oplevelse" hviskede hun smilende og trak dynen op om dem. De skulle snart køre, men hun var mere intresseret i at ligge her sammen med ham lige nu.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 8:34

Det var rigtig dejligt at de var så tætte også selvom det var gået meget hurtigt. Egentlig havde Caleb aldrig troet på kærlighed ved første blik, men det havde Alyssa fuldstændig ændret. Han var sikker på at deres forhold kunne overleve alt, og han ville gøre alt hvad der overhovedet stod i hans magt for at hun skulle være lykkelig.
Da hun så nævnte hun ikke havde sovet endnu, kiggede han kort lidt undrende på hende: "Har du ikke sovet? Var der da noget i vejen skat?"

Stille gav han sig til at nusse hende på ryggen da hun puttede op af ham. Samtidig elskede han virkelig at hun nussede ham på maven. Så kyssede han hendes pande og sagde: "Jeg er da glad for det virkede... Jeg ville give dig en helt særlig oplevelse... For det var det på alle tænkelige måder for mig. Jeg har aldrig oplevet noget så intenst.... Så jeg håber du oplevede lidt det samme? Men mange tak skat.... Det var perfekt...."
Så kom han til at kigge op på klokken og rynkede lidt på næsen men smilede så til hende. "Det er virkelig lækkert at putte med dig.... Men jeg er virkelig ked af, vi skal nok ikke vente alt for længe med at køre skat...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 13:20

Alyssa så smilende op på ham, nussede ham op af armen og sukkede afslappet. Nød bare at ligge her sammen med ham, det var så hyggeligt. Bare at ligge og nyde hinanden, det var noget hun sagtens kunne forstætte med. Blidt rakte hun op og nussede hans nakkehår stille. "Neij slet ikke min egen.. jeg var bare lidt rastløs.. men du sov så dejligt, så ville ikke vække dig" hviskede hun smilende og nappede ham kort i læben.
Det var så rart at han sov lidt, hun vidste jo hvor sjældent han sov, og at han følte sig tryg nok til at sove hos hende, gjorde hende varm indeni. Kunne ikke forestille sig et bedre liv, end sammen med ham.

Da han sagde de snart skulle til at køre, sukkede hun og nappede ham i øret. "Mmh.. desværre.. men vi må hellere gøre det mens det er mørkt" sagde hun kærligt og kyssede ham længe og ømt.
Rejste sig derefter og så sig lidt omkring. Det havde været nogle dejlige dage mens de var på vej. Hun havde nydt hans opmærksomhed, nydt at være sammen med ham. Tænkende fandt hun noget tøj, det blev et par leggins i sort, en nederdel og en oversized langærmet trøje i hvid. Hun tog sine sorte stiletter på og smilte drillende.
"Jeg elsker dig" sukkede glad. Hun kunne ikke lade være med at føle sig heldig.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 15:20

Han gengældte hendes kærlige kys, men holdt hende i sine arme imens hvorefter han drejede rundt så det ville kilde i hendes mave. Så satte han hende stille ned og stod kort bare og kiggede tænkende på hende. Bagefter gik han selv i gang med at finde noget tøj. Det blev noget mere afslappet end normalt men det var lige så meget fordi han følte sig så godt tilpas sammen med hende. Det blev et par mørke jeans, en hvid t-shirt og en sort blazerjakke. Så fandt han en taske frem til deres ting og gik så stille hen til hende. "Jeg elsker også dig.... Det vil jeg altid gøre..."

Efter deres ting var blevet pakket, gik han ind sammen med hende og betalte for værelset og middagen hvorefter de gik ud til bilen. Tingene blev lagt i bagagerummet hvorefter han hjalp hende ind at sidde. Så satte han sig selv ind og begyndte at køre. Han hoppede helt af glæde indeni over at skulle bruge resten af evigheden sammen med hende. Ingen var så heldig som ham. Hun var virkelig perfekt.
Smilende nussede han hendes ben og sagde:
"Du skal glæde dig til at møde Martin og Maria... Det er det ældre tvillingepar der passer palæet for mig. Maria er hende der skal hjælpe dig op til ballet. Hun er mægtig flink og virkelig dygtig. Kun det bedste til min elskede..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 18:40

Alyssa havde virkelig haft en dejlig uge sammen med ham. Som de sad ude i bilen igen, nussede hun hans hånd stille. "Jeg er bange for at kende min fortid.. hvad nu hvis den er dårlig.. " sagde hun stille og nussede hans fingre. At kunne være sammen med ham når hun lærte den, gjorde hende dog en smule mere afslappet.
Ønskede kun at være sammen med ham faktisk, og hvis hun ikke kunne det, ville hun slet ikke leve. Ville bare være sammen med ham hver eneste dag.. den kommende uge uden ham ville blive virkelig svær at komme igennem.. det var hun ikke i tvivl om.

Det meste af køreturen sov hun. Det havde været tydeligt hun var blevet træt lige inden de kørte, og køreturen var aå dejligt beroligende. Hun havde ellers virkelig prøvet at holde sig vågen mens de kørte, men til sidst havde søvnen vundet.
Det var kun et tegn på at hun var helt og aldeles tryg ved ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 18:56

Han kiggede roligt frem på vejen imens han stadig nussede hendes ben. Han kunne sagtens forstå man kunne være nervøs for sin fortid, specielt når man ikke kendte den. Selvfølgelig ville hans tanker eller følelser om hende ikke ændre sig på nogen måde lige meget hvad de fandt ud af. Og han ville være der hele vejen sammen med hende. "Jeg lærte en meget vigtig lektie fra min fader en gang. Det er en sætning jeg hele tiden har brugt. 'Man skal huske hvor man kommer fra for at vide hvor man går hen' Men han sagde også at fortiden aldrig måtte diktere hvem man var.... Så ligemeget hvad vi finder ud af, vil jeg være lige her ved din side...."
Hans stemme fortalte virkelig om hvor højt han elskede hende.

Da de så parkerede, vækkede han hende blidt med et kys på kinden og sagde: "Så er vi her skat...."
Palæet så rigtig velholdt ud og selv om man kunne fornemme de mange stilarter i bygningen så passede det rigtig godt sammen.
Oppe ved hoveddøren stod de to tvillinger og vinkede helt spændt til dem og sagde begejstret: "Master Caleb! Velkommen hjem!"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 19:19

Da han vækkede hende med et kys, slog hun langsom øjnene op, og så blidt på ham. "Åh.. ja.. undskyld jeg var bare så træt" svaredw hun blidt og strøg hans kind. Det var virkelig dejligt at have fået lidt søvn, men hun havde dårlig samvittighed over ikke at have holdt ham ved selskab.
Svagt så hun sig omkring. Sikke et fantastisk palæ.. det var helt enormt smukt, men også meget stort. Omgivelserne var vidunderlige og hun kunne mærke mange forskellige dyr i skoven. Glædede sig allerede til at se hele stedet, det var sikkert helt vidunderligt.

Tvillingerne der stod udeforan, gjorde hende usikker. Som hun steg ud af bilen sammen med ham, tog hun forsigtigt hans hånd. Han var hendes ro, hun var nødt til at ty til ham, så hun kunne være helt sikker på hun ikke mistede kontrollen. "Ikk gå fra mig endnu.. jeg kan ikke helt klare det.." mumlede hun ganske stille og kyssede ham intenst.
De måtte jo også hellere komme indenfor, inden solen stod op. Måske hun kunne få lov at se slottet allerede når de kom ind. "Hvis vi ikke skal være sammen en hel uge.. så skal vi heller ikke sove sammen jo" sagde hun trist. Det virkede ikke helt så sjovt at skulle sove uden ham.
På en anden side skulle det jo være sundt.. afstand ville gøre kærligheden stærkere, det havde hun altid hørt. Som de kom hen til tvillingerne nejede hun let,. "Det er dejligt at møde jer.. mit navn er Alyssa" sagde hun venligt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 19:32

Det blev hurtigt klart hvor nervøs hun var så Caleb veg ikke fra hendes side og lagde så armen om hende imens han hviskede: "Bare rolig jeg bliver lige her.... Det skal nok gå...."
De to tvillinger kom hen stille og roligt og bukkede for dem imens de næsten i kor sagde: "Velkommen til Lady Alyssa.... Vi håber de vil nyde det her hos Hus DeBayle. Nu skal vi tage jeres bagage..."
Så gik tvillingerne hen og begyndte at bære tasker ind imens han holdt ved hende og gik indefor med hende. Så fik hun en grundig rundvisning i det store palæ. Der var nærmest et lokale til alting og så selvfølgelig rigtig mange værelser til gæster. Alting var nærmest antikt ud men utrolig velholdt. Der var endda en pejs i en næsten kobbergylden marmor i den store stue.

Efter den grundige rundvisning, tog han hende med op til hans private gemakker der så også ville være hendes gemakker. Det mindede utrolig meget om hans lejlighed i Di Morga men bare med meget gamle og utrolig smukke møbler. Det var faktisk derfor han indrettede lejligheden sådan. Stille tog han hende med hen til den kæmpestore seng og tog så hendes hænder og kiggede på hende med et intenst og kærligt blik.
"Jeg kan godt mærke du er nervøs min egen.... Og derfor vælger jeg at omskrive traditionen... Vi skal kun være fra hinanden om aftenen til ballet og så ser vi hinanden igen når du bliver præsenteret som Lady. Så kan du også være med til planlægningen af vinterballet. Hvordan lyder det?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 19:52

Alyssa smilte venligt til tvillingerne, og holdt let om Caleb mens de gik ind. Det kunne godt være hun efterhånden havde okay styr på at holde noget ude men hun kunne ikke holde alt ude. Og når hun var så forstyrret i sit sind som hun allerede var, kunne hun sikkert ikke holde det ude.
Mens han viste hende rundt, lod hun blikket glide henover de mange forskellige ting. Det var virkelig utroligt smukt. Hvordan skulle hun kunne finde rundt her? Hun ville med garantk fare vild en milliard gange. Kort bed hun sig i læben og så på ham.

"Her er virkelig utroligt smukt" sagde hun smilende og kyssede hans kind forsigtigt. Tænkende satte hun sig på sin seng og pillede lidt ved sin ring. Sikke mange nye indtryk hun skulle igennem, det var lidt svært at finde ud af. Som han kom hen til hende, og derefter sagde hvad han havde planlagt. Forsigtigt strøg hun hans arm og smilte stille inden hun rejste sig og kyssede ham længe og ømt.
"Det er virkelig sødt af dig.. men du behøver da ikke gøre det for mig elskede.. jeg vil ikke ødelægge jeres traditioner" sagde hun forsigtigt og så længe på ham.
Stille smed hun sine sko inden hun satte sig på sengen igen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 20:11

Caleb smilede kærligt til hende og satte sig så ved hendes side og nussede blidt hendes arm. Det var ikke så mærkeligt at hun blev overvældet af indtryk eller kunne blive det. Det var også derfor han valgte at omskrive traditionerne lidt. Så blev det nemmere at håndtere for hende.
"Du ødelægger ikke noget elskede... Det er over 200 år siden der blev holdt et vinterbal sidst og endnu længere siden den tradition var i kraft. Og på den måde kan vi være sammen... Og jeg kan hjælpe dig med at håndtere alle de indtryk der måtte komme... Der er ingen der kommer til at se ned på os heller... Du kan være ganske rolig.... Traditioner var der.... Min fremtid med dig er her og vil blive ved med at være..."

Selvfølgelig skulle deres liv sammen ikke starte med at hun blev overvældet af en masse indtryk så hun fik det dårligt. Hendes liv sammen med ham skulle være så lykkeligt som overhovedet muligt. Og var der nogen som helst måde hvorpå han kunne hjælpe hende, så gjorde han det uden tøven.
Så kiggede han kærligt men drilsk på hende og sagde: "Der skal jo også være nogen til at lære dig at finde rundt ikke sandt?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 20:40

Alyssa nussede hans arm ganske stille og hvilede hovedet mod hans skulder. Hun var glad for at han ville ændre reglerne for hende.. det med at skulle undvære ham en hel uge, et nyt sted og med en masse nye indtryk.. og samtidig ville hun sikkert også få sin fortid at kende, det var rigtigt meget at skulle forholde sig til.
"Tak.. det betyder meget for mig.. jeg ved godt du må sys jeg er vildt irriterende.. jeg er bare så bekymret.. nervøs.. det er så nyt for mig alt det her" sagde hun stille og flettede deres fingre. Kunne ikke lade være med at føle sig ekstremt heldig. Tænk at hun havde fundet en så dejlig som ham. Kort bed hun sig i læben og så på ham. "Jeg elsker dig.. og jeg er så glad for du er sød betænksom og sød overfor mig.. " hviskede hun smilende og flettede deres fingre.

Blidt grinte hun og nikkede lidt. "Det lyder som en god ide.. det er jo et rigtigt stort sted" grinte hun smilende, og rejste sig. Strakte sig en smule, og så sig omkring på det flotte værelse. "Hah.. det eneste i mangler i det her palæ, er en indendørs pool" sagde hun smilende og flettede deres fingre som hun stod op overfor ham.
Lænede sig ned og kyssede ham ømt. Var stadig træt. Var måske lidt bekymret for at hun var ved at blive syg. Det ville være typsik hendes held når nu de snart skulle holde fest.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 20:53

Stille nussede han hendes hånd og lyttede til hvad hun sagde og nikkede også til det. Han kunne sagtens forestille sig hvordan det måtte være for hende og så havde han jo heller ikke lyst til at undvære hende så længe. "Nej du er ikke irriterende, det må du aldrig tro min egen. Alting er nyt og noget anderledes end hvad du er vant til.... Det er helt i orden at have det sådan. Din lykke min lov..."

Da hun så nævnte den indendørs pool, kunne han ikke lade være med at grine lidt inden han gengældte hendes kys. Så kiggede han ud af vinduet og blev enig med sig selv om der var god tid endnu. Så tog han stille hendes hånd og trak nærmest ivrigt over til en dør der ledte ind til en mørklagt gang. Dog var det tydeligt at gange var mørklagft fordi den løb udenfor. Så åbnede han en dør mere og man kunne høre vands stille klukken hvorefter han tændte lyset og afslørede en meget stor pool i forskellige dybder og med vipper og udspring. Så nappede han hende kærligt i nakken og hviskede: "Mener du sådan en?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 4 Nov 2015 - 22:21

Alyssa så smilende på ham, nussede hans arm en smule inden hun fulgte med ham. Han virkede pludselig meget ivrig, hvilket fik hende til at grine blidt. Han var nu sød når han blev sådan, det var så skønt at se ham sådan. Der skulle heldigvis ikke meget til før han opførte sig sådan overfor hende, det gjorde hende varm indeni.
"Hvor skal vi hen?" Spurgte hun undrende, fulgte dog stadig med ham. Hendes blik hvilede på den mørke gang, kunne sagtens regne ud at de var udenfor. Eller, ikke helt udenfor, men på sin vis udenfor. Kort bed hun sig i læben og så på ham igen med et tænkende blik.

Da duften af klor nåede hende, gik der ikke længe før hun kunne se den indendørs pool. Let smilte hun og så på ham. "Ja så har du da vidst også alt her' sagdd hun med et kærligt smil.
Kyssede ham længe og ømt inden hun gik hen til vandkanten. Så ned i det klare vand og smilte for sig selv. Tænkende så hun om på ham igen, og strøg hændrne gennem sit hår. Gik tæt på ham og hvilede armene om hans nakke. "En skam jeg ikke har badetøj med" smilte hun let og kyssede ham i mundvigen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 4 Nov 2015 - 23:34

Han trak kærligt på smilebundet da han så hendes reaktion på den indendørs-pool. Den var heller ikke mere end et par år gammel. Det var dejligt at se hvordan hun nærmest lyste på ved tanken om vandet. Da hun så hvilede armene om ham, gengældte han med nogle kys op af halsen og sagde: "Det kan vi finde på et tidspunkt... Men hvem siger vi skal bruge det nu?... Der kommer jo ikke nogen...."
Så gik han et par skridt tilbage og blinkede drilsk til hende. Meget hurtigt smed han alt tøjet til han stod nøgen hvorefter han tog om hende og kyssed hende intenst.
"Skal vi se om du kan fange mig?....."
Så sprang han flot og elegant ud i det dejlige vand og kom så op til overfladen igen. Han viftede ivrigt med hånden op til hende og sagde: "Kom skat..... Det er skønt! Hvis du da tør?" Han elskede den måde de kunne drille hinanden på fordi de ikke mente noget ondt ved de. Kun kærlige drillerier som endnu en måde at vise en evigt voksende kærlighed
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 7:52

Alyssa så blidt om på ham, strøg hans arm en smule og kyssede hans kind. Tænk at de skulle være sammem altid, tænk at han rent faktisk ville giftes med hende. Det kunne hun stadig ikke helt forstå. Det car vildt at tænke på at han ville giftes med hende, når han med lethed kunne få lige den han ville. Det vidste hun. Enhver kvinde ville være ekstremt heldig over at have ham, men heldigvis var hun den heldige kvinde.
Det klare vand så virkelig dejligt ud, og hun kunne ikke lade være med at føle sig heldig over at måtte blive her hele ugen. Blidt gik hun hen til ham og lagde hovedet ganske stille på skrå.

Hans ord fik hende til at se en smule undrende ud, derefter rødmede hun dog ganske let. "Skat.. hvad med tvillingerne.." mumlede hun genert og så på ham som han hoppede i vandet. Det var på en måde lidt risikabelt, for det sidste hun ønskede var at tvillingerne skulle overraske den i vandet uden tøj på. Men på den anden side virkede det stadig ganske tillokkende. Og især at han jo ventede på hende.
Blidt grinte hun og så sig en smule omkring igen, inden hun langsomt tog sit tøj af. Tog sin ring af og lagde den på tøjet. Da den var lidt for stor ville hun ikke risikere at hun mistede den i vandet. Det ville gøre hende ked af det. Sikkert også ham ked af det.

Let gled hun ned i det kølige vand, lod hovedet glide bagover i vandet så hendes hår var vådt. Derefter svømmede hun let hen til ham og lod stille armene hvile om hans nakke.
Hun havde et frisk sår på armen, sikkert fra den nat hun ikke sov. "Ved du godt.. at jeg ikke kan forestille mig et liv uden dig" hviskede hun smilende og kyssede ham ømt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 9:11

"Bare rolig de kommer aldrig her ud... De er så gamle så de kan slet ikke se ideen med en indendørspool. Og hvis de skal have fat i os så er der samtaleanlæg her. Så gammeldags er vi heller ikke, vi følger skam med tiden"

Som hun lagde armene om hans nakke, lagde han armene om ryggen på hende og gengældte det ømme kys hvorefter han kyssede hende op af halsen. Det var ikke så slemt lige her da de var et sted hvor man godt kunne bunde. "Jeg kan heller ikke leve uden dig min egen.... Og det vil jeg heller ikke...."
Så blev han ganske vist lidt tavs som om der var noget han ikke helt ville sige. Men det var dog noget han blev nødt til at have svar på så han vidste hvad han skulle gøre.
"Skat?.... Jeg håber virkelig ikke du bliver såret over jeg spørger.... Men det sår der?... Er det dine evner der gør det?.... Det er bare så jeg ved hvad jeg skal gøre.... Jeg håber du forstår hvorfor jeg spørger"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 10:38

Alyssa så smilende på ham og nussede hans arm stille, hun elskede ham så utroligt højt. Da han kyssede hend op af halsen sukkede hun let nydende og lukkede kort øjnene.
"Hm så okay.. så er jeg ikke så nervøs igen" hviskede hun drillende og lod blikket hvile på ham. Det var nu meget rart at vide, at de ikke ville blivd opdaget af tvillingerne. Måske han var lidt ligeglad, men hun var stadig ny her, og ville helt ikke gøre noget galt. Det var jo faktisk hans omdømme der stod på spil. Ganske stille sukkede hun afslappet og lod blikket glide omkring på omgivelserne. Der var faktisk rigtigt flot herinde oz. Man kunne godt se at det var nyere end alt det andet, men det var ikke overvældende tydeligt.

Da han så kommenterede hendes sår, så hun ham i øjnene igen. Virkede kort en smule tænkende. "Hm.. det helt okay skat.. jeg forstår godt hvorfor du spør.. det er bare.. min måde at få ro indeni.. " sagde hun ganske stille og strøg ham kort ned af brystkassen.
Ville ikke gøre ham trist, men det var bare så stor en vane nu at hun havde svært ved at lade være.
Og den nat havde han sovet så dejligt så hun ikke nænnede at vække ham. Let strøg hun håndn gennem sit våde hår og bed sig stille i læben. Håbede ikke at han blev for vred på hende. Selvom hun godt ville forstå hvis han gjorde.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 10:57

Han kiggede roligt på hende imens han nikkede til hvad hun fortalte. Det var en ting han godt var klar over nogen folk gjorde, og til dels kunne han godt forstå motivet for at gøre det. Stille begyndte han at smile og nussede hende på hofterne inden han sagde:
Det er selvfølgelig trist at det er nødvendigt men jeg forstår dig godt... Når den slags bliver så stor en del af ens liv så er det svært at stoppe igen... Men nu ved jeg det og kan forholde mig til det skat... Men jeg vil gerne du lover mig en ting... Hvis du skulle få trangen igen, så sker der altså ikke noget ved at vække mig så kan jeg hjælpe dig... Vi skal giftes og leve sammen så vi står sammen gennem alt. Jeg siger ikke du med det samme skal stoppe... Men i hvertfald overvej at gå til mig... Er det ok skat?"

Han gjorde rigtig meget ud af at han ikke lød bebrejdende eller belærende for det ville ikke hjælpe hende. I stedet var han helt sit normale kærlige og rolige jeg. Han ville altid være der for hende og gøre alt hvad der stod i hans magt for at gøre hendes liv nemmere og lykkeligere. 
Stille lænede han sig ind og kyssede hende i mundvigen inden han kiggede kærligt i hendes øjne
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 11:39

Alyssa så ham i øjnene og nussede kort hans nakke med blide bevægelser mens han snakkede. Kunne godt forstå at han gerne ville have hun stoppede, men han virkede heldigvis ikke skuffet eller vred på hende. Det gjorde hende en smule mere rolig.
Langsomt lænede hun sig tæt på ham og kyssede ham længe og ømt. Virkede derefter som om hun var glad for at han ikke var vred. Kort strøg hun hænderne ned over hans brystkasse, vidste jo godt at de havde været nødt til at snakke om det før eller siden, han havde jo set det førhen, og hun havde heller ikke noget imod at han spurgte.

Svagt nikkede hun. "Jeg lover at jeg nok skal prøve at sige til.. og jeg skal nok også prøve at holde op med det" svarede hun kærligt og kyssede ham ømt. Hun elskede ham og ville gøre alt for ham.
Og det var jo også klart nok at han gerne ville have hun holdt op, han elskede jo også hende. Hun ville bare have dårlig samvittighed over at vække ham, fordi hun var mærkelig.
Tænkende svømmede hun lidt rundt, inden hun satte sig op på kanten og så smilende på ham. "Jeg er ved at være træt.. ville det væfe okay jeg gik ind og lukkede øjnene lidt" smilte hun stille.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 12:31

Han smilede kærligt til hende og gengældte hendes blide kys inden han strøg hendes kind blidt og sagde:
"Jeg er glad for du vil forsøge min egen.... Jeg forventer ikke at du bare sådan kan holde op men det betyder meget for mig... Og nu ikke noget med dårlig samvittighed over at vække mig? Eller at spørge mig? Jeg ved godt det ikke er nemt, men det er helt i orden for vil jo gerne hjælpe dig"

Da hun så gerne ville op og ligge lidt, nikkede han til hende og sprang op af vandet og hjalp hende op. Så gik han hen til et skab og fandt nogle store badekåber til dem de kunne få på op til soveværelset. "Selvfølgelig min skat, nu skal jeg følge dig der op..."
Han måtte se sig skyldig i at være bekymret for at hun var så træt meget af tiden, men det kunne selvfølgelig være de mange nye indtryk. Men han gjorde hvad han kunne for at skjule sin bekymring. Da de så kom op til soveværelset, hjalp han hende ned og putte inden han kyssede hendes pande og sagde:
"Jeg sidder lige inde på den anden side af den dør. Jeg kan lige så godt komme i gang med at bestille de første ting til ballet. Eller vil du gerne have jeg bliver her skat? Den klokke der står på natbordet kan du bare ringe med eller kalde på mig"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 19:51

Alyssa smilte en smule undskyldende over at ville op og sove. Hun var bare så træt hele tiden, og kunne godt mærke at han var nervøs over det, hvilket hun også selv var. Som han hjalp hende op, smilte hun og lod ham give hende kåben på.
Det var sødt af ham at hjælpe sådan, han var nu så dejlig ved hende. Ganske let bed hun sig i læben og nussede hans hånd lidt. "Jeg skal nok vække dig.. jeg er bare ked af at være nødt til det. Du sover så sjældent, og det gør mig trist at vække dig.. men jeg lover at prøve på det" sagde hun smilende og lænede sig hen og kyssede hans kind.

Som de kom op i hans gemakker, smilte hun ved at han puttede hende i sengen. Lænede sig op og kyssede ham intenst. "Elskede.. gå du bare ind ved siden af.. vil du lade døren stå åben så jeg kan se på dig? Det kan jeg godt li" sagde hun blidt og strøg hans arm en smule. Virkede som om hun tænkte lidt.
"Jeg ved du er bekymret for min træthed.. det er jeg oz selv.. men jeg tror måske jeg er ved at blive syg.. det eller også er det alle de nye indtryk" sagde hun stille og bed sig i læben. Håbede ikke at det var noget slemt, men hun gik lidt ud fra at hun ville opdage det, hvis det var slemt. "Vil du vække mig når vi skal spise? Eller når du er sulten" sagde hun smilende. Var glad for at han ville blive hos hende mens hun faldt i søvn. Der gik dog ganske kort tid før hun soc.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 20:35

Han kiggede lidt ned og nussede hendes hånd imens hun fortalte om hendes træthed. Han havde faktisk en ide til hvad det kunne være men sagde det dog ikke. I nogle tilfælde hvis man lod en vampyr drikke af sig, specielt når det blev så intenst kunne kroppen få brug for noget fra vampyren af. Så måske ville det virke at hun fik noget af hans blod som erstatning for hvad han tog. Men tiden ville vise hvad det var.
"Det tager vi som det kommer min egen... Det skal nok gå så længe vi har hinanden... Jeg vækker dig når der er mad min egen.... Sov godt... Jeg elsker dig..."

Så blev han siddende og kyssede hende blidt og nussede om hende til hun sov fredeligt. Så gik han ind på sit kontor, men med døren åben som hun bad om. Stille gav han sig til at nynne en kærlighedssang imens han gav sig til at kigge på de steder de skulle have ting fra til ballet. Kun det bedste var godt nok. For hun skulle på alle måder mærke hvor speciel hun var. Det var jo også på grund af hende han egentlig holdte et vinterbal igen. Lige nu sendte han invitationer ud til de andre Huse. Men hele tiden kiggede han ind til hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 20:52

Alyssa sov fredeligt for en stund, havde en rolig og afslappet søvn. Det havde betydet meget for hende at han blev hos hende indtil hun sov. Det gav hende meget nere ro indeni, end hvis han ikke var hos hende. At han ikke bare virkede ligeglad med hende, gjorde hende så glad. Han blev hos hende og støttede hende hele tiden, gjorde hende bare endnu mere sikker på at det var hos ham hun hørte til.

Da hun vågnede, lå hun og kiggede lidt på ham. Han havde travlt, men han så så rolig ud mens han arbejdede. Det var nok derfor hun ikke afbrød. Kunne godt li at kigge på ham mens han arbrjdede.
Lydløst rejste hun sig, og gik langsomt hen og tog en af hans skjorter på. Redte stille sit hår igennem, inden hun gik ind til ham.
Strøg ham hen over armen, inden hun gik hen og satte sig på kanten af skrivebordet. "Godmorgen elskede.. og tak fordi du blev hos mig" hviskede hun kærligt og lænede sig hen og kyssde ham ømt. Så derefter nysgerrigt ned for at se hvad han lavede lige nu. Men også fordi hun gerne ville se om hun kunne hjælpe ham. Han skulle ikke lave det hele alene.
"Hvad laver du?" Spurgte hun kærligt. Strøg hans arm stille.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 21:09

Det lod til hun havde et ganske særligt talent for at snige sig ind på ham, men dog opfangede han hendes fantastiske duft da hun kom hen til ham. Da hun så satte sig på kanten af skrivebordet, drejede han sig stol over mod hende og nød det himmelske kys hun gav ham.
"Godmorgen min egen.... Har du sovet godt?"
Da hun så kiggede ned på hans papirer og på skærmen, gjorde han lidt plads så hun kunne komme ned på hans skød og sidde. Så spredte han et par billeder ud som forslag til dekorationer hvorefter han nussede hendes mave og sagde:
"Lige nu er jeg ved at blive helt gråhåret af det her.... Jeg kan godt mærke det er så længe siden der er blevet holdt et vinterbal for jeg er lidt blank omkring dekorationer og den slags. Så det er faktisk rigtig dejligt du vågnede min egen... Hvad synes du?"
Det var rigtig dejligt at kunne få hende med i arbejdet omkring det store vinterbal så hun lige så meget følte sig som en del af det hele. For hvis han skulle være helt ærlig ville han aldrig holde et hvis ikke hun var med ham. Så rystede han lidt på hovedet af sig selv og kyssede hende på halsen og sagde:
"Og det her.... Hvilke invitationer synes du vi skal bruge? Det eneste krav er selvfølgelig Hus DeBayle's våbenskjold"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum