Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Too many emotions.. (Caleb)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 10 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Too many emotions.. (Caleb)
"Så synes jeg da vi skal køre når vi har spist færdig min elskede.... Ja du slipper ikke sådan for mig igen...."
Det var nok en god ide for hende at hun brugte nogle dage på at tænke over om hun rent faktisk ville kende hendes fortid. Det var jo op til hende om hun rent faktisk kunne bruge den til noget, men nu havde hun muligheden.
Da hun så nussede hans ben med hendes fod, kiggede han kort under bordet og så tilbage på hende med det stærke forførende blik inden han let kørte fingrene hen over hendes hånd imens han hviskede:
"Jamen dog...... Hvis jeg ikke vidste bedre..... Så ville jeg da tro du prøvede at forføre mig?....."
Hans stemme var meget lokkende og hans blik fastholdt nærmest hendes så hun rigtig kunne mærke hvordan han drillede tilbage. Hun kunne virkelig tryllebinde ham som hun lystede så selvfølgelig gav han igen. Styrken i deres kærlighed var meget kraftig hvilket blev tydeliggjort i den måde de var nær eller drillede hinanden kærligt. Som en del af drilleriet prøvede han at virke helt rolig og tog endnu en tår vin
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
det var også derfor hun var så meget i tvivl med hensyn til hendes fortid.. for måske havde hun slet ikke behov for den. Måske var det bedre bare at se frem af og nyde livet sammen med ham. Han var den hun elskede og den hun ønskede at opbygge sit liv sammen med. Det var hun på ingen måde i tvivl om.
som han bemærkede at hun sad og nussede hans ben med foden smilte hun bare drilsk til ham. Lod hovedet glide på skrå mens hendes brune øjne hvilede intenst på ham. "Mig? Forføre dig? Det kunne aldrig falde mig ind" svarede hun smilende og bed sig blidt i læben. Hun elskede den måde de drillede hinanden på, og den glød han fik i øjnene når han så på hende. Det var en helt vidunderlig følelse uden tvivl.
Tænkende spiste hun færdig og tog det sidste af sin vin. Blinkede let til ham. "Så må jeg hellere gå op og finde mine sko" sagde hun blidt og rejste sig. Gik ganske let og elegant op på deres værelse og lænede sig en smule ind i skabet for at finde et par sko der passede til. Det var vigtigt for hende at se pæn ud når hun fulgtes med ham. På en måde var det nok fordi han i hendes øjne, var helt utroligt flot og dermed kunne få hvem som helst han ønskede. Tænkende tog hun et par sko ud og nikkede for sig selv.
Alyssa- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 274
Så lod han hende gå op og finde sko imens han lige fik tjenestefolk til at rydde af efter middagen og gav dem et tilskud til deres løn som tak for hjælpen til en helt perfekt aften.
Så skyndte han sig lydløst ovenpå og om bag hende lige i det hun rejste sig op efter at have fundet hendes sko. Han lagde armen om hende og trak hende blidt tættere på imens han kyssede hende nogle gange på halsen og sagde:
"Hmm.... Jeg tror ikke.... At du prøver at..... Forføre mig.... Det har du nemlig klaret.... Men bliv endelig ved... Du ligner en gudinde...."
Så strøg han hende ganske let ned over hendes bagdel inden han blinkede og satte sig hen på en stol for at tage sine sko på. Men hans blik var meget meget drilsk, det var selvfølgelig fordi deres følelser var så stærke overfor hinanden og kom til udtryk i deres små drillerier.
"Jeg har hørt man godt må blære sig lidt en gang imellem.... Så hvad bil synes du vi skal tage? Jeg kan slet ikke få øjnene fra dig...."
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
Side 10 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Emotions on Display (Aubrei)
» The moment when you realise that the person you talk to don't have any emotions. (Emnesøgning)
» I see you - Caleb
» In The Dark Of The Night - Caleb
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham