Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Alyssa Man 19 Okt 2015 - 11:48

Alyssa kunne ikke undgå at mærke hans evner en smule tydeligere, som han havde taget det nye tøj på. Det så godt ud til ham, hun kunne ret godt li det afslappede look til ham. Ikke fordi der var noget der ikke klædte ham, det kunne hun i hvert fald ikke forestille sig. Let rødmede hun, og prøvede at slappe lidt af.
det var mærkeligt at han skulle tegne hende og alligevel også en smule spændende. Ganske let strøg hun sig over armen og rettede sig så hun lå bedre. Skulle jo ligge der et stykke tid hvilket hun ikke havde noget imod. Stille så hun på ham, og virkede til at sætte pris på at han sad så hun kunne se ham ordenligt.
"Kan jeg gøre noget?" Spurgte hun forsigtigt. Ville gerne hjælpe ham med det hun kunne. Ikke at hun kunne gøre meget andet end at ligge her, men derfor ville hun alligevel lige spørge. Om ikke andet så bare for at være venlig. Han så nu så sød ud når han koncentrerede sig. Han så bare sød ud generelt.. og efter de tanker havde passeret ville han jo også vide hvad hun havde tænkt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Caleb Man 19 Okt 2015 - 15:28

Han kunne ikke lade være med at smile yderligere da hun spurgte, da han tydeligt kunne fornemme hvad hendes tanker handlede om. "Om du kan gøre noget? Du gør jo meget allerede... Du ligger og ligner en gudinde og har nogle.... Skal vi kalde det lune tanker?.... Men mon ikke du kan fornemme jeg har det samme... Men der bliver en pause på et tidspunkt så kan du selv bestemme hvad du vil der ikke sandt?"
Så blinkede han til hende og gik så i gang med sin tegning. Samtlige bevægelser var meget lette og man kunne se på hans ansigtsudtryk at han var meget grundig. Igen kom det til udtryk hvor meget han elskede at kæle for detaljerne. Og så gjorde det jo heller ikke noget hvis hun nød oplevelsen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Alyssa Man 19 Okt 2015 - 19:35

Alyssa holdt nøje øje med ham mens han tegnede hende. Det var faktisk ret spændende, at kunne se ham arbejde på tæt hold. At han så tegnede hende var jo bare endnu bedre. Kunne godt li det, hun følte sig så smuk når han kiggede op på hende. Håbede bare inderligt at han var tilfreds med hendes udseende. Det virkede sikkert mærkeligt at hun tænkte så meget over det, men det var faktisk sandt. Hun ønskede at kunne gøre ham glad for at vise hvor meget han betød for hende. De connectede på en måde hun aldrig før havde oplevet og hun ville ikke undvære det igen.
"Tror du det bliver ligeså pænt som det i titanic?" Spurgte hun nysgrrigt og betragtedr ham. Vidste godt at intet kunne slå havet hjerte, men derfor kunne det da godt være at det blev pænt. Det blev helt naturligt, uden smykker.. og hun havde næsten ingen make up på.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 19 Okt 2015 - 19:54

Efter at have fået lidt flere linjer ned på papiret, var hendes vidunderlige form på plads på lærredet og var så gået i gang med de første store detaljer. "Jeg vil gøre hvad jeg kan men for mig er det allerede langt bedre end tegningen i Titanic..."
Så kiggede han lidt op fra lærredet og beundre hende som hun lå der. Han havde en ca ide om hvad hun tænkte ud fra hvordan hendes krop reagerede en gang imellem. Han sendte hende et intenst og kærligt blik inden han sagde:
"For i Titanic bliver han bedt om at tegne hende som en af hans franske piger. Du har bare bedt mig om at tegne dig, så jeg har frie hænder til at forevige billedet som jeg virkelig ser dig..... Du er den allerførste jeg har tegnet sådan her. Og du bliver den sidste..."
Så blinkede han til hende og gik stille i gang igen. Det skulle være perfekt, så han håbede bare på at hans talent var nok til at gøre hende tilfreds. Hele tiden var det som om en del af hans blik hvilede ovre på hende.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 19 Okt 2015 - 22:23

Alyssa så smilende på ham og lod kort blikket glide rundt i lokalet. Lå egentlig ganske godr og hun nød faktisk at se ham arbejde. Let bed hun dig i læben. "Mener du det? Men hvorfor? Jeg er sikker på de må stå i kø for at du maler dem" sagde hun blidt og så langsomt tilbage på ham igen.
Vidste at de stod i kø for at blive malet, men vidste også samtidig at han plejede at afvise den slags billeder. Det var nok noget af det der undrede hende mest. At han alligeveæ havde valgt at tegne hende på denne måde, når han normalt sagde neij. Dog kommenterede hun det ikke, det var ikke nødvendigt. Blidt sukkede hun.
Som tiden gik, blev hun fredeligt liggende. Rykkede faktisk kun meget lidt på sig, da hun ikke ønskede at ødelægge billedet for meget. Det gjorde nu heller ikkd noget, hun lå fint. Frøs en smule, hvilket også efterhånden kunne ses på hendes krop. Ville ikke brokke sig på nogen måde, så hun smilte bare ganske svagt til ham, når deres øjne mødtes.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 19 Okt 2015 - 22:56

Billedet var efterhånden meget langt i processen men han var som sagt meget punktlig med detaljerne.
Så smilede han til hende med et dragende smil og sagde:
"Ja selvfølgelig mener jeg det... det handler ikke kun om hvem der vil males men også hvem jeg vil male. Hvis jeg for en stor kilde til inspiration så bliver jeg bare nødt til det. Og du er...... Berusende perfekt....."
Ikke længe efter kunne han se de tydelige tegn på hun frøs så kort lagde han lærredet fra sig og satte sig ved hendes side. Med en berøring så blid at man skulle tro han ikke rørte men hun ville kunne mærke varmen. Sådan strøg han hende blidt ned af kinden og lidt på halsen så hun fik noget af hans varme. "Der er ikke langt igen..."
Så satte han sig tilbage og tegnede videre. Omkring en time efter sad han med lærredet så hun ikke kunne se noget på det. Det var virkelig blevet det bedste han nogensinde havde tegnet. Så blinkede han lokkende til hende og sagde: "Færdig.... Vil du se?..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 19 Okt 2015 - 23:03

Alyssa kunne ikke andet end at være ekstremt smigret over hans komplimemt. "Det siger du sikkert til alle de piger du tegner" sagde hun med et drillende glimt i de mørke øjne. Ingen tvivl om at hun kun drillede for hun vidste netop at han ikke var sådan overfor alle. Og han plejede normalt heller ikke at tegne dem, hviæket kun forstærkede hendes følelse af at være noget særligt.
Og ellers havde hun da haft en skøn aften, bedre end nogen anden aften hun havde oplevet. Så igen, hendes hukommelse fra før hun kom til byen eksisterede ikke, men det var den bedste aften hun kunne huske.
Som han lagde lærredet og kom hen til hende, virked hun undrende. Smilte så ganske svagt ved hans kærtegn. "Mmh.. tark.. det var dejligt" mumlede hun blidt og så på ham som han gik væk igen. Det havde helt klart hjulpet at få varmen.
Da han sagde den var færdig, rejse hun sig med sjalet om sig. "Ja selvfølgelig vil jeg se.. " smilte hun og så intenst på ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 19 Okt 2015 - 23:32

Så klappede han lidt drillende på sit lår som hun kunne komme hen og sidde der imens hun så på alle detaljerne. Og det var virkelid detaljeret en tegning han havde fået lavet. Det var faktisk næsten som et sort/hvid fotografi men selvfølgelig kunne man se det var tegnet. Hver enkelt lille detalje havde han fået med. Selv de tegn på hendes krop hvor hun var begyndt at fryse lidt. Men dog havde han tegnet det så det lignede hun var mere spændt over at blive tegnet. For det var det han så. Selv sjalet havde han tegnet som ganske let gennemsigtigt men stadig så det var meget smagfuldt. Han smilede kærligt men stadig med en smule nervøsitet over hvad hun ville gøre eller sige over tegningen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 20 Okt 2015 - 21:10

Blikket hvilede drillende på ham som han klappede sig på låret. Forsigtigt strøg hun hænderne igennem sit lange mørke hår inden hun gik hen og satte sig på hans lår. Det ville hun nok ikke have gjort hvis det havde været enhver anden der havde opfordret hende til det, men hende og Caleb havde et helt specielt bånd, hvilket hun på ingen måde forstod.
"Hvorfor så nervøs? Det er fantastisk.. virkelig virkelig smukt" sagde hun smilende og så på ham. Havde aldrig set et billede så smukt før, og det var ikke fordi det var med hende hun syntes det. Det var alt ved det der var smukt. Detaljerne var utrolige og hvis man så det ganske korg ville man tro det var et rigtigt billede. Let strøg hun ham på armen.
"Jeg håber du vil sætte pris på det i din samling.. tark fordi du gad" sagde hun blidt og bed sig en kende i læben.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 20 Okt 2015 - 21:31

Han lagde armen om hendes talje og kiggede på billedet sammen med hende. Og da hun sagde hvad hun syntes om det, var det også som om han selv blev ordentligt tilfreds med det. Han havde opnået det han ville og det var at gøre hende glad for det. Så kiggede han på hende som hun sad så dejligt på hans ben og smilede. "Det her skal helt sikkert i min private samling.... Det er min absolutte favorit...."

Det var et ganske særligt bånd de to havde fået rimelig hurtigt. Han havde valgt ikke at prøve på at forstå det, for det var så dejligt og særligt et bånd. Så han ville hellere bare nyde det. Lidt pludselig fik han en sjov ide, mest fordi den også ville afsløre mere om deres bånd til hinanden. Der herskede jo ingen tvivl om han skulle holde sig lidt i skindet for ikke at kysse hende og måske mere. Og det lod til det var gengældt. Han lagde sin hånd på hendes lår og sagde:
"Man lærer utrolig meget om en ved at se vedkommende tegne.... Så vil du ikke tegne mig? Du må helt selv bestemme hvordan. Du må selvfølgelig også gerne male"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 22 Okt 2015 - 17:00

Det var dejligt at være så tæt på ham og hun nød virkelig følelsen af at føle sig smuk. Føle sig værdsat. En følelse hun sjældent havde i selskab med andre, men sammen med ham kunne hun få lov til at slappe af på en helt ny måde. Kort bed hun sig i læben og så ham i øjnene.
"Må jeg så se den private samling du snakker om?" Spurgte hun drillende. Hvilede den ene hånd i hans nakke, hvor hun nussefe hans nakkehår ganske stille. Det ville da være sjovt at se hvem andre der havde en plads i hans samling. Håbede ikke at han havde malet andre på helt samme måde som hende.

Hans ord fik hende til at smile, men hun rystede dog svagt på hovedet. "Jeg kan på ingen måde tegne andet end tændstiksmænd.. så det nok bedre vi lader være med den del" smilte hun let og lod hovedet hvile mod hans, inden hun rejste sig.
"Jeg må vel hellere få noget tøj på igen så du ikke ser min grimme krop" hun blinkede til ham, og lod det lange brune hår glide om på ryggen, inden hun gik tilbage til sofaen for at samle sit tøj op. Det var altid rart at vide at han havde ligeså meget lyst til hende som hun havde til ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 22 Okt 2015 - 20:44

Han smilede og nikkede til hendes ord og nussede hende ned af ryggen imens han faldt helt væk i hendes øjne.
"Ja selvfølgelig må du det. De fleste af dem hænger faktisk inde i soveværelset men ellers hænger de rundt om dig. Ellers havde jeg nogle virkelig kedelige vægge"
Ganske rigtigt hængte der rigtig mange smukke malerier rundt omkring på væggene men underligt nok ingen portrætter. Det eneste portræt der var, var en adelig familie hvor han selv stod på billedet.

Inden hun nåede hen til sit tøj, stod han foran hende med et lokkende og kærligt blik inden han lagde hånden på hendes kind og sagde:
"Nej.... Det behøver du ikke.... Jeg kan godt lide at se dig.... Tilgiv mig for at være direkte men jeg kan simpelthen ikke lade være..."
Hvis hun ville have tøj på så fik hun selvfølgelig lov til det, men han beundrede hende virkelig og havde da også lydt til at røre ved hende. Han måtte jo indrømme at deres tiltrækning var meget meget stærk
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 22 Okt 2015 - 21:00

Alyssa virkede glad for at måtte se hans samling, det var meget spændende for hende. Som han stod foran hende med hurtighed hurtigere end øjet kunne opfatte, kunne hun kun rødme ganske stille. Han havde en virkning på hende hun ikke forstod.
Hans blik var intenst og hun mærkede en varme brede sig i hende som hun vidste kom fra hans evner.

Hans ord fik hende til at smile. Hun kunne godt li den måde han så på hende på, måden hans blik sagde at tiltrækningen var gengældt. Det gjorde hende endnu mere smigret. "Så kunne det være.. du skulle vise mig dit soveværelse?" Spurgte hun langsomt og rødmede en smule.
Hendes stemme virkede rolig, men hun var ikke rolig. Hun var nervøs.. hun var spændt.. denne aften havde udviklet sig til noget hun ikke havde oplevet før. Aldrig før havde hun oplevet følelser så stærke, efter kun to dage. Langsomt hvilede hun hænderne mod hans brystkasse og stod helt tæt op af ham.
"Hvis du stadig vil vise mig den?.." hviskede hun let i hans øre og kyssede ham på halsen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 22 Okt 2015 - 21:22

Som hun stod med hænderne på hans brystkasse, lagde han hænder på hendes lænd og lænede sig ind hvor han så nappede hende stille i øret og hviskede tilbage:
"Det vil være mig en fornøjelse at vise dig mit soveværelse.... Kom så skal du se...." Så drejede han dem rundt i en elegant bevægelse og ledte hende hen til soveværelset. Det første man så, var den kæmpestore seng med 'himmel' på. Hele sengen var skåret i næsten mørkrød kirsebærtræ der var skåret så det lignede roser voksede op af den. Så var den dejligt blød og redt med de fineste silkelagner i sort med gyldne aftegninger. Der var også et lige så stort badeværelse til og rundt på væggene hang de smukkeste malerier man kunne tænke sig. Men han havde pludselig fået en ny favorit. Nemlig hende. Selvom hans evner var som de var, så var det stadig nyt at deres intense tiltrækning kunne vokse sådan.
Han lænede sig lidt op af dørkarmen imens han nussede hende på ryggen. "Hvad synes du?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 22 Okt 2015 - 21:28

Alyssa lukkede kort øjnene som han hviskede hende i øret og smilte let. Da han så drejede dem rundt, fulgte hun med ham ind i soveværelset og så sig nysgerrigt omkring. Det var rigtigt sødt at han havde valgt hendes billede som favorit. For så vidt hun kunne se, havde han rigtigt mange flotte. Værelset i sig selv var fantastisk, hun havde aldrig set så overdådigt et soveværelse som samtidig var så hyggeligt.
Lige nu generede det hende ikke det fjerneste at det eneste hun havde om sig, var det tynde sjal. Hvilket kun hang om hendes hofte, men hendes hår dækkede af og til hendes barm.

Mærkede hans hånd mod sin ryg og smilte for sig selvm det ville han ikke kunne se lige nu, men han ville sikkert mærke det."jeg sys.. det er et helt utroligt værelse og en endnu mere utrolig samling du har" sagde hun blidt.
Vendte sig langsomt om imod ham igen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 22 Okt 2015 - 21:43

Han kunne så udemærket mærke hendes reaktion hvilket kun gjorde han selv følte varmen indeni i blev stærkere.
"Synes du?.... Mange tak, det har også taget mig lige omkring 300 år at samle den. Og nu kom det billede der fuldender samlingen...."
Da hun så vendte om mod ham igen, kunne han ikke helt holde sig så han lagde hånden lavt på hendes ryg og gav en serie af ganske små kys hele vejen op af hendes hals. Så kunne han ikke helt lade være med at drille lidt og strøg kort hånden ned over hendes ene balde hvorefter han gik hen til sengen og blinkede til hende.
"Sengen her er faktisk ældre end jeg er... Men man hviler som lå man på en sky.... Prøv den bare.... Jeg skal nok blive her.... Og lade være med at bide.... Lige nu"
Det var måske lidt dristigt men dog tog han chancen. Både fordi han videre kunne nyde synet af hende samtidig med hun rent faktisk fik mærket hvor blød den var.
Hun ville sikkert også nyde muligheden for at drille ham lidt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tors 22 Okt 2015 - 22:10

Alyssa smilte drillende som han kærtegnede hende og derefter gik hen til sengen. Det var en ganske sjov leg de havde kørende. Det var næsten som om de begge var for stædige til at give efter for deres følelser, så de prøvede at drille den anden nok til at den gjorde noget ved det.
roligt strakte hun sig og gik langsomt hen og lod håndn glide henover de smukke udskæringer på sengen. At den var gammel kunne der ikke herske tvivl om, man så ikke den slags senge mere, desværre for hun elskede dem.

Roligt så hun ham i øjnene og lagde sig langsomt op ved hans side, lå på maven og kiggede legende på ham. "Jo den er rigtigt nok blød.. den er sikkert god at.. sove i" hun blinkede til ham ved det sidste ord. Satte sig op på knæ og strakte sig en smule, inden hun fejede håret om på ryggen.
så en kende afventende på ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tors 22 Okt 2015 - 22:31

Han blinkede til hende og sagde meget legende. "Ja sove kan man også.... Men der er så mange ideer..."
Hun vidste udemærket hvordan hun skulle bevæge sig for at fastholde hans opmærksomhed på hende. Men det kunne hun nu altid. Men han blev i hvertfald mere varm indeni hvilket også lod til at være hendes plan. Så måtte han jo drille hende lidt mere. Og han havde en rigtig god ide til det. Hvilket også gav ham muligheden for at være endnu tættere på hende.
Meget pludseligt sad han lige bag ved hende og tog let ved hendes skuldre. "Men det virkede nu ikke som om du var træt?...."
Så tog han lidt mere ved og begyndte at massere ganske blidt. Sammen med den stille effekt af hans evne, gav det en helt fantastisk massage. Han nød selvfølgelig rigtig meget at røre ved hende så hun skulle selvfølgelig mærke det. Imens han masserede videre, satte han munden tæt på hendes øre og hviskede: "Skal jeg mon stoppe eller?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Fre 23 Okt 2015 - 10:49

Alyssa smilte drillende til ham og trak på skuldrene. "Neij jeg er ikke så træt.. det kan ikke betale sig at sove, man går glip af så meget spændende" svarede hun legende. Strøg hænderne igennem sit lange hår og holdt bare de mørke øjne på ham. Ganske let bed hun sig i læben og grinte bare lidt da han sad bagved hende.
Kunne godt li følelsen af hans hænder mod sin hud. Det var rigtigt dejligt. Noget hun ikke ville have stoppede lige med det samme. Han var nok den eneste vampyr nogensinde der ville få lov til at bide hende når han ville. Hvilket han sikkert også godt var klar over. For hun vidste at hendes blod i forvejen var specielt.

Han begyndte at massere hende, hvilket fik hende til at lukke øjnene kort. "Nah.. bliv bare ved.. jeg kan godt li du rør ved mig" hun smilte og åbnedr øjnene inden hun så mod vinduet.
Sagde ikke rigtigt mere, for mange ord var ikke altid nødvendige sammen med ham. Havde aldrig forventet at møde en der havde næsten samme evner som hende. Det var en underlig følelse og hun kunne kun gætte sig til at andre sikkert også havde det sådan med hende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Fre 23 Okt 2015 - 16:11

Han smilede lokkende imens han fortsatte massagen af hendes nakke og sagde: "Det skal være mig en fornøjelse.... Jeg kan også rigtig godt lide at røre ved dig, men det ved du vel godt ikke sandt?"
Så lænede han sig ind til hende og lagde armen om hendes mave imens han gav et eneste kys lige under hendes kæbe. Ganske kort bed han hende meget sensuelt for bare at smage hvorefter han hviskede: "Sikke noget.... Jeg kunne simpelthen ikke dy mig....."
Så trak han sig lidt tilbage og masserede lidt ned af armene og til sidst med hænderne på hendes ryg hvor han så nussede stille og roligt imens han legende sagde: "Hmm.... Altså jeg kunne stoppe her..... Eller du kunne lægge dig ned og så kunne jeg forkæle dig yderligere med massage? Jeg elsker det jo..."
Det var dog tydeligt at han gjorde det fordi at hun skulle mærke hvor meget han følte sig tiltrukket af hende man det kunne hun umuligt være i tvivl om
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 25 Okt 2015 - 14:31

Alyssa grinte og trak ganske blidt på skuldrene. "Jeg har skam fornemmet det ikke gjorde noget" svarede hun drillende og så blidt om på ham. Lod ham fortsatte sin massage lidt endnu, og sukkede afslappet. Kunne ikke huske hvornår hun nogensinde havde fået massage, så det var kun dejligt at den første massage var så god som den var.
Ganske stille strøg hun sig over armen, inden hun vendte sig helt om imod ham. At han havde valgt at tilbringe sin aften sammen med hende, forstod hun ikke. At han så samtidig overvejede at tilbringe natten med hende, forstod hun slet ikke.

"Hm.. så må jeg vel hellere lægge mig ned" hun blinkede til ham og lænede sig hen og kyssede hans mundvige. Ganske flygtigt, ikke et langt eller intenst kys, bare et lille et for at drille ham en smule. Hun nød nu at være så tæt på ham.
Roligt lagde hun sig ned på sengen ved ham, og så op på ham. Havde ikke noget problem med at være nøgen foran ham, faktisk overhovedet ikke. "Så nu ligger jeg her.. hvad var din plan så?" Spurgte hun legende og lod hånden glide op af hans arm. Det kunne godt være det bare var for en nat, men hun ville nyde at være hans.. uanset om det var et par timer eller et par dage. En som han, havde jo bejlere nok.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 25 Okt 2015 - 17:53

Han kiggede på hende som hun lå nøgen og kælent foran ham, og han kunne ikke andet end at glæde sig virkelig meget over hun valgte at blive hos ham. Måske var det deres evner der skabte den kraftige tiltrækning, men det var egentlig fuldstændig ligemeget. For ham var det reelt og det var det også for hende.
Han satte sig ved siden af hende og kørte hånden op af hendes ben meget tæt forbi hendes underliv og lidt op af maven.
"Hmm... Jeg tror vi starter med de her så smukke ben.... Så kan jeg nyde hvor smuk du ser ud imens...."

Han satte sig lidt længere ned og begyndte at massere hendes underben imens han smilede lokkende til hende og bed sig i læben. Hans bevægelser var langsomme og meget sensuelle så han kunne pirre hende yderligere.
"Hvor meget vil du så have masseret? Du bestemmer helt selv...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 26 Okt 2015 - 8:40

Alyssa så på ham og grinte lidt som han begyndte at massere hendes ben. Nød følelsen af at være så tæt på ham, og hans hænder var dejlige mod hendes hud. Forsigtigt strøg hun hånden gennem sit hår og sukkede afslappet. Man kunne ikke andet end at slappe af sammen med ham. Det var nok ligeså meget fordi at hun ikke havde problemer med at skille en masse tanker og følelser fra, så hun vidste præcis hvad hun følte for ham.
"Du må massere lige det du vil.. så længe du ikke stopper med at røre ved mig" svarede hun med et legende glimt i de brune øjne. Det kunne godt være de ikke havde kendt hinandne mere end 2 dage, men det virkede alligevel som om de havde kendt hinanden altid. Det var nok deres evner der gjorde det. Anden forklaring havde hun ikke og heller ikke på at deres følelser var så store for hinanden.
"Ville du nogensinde have lagt mærke til mig, hvis ikke det var for vores evner?" Spurgte hun smilende og lod hovedet glide en smule på skrå.
Tingene ville sikkert have set anderledes ud.. hvis hun nu ikke havde forvildet sig ind på hans lager. Oz fordi hun ikke havde været i hans galleri før. Og så køn var hun heller ikke, at han ville have set hende normalt og så ville han sikkert aldrig have malet hende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 26 Okt 2015 - 9:36

Han blinkede til hende og fortsatte selvfølgelig massagen imens han sagde: "Så længe jeg bliver ved med at røre dig? Se det lyder jo fantastisk... Det er en aftale..."
Caleb var efterhånden kommet frem til at tiltrækningen ikke skete på grund af deres evner. Der var bare en ganske særlig gnist mellem dem. Deres evner gjorde bare den blev opdaget stærkere og hurtigere. Det var egentlig også en dejlig tanke at det ikke var skabt af deres evner nødvendigvis.
"Ja selvfølgelig ville jeg det. For det er ikke vores evner der skabte tiltrækningen.... De gjorde bare vi opdagede tiltrækningen mere intenst. Jeg er tiltrukket af dig fordi du er smukkere end nogen jeg har set før, du har en kærlig gnist over dig og viser kun hvem du er... Det er ikke dine evner der gav mig inspirationen til at kunne tegne dig. Det var dig"
Caleb var en mand hvor man kunne høre på hans ord at han mente det. Mest af alt bundede det ud i han var adelsmand og det kunne ikke betale sig for ham at lyve. Langsomt masserede han op på hendes lår. Hendes kommentar over han ikke måtte stoppe med at røre hende, lunede
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 26 Okt 2015 - 19:08

Alyssa så ham i øjnene og smilte kærligt til ham. Lænede sig hen og kyssede ham. Hun nød at sidde her overfor ham, var glad for at være sammen med ham. Han kunne læse hende som ingen anden og det kunne hun rigtigt godt li, kunne godt li at hun ikke behøvede forklare en masse for han vidste med det samme hvad hun mente.
let så hun ham i øjnene og støttede sig op på albuerne så hun kunne se ham bedre. Let lod hun hovedet glide på skrå, det mørkebrune hår gled en smule nedover hendes øjne. Stille strøg hun hænderne gennem sit lange hår.
"Mener du det? Jeg troede.. måske bare det var vores evner der gjorde det" sagde hun ganske let. Virkede faktisk smigret over hans ord. Hun kunne godt li at forestille sig at de ville blive sammen længe, selvom hun vidste det var meget usandsynligt. "Fortæl mig.. har du planer om at vi ses igen.. jeg mener efter i aften?" Spurgte hun tænkende. Det var meget rart at vide om de skulle ses igen.
Kort rettede hun sig helt op lænede sig hen og kyssede ham længe og blidt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum