Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 2 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Caleb Lør 17 Okt 2015 - 23:56

"Jeg kan faktisk godt lide du han den. Det må jo betyde du gerne vil have den ikke sandt?" Som en rigtig gentleman var han selvfølgelig henne og trække stolen ud for hende så hun kunne komme ned og sidde. Så satte han sig på pladsen overfor hende. Han havde gjort så de sad på hver sin side af bordet i stedet for hver sin ende af bordet. Hvis de skulle sidde i hver sin ende ville det betyde de sad ca 8 meter fra hinanden og det var han ikke interesseret i. Så løftede han sit glas til en skål og sagde først: "Jeg havde jo sagt jeg gerne ville hjælpe dig så godt jeg nu kunne ikke sandt?"
Så tog han en lille tår af sit glas og smilede noget mere drilsk til hende. "Men den virkelige grund er at jeg gerne ville se dig igen under mere afslappede omstændigheder hvor du forhåbetlig har det godt. Tilgiv mig at jeg spørger.... Men hvad var det for et glimt af varme du fik da du kyssede min kind?"
Han ville rigtig gerne vide mere om hende, samtidig med han gjorde hvad han kunne for at hun kunne nyde den afslappende atmosfære der var hos ham. Eller det håbede han da hun syntes.
"Igen.... Du ser virkelig smuk ud... Jeg kan kun være glad"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 0:09

Det var egentlig rart at møde en gentlemen, dem var der efterhånden ikke mange tilbage af. Da han havde hjulpet hende ned og sidde, sad hun for en stund og betragtede ham. Det kunne umuligt være sandt at han var så god, det kunne hun virkelig ikke forstå.
"Jeg ved du også mærkede det.. ved ikke det virkede næsten som et lille stød.. det ikke noget jeg nogensinde har oplevet før" svarede hun smilende og skålede med ham. Smagte på vinen og nikkede anerkendende. Han havde helt klart styr på sine vine.
Stille smagte hun på maden og så lidt på ham af og til. Han kommenterede ikke hendes sår, så det kunne hun da slappe af omkring.
"Jamen jeg vil også meget gerne lære dig bedre at kende, så det sætter jeg pris på" svarede hun smilende og så blidt ind i hans øjne. Det var en ny følelse at være sammen med en der satte pris på hende, så hun valgte at nyde det fuldt ud.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 0:19

Efter endnu en tår vin, satte han stille glasset og kiggede smilende på hende. Der var noget særligt dragende ved hende han stadig forsøgte at finde ud af hvad var. "Ja jeg mærkede godt nok en varme.... Hvem ved måske hvis jeg giver dig et lignende kys på kinden finder vi ud af det.."
Han var glad for hun tilsyneladende lagde mærke til de detaljer han havde gjort sig om deres aften. Caleb elskede virkelig at kæle for detaljerne men når en som hende nu også nød det, blev det så meget bedre. Hans blik havde godt fanget hendes ar men hun virkede til at nyde hele situationen og det var jo ikke sikker hun ville have at han spurgte. Så han kom frem til det var bedre at lade være.
"Se det kan jeg jo ikke blive andet end glad for at høre. Jeg nyder faktisk også aftenen ganske meget lige nu. Så hvis jeg kan gøre din aften endnu mere behagelig så må du endelig sige til. Bare rolig jeg bider ikke. Måske..."
Nok var hans ord ganske drilske til sidst men det var for ham endnu et tegn på at det nok skulle blive en god aften
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 0:42

Hans kommentar om at han ikke ville bide hende måske, fik hende til at grine. Drillende så hun ham i øjnene. "Hvad nu hvis jeg gerne vil have du bider mig?" Spurge hun og bed sig i læben. Lod kort hånden glide igennem sit lange hår, inden hun smagte lidt mere af maden. Det var nu en underlig følelse at være tæt på ham.. mest fordi han havde den tiltrækning på hende. Det måtte være fordi de havde de næsten samme evner.
"Så fortæl mig mere om dig selv Caleb, jeg ved ikke særligt meget om dig jo" smilte hun let. Det var hyggeligt at sidde her sammen med ham, de kunne snakke om alt muligt, og han gjorde ikke en gang noget for at påvirke hendes evner. Hvilket i sig selv var vildt nok når n han havde alle mulighederne for det.
Stille smagte hun på maden og så udover hans flotte lejlighed, tænk at bo sådan et smukt sted, det var helt klart sådan en lejlighed hun selv ville have.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 0:54

Han tænkte hendes drilske ord skulle besvares med noget lige så drilsk. Så han kiggede hende dragende i øjnene og sagde: "Hvorfor tror du jeg sagde måske? Man er vel gentleman ikke sandt? Eller jeg gør da hvad jeg kan"
Det var lidt mærkeligt at sidde sådan her overfor hende. Det var næsten som om deres evner faktisk forstærkede hinanden overfor hinanden. Måske var det bare fordi deres evner lå så tæt på hinanden, men han nød i hvertfald hvert eneste sekund.

Imens hun smagte på maden, svarede han på hendes spørgsmål: "Ja hvad vil du helst høre om? Har jo efterhånden bag mig, Øh.... Jeg er adelsmand. Så hvis man gider høre på dem der så gerne vil fedte så hedder jeg Lord Caleb DeBayle af High Cornwall. Jeg bruger nu ikke den titel så ofte, med mindre det er påkrævet. Og som galleriet og stedet her afslører så er jeg glad for kunst. Og når inspirationen er der, maler jeg da også selv"
Så spiste han selv lidt mere og mødte hendes blik. Normalt kunne han høre folks hjerterytme hvis han så på dem. Men ved hende var det mere som om han kunne se deres indbyrdes varme.
"Sikke jeg sludrer afsted.... Jeg håber virkelig ikke jeg keder dig.."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 1:06

Alyssa rødmede ganske let og så ham i øjnene, tog en tår af sin vin og trak på skuldrene. "Det vil jeg glæde mig til så.. det lyder spændende" hun blinkede til ham, og nød hans selskab. Det gjorde hende kun glad at han virkede til at have den samme følelse af tiltrækning som hun havde. Andet ville have været lidt trist. I hvert fald for hende.

Nysgerrigt lyttede hun til ham mens hun spiste det sidste. "En lord lige frem.. lyder som om der er mange der fedter for dig? Behøver jeg det? For det ligger alsa ikke i min natur" sagde hun legende og så længe på hamm det var dejligt.
Blidt grinte hun af hans ord og så ned. "Du keder mig ikke.. tværtimod.. men det ved du jo allerede godt" sagde hun mild og mødte hans blik med sine mørke øjne. De glimtede en smule i skæret fra lysene. Havde hun vidst hun kunne sidde og slappe af med ham aftenen efter hun havde haft så hård en dag, havde det nok virket mere som noget hun kunne klare.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 1:17

"Så vil jeg da også glæde mig..." Han tog en smule mere at spise inden han igen mødte hendes blik. Det var ikke til at sige om det var skæret fra lysene der gjorde det eller om det var den tiltrækning han følte. Men hun virkede til ligeledes at føle den så det var den forklaring han valgte. "Dem der fedter for mig, gør det typisk for at fremstå mere prominente selv. 'Se mig en adelsmand er min ven' typer. Jeg havde ikke gjort klar til så dejlig en aften hvis det var tilfældet. Nej jeg nyder skam dit selskab rigtig meget.."
Det virkede som om hun slappede fuldstændig af lige nu hvilket gjorde ham meget glad. Han kunne blive helt fortabt i hendes øjne. Hun havde en helt særlig glød i sit blik. Så han lod sit blik hvile i hendes øjne et stykke tid inden han sagde noget igen.
"Hvis jeg nu gør klar til næste ret.... Må jeg så give dig et kys på kinden såvel som du gav mig?"
Det var muligvis noget dristigt spurgt men der var jo allerede en varm tiltrækning mellem dem så hvorfor ikke tage chancen?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 8:22

Alyssa lod blikket hvile på ham. Han havde med garanti lkke nogen problemer hos damerne,. Det kunne hun i hvert fald på ingen måde forestille sig. "Hvorfor spiser du egentlig rigtigt mad, du bliver jo ikke ordenlig mæt af det?" Spurgte hun nysgerrigt og bed sig en smule i læben.
Om det var hans evner der spillede ind på hende, kunne hun ikke på nuværende tidspunkt finde ud af og hun var faktisk også lidt ligeglad. Det var en dejlig aften og hun følte sig heldig over at han ville bruge den sammen med hende. Han kunne sikkert sagtens finde på mere at lave på gallariet hvis det var det. Tænkende smilte hun ved hans ord og nikkede en smule.
"Ah.. men hvordan ved du det? Dine evner er ikke ligesom mine, men kan du virkelig fornemme hvis de bare er ude på at få dit venskab for at have noget at prale med?" Spurgte hun blidt. Lod blikket hvile på flammerne på lysene, der dansede lystigt afsted. Hvis han kunne måtte det være rart. Tænk hvor mange falske typer man kunne sortere fra, hvis man havde hendes evner. Hun havde ikke længere tal på hvor mange af dem hun havde mødt på gaden, men deres aura udstrålede også hurtigt hvis d var skidte personer. Noget hun også kunne se.
Hans ord fik hende til at grine blidt. "Ja selvfølgelig må du det.. det vil jeg kun sys er dejligt" svarede hun smilende og så ham i øjnene. Det gjorde hende faktisk smigret at han gerne ville bide hende, hun vidste godt at han jo skulle have blod. Men hun kunne også dufte en svag metallisk duft, fra hans vin. Og hvem kunne vide om han ville kunne li hendes blod.
Det kunne jo sagtens være han ikke kunne li det, men så havde hun prøvet at blive bidt. At det oven i købet var en hun kunne stole på, gjorde det bare bedre.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 11:33

Han tog en sidste tår af sin vin inden han satte glasset og begyndte at rydde af til næste ret.
"Jeg spiser og drikker fordi jeg stadig kan nyde smagen af det. Og sådan en middag her ville være noget akavet hvis jeg bare sad og kiggede på dig imens vi spiste ikke sandt?"
Da han jo kunne bevæge sig så lynhurtigt, var der meget hurtigt stillet an til næste ret og han stod henne ved hende og var ved at hælde den vin op der passede til hovedretten. "Mine sanser er så stærke at jeg kan dufte folks følelsesmæssige tilstand... Og høre det i deres stemmer. Den slags signaler kan man ikke gemme. Og der vil altid være krosplige tegn hvis ikke man mener det...."
Så satte han vinen ned igen og kiggede på hende med et meget dragende blik. Der kom et svagt rødligt skær i hans øjne som han gik om bag hende og hviskede i hendes øre. "Så må du sige til hvis det bliver ubehageligt..."
Han lagde sin hånd om foran hende så hun kunne klemme den hvis det blev ubehageligt imens han strøg hendes hår væk fra halsen. Først ville der komme et enkelt prik der gjorde ondt da han sank tænderne i. Dog blev det hurtigt skyllet væk af en sensuel varme der pulserede igennem hende hver gang han drak lidt.
For ham føltes det lige så kraftigt. Den intense følelse skyllede igennem ham ved hvert af hendes hjerteslag og smagen var mere udsøgt end noget han nogensinde havde prøvet før!
Efter lidt stoppede han og kyssede lige hvor han havde bidt så sårene blev væk. Stille satte han sig overfor hende og smilede imens han tørrede en enkelt dråbe blod væk med sin finger. "Jeg håber ikke jeg skuffede dig.... Det var det mest intense bid jeg har oplevet...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 11:53

Alyssa lyttede nysgerrigt til hans ord, det forklarede hvorfor han stadig spiste almindelig mad. "Det kan du selvfølgelig have ret i, det ville være en smule akavet at sidde og spise alene mens han stirrede på hende. Let strøg hun hånden igennem sit brune hår, og tog en tår af sit vand.
Selvom de ikke havde kendt hinanden mere end et døgn, havde hun det som om de havde kendt hinanden længe. Det var nok deres evner der gjorde det. De kunne fornemme hinandens tanker, og for hendes vedkommende, var han som en åben bog. Måske var hun det samme for ham. Det var ikke til at sige. Han kunne skjule sine følelser for hende, hvilket hun aldrig havde oplevet før.
mærkede at han kom om bag hende og stå, og rødmede en smule ved hans ord. Kort ved hun sig i læben, og holdt blidt om hans hånd. "Jeg er ikke bekymret.." hviskede hun ganske lavt, lod kort blikket hvile på ham i reflektionen fra vinduet. Folk måtte tro hun var sindssyg, her sad hun og lod frivilligt en vampyr bide hende.
lod ham fjerne hendes hår og lagde hovedet en smule på skrå, så han bedre kunne komme til. Gav sig en smule da hans tænder sank i hende, men mærkede hurtigt en dejligt varm følelse brede sig i hende. Det havde hun aldrig oplevet før, aldrig så dejlig en varm og tiltrækkende følelse i henle kroppen.
som han slap hende og fjernede hendes sår, så hun langsomt op på ham, fulgte ham med øjnene hen til hans plads. "Joh.. jah.. jeg har.. sandt at sige heller aldrig oplevet noget lignende. " mumlede hun forsigtigt. Rødmede en smule, og smagte på vinen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 12:03

Han smilede og smagte lidt på vinen imens han kiggede intenst på hende. Der var stadig en meget dragende glød i hans blik men det var heller ikke så underligt med hvad der lige var sket mellem dem.
"Nu er jeg måske lidt direkte igen.... Men noget så udsøgt..... Så perfekt.... Man kan roligt sige jeg kunne smage hvordan du har det.... Og hvert enkelt lille følelse er skam gengældt... Tænk sig at et kys kan gøre så meget..... Nu ved du også hvordan jeg kan have sådan en kontrol over mine følelser og tanker.... Det er nødvendigt... Den rødmen klæder dig virkelig godt... Vi må hellere spise lidt tror du ikke?"
Han drillede måske lidt men der herskede ingen tvivl om hvor meget han selv havde nydt det også. Aldrig havde han oplevet et bid der påvirkede ham sådan. Det var nærmest som om han havde et hjerteslag igen.
Så smagte han lidt forsigtigt på maden imens han fastholdt sit blik. Med sådan en krop, sådan et smil og sådan et blik. Ja med sådan en skønhed måtte hun kunne tryllebinde lige den mand hun ville
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 12:56

Alyssa kunne ikke undgå at mærke hans blik, men det generede hende ikke. Hun kunne godt li at mærke hans blik imod hende, det føltes rigtigt dejligt, så følte hun sig smuk. Let strøg hun hænderne igennem sit lange brune hår.
"Du smigre mig.. jeg er glad for du har de samme følelser, det kan være svært at fornemme nemlig.. som vampyr har du tydeligt stor kontrol over dit sind.. så det er ikke bare nemt at komme ind" svarede hun smilende og lod hovedet glide lidt på skrå. Det kunne godt være at han tænkte hun kunne få hvem som helst, men det var jo ikke alle hun ville have.
Langsomt smagte hun på maden, det smagte virkelig godt. Hun kunne godt li smagen af det, og det var ganske spændende at smage, da hun ikke var vant til at smage sådab noget. Let strøg hun sig selv over sårene på armen, nogle af dem kløede lidt. Tænkende tog hun en tår af vinen og så ham i øjnene. "Jeg er glad for jeg valgte at komme i aften" sagde hun blidt og smilte til ham.
Det var sandt, hun var faktisk rigtigt glad for det.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 13:10

Efter en bid mere, kiggede han intenst på hende. Han kunne stadig ikke finde ud af om det var deres evner der gjorde det, men tiltrækningen var ikke til at tage fejl af. Så han valgte ikke at tænke over hvorfor og bare nød det i stedet for. "Det er vel ikke smiger når hvert eneste ord er sandt? Det er i hvertfald et oprigtigt ment kompliment. Ja sådan kontrol er jo nødvendig for ikke at fortabe sig i sit indre bæste hvis man kan sige det sådan. Men hvorfor skjule noget for dig?"
Lidt stille tog han en fjernbetjening på et lille bord ved siden og trykkede. Ganske kort efter startede der noget roligt, romantisk musik i klassisk stil. Det var noget der altid havde tiltalt Caleb og man skulle have talent for den slags musik. Og så passede det jo ganske glimrende til anledningen.
"Jeg er også umådeligt glad for du valgte at komme. Det var en fantastisk aften lige fra du trådte ind af døren. Så jeg er glad for aftenen er ung endnu"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 15:59

Stille spiste hun lidt mere af maden, og strøg kort hans hånd..var det ikke for at hendes egne fornuftige tanker satte en stopper for hende, havde hun nok været klar til at kaste sig over ham. Ikke noget hun nogensinde havde haft tanker om før, men hun valgte at tage det som en okay ting. Det måtte jo betyde at han i hvert fald vækkede et eller andet i hende.
"Du smigrer mig stadig.. jeg har aldrig haft så behagelig en oplevelse som at være her i dit selskab Caleb." Hviskede hun smilende. Hun havde ellers været i meget forskelligt selskab, havde prøvet lidt af hvert for bare for en stund at have ro i sit indre. Men som det som oftest gik, var stoffer og alkohol bare ikke nok til at holde det væk i længden. Og hvis det ikke var nok, jamen hvad kunne så gøre det.
Neij.. lige nu var hun ude i en anden dårlig til, hvilket var at gøre skade på sig selv for at fjerne smerterne, menndet virkede ikke bedre end noget af det andet.
Musikken der startede fik hende til at smile ganske let. "Du ved lige hvordan du skal charmere dig ind på damerne var" sagde hun drillende og så ham i øjnene. Tænk at hun var blevet så glad for ham så hurtigt, det var jo ikke normalt, måske heller ikke sundt, men lige nu var hun ligeglad.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 16:58

Hendes ord fik ham til at grine lidt inden han tog lidt mere vin og blinkede drilsk til hende.
"Det ved jeg ikke om jeg gør... Men det er vel også helt ligemeget når jeg nyder selskabet lige nu? Jeg skal ikke charme mig ind på en hel masse når jeg har en så vidunderlig kvinde til bords. Ja måske lidt direkte sagt men du betager mig på en måde jeg ikke helt kan forklare. Måske ender jeg endda med at male dig..."
Det var ganske vist sagt med en drilsk undertone, men når Caleb ville male nogen, var det fordi man var kommet til at betyde noget særligt for ham på den ene eller den anden måde. Og hun havde altså rørt noget i ham. Ganske kort satte han sig til rette i stolen så hans fod strejfede hendes ben. Men han gjorde det på en måde så man ikke var sikker på om han gjorde det med vilje. Bagefter sad han roligt med glasset mellem to fingre og kiggede på hende med et næsten lokkende smil. Ikke fordi han gjorde det bevidst men sådan så han bare ud. Og så behagede udsigten og selskabet ham rigtig meget. Han havde på ingen måde forestillet sig sådan en dejlig aften men perfekt var det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 17:12

Alyssa smilte drillende og lod hovedet glide lidt på skrå. Spiste det sidste af sin mad, og bed sig i læben. Kunne ikke helt se sig fri for at være glad for hans selskab. Det var dejligt at sidde her og snakke sammen med ham.
"Uuh.. hvem siger du må male mig?" Hviskede hun legende og lod hovedet glide en smule på skrå. Kunne ikke lade være med at drille ham lidt, selvfølgelig vile hun gerne males af ham. Det ville faktisk gerne tilbringe endnu mere tid sammen med ham. Det lød sikkert mærkeligt. Men hun havde på fornemmelsen at han havde det på sammen måde med hende.
"Jeg tænker.. måskd du kunne male mig når du får tid til det? Du vælger helt selv hvordan?" Spurgte hun smilende. Lod langsomt foden nusse ham på benet. Han var nu hyggelig at være sammen med. Ikke kun fordi han var sød ved hende, men også fordi han tydeligt nød hendes selskab.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 17:34

Endnu en tår af hans specielle vin røg ned samtidig med han kort vendte blikket ned mod hvor hun nussede hans ben. Så kiggede han op på hende igen med et blik der fortalte han syntes det var rigtig dejligt. Så skiftede hans blik til at han nærmest studerede hendes detaljer. Det var noget han gjorde for at kunne danne sig et billede i sit indre om hvordan han kunne tænke sig at maleriet skulle se ud. Dog fik han en lidt bedre ide så han faktisk også drillede lidt igen.
Han lænede sig lidt frem og tog en bid mere inden han strøg sin læbe ganske blidt og sagde:
"Så har jeg en idé.... Hvis jeg maler nogen, så har jeg altid vedkommende med på råd... Så hvad med du selv vælger hvad du vil have på på billedet, så får jeg styr på motivet bagefter? Så er der dejlig stor frihed i selve billedet. Jeg kan sådan set male dig når du gerne vil? Vampyrer har altid god tid. Og jeg har specielt til dig"
Så lænede han sig lidt afslappet tilbage og blinkede til hende. Det var måske lidt en måde at udfordre hende på men så var hun selv en stor del af processen. Det gjorde altid billedet bedre syntes han
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 20:03

Alyssa så ham i øjnene og rødmede ganske let, nussede hans arm lidt, imens hun stadig nussede hans ben med foden. Det var hyggeligt at være sammen med ham og hun kunne ikke have forestillet sig at bruge aftenen bedre. Sammen med ham var det en skøn aften uden tvivl.
Hun havde selv en ide til hvordan hun ville have han gjorde det, men vidste ikke om han var med på den. Det var jo ikke helt det han plejede, men hun havde altid haft lyst til at prøve det. Han kunne jo altid sige neij hvis det ikke var noget for ham.
"Hvad hvis nu du tegnede mig.. ligesom i titanic? Og jeg vil gerne have du udstiller det" sagde hun smilende og strøg hans arm ganske let. Det virkede sikkert som en mærkelig ting at be om, men hun kunne ikke lade være. Det kunne være en sjov fornemmelse at få det udstillet og også lidt en måde at flytte grænser for hende. Den blide musik fik hende til at smile.
"Dans med mig" bad hun blidt og lagde hovedet en anelse på skrå.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 20:29

Han virkede meget tænkende over hendes forslag for han kunne se fordele og ulemper ved det.
"Hmm... Det vil jeg skam meget gerne... Egentlig havde jeg tænkt mig at hænge det enten hjemme ved dig eller her. Hvis det skal være en intim oplevelse, så vil jeg rigtig gerne bevare den... Jeg vil skam også gerne udstille det på galleriet men jeg kan ikke garantere for hvilken opmærksomhed du vil få ud af det... Der er en del der tager den slags malerier forkert. Men det vil jeg lade være op til dig"
I en by som denne var det ikke til at sige hvilken konsekvens det kunne have. Nogle ville måske tro de kunne mere end tilladt med hende. Andre ville måske blive fornærmet. Folk var uforudsigelige på det punkt. Og en lille del af ham ville gerne have det hængende i sin private samling af malerier. Det gjorde han med sine absolutte yndlingsbilleder. Da hun så ville danse, stod han lige pludselig oppe ved anlægget og smilede lokkende til hende. "Jeg vil meget gerne danse.... Mon ikke dette nummer ville være passende?"
Caleb var jo gammeldags romantiker så han tog 'Music of the Night' med Andrew Lloyd Webber og stod i samme øjeblik foran hende. Den lokkende glød i hans øjne var der stadigvæk. Han tog hendes hånd og kyssede den blidt hvorefter han sagde: "Ms. Alyssa?.... Må jeg bede om denne dans?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 20:57

Alyssa rødmede ganske stille og så længe på ham. "Så skal du have billedet.. jeg vil ikke selv have det, det virker underligt.. men du må gerne have det hængende" sagde hun smilende og så ham i øjnene. Kunne ikke andet end at føle sig hedig over at han ville male hende og stadig ville bruge sin aften sammem med hende.
stille pillede hun ved en tot af sit hår. Så han ville gerne tegne hende, det var jo ikke alle der gad at tegne nåe de var malere, men hun kunne bedre li at tegne. Det var nemmere at se fejl, og derfor skulle det være mere end perfekt.
da han bød hende op, smilte hun og tog langsomt hans hånd. "Meget gerne hr. Debayle" sagde hun smilende og rejste sig. Lagde blidt armene om hans nakke og fulgte ham smilende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 21:08

Caleb var fra barnsben opdraget til at en rigtig adelsmand kunne danse og når han så havde en vampyrs evner til at bevæge sig, blev han en helt utrolig danser. Men hun vidste lige præcis hvordan hun skulle følge ham. Hele tiden fastholdt han sit blik i hendes samtidig med han førte hende. Grundet hans måde at bevæge sig på ville det føles som om de svævede lige over gulvet, og så havde han jo godt ved hende så de dansede tæt i en så intens dans som hvad der passede til musikken. "Det skal i min helt personlige samling.... Jeg har den helt perfekte plads til det.... Så må vi håbe jeg kan forevige din skønhed så det yder dig retfærdighed...."
Så lod han en enkelt negl følge hendes kæbe som om han ville mærke hendes detaljer også. Det stod klart hvor skarpe hans negle var, så han var naturligvis meget forsigtig
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 22:25

Caleb var en fabelagtig danser, det kunne hun ikke komme udenom. Hun kunne knapt nok mærke gulvet under sine fødder, som hun fulgte ham rundt. Selvom han sikkert var lært op i lige netop at danse, var hun stadig en smule forundret. Jovist var han adelsmand og kom fra en ældrere tid, men det var de færeste der stadig ville holde deres manere ved lige på samme måde som han gjorde.
"Det vil jeg glæde mig til.. det er ikke hver dag man får chancen for at blive tegnet af så god en kunstner som du er" sagde hun smilende og så ham intenst i øjnene.
Mærkede hans negl mod sin kæbe og lod ham følge hendes kæbelinje med neglen. Smilte ganske stille og bed sig i læben. "Du må male mig ligeså snart du ønsker det.. jeg har også massere af tid" hviskede hun blidt og mødte stadig hans blik.
At være så tæt på ham, gjorde hende helt blød i knæene. Det var svært for hende at holde sig helt fra ham, men hun gjorde sit bedste. Der skulle nødigt være noget problematisk imellem dem jo. Hun ønskede ikke at ødelægge noget. Forsigtigt lænede hun sig hen og kyssede hans kind.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 22:46

Lidt hurtigt blev Caleb enig med sig selv om at desserten kunne vente men dansede dog færdig med hende indtil musikken stoppede. Så lænede han sig ind og gav hende et ganske blidt kys tilbage lige hvor hans negl havde været. Stille hviskede han i hendes øre: "Så er det vel nok heldig at aftenen og natten er ung endnu ikke sandt?.... Kom med...."
Så tog han hende med hen til dybere ind i den store stue til hvad der nok ville være en slags malekrog. Der stod i hvertfald et staffeli ved vinduet med et lille bord ved. Der stod også en chaiselon i rødt, der lignede meget den fra Titanic, den her var bare lidt større. Så fandt han lidt tegnegrej og et lærred frem og satte klar i den lænestol der stod over for chaiselonen. Hans blik faldt endnu en gang i hendes hvorefter han sagde: "Nu sagde du jo selv Titanic ikke?.... Hvis du nu gør dig klar her.... Så går jeg lige ind og skifter. Jeg arbejder meget bedre med noget afslappende på..." Han strøg hendes kind og blinkede til hende hvorefter han efter lidt tid gik ind i soveværelset. Han kunne godt mærke han skulle holde sig lidt tilbage ved hende. Hun gjorde noget ved ham
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 18 Okt 2015 - 23:16

Alyssa nød at danse med ham og kunne sagtens have fortsat hele natten. Men nu var det selvfølgelig ikke derfor hun var kommet. Hun var kommet for at have en hyggelig aften og måske en dag lære noget. Det var i hvert fald ikke sidste gang hun ville være sammen med ham, det kunne hun allerede sig med sikkerhed nu. Tænkende fulgte hun med ham hen til hvad der mest lignede en hggelig malekrog.
Smilte ved hans ord og så ham intenst i øjnene som han snakkede færdig. Så han havde alsa også svært ved at holde sig fra hende.. en god ting at vide, så var det ikke kun hende der havde problemer. Det var egentlig en smule underholdene.
som han gik, tog hun langsomt sit tøj og sine sko af. Rettede en kende på sit mørke hår. Godt nok havde hun ikke nogen smykker på, men det var jo også mere stilen på billedet hun ønskede. Stille lagde hun sig til rette på det røde stof, og havde det hvide sjal over sig, så det kun lige dækkede hendes underliv. Trak vejret en smule nervøst ind. Det her var meget med tillid for hende, men hun håbede at det blev godt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 18 Okt 2015 - 23:51

Snart kom han tilbage igen i det tøj han altid havde på når han virkelig ville nyde at male eller tegne. Det bestod af et par sorte bukser i meget let stof, hvor det var meget tydeligt at han ikke havde andet på indenunder. Der udover havde han en mørkegrå skjorte på der stod åben. Her blev det endnu mere tydeligt hvor velformet en krop han egentlig havde. Intet sad forkert på ham og samtlige muskler var tydelige men ikke overdrevet. Hans evner ville nok mere tydeligt kunne mærkes når han var så letpåklædt.
Hans blik fortalte dog alt om hvor meget han nød det syn der mødte ham Hun var tryllebindende smuk og havde former som kun en gudinde kunne have. Først knælede han ned lige ved siden af chaiselonen og nussede ganske kort hendes hånd imens han sagde: "Man kan ikke andet end at blive ydmyg og håbe ens talent er tilstrækkeligt.... Ligemeget hvad jeg end ville blive budt, var der intet sted i verden jeg hellere ville være lige nu.... Lad os gå i gang... Så må jeg se om jeg kan koncentrere mig..."
Så satte han sig op i stolen men sad let med siden til så lærredet ikke blokerede for hvad hun kunne se af ham. Man kunne jo håbe på hun ville nyde det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum