Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 4 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Caleb Man 26 Okt 2015 - 19:37

Det ville nok føles noget intimt da han masserede hendes lår, men hun ville jo gerne have det så selvfølgelig skulle hun havde lov og han elskede jo at gøre det. Og så var det en god måde at drille hinanden på. "Selvfølgelig mener jeg det. Vores evner gør bare vi er bedre til at fornemme og mærke hinanden.... Men det er langt fra det der skabte tiltrækningen... Det gjorde den bare synlig"
Hendes næste spørgsmål var nemt at svare på men han nåede det ikke inden hun havde lænt sig ind til ham og kyssde ham intenst. Og det blev kun stærkere af de var så tæt på hinanden lige nu. Gad vide hvor meget hun rent faktisk ville have at han rørte hende?
Da kysset nåede sin slutning, åbnede han langsomt øjnene med et voksende smil og kyssede ganske hurtigt og meget blidt hendes ene bryst.
"Om jeg har planer om at skulle se dig igen?.... Hvordan forklarer jeg det bedst muligt?.... Jeg har planer om at skulle se dig mange mange gange. Indtil du vælger at blive min.... Jeg har planer om at ingen andre nogensinde skal tegnes eller males sådan igen..." Så blinkede han til hende imens han kom meget tæt på hendes underliv imens han gik i gang med at massere hendes arme
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Alyssa Man 26 Okt 2015 - 21:09

Alysse lyttede til hans ord, og smilte kort for sig selv. Hun vidste jo at han talte sandt, så hun kunne ikke andet end at føle sig glad over det. Selvfølgelig var der noget anderledes mellem dem, noget som alle andre sikkert kunne se, men som de endnu ikke vidste hvad var. Selv vidste hun det heller ikke helt. Der var passion og lyst, men der var også noget helt andet. Nogle gange spekulerede hun på om hun havde mødt ham før.
Det kunne jo sagtens være, hun huskede jo ikke noget fra sin fortid. Det eneste hun vidste var, at de havde noget dybere imellem sig. Noget helt særligt som hun meget gerne ville til bunds i. "Hvad tror du der skabte den så?" Spurgte hun en kende nysgerrigt. Det kunne være han havde en forklaring på det. Det virkede sikkert som en underlig ting at spørge om, men når hun intet huskede var det det eneste hun kunne. Det.. også ville hun enormt gerne vide det. Vide om han havde nogen ide om hvad der var mellem dem.
ved hans tanker smilte hun drillende og nappede ham i øret. "Jeg vil skam have du rør meget ved mig" hviskede hun blidt og så ham i øjnene. Var ikke helt sikker på om han virkelig mente sine ord. "Jeg tror du leger med mig nu kære" sagde hun blidt og kyssede ham ømt igen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Indlæg af Caleb Man 26 Okt 2015 - 23:17

Han fortsatte massagen lidenskabeligt og kiggede på hende med et blik som om han søgte efter noget, hvilket han til dels gjorde. Egentlig ville han ikke stoppe med at være så tæt med hende men hun ville jo gerne vide det. Og han var kommet i tanke om noget der måske kunne give hende de svar. Så han kyssede hendes mave ganske blidt og hviskede næsten: "Husk hvor vi er kommet til.... Du skal jo ikke snydes...."
Så rejste han sig og fandt et billede frem fra bagerst i et skab og holdt det så hun ikke kunne se det. Så kiggede han på hende med et intenst blik der bedst kunne beskrives som værende fyldt med ren kærlighed. "Jeg tror.... Det var meningen vi skulle finde sammen.... Tror du på kærlighed stærkere end livet?..... Det her er et billede af min Skaber...."
Så satte han sig ved hendes side og rakte hende billedet så hun kunne se det. Kvinden på billedet sad i en stor og rigtig flot kjole brugt af det fine adelsfolk i 1600-tallet. Kvinden var smuk, og sad ærbødigt og smilede men det var tydeligt hun holdt på manerer og former fra den gang. Men kvinden på billedet.... Lignede Alyssa på en prik. Det var som om det var Alyssa der var blevet malet
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 0:03

Alyssa smilte og så på ham. "Åh bare rolig.. jeg husker det" sagde hun smilende og lod hovedet glide en smule på skrå. Kunne ikke lade være med at undre sig en smule. Et eller andet sted virkede det som om han vidste noget.. hun håbede bare at han ville dele det med hende, han vidste jo at hun intet huskede. Derfor ville det heller ikke være pænt hvis han holdt det for sig selv.
Langsomt rettede hun sig op og strakte sig lidt. Følte sig heldig. Han havde rent faktisk planer om at se hende igen, sågar prøve på en masse for at hun blev hans. Det var virkelig ekstremt smigrende måtte hun indrømme.
hans spørgsmål fik hende til at se noget forvirret ud. Det var noget mærkeligt noget at spørge om sådan ud af det blå, men der måtte jo være en grund til det siden han spurgte på den måde han gjorde. "Tja.. hvis man møder den rette så ja" svarede hun let og lod hånden løbe igennem det mørke hår. Tænkende tog hun imod det billede han rakte hende.
Det var lige før hun tabte kæben. Kvinden på billedet lignede hende på en prik, hvilket virkede fuldkommen umuligt. Det måtte uden tvivl være det tætteste man kom på en tvilling. "Hun er virkelig smuk.. men det forklare mig ikke noget.. jeg er jo ikke vampyr" sagde hun stille og så ham i øjnene. Så meget havde hun da styr på.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Okt 2015 - 0:25

Han kiggede på billedet og så tilbage på hende med et kærligt blik hvor han så sukkede og sagde: "Jeg kan heller ikke forklare det... Det sidste jeg hørte fra Claire var at hun ikke længere kunne affinde sig med de ting hun havde gjort.... Så hun tog sin straf og lod solen tage hende. Jeg blev meget senere opsøgt af en Engel der sagde han bragte mig en besked fra Claire om at levede videre i Himlen.... Måske er du en slægtning eller efterkommer af hende... Jeg ved ca lige så meget som dig der.... Men det vil være mit bedste bud..."
Så satte han billedet fra sig og var egentlig lidt tavs. Han var for første gang bange. Det var en mærkelig følelse men han var bange for det blev for meget for Alyssa og hun ville skynde sig væk. Han nussede hendes hånd og kiggede på hende med et lidt nervøs smil. Bare hun dog ikke ville gå.... Deres tiltrækning var langt mere end bare lyst og leg. En følelse han ikke havde prøvet før.
"Jeg ved godt det lyder langt ude... Men det er det jeg lige kan give af svar.... Jeg håber ikke...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 16:10

Alyssa betragtede billedet lidt og bed sig en smule i læben. Det hele ville være meget nemmere hvis hun kunne huske noget. Alt ville være nemmere faktisk. Stille sukkede hun og rakte ham billedet igen. Strøg hænderne gennem sit hår og holdt sig en smule om nakken med hænderne. Virkede som om hun tænkte over noget, hvilket hun jo også gjorde. Ville bare gerne vide en masse om sin fortid.. og det kunne hun ikke. Hun ville jo nok aldrig få svar på alle de spørgsmål hun havde. Og ingen hun kendte kunne hjælpe hende med det. Opgivende sukkede hun og så på ham.
"Jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig noget.. at jeg kunne få svar på en masse.. men jeg kan kun huske et halvt år tilbage.. alt andet er sort.. jeg får godt nok den der deja vú følelse af og til, hvis jeg høre en sang eller smager noget bestemt men det hjælper mig ikke meget" sagde hun stille og så ned i gulvet.
Ville så gerbe vide hvad hendes fortid gemte på.. vide hvad der havde været grunden til at nogen havde fjernet hendes hukommelse. "Kender du nogen der kan hjælpe mig? En der kan.. kan åbne op for min hukommelse?" Spurgte hun lavt. Vidste ikke om han selv kunne gøre det, men hun ønskede virkelig at få sandheden af vide.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Okt 2015 - 16:47

Han sad og tænkte tavst et stykke tid og fik lige pludselig lidt store øjne som om han kom i tanke om noget.
"Jeg kan ikke selv gøre noget...... Men jeg kender måske en der gør.... Det er et langskud men det kan måske virke?"
Så lidt pludselig havde han fat ved hendes arme og lod sig falde tilbage i sengen så hun endte med at sidde ovenpå ham imens de havde flettede fingre. Hans blik var drilsk og og lokkende men smilet var ikke til at tage fejl af. Man kunne jo ikke andet når hun sad på en.
"Hvad siger du til?...... Altså jeg er jo Lord af Cornwall.... Så hvad siger du til at tage på en uges ferie med mig til mit familiepalæ? Der bor en der helt sikkert kan hjælpe dig på en eller anden måde. Altså hvis du kan lokke mig til det selvfølgelig....."
Så lod han som om hun havde fanget ham imens han kiggede kærligt og varmt på hende. På den her måde kunne han hjælpe hende og de kunne stadig være sammen.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 16:58

Alyssa lod ham gøre så hun sad på ham. Hun smilte lidt og kyssede ham blidt. Flettede deres fingre og lyttede til det han sagde. Det virkede som en god ide, alligevel var hun lidt forundret over at han ville på en uges ferie sammen med hende. Det lød nu ellers tiltalende, hun kunne ikke helt huske om hun nogensinde havde haft en ferie.
"Uh.. bruger du din fornemme titel for at lokke mig? Du ved godt det kke virker på mig. Jeg er ligeglad med din titel.. men jeg vil stadig meget gerne med dig" sagde hun med et drillende glimt i øjnene. Lænede sig ned og kyssede ham stille på halsen. Hvordan kunne man andet end at være glad sammen med ham.
Stille lænede hun sig hen og lagde hans arme over hans hoved. "Du prøver at lokke mig gør du.. men jeg har ikke noget at give dig.. andet end mig" hviskede hun frækt og nappede ham i læben. Lod hænderne glide ned over hans brystkasse og smilte let udfordrende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Okt 2015 - 17:17

Efter hendes kys og hun lå så tæt med armene om hans hoved grinede han lokkende og sagde: "Det er bare så du har en idé om hvorfor jeg vælger det sted. Jeg er skam godt klar over at min titel ikke er vigtig...."
Han sukkede nydende da hun kyssede ham på halsen. Det var en af de ting han havde en svaghed for og det ville hun kunne mærke. Generelt vidste hun lige præcis hvad hun skulle gøre for at han nød det virkelig meget. Så holdt han hende lidt mere ned til sig hvorefter hen selv gav sig til at kysse hende flere steder ganske blidt på halsen. Alt imens han stille kørte neglene op af hendes ryg og sagde:
"Jeg lokker skam ikke..... Jeg er meget reel.... Du kan få mig til alt du ønsker..... Jeg vil meget gerne have dig men.... Jeg sagde ikke noget om..... At skulle have noget..... For det..... Så.... Vil du med på ferie?....."
Neglene blev kørt så det lige nøjagtigt sitrede i hende men dog ikke så meget at der ville gå hul af det. Det var som om alt mellem dem blev fantastisk og intenst, og han ville ikke være noget andet sted i hele verden end hvor han var lige nu. Jo selvfølgelig hvis hun tog med
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 20:09

Alyssa så smilende på ham og nappede ham stille i læben. Hun havde ekstremt stærke følelser for ham, men hun havde svært ved at forstå dem. Det hele var meget nyt for hende, fordi hun ikke huskede sin fortid. Dermed huskede hun heller ikke oplevelser, hun huskede ikke kærtegn, hun huskede ikke ting hun kunne li, eller ting hun hadede.
Let lænede hun sig ned og kyssede ham længe og ømt. "Jeg vil gerne med.. men hvor var det vi rejste hen?" Hviskede hun blidt og lod hænderne løbe nedover hans brystkasse. Hun kunne ikke undvære ham, det vidste hun. Kunne ikke se at hun ville klare den uden ham. Følelsen af at være hjemme sammen med ham, var en der hang ved.
Tænkende rettede hun sig op og strakte sig en smule. Vidste ikke helt hvad hun skulle have med, og da hun ikke havde prøvet at rejse før ville hun nok aldrig helt være klar på det.
"Fortæl mig om det at rejse" sagde hun kærligt og lod hånden løbe gennem sit hår. Vidste godt at de faktisk måske nok havde gang i noget lige nu, men forhåbentlig forstod han at hun var nysgerrig.
Det virkede næsten som om at hun sitrede lidt hver gang han rørte hende, hun kunne især li når han kyssede hendes hals. Hans hænder mod hendes hud, fik hende til at nyde det hele. Hun elskede det, elskede at være tæt på ham.
"Undskyld jeg ødelægger det hele.. jeg er bare meget nysgerrig.. jeg har ikke.. min hukommelse er jo ikke hel.. jeg vil så gerne lære igen.. det som om at når du rør mig så.. så sitre det i mig.. jeg kan ikke huske jeg har haft det sådan før" sagde hun smilende og så på ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Okt 2015 - 20:37

Efter hun rettede sig op, kiggede han bare smilende op på hende og nussede hende lavt på maven. Selvfølgelig blev hendes kys gengældt med lige stor intensitet. Det føltes fantastisk at hendes følelser også var vokset til mere end bare tiltrækning. Han havde ikke sat ord på det for sig selv endnu, men han havde det på helt samme måde. Sammen med hende blev den evige nat bare en smule lysere.
Han førte en hånd kærligt forbi hendes bryster og lod den hvile på hendes skulder.
"Du ødelægger ikke noget, bare rolig.... Jeg kan mærke hvordan du reagerer når jeg rører ved dig og med det vi har sammen.... Og det er helt i orden at være nysgerrig... Vi skal til noget der hedder Cornwall et stykke nord for London. Du må helt selv bestemme om vi skal køre turen eller om vi skal flyve... Hvis vi kører, får vi set en hel masse på vejen også. Så kan vi tage afsted lige så snart vi har pakket. Vil du høre om palæet også eller?..."
Hun var så gennemført vidunderligt at det var svært ikke at røre hende men han holdt meget af at pirre og drille hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 21:30

Alyssa så smilende på ham og lod hovedet glide en kende på skrå. Som han fortalte, lod hun sig langsomt glide ned og ligge ved hans side. Hun lå på maven med benene let bøjet så de svingede lidt af og til. Det lød spændende når han fortalte om det på den måde og hun glædede sig faktisk allerede til det. Stille strøg hun ham over armen og så ham i øjnene.
"Jeg vil gerne køre så.. og ja du må gerne fortælle mig om palæet også" sagde hun smilende og lod de brune øjne hvile nysgerrigt på ham. Selvom han var lord, ville hun aldrig have valgt ham for hans titel. Hun gik ikke op i den slags. Men han behandlede hende godt og derfor ville hun være sammen med ham. Det faldt hende også helt naturligt at være nøgen overfor ham, hvilket var meget mærkeligt for hende. Hun havde aldrig opfattet sig selv som værende typen der ville være det, men sammen med ham var det noget andet.
"Betyder det jeg må sove her i nat? Eller skal jeg skynde mig hjem at pakke? For jeg aner ikke hvad jeg skal tage med" grinte hun let og slikkede ham kort på halsen, efter at have støttet sig op på hænderne.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Okt 2015 - 22:21

Han sukkede nydende imens han lukkede øjnene da hun langsomt kørte tungen op af hans hals. Det var noget han nød virkelig meget og kunne blive helt salig af. Imens han så nussede hende langt op af maven, åbnede han langsomt øjnene og hviskede: "Du må blive lige så længe du overhovedet har lyst til....
Så lagde han sig om på siden og trak stille hendes ben hen over ham imens han begyndte at kærtegne hendes ben og kyssede hende op af halsen. Indimellem nappede han hende i øret og ved skulderen.
"Men lad os se om du kan lide hvad du hører.... Hmmm nu har du jo set galleriet.... Galleriet kan være ind i palæet ti gange... Selve palæet er 1200 år gammelt i alt så der er rigtig mange stilarter i det. Og der er stort set et rum til alt. Der er selvfølgelig mange ting der er kommet til senere hen så der er også moderne bekvemmeligheder i det. Der er sågar mit gamle børneværelse fra da jeg var spæd... Det er bevaret. Lige nu er der ikke så meget aktivitet der udover dem der vedligeholder stedet"
Han nød virkelig at ligge her sammen med hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 27 Okt 2015 - 23:58

Alyssa lod benet hvile indover ham og nussede ham let på armen. Nød virkelig at være så tæt på ham. Nød faktisk bare ham generelt. Hans ord fik hende til at smile lidt. Hun lænede sig hen og nappede ham i læben. "Pas på.. måske tager jeg dig på ordet" hviskede hun legende og kyssede ham blidt.
Ville da meget hellere blive hos ham end på et eller andet hotel. Let sukkede hun og hvilede blikket på ham. Uanset hvad det var der tiltrak dem begge, håbede hun aldrig at det ville stoppe. Så stærke følelser måtte da betyde et eller andet. Nysgerrigt så hun på ham mens han fortalte. Det lød i hvert fald spændende, hun glædede sig til at se det.
"Virkelig? Det er virkelig gammelt så.. kommer du der meget?" Spurgte hun blidt og flettede deres fingre. At ligge tæt her var ligeså dejligt som det andet, desværre mærkede hun efterhånden også trætheden slå til. Det var også ved at være et par dage siden hun sidst havde sovet fordi hun ikke kunne få ro nok til det. Stille så hun op på ham. "Elskede du hende?" Spurgte hun tænkende. Vidste ikke rigtigt noget om hans skaber.. hun vidste der var mange forskellige grunde til at man blev forvandlet, og hun var en smule nysgerrig omkring hvorfor han blev det.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 0:14

"Det skal du være velkommen til.... Hvorfor skulle jeg lukke min dør for dig?... Det ville være virkelig dumt af mig..."
Stille voksede hans smil da han kunne mærke hendes følelser. For ham ville det aldrig stoppe, det var noget ganske særligt. Og han havde altid sagt til sig selv at hvis man fandt en person man havde det sådan med så skulle man aldrig give slip. Imens de flettede fingre, lænede han sig ind og kyssede hende ned af halsen og kravebenet inden han lå og så hende i øjnene.
"Det er det ja. Det er selvfølgelig også blevet restaureret. Normalt set kommer jeg en gang om året, men min familie er for længst døde så det er virkelig ensomt når man bare er mig...."
Hendes træthed var tydelig efterhånden så han ville heller ikke holde hende oppe. Hun trængte til at sove ordentligt og når hun nu var så tryg hos ham, skulle hun også have lov.
Hendes næste spørgsmål kom lidt bag på ham, men det generede ham ikke at svare:
//Nej.... Hun kunne hypnotisere med sit blik, det var sådan jeg blev overtalt.... Den evne har jeg selv fået senere. Men vi var aldrig enige om tingene. Som du nok kan se på billedet så var hun en dame der sad lidt fast i gamle traditioner og opførsel" Så satte han sig lidt op og løftede den bløde silkedyne så hun kunne komme ind under den.
"Hvad siger du til at sove lidt? Du er træt kære.... Jeg skal også nok blive hos dig hvis du vil have det?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 28 Okt 2015 - 7:05

Alyssa rødmede ganske let og så ham i øjnene. Var næsten overbevist om at han drillede hende lige nu, han kunne umuligt mene det han lige havde sagt. Let kyssefd hun hans kæbe og bed sig derefter en smule i læben. "Du skal ikke sige den slags uden at mene det" hviskedd hun mildt. Hun ville til hver en tid hellere være her hos ham, end hun ville være alene på det snuskede og meget larmende hotel. De brune øjne glimtede blidt som hun lå og kiggede på ham.
Lige nu kunne hendes aften faktisk ikke blive bedre, ikke på en måde hun kunne forestille sig i hvert fald.
som hans læber gled ned over hendes hals og kraveben, lukkede hun øjnene og nød det. Det var en virkelig skøn følelse. Næsten som så blide berøringer. Lyttede derefter nysgerrigt mens han fortale om palæet. Tænkende nikkede hun ved hans ord. "Jeg kan godt se at det må være en smule ensomt.. at gå rundt der helt alene" sagde hun ganske stille.
det kunne næsten ikke være andet end ensomt, når man var et stort sted som den eneste. Havde det væreg hende selv, havde hun nok også funde dt ekstremt ensomt. Hans ord med hensyn til hans skaber fik hende til at smile en smule. "Men hvorfor blev du så ved hende? Skabelsen og skaberen behøver vel ikke at blive sammen?" Spurgte hun stille. Lænede sig op og kyssede ham ømt.
Hans ord med hensyn til hendes træthed fik hende til at grine. "Er det så tydelig? Det må du undskylde.. jeg har ikke sovet i næsten 4 dage" sagde hun forsigtigt, og lod sig glide nedunder dynen. Puttede sig derefter ind til ham igen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 9:17

Igen kyssede han hende nogle gange inden han så hende i øjnene og sagde: "Jeg mener det skam. Det lyder måske underligt men jeg er opdraget til at det er uværdigt at lyve. Så du er altid velkommen hos mig så længe du vil...."
Nu vidste han selvfølgelig ikke rigtig noget om hvad for nogle forhold hun kan fra med hjem og den slags, men det virkede som om hun langt hellere ville være hos ham. Det ville han også helst have, han havde det så godt lige nu. Måske kunne hun hjælpe ham med hans mareridt, hvilket var grunden til at han ikke sov så meget.
"Jeg blev heller ikke hos hende. Normalt set når man bliver forvandlet, så er ens Skaber hos en et stykke tid så de kan lære en om det nye liv man har fået. Gode måder at jage på og hvordan man ikke gør sig alt for bemærket da det kan give nogle slemme problemer"
Imens hun puttede sig ind til ham, nussede han hende og lagde sin arm så hun kunne bruge den som pude eller sove op af ham hvis det var det hun ville.
"Så ligger jeg lige her når du vågner. Jeg sover ikke rigtig for tiden"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 28 Okt 2015 - 18:53

Alyssa gengælde hans kys blidt og nød virkelig følelsen af at være sammen med ham. Stille strøg hun hånden gennem sit hår, inden hun sukkede afslappet. Sikke en dejlig aften de havde sammen, den havde været helt perfekt. Kort pillede hun ved en tot af hans hår, inden hun så op på ham.
Han virkede heldigvis ikke til at have noget imod hun spurgte ind til hans forhold til Claire. Kunne ikke lade være med at føle en vis form for deja vú omkring navnet. "Claire er et rigtigt flot navn.." sagde hun blidt og nappede ham svagt i læben. Det var dejligt at være så tæt på ham. Ville bare blive her sammen med ham altid. Det virkede sikkert som noget mærkeligt noget at tænke, men det var sandheden.
"Hm.. jeg er i hvert fald glad for du blev skabt.. ellers havde jeg aldrig mødt dig" hviskede hun kærligt og kyssede ham ømt.
Han snakkede om hans mareridt, blidt strøg hun ham op af maven. Som hun lå her nøgen op af ham, følte hun sig ikke en gang flov. Det virkede som det mest naturlige der var.
"Jeg kan hjælpe dig.. jeg kobler dig på mine drømme, giv det en chance" hviskede hun smilende. Lukkede øjnene og lod sin magi virke på ham, så han kom med på hendes drømme. Der gik ikke længe før hun faldt i søvn.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 19:49

Han smilede kærligt til hende som hun pillede ved hans hår og grinede lavt da hun nappede ham i læben. "Jeg kan faktisk bedre lide Alyssa..."
Efter hendes vidunderlige kys, nussede han hende kærligt på ryggen og sagde: "Lige nu er jeg faktisk også rigtig glad for det.... Der var en gang imellem hvor jeg forbandede tanken om evigheden men her kom du...."
Den varme der var mellem dem, føltes helt perfekt og det at de havde det så godt og lå nøgne sammen. Ja det kunne man kun nyde til fulde. Hendes krop var formet til perfektion og den måde hun smilede til ham eller bare kiggede på ham på, gjorde han næsten kunne mærke et hjerteslag igen. Da hun så foreslog en måde han kunne få lidt mere hvile på, puttede han rigtig godt sammen med hende og gav det netop en chance. Kort ville hun få indblik i hans mareridt. Det var lidt sløret men man så en høj skikkelse klædt i sorte kåber stå foran Caleb der virkede som tvunget i knæ.

Ganske vist sov han ikke helt så længe som hende, men han havde fået en dejligt salig hvile takket være hende. Da han stille vågnede, sneg han sig ud af sengen og bestilte en god middag med lette ting. Lige så snart den kom, hentede han den ved døren og kørte vognen ind i soveværelset så hun kunne vågne til duften. Solen var ved at gå ned nu. Så satte han sig på sengekanten og lagde hånden på hendes hofte
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 28 Okt 2015 - 20:29

Alyssa nød at kunne være sammen med ham, og havde ikke noget imod at hjælpe ham med hans drømme. Det gjorde hende ikke noget at de skulle dele drømme, det var så de stadig kunne være sammen, selv i drømmene.
Hun havde sovet længe og havde faktisk ikke sovet så godt nogensinde. Det var helt utroligt dejligt, dejligt at føle sig så afslappet med en at hun kunne sove i fred. Ikke noget med en masse følelser og tanker der forstyrrede hendd, bare simpel og dejlig ro. Hendes drømme havde kort vist hende hans mareridt, men efter det havde hendes drømme været en kende romantiske og gode.
Da han kom ind lå hun på maven, dynen lå kun og dækkede det nederste af hendes krop, fra lænden og ned. Det mørkebrune hår lå blidt ned af hendes ryg.
Da han lagde hånden mod hende, åbnede hun langsomt øjnene og så på ham. "Godaften" hviskede hun smilende og strakte sig blidt. Efter at have rettet sig en smule op og kyssede ham intenst. "Det ser dejligt ud.. også maden" hviskede hun og hvilede let sin nøgne krop ind imod ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 20:41

Ganske let grinede han af hendes let drilske, men nød bare hvor hun lænede sin nøgne krop op af ham. Så lagde han armen om hendes mave og hviskede lige så drilsk tilbage:
"Det var nu også rigtig dejligt at vågne op med dig som det allerførste jeg så.... Troede lidt jeg drømte endnu så ville ikke stå op...."
Med den anden hånd løftede han bakken over på sengen som om den ikke vejede noget som helst imens han kyssede hendes hals meget kælent. Stille sukkede han så i hendes øre imens den nu ledige hånd nussede ned af hendes lår.
"Der skulle gerne være et eller andet du kan lide... Hvordan har du sovet kære?....."
Bortset fra den korte sekvens i drømmene så havde han selv sovet utrolig godt. Ved det korte mareridt kunne man dog godt mærke at han var oprigtig bange, men det var hurtigt gået over lige så snart han mærkede hun lå der. Sådan her ville han gerne starte hver eneste dag. Sammen med hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 28 Okt 2015 - 20:58

Med et drillende glimt i øjnene nappede hun ham i læben. Sukkede kort nydende da han kyssede hende på halsen. Det var sådan en vidunderlig følelse, følelsen af at være hans. Stille lod hun hovedet hvile mod hans skulder, og kyssede ham ganske stille og blidt. Havde lyst til at røre ham hele tiden, så hun måtte måske hellere prøve at tage sig sammen. Ingen grund til at skræmme ham væk.
"Du smigre mig Caleb.. du ved godt jeg er ret glad for dig" smilte hun legende og lod blidt hånden hvile mod hans arm, inden hun så på bakken med maden.
Rakte hen og tog et jordbær, som hun tog en bid af. Spiste det langsomt inden hun så drillende på ham igen. "Så.. hvornår skal vi afsted?" Hviskede hun frækt. Vidste ikke om det var okay at hun var så meget ved ham hele tiden, ville jo ikke irritere ham. "Jeg har sovet rigtigt dejligt.. jeg ville ikke have noget imod at sove så fredeligt hver eneste nat" svarede hun smilende og kyssede hans kind. Tog en tår af drikke, og så blidt på ham.
"Undskyld.. jeg må virke som en eller anden forelsket teenager når jeg rør ved dig hele tiden.. " sukkede hun opgivende og så ned.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 21:09

Stille strøg han ned af hendes mave og hviskede næsten i hendes øre: "Ja da? Jeg er også meget meget glad for dig...."
Så rakte han selv han og tog et par druer der elegant røg ned inden han igen så på hende med et nærmest lystent og kælent blik. Så kørte han ganske forsigtigt fingeren hen over hendes læber og nappede hende drilsk i øret. "Vi kan køre lige så snart du synes... Hvis vi gør det til et rigtigt lille eventyr, køber vi jo bare tøj på turen. Der er filter i bilruderne men solen skal jo være væk når jeg sætter mig ind i bilen.... Hvornår vil du helst? Og for min skyld må du jo meget gerne sove så roligt hver nat.... Hvis det er sammen med mig...."
Ganske vist meget direkte men hun vidste jo at han sagde tingene som han følte eller så dem. Ved hendes næste ord, tog han stille hendes glas og satte det på bakken inden han satte sig om foran hende så han bedre kunne se hende i øjnene. For at pirre hende lidt, kyssede han langsomt højt på hendes ene bryst. Så tog han hendes ene hånd og lagde op mod hans ene kind imens han sagde: "Det skal du ikke undskylde for.... Det må du meget gerne, jeg kan jo rigtig godt lide det. Jeg håber da også du kan lide jeg rører ved dig?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Ons 28 Okt 2015 - 21:20

Blidt grint hun og kyssede ham svagt på kinden. Vendte sig med fronten en smule imod ham, og sad stadig med benene oppe ved sig. Stille strøg hun ham op af armen og nappede ham i øret.
"Det ville være dejligt.. bare at tage afsted nu.. men jeg har ikke råd til at købe nyt tøj" hviskede hun blidt og kyssede ham intenst. Som hun slap hans læber, flettede hun deres fingre. Nød at være sammen med ham, og selvom hun gerne ville være spontan og bare tage afsted, så måtte hun også huske på sin økonomi. Desuden var den kjole hun var kommet i, ikke særligt passende for en køretur.
Let kyssede hun ham op af halsen og henover kæben. Betragtede ham ved hans ord og smilte, en kende genert. "Mener du det? Så tror jeg bare jeg bliver her sammen med dig" drillede hun og så frem for sig mens han snakkede. Smilte lidt og pillede ved hans nakkehår, mens hun prøvede ikke at være alt for ivrig. "Hvor er du sød.. og ja jeg elsker når du rør mig.. jeg håber aldrig du holder op" mumlede hun kærligt og så ind i hans øjne. Rejste sig langsomt og gik hen mod badværelet. Stoppede op og hvilede blikket om på ham, mens hun lod hånden hvile mod dørkarmen. "Jeg ved ikk med dig.. men jeg går i bad.. så må du jo komme med hvis vi skal snakke mere" sagde hun med en drillende stemme og gik ud og tændte vandet i bruseren.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Ons 28 Okt 2015 - 21:28

"Så er det jo heldigt at jeg ikke har lyst til at holde op.... Kan ikke lade være, vil heller ikke lade være..." Først sad han stille og kiggede efter hende som hun bevægede sig mod badeværelset for rigtig at nyde hvad han så. Hun ville også kunne mærke hvordan han nød det. Der herskede ingen tvivl om at han virkelig nød synet af hende, da hun jo var så utrolig smuk og sexet. Det kunne han ikke komme udenom. Det ville han selvfølgelig heller ikke.
Lige i det hun skulle til at gå ind i under bruseren stod han lige pludselig ude ved hende uden noget som helst på. Så måtte han bare håbe hun også kunne lide det. Han gik ind under bruseren og lagde armene om hende og hænderne lige over hendes bagdel.
"Der var ingen der sagde noget om du skulle have penge med.... Jeg skulle mene jeg har så rigeligt..... Og det var mig der inviterede dig med og gav forslaget om at købe ting som vi fik brug for dem..... Så er det også mig der betaler....." Så holdt han hende så deres nøgne kroppe var helt op mod hinanden imens han bed hende i øret og hviskede: "Jeg vil jo gerne være en rigtig gentleman....." Og så elskede han virkelig at forkæle hende. Penge havde aldrig betyder alt for ham. Der var jo ikke noget ved at have dem hvis ikke man måtte bruge dem
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum