Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 9 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Alyssa Tors 5 Nov 2015 - 21:23

Alysse nussede hans nakke ganske let, og gled ned på hans skød og sidde. Kyssede hans kind. "Jah jeg sov dejligt.. jeg føler mig bare stadig sådan lidt udmattet.. men det ok, det nok bare fordi der sker så meget om mig lige nu" sagde hun smilende og pillede ved sin halskæde.
Pludselig gik noget op for hende. "Åh nej.. jeg glemte din ring nede ved poolen.. jeg tog den af fordi den er for stor og jeg ikke ville miste den" hun virkede meget bekymret over at den var væk. Manglede den lidt på sin finger og var bange for at der var sket noget med den.

Tænkende så hun ned på dekorationerne, og kiggede lidt på farverne. "Well.. jeg tænker at holde det lidt i isfarver som det der, men så med de røde roser" hun pegede på to forskellige billeder. Smilte kærligt til ham. Det virkede faktisk rigtigt hyggeligt at skulle hjælpe til med tingene, så havde hun også lidt indflydelse på det. Blidt nussede hun hans nakkehår mens hun sad der hos ham.
Bed sig i læben og valgte nogle flotte invitationer med blondekant, samt en masse glitter detaljer. "De der er flotte.. skal jeg hjælpe med at skrive dem?" Spurgte hun smilende. Lænede sig hen og kysswde ham ømt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Caleb Tors 5 Nov 2015 - 21:42

Da hun nævnte det med hendes ring, nussede han hende blidt på ryggen og åbnede et lille skrin på bordet hvor ringen lå. "Bare rolig skat, jeg var meget hurtigt nede og hente den da du sov.... Og bare så du har lidt at være nysgerrig over så har jeg en særlig ring til dig du får ved ballet. Jeg brugte min signetring da jeg friede før tid. Men den der beholder du bare til du får den anden. Den er lige så gammel som den du har haft ind til nu... Den vil nok passe dig bedre skat"

Så dannede han sig et billede inde i hovedet af hvordan det ville komme til at se ud. Let tog han et stykke papir og begyndte at tegne efter hvad hun sagde så de fik et mere konkret billede på hvordan det ville ende. Caleb tegnede hurtigt men meget præcist så det tog ham ikke lang tid. Og han kunne virkelig godt lide hendes ide. Han pegede på tegningen og nussede hende på benet imens han sagde:
"Var det noget i den stil du havde tænkt dig? Eller skal vi have mere på?"
Inden hun kunne komme til at svare, kyssede han hende dog kærligt og sagde: "Jeg elsker dig ved du godt det?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Alyssa Fre 6 Nov 2015 - 10:07

Da han skubbede skrinet med ringen til hende, sukkede hun lettet. Det gjorde hende glad at have den på, fordi den fortalte alle at de hørte sammen. Men endnu mere fordi den var et tegn på deres kærlighed. På at han ikke havde kunnet vente med at spørge hende og derfor havde givet hende sin egen ring. Blidt så hun ham i øjnene og kyssedr ham ømt.
Tog den derefter på og virkede en smule mere rolig. Hans ord fik hende til at rødme ganske let. "Mener du det? Hvor er du sød" hviskede hun smilende. Virkede en kende genert over at han ville give hende den til ballet. Men det var mere fordi der var så mange andre.

Tænkende så hun ned på papiret som han begyndte at tegne, nussede ham stille i nakken imens. Han var nu dygtig til det og ekstremt hurtig. Det var næsten som om han bare tog billedet som hun havde forestillet sig og fik ned på papiret.
da han var færdig smilte hun let og så ned på det og tog let blyanten. "Tror du vi kan få sådan noget til vaserne.. det ville passe til den flotte lyekrone der er" sagde hun smilende. Tegnede en kæde med krystaller på vaserne, så de ville glimte pænt. Blidt bed hun sig i læben og kyssede ham længe og ømt. Det var en vidunderlig følelse at de kunne planlægge de hele sammen. Også selvom det selvfølgelig var nogle ting de ikke kunne gøre.
"Skat.. med hensyn til kjoler.. hvad skal man så finde på?" Spurgte hun stille.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Fre 6 Nov 2015 - 10:27

Han fulgte meget spændt med da hun tegnede kæderne med krystaller og tænkte igennem hvor de skulle have den ide igennem. Det var en helt fantastisk idé så han gengældte hendes skønne kys og kiggede dybt i hendes øjne iinden han sagde: "Det var en helt fantastisk ide!.... Skulle så også forme dem som iskrystaller som du tegnede? Og skulle man måske bruge den idé mange steder? Nu skal du bare se..."
Så tog han et billede af den store foyer hvor folk kom ind og tænkte først lidt over det.
Lige pludselig begyndte hans hånd at bevæge sig utrolig hurtigt som ideerne begyndte at komme. Egentlig gik han ud fra hendes ide med krystalkæderne på ting som gelændere, så tegnede han også noget i samme stil med nogle gobeliner der kunne hænge ned fra loftet.
Spændt kyssede han hende og sagde: "Uh hvad med det her også!"
Så tegnede han en slags tæppe man kunne lægge ud på gulvene så de lignede den smukkeste klare is. Da han var færdig med at tegne det, kiggede han spændt på hendes reaktion
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 8 Nov 2015 - 14:01

Alyssa så nysgerrigt ned på papiret som han begyndte at tegne. Det var faktisk rigtigt hyggeligt og sjovt det her. Hun havde aldrig prøvet at være med til den slags før. Derfor betød det endnu mere for hende, at han havde lavet om på traditionerne så hun kunne få lov at være med. Mens han tegnede sad hun stadig og nussede ham i nakken. Nød følelsen af at være elsket, og endelig at have fundet en der kunne give hende ro indeni.
Mon han havde det på samme måde som hende? Det virkede sådan, han virkede heldigvis til at være ligeså vild med hende som hun var med ham.

Tænkende så hun på den færdige ide og nikkede ganske let. "Det kunne blive rigtigt flot på den måde" sagde hun smilende og så ham i øjnene. Han var klart bedre til at tegne end hende, men han lod hende stadig prøve. "Også køre vi de røde roser igennem, så de også er med.. man kunne sætte en på hver side af dørene og ellers så på bordene sådan her" hun tegnede det langsomt på og smilte til ham. Det var nu dejligt at han kunne li hendes ideer.
"Jeg må vel hellere gå ind og få lidt tøj på.. vi skal sikkert snart spise" sagde hun blidt og kyssede ham længe og ømt. Smilte en kende drillende og så ham i øjnene. Forsigtigt strøg hun ham ned af brystkassen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 8 Nov 2015 - 16:16

Han kiggede meget nøje med da hun tegnede mere på og blev meget entusiatisk af hendes ide. Så han holdt tegningen op og dannede sig et billede inde i hovedet af hvordan det ville se ud med endnu flere roser netop som hun tegnede. 
"Det vil se fantastisk ud skat! Vil du bare have det på siderne af dørene eller som en bue over dørene? Ville det være for meget at lave ranker med roser hen over de forskellige gelændere? Så bryder vi jo også det kolde med lidt farve. Vil du have andre farver med? Ej det bliver godt!"

Han drillede lidt ved at lade som om han var trist og kiggede så ned. Men det var meget tydeligt på hans ansigtsudtryk af han ikke var rigtig ked af det. "Hmm.... Så ok.... Men kun fordi jeg vil have dig for mig selv! Men ja vi skal nok snart spise..."
Deres måde at drille hinanden på, var fantastisk. Det var en skøn måde at vise deres følelser for hinanden. Lidt drilsk, kyssede han hendes bryst, op af halsen og til sidst på munden. Så rejste han sig langsomt sammen med hende og fandt noget tøj
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 8 Nov 2015 - 17:07

Da han pludselig virkede vildt entusiastisk, grinte hun blidt og så ham i øjnene. Prøvede at følge med på alle de ideer han pludselig havde, selvom det var en smule svært. "Hm.. tror vi nøjes med to høje vaser ved døren, også blomster kæder på gelænderet.. og nej jeg tror vi skal holde det i de her farver, ellers bliver det meget overvældende" svarede hun smilende og nussede hans arm let.
Tænkende bed hun sig i læben og grinte lidt af hans ord. Som han kyssede hende rødmede hun en smule og nussede hans nakke ganske blidt. Nød virkelig at de stadig havde samme forhold til hinanden som den første gang de mødtes.

Tænkende rejste hun sig, og flettede deres fingre som de gik ind for at finde noget tøj. Hun kunne ikke helt bestemme sig for hvad hun skulle have på, for hun ville gerne være pæn, men hun ville også gerne kunne have noget afslappet på.
"Du må få dig for mig selv senere elskede" sagde hun smilende. Smed langsomt sin skjorte hen til ham og blinkede drillende, inden hun gik hen for at finde noget. "Åh hvad skal man dog finde på.. " hun sukkede opgivende og gik tilbage til ham. Åbnede langsomt hans skjorte og lod hænderne glide op over hans muskler, så hun skubbede den af ham.

"Hvad skal vi dog finde på.." hviskede hun legende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 8 Nov 2015 - 18:07

Han nikkede anerkendende til hendes ideer og som han visualiserede dem for sig, kunne han godt se hvad hun mente. Det var allerede utrolig smukt det de fandt på så der var heller ingen grund til at ødelægge det med alt for meget. "Hmm... Ja det var du vist ret i min egen... Med din ide bliver det en ren stil og utrolig smukt. Jeg er uendelig glad for at du vil hjælpe mig skat... Det bliver det bedste vinterbal nogensinde..."

Han stod meget afslappet op af skrivebordet og kiggede på hende som hun ville finde noget tøj. Og der herskede ingen tvivl om at han beundrede hendes krop utrolig meget, hvilket nok også var hendes intention. Han følte sig altid heldig ved hun valgte ham og hun vidste lige hvad hun skulle gøre for at han fik varmen og lyst. Det havde hun nu aldrig nogensinde besvær med. Han kunne slet ikke få øjnene fra ham, da hun nøgen kom hen til ham og skubbede hans skjorte af på den måde. Gløden mellem dem var lige så intens som den altid havde været og altid ville være. "Nu lokker du jo.... Jeg har da et par ideer... Men du siger jo jeg må vente til efter vi har spist... Men derfor kan vi jo godt... Starte lidt...?"
Det var klart han gjorde det som et kærligt drilleri men hans følelser og begær for hende var så ægte som det kunne blive. Der var kun hende for ham
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 8 Nov 2015 - 20:53

Alyssa så drillende på ham. Lod kort hænderne glide ned til hans buksekant. Smilte legende og lod hovedet glide på skrå. "Kan vi nå det?.. jeg ved ikke hvornår der er mad jo.." sagde hun drilsk og nappede ham en smule i læben.
Tog langsomt hans bukser af og så en kende forførende på ham. Det var nu dejligt at de stadig havde det sådan sammen. At der ikke var noget der var ændret ved dem. Stille gled hendes hænder op i hans hår, hun nød virkelig følelsen af at være så tæt på ham. Selvom de var ved at planlægge bal, kunne de stadig enes om det hele. Noget der ikke var mange par der kunne prale af desværre.

Let bed hun sig i læben og så ham i øjnene. "Så.. hvor lang tid tror du vi har?" Spurgte hun frækt og nappede ham en smule i øret. Strøg ham nedover maven og lod kort tungen glide ned fra toppen af hans hals ned til hans navle.
Rejste sig derefter og så legende på ham. Lænede lænden imod skrivebordet og så frækt på ham. Vidste ikke helt om han overhovedet ville nu, men han kunne jo bare stoppe hende, det vidste han heldigvis godt. Hendes hoved gled let på skrå mens hun så intenst på ham. Det var ikke nogen hemmelighed at hun havde lyst til ham.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 8 Nov 2015 - 21:17

Lokkende blinkede han til hende imens han kortvarigt kærtegnede hendes bryster imens han kyssede op af hendes hals og hviskede: "Hmmm.... Det finder vi kun ud af på en måde.... Og ellers må vi jo se om vi kan holde fingrene fra hinanden imens vi spiser...."
Han fik lidt store øjne da hun langsomt tog hans bukser af imens han sukkede lavt af nydelse. Det gjorde det kun langt mere intenst at de havde så stærk lyst til hinanden på alle måder man kunne.

Hans nydende suk blev noget højere da hendes tunge kørte sådan ned af ham for at drille og pirre. Hun vidste lige præcis hvad hun skulle gøre ved ham. Det var ikke længere et spørgsmål om hvem der gav efter først, nu var det et spørgsmål om at skabe mest mulig nydelse for hinanden. Da hun så lænede sig mod skrivebordet, løftede han hende op så hun sad på bordet. Ganske let spredte han hendes ben så stillede sig så mellem hendes ben og strøg hende let op af maven. "Det er jo med at bruge tiden ikke sandt?..... Så hvor skal man næsten starte?..."
Så lænede han sig ind over hende så hans lem kort trykkedes mod hendes underliv hvorefter han begyndte at kysse ned af hende og blidt lade tungen kærtegne hendes bryster. Kort kiggede han i hendes øjne med en glød som kun hun kunne give ham.
Så kyssede han længere ned af hendes mave
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 8 Nov 2015 - 22:38

Alyssa smilte drillende og bed sig legende i læben. Havde ikke noget imod at de drillede hinanden på den måde, for det var jo fordi dd begge fandt det dejligt. Som han kom hen til hende og satte hende op på skrivebordet, strøg hun hans brystkasse let med hånden.
Sukkede kort nydende ved hans kærtegn og lukkede kort øjnene.
Åbnede dem dog kort efter og kyssede ham ømt.
Nød tydeligt følelsen af hans læber der gled ned af hendes krop. Det var på en måde stadig nye følelser for hende, og hun nød virkelig at få lov til at opleve dem. Blidt bed hun sig i læben og så ned på ham.

Hans ord fik hende til at grine ganske blidt. "Hm det ved jeg ikke.. hvor har du lyst til at starte?.. hvad med.. det her.." i en rolig bevægelse rakte hun ned og kærtegnede hans lem blidt.
Blinkede let til ham. Håbede inderligt ikke at en af tvillingerne kom ind og fandt dem sådan, det ville blive akavet for alle. På den anden side kunne det være ganske underholdende, men for nu ville hun bare håbe de ikke kom.
Det var jo en helt speciel ting Caleb og hende havde, og hun ønskede ikke at det skulle blive afbrudt.. ikke lige nu i hvert fald.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 9 Nov 2015 - 0:19

Da hun blidt begyndte op kærtegne hans lem, lukkede han kort øjnene og sukkede nydende. Nok var det ganske blidt men alligevel føltes det så intenst at hans smil bare voksede. Så åbnede han langsomt øjnene og så på hende med et lystent og intenst blik. "Mmm.... Det var en rigtig god start..... Hvordan skal jeg så fortsætte?.... Hvad med?... Sådan her?...."
Så gik han lidt ned i knæ og begyndte at kysse meget langsomt op af hele hendes ben og op af inderlåret. Derefter lagde han sin hånd på hendes så hun kunne klemme hvis nydelsen blev stærk.
Hans stemme var drilsk men stærkt kærlig og forførende da han hviskede: "Gad vide?..... Hvad mon du så gør hvis jeg gør..... Sådan?..."
Den ledige hånd nussede fast og kærlig inden han med meget blide bevægelser lod sin tunge danse mellem hendes ben. Dog kun så den lige nøjagtigt strejfede for at pirre hende mest muligt. Men hun ville sagtens kunne mærke han havde tænkt sig at hun skulle opleve en stadigt stigende nydelse. Det var så stærkt mellem dem og alligevel også rigtig spændende når de pirrede hinanden mere og mere
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 15 Nov 2015 - 21:12

Alyssa så drillende på ham og lod hovedet glide på skrå. Elskede følelsen han gav hende indeni når han rørte hende. Og selvom de havde været sammen et stykke tid, var følelserne ikke mindre. Tværtimod, de voksede hele tiden. Ikke noget der generede hende på nogen måde, hun elskede det. Det eneste der bekymrede hende var at hun ikke længere kunne klare sig uden ham. Hun elskede ham højere end livet selv.
Kort bed hun sig i læben af nydelse og lukkede øjnene. Sukkede kort nydende og klemte kort om bordet. Et stykke tid lod hun ham fortsætte, inden hun trak ham op til sig og kyssede ham intenst. Lod benene hvile om ham. Det var så dejligt at være så tæt på ham. Drillende så hun ham i øjnene. "Vil du have mig? Så tag mig" hviskede hun frækt og nappede ham i øret. Elskede det her.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 15 Nov 2015 - 22:08

Han kiggede dybt i hendes øjne med et blik så intenst som aldrig før. Der var ikke det mindste tvivl hos ham om at hvis ikke han kunne være med hende, ville han slet ikke leve. Det var underligt at hans følelser var vokset så hurtigt men det var hendes heldigvis også. Han ville slet ikke opleve evigheden hvis ikke det blev med hende.
"Meget gerne..... Alyssa min elskede..... Men så lov mig.... At jeg altid vil være din....."
Når ting blev så intenst for Caleb, gik hans evne automatisk i gang uden han styrede det. Det var som om at hans ønske om hun skulle opleve så intens nydelse, blev til virkelighed. Så meget langsomt lod han sit lem glide op i hende imens han gav hende et kys der nærmest ville føles som flydende ild gennem hende. Hans bevægelser var meget langsomme så hun kunne mærke det hele til det yderste.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 30 Nov 2015 - 17:18

En times tid forsvandt mellem dem, og hun havde virkelig nydt det til fulde. Det var stadig nydt for hende at give sig selv hen til en på den måde, men hun var efterhånden fundet godt til rette i. Det at kunne være sig selv sammen med en, og samtidig kunne give sig fuldt ud var en vidunderligt fornemmelse. At de kunne være som de var overfor hinanden, kunne hun ikke helt forstå. Det var hendes første rigtige møde med kærlighed og hun nød den virkelig. Hvem skulle have troet at hun ville ende sammen med den første hun forelskede sig i.
Efter et dejligt langt bad, stod hun og fandt sig noget tøj. Det blev til en mørkerød kjole, der sad stramt om hendes krop. Den nåede hende til knæene, og havde en slids op bagved, som stoppede lige under bagdelen. Tænkende så hun sig i spejlet, og rettede derefter en smule på sit hår. Virkede ganske glad for resultatet.
Derefter så hun om imod ham, og gik hen og hvilede hænderne mod hans brystkasse. "Det er så spændende altsammen elskede" sagde hun kærligt og lagde hovedet på skrå.
Kyssede ham ømt og smilte for sig selv. Vidste godr at de skulle spise, men hun nød at være tæt på ham. Havde en guldankelkæde på, men ingen sko.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 30 Nov 2015 - 17:36

Den næste time ca gik mellem dem i en tilstand af rendyrket nydelse. Aldrig før havde han prøvet noget så intenst og man blev helt fortabt i fornemmelsen af hun også gav sig helt hen i nydelsen. Mange sagde at vampyrer ikke var i stand til at føle kærlighed som det skulle. Men det var en gammel skrøne og en Caleb for længst var stoppet med at tro på. Han tvivlede ikke det mindste på at kærligheden mellem dem var så oprigtig som noget kunne.
Efter det varme bad, besluttede Caleb sig for at hun skulle se hvordan en gentleman fra hans tid gik klædt. Og selvfølgelig håbede han på hun kunne lide hvad hun fik at se. Han bar et sæt der mest af alt mindede om et meget mørkerødt jakkesæt hvor jakken dog gik ned til lige over hans knæ. Ved kraven og ærmerne var der nogle smukke mørkgyldne broderier samt hans families våbenskjold. Så med sorte sko der passede.
Stille lænede han sig mod dørkarmen som hun var ved at rette på sit hår. Da hun så kom hen til ham, strøg han hende ganske forsigtigt ned af ryggen og sagde:
"Du ser fortryllende ud elskede..... Åh der er meget mere at se... Jeg er bare glad for du vil dele det med mig.... Jeg elsker dig..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Tirs 22 Dec 2015 - 9:52

Alyssa så smilende på ham som han stod der i døråbningen og kiggede på hende. Vendte sig langsomt imod ham. Virkede som om hun rigtigt godt kunne li hans udseende. Hvilket hun kunne. Det var sjovt at se hvordan han plejede at klæ sig, og hun fandt det meget smigrende at han gjorde det kun for at hun kunne få lov til at se det. Der havde været så mange ting hun ikke huskede, derfor var alt fra en anden tid meget sjovt at finde ud af. Hvilket han godt vidste. Hun nød når han fortalte om dengang, for det gjorde at hun vidste endnu mere end hun havde gjort før.
langsomt gik hun hen til ham og nussede ham ned af brystkassen. Kyssede ham ganske blidt på munden. "Du ser virkelig godt ud skat.. også selvom det er lidt gammeldags.. du må virkelig havde væltet dig i kvinder" hun smilte drillende og nappede ham kort i læben. Nød at stå her sammen med ham.
alene det at han gad alt det her for hende, var mere end nok til at hun vidste hvor meget han elskede hende. Og selvom de ikke havde kendt hinanden så længe, var der en forbindelse mellem dem som ingen af dem helt forstod. Hun tog det som at de var bestemt for hinanden. En følelse hun sagtens kunne vænne sig til. Langsomt rakte hun hen og tog hans hånd. "Skal vi gå ned?"
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Tirs 22 Dec 2015 - 10:17

Han kunne ikke holde en kærlig latter tilbage hvorefter han lænede sig hen og kyssede hendes kind og svarede på hendes ord om hans påklædning.
"Jeg er da glad for du kan lide gammeldags min egen.... Væltet mig i kvinder? Nej for jeg var ikke interesseret i hvem som helst. Jeg gad ikke fordi de ville mig kun fordi jeg var adelig så de ville selv få status ud af det. Der var mange år hvor min fader troede jeg var til mænd. Og selvom jeg ikke vidste det den gang.... Så var jeg til dig..."
Da hun tog hans hånd, løftede han den og kyssede hendes hånd blidt imens han blinkede til hende og sagde drilsk:
"Og jeg vil da ikke slippe en der ser så fortryllende ud og alligevel vælger mig.... Ja vi må hellere komme ned"
Dog kunne han ikke helt lade være med at kysse hendes hals og nappe hende i øret.
Han elskede den måde de altid havde et kærligt drilleri da deres kærlighed var så intens.
Da de så kom ned til spisestuen, var der tændt lys i den fine lysekrone og maden var serveret. Forretten var letstegt vagtel med nye kartofler, dampede grøntsager og en sød krydret sauce. Den gamle tjener bukkede for dem og sagde:
"Forretten er serveret og vinen er skænket Master Caleb.... De ringer blot med klokken når de ønsker hovedret...."
Tjeneren bukkede for dem og gik, imens Caleb takkede ham og gik hen til bordet med hende. Så trak han stolen ud for hende og bukkede meget dybt for hende. Lidt overdrevet for at få hende til at smile, sagde han:
"Nu skal jeg hjælpe dem Lady DeBayle....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Lør 26 Dec 2015 - 14:03

Mens han fortalte og svarede på hendes spørgsmål så hun nysgerrigt på ham. Så han havde ikke engang udnyttet sit attraktive ydre for at få kvinder? Selvom hun følte hun kendte det meste om ham, var der endnu ting hun stadig ikke vidste. Hans sidste ord fik hende til at rødme en smule. "Hold op.. det kan du ikke have vidst dengang.. du må da have haft en du virkelig elskede?" Spurgte hun blidt og kyssede ham stille.
Det gjorde hende blød i knæene når han sagde den slags, og det vidste han udemærket godt. Ganske stilld flettede hun deres fingre og fulgte med ham ned i spisestuen. Den var helt utroligt smuk og hun kunne ikke huske hun nogensinde havde set så flot et sted. Det var pænere end noget hun kunne forestille sig. Han komplimemterede hende hvilket fik hende til at smile ganske svagt. "Jeg er kun glad for du vil være sammen med mig.. jeg har ikke følt mig hel på samme måde nogensinde, som jeg gør når vi er sammen" hviskede hun blidt og kyssede ham ømt. Hendes blik faldt på den lækre mad, det så virkelig godt ud og hun kunne nu mærke hvor sulten hun egentlig var. Langsomt gik hun hen og satte sig som han trak stolen ud for hende. "Mange tak hr. Sikke en gentleman de er" smilte hun drillende og så på ham da han satte sig overfor hende. Smilte lykkeligt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Lør 26 Dec 2015 - 14:49

Han strøg blidt hendes arm og kyssede hende blidt inden han lod sig fortabe i hendes øjne og hviskede næsten:
"Jeg vidste jeg ville komme til at elske en.... Men jeg vidste at det ikke var i den tid jeg levede i.... Så jeg lod mig aldrig elske nogen dybt før nu.... Man siger jo at når man finder ens sande kærlighed så er man ikke i tvivl. Det er jeg ikke.... Jeg fandt hende jeg ville komme til at elske.... Og nu nyder jeg mit liv sammen med hende....."

Da hun så havde sat sig ved bordet, satte han sig overfor hende og smilede til hende med et både drilsk og lykkeligt smil. "Jeg gør da hvad jeg kan Mylady....."
Så løftede han glasset til en skål samtidig med at han nussede hendes ben nede under bordet. Kort rejste han sig og kyssede hende blidt inden han satte sig ned igen og sagde: "Mmm..... Himmelsk..... Også vinen...."
Den måde de altid kunne drille hinanden på var vidunderlig. Hun havde fuldstændig forandret hans tro på verden. Hvad der før virkede som et mørkt og evigt, koldt tomrum, var nu en lykkelig historie de begge kunne skrive sammen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 27 Dec 2015 - 11:38

Alyssa smilte ganske stille og bed sig i læben mens han fortalte. Mon hun heller ikke havde elsket nogen før? Uvisheden om hendes fortid kunne til tider være meget irriterende. Hun håbede altid på at finde ud af et eller andet, noget der kunne give hende et indblik i hvordan hun havde været før.
Men på den anden side, så var hun jo her sammen mef ham nu. Måske betød fortiden ikke helt så meget når nu hun vidste hun gik en strålende fremtid imøde. Ingen havde jo prøvet at finde hende, så udfra det måtte hun tro hun ingen familie havde. Nu havde hun ham, og han ville altid være hendes familie. Hun elskede ham meget højt. "Hvad nu hvis.. jeg lærer min fortid at kende.. men ikke ønsker at vide den." Sagde hun lavt og så ham i øjnene.

Han kom hen og kyssede hende hvilket hun gengælde blidt. Lod derefter hånden stryge ham over kinden, inden hun grinte af hans ord. "Du er skør er du.. men tak" sagde hun blidt og tog en tår af sin vin. Den smagte faktisk overrasskende godt, hun var ellers ikke altid så god til vin. Alligevel formåede han altid at finde dem hun kunne li at drikke.
"Hvad skal vi ellers lave de næste par dage?" Spurgte hun blidt og smagte langsomt på maden. Den smagte rigtigt godt, det kunne hun ikke komme udenom. Han havde nu også hele tiden virket som om han havde godt styr på mad og hvad der smagte bedst. Også selvom hun havde sagt han ikke behøvede at gøre så meget ud af det for hende.
Jovist var det skønt og hun havde efterhånden vænnet sig til at han gerne ville forkæle hende. "Jeg er glad for du ventede.. så du kunne finde mig" sgde hun blidt og smilte for sig selv. Havde han ikke ventet havde de måske aldrig fundet hinanden.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 27 Dec 2015 - 12:00

På nogen punkter kunne han sagtens se hvorfor hun ville vide om sin fortid, men på andre kunne han også sagtens se hvorfor hun ikke ville. Fortiden kunne være lige så meget en belastning som den kunne være en gave. 
Han kunne tydeligt huske sin fortid også før han blev vampyr. Men de sidste 250 år var egentligt bare gledet afsted hvor han nærmest bare havde koblet fra fordi det ikke længere føltes som om verden havde indhold. Alle oplevelser føltes hule lige meget hvor meget han ellers prøvede at nyde dem. Hun havde for alvor ændret hvordan han så på verden omkring sig, men han var også fast besluttet på at hun skulle være hans verden. Hvilket hun hurtigt var blevet.
"Hvis ikke du vil vide af din fortid, så lader vi bare være med at finde ud af den. Men hvis du så finder ud af noget du ikke ville vide, så tager vi den bare derfra kære"

Hendes ord fik ham til at grine lidt imens han nussede hendes hånd og sagde: "Skør ja.... Men helt din egen..."
Caleb havde altid været glad for at kunne beholde evnen til at spise og drikke ting andet end blod, og kunne smage det. Det gjorde han kunne nyde ting som lige nu endnu mere. Hun ville måske føle det var akavet hvis de begge sad der men det kun var hende der spiste.
"Hvad vi skal lave? Altså der er jo stadig mange ting der skal være klar til Vinterballet. Men det er ikke alle ting computeren lige kan klare til tiden så jeg tænkte om du ville med på en kæmpe shoppetur til London hvor vi så også fik købt mange af tingene til ballet?"
Det var selvfølgelig nogle ting der skulle passes men det ville stadig blive en dejlig tur med hende ved hans side. Og så kunne verden se hvor stolt han var over hun havde sagt ja til ham
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Man 28 Dec 2015 - 21:44

Alyssa havde de sidste dage gået og tænk meget over det. For hvad nu hvis hun ikke ønskede det.. man kunne ikke bare fjerne hukommelse igen, det var aldrig til at sige hvad man fik fjernet, tænk nu hvis hun glemte ham.. glemte alt det de havde sammen. Glemte deres kærlighed.. tanken var ikke en hun brød sig synderligt om, det gjorde hende faktisk en smule trist at tænke på. Hun elskede ham og havde fundet sin plads her i livet, ved hans side.
Tænkende strøg hun hånden gennem sit hår og nussede derefter hans hånd ganske svagt. "Der er bare.. så mange usikkerheder.. jeg er så bekymret for at det er noget jeg ikke ønsker at vide.. men.. på den anden side.. føler jeg også at jeg bare må vide det" sagde hun lavt.

Langsomt lænede hun sig hen og kyssede ham ømt, inden hun satte sig ordenligt og spiste en smule mere. Maden smagte virkelig godt og hun nød at han var så god til at finde på mad. For selvom han ikke manglede penge, var det ikke nødvendigvis maden det spejlede sig i. Nogle gange lavede de noget nemt, andre gange som idag, fik de serveret noget lidt mere avanceret.
Lyttede til hans ord og nikkede derefter en smule ivrigt. "Virkelig? Til London? Der har jeg aldrig været" smilte hun og bed sig en kende i læben. Ikke så vidt hun vidste i hvert fald. Hun kendte jo af gode grunde ikke det sande svar, men hun glædede sig til at skulme opleve stedet sammen med ham.
"Jeg tror det vil være en dejlig tur.. så kan vi se på en masse ting.. jeg vil hjælpe med alt det du måtte ønske" smilte hun med et drillende glimt i øjnene og tog en let tår vin.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Man 28 Dec 2015 - 22:40

Hendes usikkerhed var egentlig ikke så underlig. Hvem ved hvad der lå i hendes fortid? Hans følelser for hende ville på ingen måde ændre sig, men derfor kunne hun jo stadig blive chokeret over hvad der kunne være. Men hun skulle stadig være helt bevidst om at han altid ville være der for hende. Så han tog hendes hånd og gav den et kærligt klem inden han så dybt i hendes øjne og sagde:
"Jeg kan ikke love dig at fortiden er lys eller dyster.... Men jeg kan love dig at jeg aldrig nogensinde vil se anderledes på dig.... Jeg vil se dig som den kvinde der vandt mit hjerte.... Jeg vil altid se på dig som hende jeg tilhører.... Din fortid fortæller dig hvem du var.... Men den du er nu, bestemmer hvordan din fremtid ser ud.... En vi skal opleve sammen...."

Så spiste han lidt mere men kunne egentlig ikke fjerne sit blik fra hende. Det var hun simpelthen for dejlig til. Det eneste der irriterede ham, var at han ikke kunne leve i solen sammen med hende. Så nogen gange kunne han komme til at tænke over om hun kunne acceptere det. Men det lod det jo til. 
Så tørrede han sig om munden og tog en lille tår vin inden han sagde:
"Vi kan tage afsted lige så snart du har lyst elskede... Nu til aften ville være en god ide da de har aftenåbent nogle dage og jeg skal jo passe lidt på.... "
En ting var at maden smagte dejligt.... Men en helt anden var at den smagte simpelthen bare bedre sammen med hende.
Så gengældte han det drilske blik og sagde:
"Alt jeg måtte ønske siger du?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 3 Jan 2016 - 11:04

Caleb havde uden tvivl ret.. hendes fortid kunne ikke være garanteret god eller dårlig, men hun frygtede den en smule. Hvis ingen alligevel havde savnet hende.. hvorfor skulle hun så kende den? Vidste ikke om det virkelig var det værd.. hun havde jo et skønt liv nu, og fortiden kunne ikke ændre noget. Hun skabte nye gode minder sammen med ham, hvilket var fantastisk.
Tænkende nikkede hun lidt. "Jeg ved det godt.. jeg tror jeg vil tænke over det de næste dage.. om hvorvidt jeg ønsker at kende min fortid eller ej.. for fremtiden sammen med dig er en jeg hellere vil glæde mig til" sagde hun blidt og flettede deres fingre. Nød virkelig at sidde her sammen med ham. Det var hyggeligt.. og hun var rigtigt glad for at han havde forslået denne tur. Blidt lænede hun sig hen og kyssede ham ømt.

Som de spiste lidt videre lyttede hun til hvad han sagde. Det lød som en ganske fin ide at tage afsted her til aften. "Det kan vi godt for min skyld, så længe jeg er sammen med dig skat" sagde hun smilende og tog en tår af sin vin. At have mødt ham var virkelig det bedste der kunne være sket for hende. Han viste hende livet på en helt ny måde og hun nød de oplevelser han skabte sammen med hende. På det punkt var det ganske fint ikke at kende sin fortid. Det gjorde at stort set alt var en ny oplevelse for hende.
Hun smilte drillende og satte sit glas på bordet. "Jah.. alt du måtte ønske dig.." svarede hun legende og nussede hans ben med foden. Lod hovedet glide på skrå. Hendes brune øjne glimtede med et forførende skær, som lyset ramte dem. Kunne ikke forestille sig livet uden ham. Hvilket hun heldigvis heller ikkd behøvede.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum