Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Too many emotions.. (Caleb)

2 deltagere

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Too many emotions.. (Caleb) - Page 6 Empty Sv: Too many emotions.. (Caleb)

Indlæg af Caleb Fre 30 Okt 2015 - 9:52

Det var som om en sten faldt fra hans hjerte da hun selv sagde de tre ord til ham. Han blev ellers ikke nervøs men lige at sige de tre ord til hende gjorde ham til et nervevrag. Måske fordi det var første gang han oprigtigt skulle sige dem. Det bedste var han kunne mærke hun mente dem lige så meget som ham.
"Hvor blev jeg lettet af at høre det.... Jeg var bange for det ville være for hurtigt.... Hov ja jo..... Skjorte..."
Så rejste han sig op foran hende så hun kunne se ham imens. Hun havde jo givet udtryk for at hun kunne lide det så han gjorde det hellere end gerne. Langsomt tog han skjorten af og lagde den på stolen ved siden af inden han gik helt tæt på hende og lagde hende ned i sengen til et intenst kys. Derefter drejede han nærmest rundt en gang og lagde sig på sengen som hun havde sagt hvorefter han drilsk sagde:
"Er det her godt nok? Du bestemmer jo...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Alyssa Fre 30 Okt 2015 - 10:16

Alyssa grinte som han hev hende hen til sig og gengælde kysset længe og ømt. Nussede hans arm stille og nød følelsen af at være så tæt på ham. Det var virkelig en vidunderlig følelse at han havde sagt det til hende. Hun havde selv været meget nervøs over at have det på den måde, fordi de ikke havde kendt hinanden så længe, men han havde sagt det og nu kunne hun endelig slappe helt af igen omkring ham.
Der var noget nyt og farligt over at have sagt det, det var helt vildt. Så anderledes og for hende noget ekstremt nyt. Men det virkede som om han havde det på samme måde. Det virkede ikke som om at han havde prøvet det rigtigt før, og slet ikke så hurtigt. Stille strøg hun hans kind og smilte som han lagde sig ordenligt til rette.
Blidt gik hun igang med at massere hans ryg, havde blide hænder men vidste nøjagtigt hvor han havde brug for at hun masserede. Stille smilte hun og sukkede glad.
"Det bliver en dejlig ferie" sagde hun smilende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 274

Indlæg af Caleb Fre 30 Okt 2015 - 10:27

Han sukkede nydende som hun gik i gang med at massere ham, da det føltes helt fantastisk. Hun vidste lige præcist hvad hun skulle gøre hvor og så var hendes berøring helt igennem fantastisk. Han ville sådan set ikke have at hun stoppede igen.
"Ved du hvad? Det er jeg også sikker på det gør... Og for første gang i 250 er det ikke sørgeligt at komme tilbage der til... Jeg har jo dig med.... Så kan det kun blive dejligt"
Stille drejede han hovedet og blinkede drilsk til hende inden han strakte sin hånd for at nusse hendes ben. Han havde jo godt mærket hvordan hun havde det med at røre ved ham også.
"Det føles helt fantastisk det der..... Du må massere alt det du overhovedet vil.... Når du nu er lige så glad for det som jeg er... Jeg har slet ikke lyst til du stopper igen..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 12:17

Alyssa rødmede en smule og så kort væk ved hans ord. Det gjorde hende rigtigt glad at han sagde det. At han virkelig mente at det ville blive meget bedre når nu hun var med, gjorde hende en smule genert. Hun var så glad for at de havde fundet hinanden, det virkede som om at de havde været sammen længe, i flere århundrede. Selvom de ikke havde, vidste hun, at hun kun ville være sammen med ham nu. De havde et helt specielt bånd som hun aldrig ville finde sammen med nogen anden.
"Du gør mig genert.. det betyder meget for mig at du har det sådan" svarede hun smilende og masserede ham stadig. Let strøg hun hånden gennem sit hår, inden hun lænede sig ned og kyssede hans skulder. Glædede sig virkelig til at se hans sted. Glædede sig bare til at have ham for sig selv et par uger endnu. Det var virkelig en dejlig tanke.
"Jeg stopper nok på et tidspunkt.. jeg kunne godt gå hen og blive træt jo" svarede hun med et legende glimt i øjnene. Efter et stykke tid stoppede hun og lagde sig ned ved hans side. Strøg ham ganske stille op af armen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 12:35

Han lå fantastisk og nød virkelig hver eneste sekund af hendes massage. Men hvordan kunne man andet når det nu var hende? Og når hun havde valgt en. Det var en underlig men rigtig dejlig følelse hvordan deres tiltrækning kun blev stærkere og stærkere. "Så nyder jeg det bare så længe... Mmm det er helt fantastisk.... Hvorfor genert?... Det er jo sandt hvert eneste ord...."
Da hun så lagde sig ned ved hans side, drejede han sig så han lå og kiggede på hende, nød selvfølgelig hun nussede hans arm. Så begyndte han at nusse hendes hofte stille og roligt imens han tænkte over noget. Det var jo ved at være tid siden så måske var det på tide at man skulle tage en gammel tradition op igen.
"Jeg fik en idé..... Vi har en gammel tradition med at holde et vinterbal for alle adelsfamilierne... Når vi nu er der skulle vi så ikke holde et igen? Altså hvis du vil være 'førstedame'? Det er hende der følges med værten? Det er fyldt med alle mulige gamle smukke traditioner, så kunne du få lov at se lidt mere af hvor jeg voksede op?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 12:44

Alyssa så på ham, og puttede sig en kende mere ind til ham. Nød den fornemmelse af ro han gav hende indeni. Ingen andre tanker eller følelser der blandede sig.. hun kunne faktisk mærke sig selv.. og ham, men det var fordi hun gerne ville. Kunne godt li at mærke hans følelser.
Stille lænede hun sig ind og kyssede ham blidt, inden hun lyttede til hvad han sagde. Det lød meget spændende.. sådan et vinterbal. Det var ikke noget hun havde prøvet før, så det kunne være sjovt at prøve. "Men jeg troede man skulle være.. du ved.. mand og kone før man kunne afholde sådan noget? Tror du virkelig det okay når nu vi er.. alsa jeg håber vi er.." hun tav. Bare hun nu ikke skræmte ham væk med det her.. "kærester.." afsluttede hun omsider sin sætning og så usikkert på ham.
strøg ham stadig stille på armen og afventede nu hvad han ville sige til det.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 13:06

Han trak hende lidt tættere ind til sig og gav hendes balder et klem for at drille lidt men også fordi han følte sig virkelig heldig over at være hendes. Så nussede han hende op af hendes bare ryg imens han forklarede hende mere. Han kunne jo tydeligt mærke hun var nervøst over hvad hun lige havde sagt. Han grinede lavt og kyssede hende stille inden han sagde:
"Selvfølgelig er det ok. For det første er Hus DeBayle det største og der udover er jeg værten. Og der er ingen af dem der ville blive væk, da det kunne få dem til at se skidt ud. Så selvfølgelig kan du være førstedame når vi er kærester... Det skal du slet ikke være bekymret for"
Der var kun en af traditionerne han ikke var specielt glad for. Ikke fordi det var en tradition i sig selv men fordi det betød han skulle undvære hende et stykke tid.
"Der er dog en tradition jeg er lidt skeptisk med, men det skulle virke... Man får en følelse lidt som et bryllup... Værten må ikke se førstedamen ugen op til ballet, først ved selve ballet når alle gæster er kommet.. Men så har du et par tjenestepiger der hjælper dig med kjole, hår og alt hvad du kunne tænke. Hvad siger du?"
Da han sagde de var kærester, var han helt rolig så hun kunne mærke at han virkelig mente det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 13:21

Han virkede heldigvis som om han ikke havde noget imod det hun havde sagt, det gjorde hende glad. Hun smilte som han kærtegnede hende, og strøg ham blidt ned af brystkassen. Elskede at være så tæt på ham. Ønskede ikke at undvære ham nogensinde, men det vidste han udemærket godt.
Som han fortalte lå hun bare og lyttede. Hun vidste ikke helt om han var okay med det, indtil han selv sagde at de var kærester. Hun virkede lettet ved hans ord og kyssede ham stille i mundvigen. Havde ikke helt vidst om det var okay at spørge om den slags. Ville jo ikke presse ham til noget han ikke havde lyst til. Men nu vidste hun da hvor de stod hende. Hvilket var rart.
stille strøg hun hans nakke mens hun lyttede til det næste han sagde. "En hel uge?.. vi må slet ikke se hinanden.. kan vi skrive sammen så? Det er lidt romantisk på den måd" mumlede hun let og lod hovedet hvile ind mod ham. Hvis de kunne skrive sammen, kunne de da glæde sig over at have breve fra hinanden. En uge var lang tid efter hendes mening. Blidt bed hun sig i læben.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 13:36

Det tog ham meget kort tid at tænke over hendes idé, det var måske lige netop det der gjorde at ugen blev til at holde ud. Så havde de endnu et kærligt minde fra deres ferie sammen. Romantiske breve var da en ting han absolut syntes om. Romantiske breve fra hende. Noget han aldrig nogensinde ville smide væk.
"Breve? Det var en helt fantastisk idé! Romantiske breve frem og tilbage til hinanden! Og hvem ved måske en lille gave? Egentlig så kan jeg ikke udholde tanken om at være væk fra dig... Men det vil da gøre at ugen er til at holde ud... Men skal jeg tage det som du gerne vil være min førstedame? Det vil være mig en stor ære hvis du siger ja...."
Det sidste lød ganske vist lidt formelt men det var tydeligt st han gjorde det for at få hende til at grine lidt, for hendes latter og smil kunne han overhovedet ikke stå for. Det var hun simpelthen for perfekt til. "Det bliver det bedste vinterbal nogensinde.... Fordi jeg kan kigge op af trappen.... Og der kommer du...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 14:34

Alyssa smilte da han også fandt ideen god. Hun kunne i hvert fald se fordele ved at de kunne skrive breve med hinanden. De kunne dermed stadig holde lidt kontakt med hinanden, samtidig med at de kunne overholde traditionerne. Selvfølgelig virkede en uge som meget lang tid, og hun ville egentlig meget hellere være sammen med ham hele tiden. Alligevel kunne hun godt li ideen om traditionen.. det var faktisk lidt som inden et bryllup som han havde snakket om.
Stille strakte hun sig og satte sig op. Tog sit tøj af, og krøb under dynen til ham. "Ja.. jeg vil meget gerne være din første dame" hviskede hun smilende og puttede sig ind til ham. Kunne blive helt væk i denne skønne følelse hun havde lige nu, men det var vel normalt nok når man var glad for en. Alligevel havde hun en følelse af at det de følte for hinanden, var mere end bare normalt. Det var mere specielt. Det var hun sikker på.
"Men hvad nu hvis jeg gør noget galt? Jeg har aldrig været til bal før.. men jeg vil ikke være skyld i at du kommer til at se skidt ud" sagde hun stille og hvilede kort hovedet mod hans brystkasse. Jo tættere hun kunne være med ham, desto bedre. Han var hendes fristed.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 15:14

Som hun puttede sig ind til ham, holdt han endnu mere tæt og lå kort bare og nød fornemmelsen mellem dem. Den var så intens og alligevel kunne man føle en ganske særlig ro. En ro man kun mærker mellem to mennesker der elsker hinanden højt. Så nussede han hendes hage ganske blidt og kiggede på hende med et blik der vidnede om at han aldrig ville forlade hende. Og det ville han heller ikke. Hun var blevet hele hans verden. Han havde også noget ganske særligt i tankerne men han syntes det var alt for tidligt at spørge hende og hun ville sikkert bare løbe skrigende væk hvis han gjorde. Det frygtede han i hvertfald...
Stille lænede han sig ind til hende og nappede hende i øret og sagde roligt:
"Du kommer til at klare det helt fint... Bare følg mig.... Tjenestefolkene skal nok hjælpe dig også.... Du Alyssa?...." Han nussede lidt ned af hendes mave ind hans blik blev intenst og kærligt endnu en gang hvorefter han sagde:
"Jeg vil altid være din...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 15:28

Alyssa kunne mærke roen i ham, og smilte lidt. Det var dejligt at vide han også fandt ro i hende. Lige nu var hun ligeglad med hele verden så længe hun havde ham. Hun elskede ham.. og kun ham. De brune øjne hvilede op mod ham da han begyndte at snakke igen. Stille flettede hun deres fingre.
"Hvis du siger det skat.. så er jeg sikker på jeg kan klare det" hviskede hun smilende og lagde sig til rette igen. Nussede stille hans fingre og sukkede afslappet. Tænk at skulle prøve at komme til bal. Med stor flot kjole og alt muligt. Og så at han stod og ventede på hende ved fode af trappen gjorde det helt klart bedre. De skulle bruge hele aftenen sammen, og han ville vise hende frem for alle de andre. Han måtte virkelig være glad for hende.
Hans ord fik hende til at rødme. Hun så op på ham og kyssede ham længe og blidt. "Og jeg vil altid være din.. så længe du vil have mig.." hviskefe hun kærligt og smilte til ham. Inderst inde vidste hun at han ville spørge om noget, men han virkede ikke helt klar nok endnu, så hun ville ikke presse på for at finde ud af det. Var stadig af og til bange for at han fandt en smuk vampyr og dermed fandt ud af han fortjente så meget bedre.
"Skal jeg hjælpe dig med at sove?" Hviskede hun smilende og så længe på ham. Kunne godt li at hjælpe ham. Så kunne hun også give ham noget tilbage igen.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 15:49

Det gav en fantastisk følelse i hans indre at kunne mærke hvordan hun havde det på samme måde med ham. Hun kunne gå ud og vinde hvad end mand hun ville, men alligevel valgte hun ham. Det gav en større lykke end noget andet han nogensinde havde prøvet. "Så håber jeg du har masser af tid kære..... For jeg vil have dig for evigt.... Jeg vil være din for evigt....."
Han lagde sig lidt til rette så hun kunne putte mere ind til ham hvorefter han lagde armen om hende så hun kunne bruge ham som pude. Selv uden sollys så fremtiden lige pludselig meget lysere ud. Stille fik hun endnu et kys hvorefter han svarede på hendes spørgsmål.
"Det behøves ikke kære.... Jeg skal nok blive her.... Men jeg vil egentlig bare nyde fornemmelsen af at have dig lige her..... Så vil jeg sørge for lidt lækker at spise til os...."
Egentlig var det fordi han tænkte på den ting han ville spørge hende om. Han havde skam besluttet sig for at spørge. Men det skulle gøres på en særlig måde
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 15:55

Blidt grinte hun og nussede hans mave stille. Han var nu så dejlig. At han sådan uden viderr havde givet hende sin kærlighed, var virkelig vidunderligt. "Jeg har skam evigheden til rådighed.. så du slipper ikke så nemt af med mig igen" svarede hun drillende og gabte stille. Nød bare følelswn af at være tæt på ham.
Tænk at man kunne være så glad for en person. Nu vidste hun for alvor hvad folk mente, når de sagde at kærlighed kunne gøre blind. Men det var nu en god ting for hendes vedkommende. Det gjorde at hun kunne koncentrere sig om ham og om hvad de skulle sammen.
Blidt lænede hun sig op og gengælse hans kys. "Okay.. ellers må du vække mig" hviskede hun smilende og lukkede øjnene. Der gik ikke længe før hun sov fredeligt hos ham. Det var sådan en rolig søvn hun fik når de lå sammen. Hendes vejrtrækning var mildt og rolig og hun havde tydeligvis fuld tillid til ham. Mange ville sikkert ikke kunne forstå hende. Være sammen med en, der så let som ingenting kunne slå hende ihjel. Men hun vidste nu, at når man fandt den eneste ene, så var man ikke i tvivl.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 16:22

Han gengældte hendes blide kys og kyssede ligeledes hendes pande inden han kærtegnede kort hende bryst for at kilde hende lidt. "Sov godt min egen.... Jeg er lige her når du vågner, det lover jeg....."
Til at starte med, lå han bare og nød hende som hun lå og sov.
Der var en ganske særlig lykke over at se hvor fredfyldt hun var når hun lå der hos ham. Bare at mærke hendes varme, fik det til at sitre i ham. For de havde hurtigt fundet tilliden til hinanden så der var intet problem i at ligge nøgne sammen. Snart gik hans tanker over på at skulle spørge hende. Han ville virkelig gøre det til noget særligt så det blev en fantastisk oplevelse. Men det skulle heller ikke være så hun løb fra ham. Han ville for alt i verden ikke miste hende. Men han vidste også hvor rigtigt det føltes så han måtte prøve. Han havde endda fundet ringen selvom han lige havde taget beslutningen. Det skulle være familiens ganske særlige ring, en signetring. Bar man sådan en var man et fuldbyrdigt medlem af hus DeBayle. Den ring havde været i familien lige siden familien deltod i korstogene. Og hun skulle have den. I et ganske særligt øjeblik
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 17:10

Alyssa lå fredeligt og sov sammen med ham nogle timer, inden hun langsomt begyndte at røre på sig. Hun gabte en smule inden hun åbnede øjnene og strakte sig. "Mmh.. godmorgen" hviskede hun blidt og lænede sig hen og kyssedd ham ømt. Selvom de var så forskellige i race, var de næsten tættere bundet sammen end noget andet. Hun elskede det i hvert fald. Elskede at være hans.
Hun strakte sig igen, inden hun satte sig op så hun sad med ryggen til ham. "Tak fordi du blev liggende sammen med mig.. det er virkelig en skøn følelse.. og jeg sover så roligt når vi er sammen" sagde hun smilende og så om mod ham. Det at være nøgen overfor ham, var intimt men meget naturligt for hende, naturligt fordi det føltes rigtigt sammen med ham, det kunne hun ikke løbe fra. Tænkende lagde hun sig ned til ham og strøg ham blidt op af maven med et stille smil.
"Hvornår skal vi videre?" Spurgte hun mildt og så ham i øjnene. Håbede at de kunne blive her en smule endnu, hun havde ikke noget imod at køre bil med ham, men hun nød det her endnu mere.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 17:54

Han nussede hende stille på ryggen som hun satte sig op imens han kyssede hende blidt i nakken nogle gange.
"Dejligt du har sovet godt min egen.... Jeg får en helt særlig ro når vi er sammen.... En ganske særlig varme som kun elskende får..." Så rejste han sig og gik ud hvor han tændte for bruseren og ventede lokkende på hende. "Jeg tænker vi tager et bad og noget at spise så må vi hellere køre... Det tager jo noget længere tid når vi er i bil. Vi skal også tage højde for trafik og sådan"
Efter et langt og virkelig dejligt bad, fik de pakket, spist og kørte endnu en gang afsted. Hun havde rigtig drillet ham i badet men han vidste dog det var kærligt ment.

------

De manglede kun et enkelt stop inden de kom til palæet. Selve ugen var gået hurtigt men havde været helt igennem vidunderlig for de havde været sammen. De havde deres kærlige drillerier kørende og nød bare generelt at være så lykkelige sammen. Det sidste sted lå lidt syd for London og var en smuk gammel bygning fra 1600-tallet der var ombygget til hotel. Det var noget finere end de andre steder de havde været men det var dog et godt sted. Folk var søde og værelset de fik var noget grandiøst. Gyldne træudskæringer og hvide vægge prægede stedet. Sengen var dejligt blød og alt så rigtig nydeligt ud. Der var dog også badekar tilhørende. Caleb lukkede dem ind og kyssede hende inden han nappede hende i øret og sagde:
"Så...... Sidste sted inden... Spændt?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 18:19

Alyssa så smilende på ham, da de kom ind på værelset. Langsomt så hun sig omkring, og lod blikket glidd over de flotte omgivelser. "Hold da op skat.. her er virkelig flot.. utroligt flot faktisk.. men hvorfor har du valgt så dyrt et sted i forhold til de andre steder?" Spurgte hun smilendd. Bed sig lidt i læben og strøg hænderne igennem sit mørke hår. Denne dag havde hun et par stiletter på der matchede hendes nude kjole. Kjolen gik til lige under knæene og var stram i toppen og løs i bunden. Hun så kærligt om på ham.
Det var ikke fordi det generede hende at det var et dyrere sted, det kom bare en smule bag på hende. Blidt gik hun hen og lagde armene om hans nakke og kyssede ham ømt. "Jeg ville ønske vi aldrig skulle tilbage.." mumledd hun drillende efter kysset, inden hun gik hen og så sig omkring. Lod kort blikket hvile på sengen og gik derefter hen til vinduet. Selvom det var mørkt var der en flot vinterhave udenfor med massere af lys, hun kunne ret godt li stedet han havde valgt. Det var virkelig dejligt.
"Hvad har du af planer? Skal vi lægge i sengen indtil imorgen?" Spurgte hun legende og så på ham. Nød at ligge sammen med ham, og mærkede ikke rigtigt tiden når de lå der og snakkede. Det var så dejligt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 18:29

Han smilede lidt og så kærligt på hende imens hun gik rundt og så på det store værelse imens han satte deres ting og sagde:
"Jeg valgte det egentlig fordi jeg har passeret det rigtig mange gange gennem årene, men aldrig været her inde. Så tænkte jeg det var da et godt sted at stoppe. Og her virker jo rigtig dejligt"
Han gengældte hendes fantastiske kys og tænkte så over hvad hun sagde. Egentlig så havde han heller ikke lyst til at tage tilbage. Men omvendt så kunne de altid tage afsted igen hvis de havde lyst til det. Så kiggede han ud på den smukke have sammen med hende, og nussede hendes hånd. Han havde jo faktisk planlagt noget da han var nede og betale for værelset.
"Altså det ville være rigtig dejligt at ligge i sengen hel tiden med dig..... Men siden vi ikke må se hinanden i en uge når vi når frem.... Det viser sig stedet her har en rigtig fin spisestue så.... Ja jeg kom vist til at betale for vi fik en rigtig fin middag kun for dig og mig... God mad, levende lys, romantisk musik. Hvordan lyder det?"
Han gjorde rigtig noget ud af det for at overraske hende og skabe en rigtig dejlig aften. Det var jo den sidste de havde sammen inden ballet
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 18:40

Alyssa så kærligt på ham, og nussede hans hånd blidt. Lod hovedet glide en smule på skrå. Hvilede det derefter mod hans skulder og sukkede afslappet for sig selv. Hvordan kunne man andet end at være glad og lykkelig sammen med ham, han behandlede hende virkeligvirkelig godt.
da han næste ord ramte hende grinte hun og kyssede hans kind. "Hm.. der lyder nu også tiltalende.. hvornår skal vi så det?" Spurgte hun kærligt og nussede ham op af armen. Det var sødt af ham at planlægge den slags, og det villd være helt perfekt når nu de skulle undvære hinanden så længe som de skulle. Han havde stadig noget på hjertet, noget han ikke kunne få ud. Dog valgte hun ikke at kommentere det, fordi hun ikke ønskede at presse ham.
Blidt strakte hun sig og gik hen til spejlet hvor hun redte sit hår. Tog derefter sine sko af, hun kunne bedre li at have bare tær, men det var ikke så passende alle steder.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 18:55

Efter hun nussede hans arm, kiggede han på sit ur og tænkte efter en gang.
"Det er en særlig middag så maden tager lidt tid godt nok. Men så vidt jeg kan se så har vi et par timer endnu. De er rimelig punktlige her, men de ville ringe til værelset hvis der skete ændringer i tiden" Han havde egentlig tænkt sig at sige det denne aften men han ville gøre det når han kunne give hende ringen, og den var jo låst sikkert inde i palæet. Han overvejede at lave en anden overraskelse der kunne distrahere hende men hun kunne læse ham som en åben bog så det ville ikke nytte noget.
Stille stod han lige pludselig bag ved hende med hænderne på hendes hofter imens han kyssede hende blidt i nakken og hviskede drilsk:
"Altså vi har jo noget tid endnu.... Har du det tøj du vil have på eller skal vi hurtigt finde en forretning og finde en til dig?.... Du er helt utrolig smuk, også når du ikke rigtig har noget på men det ville blive en akavet middag....."
Så nappede han hende i øret og gav hendes hofter et lille klem
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 19:10

Alyssa så smilende frem for sig og nød følelsen af hans hænder mod sine hofter, som han stod bag hende. Let bed hun sig i læben og kyssede hans kæbe blidt. Det var en dejlig aften, hun glædede sig allerede til at de skulle spise sammen. "Skal du have noget at spise inden vi går ned?" Hvskede hun blidt og flettede deres fingre.
Det var da en dejlig tanke at de skulle spise en hyggelig romantisk middag sammen, uden nogen former for afbrydelser. Bare de to og en skøn aften i sigte. Og derefter en dejlig tid sammen på hans palæ, det kunne ikke blive bedre efter hendes hoved.
Soørgsmålet han stilte, fik hende til at grine blidt. "Hm.. ih det ved jeg ikke helt.. jeg vil jo gerne se flot ud for dig elskede.. så måske det kunne være en god ide.. jeg har jo heller ikke set byen" sagde hun smilende og vendte sig om imod ham.
Han var vidunderlig, og hun glædede sig faktisk til at skulle se noget mere af byen, det var spændende for hendd at se andre steder. Og at se dem sammen med hende var bare skønt. "Så må jeg vel hellere tage mine sko på igen" sagde hun blidt og kyssede ham inden hun strakte sig lidt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 19:27

Han grinede lidt af hendes spørgsmål om mad hvorefter han hviskede i hendes øre så hans læber kærtegnede hendes øre.
"Mmmm.... Nu skal vi jo godt nok have en fantastisk middag..... Men jeg siger da ikke nej.... Jeg vil aldrig kunne sige nej til dig...."
Biddet skulle være noget særligt for hende også. Hans stemme lød næsten som om den lød i hendes inde og bredte sig med en varme. Han bed endda så forsigtigt at hun ikke ville kunne mærke tænderne før den sensuelle varme fra biddet bredte sig i hendes krop. Varmen skyllede ligeledes over i ham over intensiteten af følelsen mellem dem. Det smagte som Ambrosia, dog drak han kun så meget at hun ikke blev træt af det. Man kunne jo godt blive sløv af det.
Efter biddet, kiggede han dybt i hendes øjne med en glød så intens som kun kærlighed kunne give.
"Det var..... Du..... Perfekt......" Det eneste bid der kunne blive mere intenst var selvfølgelig når man var så tæt som kun elskende kan. Han kyssede hendes hals og fandt deres frakker inden han lagde den stille om hendes skuldre og hviskede: "Vi må hellere...... Skynde os..... Elskede...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Alyssa Søn 1 Nov 2015 - 19:45

Blidt grinte hun og lod ham bide hende. Det virkede som om at jo mere han bed hende, desto mere intenst var følelsen. Hun sukkede kort nydende og bed sig en smule i læben. Kunne ikke lade være med at tænke om det var normalt at nyde det sådan.
Da han stoppede og gik hen for at hente deres jakker, smilte hun drillende og gik helt tæt på ham. Hvilede hænderne mod hans brystkasse, og nappede ham i læben. " vi kan også.. udnytte de par timer og.. du ved.. hygge oz lidt.. eller vi kan gemme det til senere også kan jeg finde lidt lækkert at tage på til efter maden" hun blinkede til ham. Den sidste ide var bedst.
Hvilket også var derfor hun lod ham give hende jakken på, og gik derefter hen for at tage sine sko på. Tog derefter sin taske over skulderen og glædede sig til at skulle ud med ham. Ville oz gerne finde noget brevpapir som hun kunne sende sine breve på, det ville sikkert blive rigtigt hyggeligt. Hun fulgte med ham ud af værelset og holdt om hans arm.
"Du viser vej.." hviskede hun blidt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Indlæg af Caleb Søn 1 Nov 2015 - 20:03

Hendes forslag tiltalte ham ganske meget så efter at have givet hende frakken på, blinkede han til hende og lagde armen om hende imens han sagde: "Noget lækkert til efter maden siger du?..... Se det lyder som en rigtig fortrinlig ide... Nu glæder jeg mig jo endnu mere.... Vi må nok hellere tage bilen hvis vi skal nå tilbage inden maden skat....."
Efter endnu et intenst kys, gik han ned til bilen sammen med hende og hjalp hende ind at sidde hvorefter han selv satte sig ind og startede bilen. Imens de sad der, rakte han hende en god mængde penge imens han nussede hendes ben og sagde: "Sådan.... Så kan jeg ikke lure hvad det er når du selv betaler for det.... Det er jo noget jeg glæder mig rigtig meget til....."
Det var meget tydeligt på hans toneleje at han gjorde det fordi han var virkelig spændt på hvad aftenen bragte med hende. Hun havde på alle måder fortryllet ham og han kunne mærke hvordan hun var lige så spændt på deres aften.
Køreturen ind til byen tog ikke så lang tid og han fandt hurtigt en parkeringsplads og hjalp hende ud. Fra hvor de var kunne man se en gade hvor der nok skulle være en butik der havde hvad de skulle bruge. Han skulle selv have et jakkesæt så han så godt ud til deres aften. Han lagde igen armen om hende og sagde: "Så... Skal vi se hvad vi kan finde?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum