Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hello stranger – Sansiss.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Hello stranger – Sansiss.
Måske det endda kunne formindske hans smerte...
Efter tre dage begav han sig endelig udenfor. Han gik bare. Og gik.
Han vidste ikke rigtig hvorhen, før han pludselig stod i lysningen hvor Yurie's hus stod så smukt...
Han blinkede lidt med øjnene. Trangen... den var der...
Men nej. Nej... han kunne ikke gøre hende ondt. Han måtte tage ind til Terre i stedet... finde en køn, ung kvinde...
Zuresh rystede på hovedet, samlede sine sygelige tanker, og fortsatte hen forbi huset...
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Så nu lå hun der, på 3 dag efter hendes brud med Zuresh. Hun sad på hendes terrasse, lænet op af en pæl i hendes nat kimono med hendes fødder hængende ud over kanten. Hun hostede højt og stønnede i smerte.
Hun greb en lille kop med te, som havde nogle urter i den, hun stønnede svagt igen, drak lidt og tænkte på hvad i alverden hun skulle gøre af sig selv lige nu.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
'Nej... du gør det FANDEME ikke!' tænkte han nærmest advarende til sig selv.
Men jo.
Zuresh vendte front mod huset og begav sig derhen.
Det tog ham ikke lang tid at nå ind i hendes have, og da han fik øje på hende, sank hans hjerte en smule.
Hun var så smuk som altid... smukkere end noget menneske eller væsen han havde set før, og blot synet af hende sendte stadig en helt utrolig følelse igennem ham - men samtidig så hu så trist og svækket ud.
Og det var hans skyld.
Uden at tænke over hvad han gjorde, trådte han frem så hun kunne se ham.
"Yurie... er du okay?"
Han vidste at
”Z-Zuresh..” Hviskede hun med sine utrolig hæse stemme. Hun hostede højt og dækkede hendes mund med hendes ærme og kiggede forvirret på ham.
Hvorfor stod han der?
Hvad lavede han?
Han ville jo ikke se hende mere…
Yurie lavede en lille grimasse og drak lidt mere af hendes te og trak vejret tungt.
”Hvad laver du her?” spurgte hun svagt.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Men sådan var det ikke gået, og nu stod han her...
"Jeg kom forbi, og hørte dig... du er syg." sagde han, uden rigtig at vide hvad han ellers skulle sige.
Den farlige lyst til sadisme lurede stadig bagest i hans sind, og han ville ikke for tæt på hende lige nu...
”Ja.. Tror den lille løbetur har gjort det..” Hviskede hun.
Dog blev hun hurtigt grebet af svimmelheden og faldt forover, imod jorden.
Han reagerede hurtigt da hun faldt forover: som en mørk vind, strøg han lydløst hen over græsset, knælede ned og greb hende før hun ramte jorden.
Han så på hende, og opdagede hvor slemt det lod til at stå til...
Selv den sadistiske trang havde trukket sig en anelse tilbage lige nu, trods den stadig lurede derinde.
"Yurie..." mumlede han mens han holdt hende i sine arme.
"Hvad er der i vejen?"
”J-Jeg ved det ikke.. Det gør ondt.. Overalt.. Og.. I min brystkasse..” Hviskede hun svagt og hostede igen i hendes ærme.
”Jeg.. Ved det lyder.. Jeg ved ikke… Men jeg har ikke kunne komme i bad.. I lang tid.. Vil du.. Måske?” Hviskede hun og kiggede op på ham.
Hun havde knap nok kræfter til at lave mad til sig selv, så hun havde slet ikke spist ret meget og overhovedet ikke været i bad.
Han vidste hvor farligt det ville være for ham at klæde hende af... hvor meget det ville friste ondskaben, og hvor meget han ville få lyst til at gøre det som han plejede at gøre med de ofre som han lod leve - men i hendes tilstand, var han bange for at selv det kunne slå hende ihjel.
Han skubbede vredt tanken til side og løftede hende op.
Med hurtige, sikre skridt begav han sig ind på hendes badeværelse, hvor han satte hende lige så stille ned på gulvet, mens han støttede hende med den ene arm.
Den anden brugte han til at tænde for vandet til badekarret.
Mens det skønne badekar langsomt blev fyldt op, bandt han Yurie's obi op og lagde den på gulvet ved siden af dem.
Han tøvede et øjeblik, før han tog sig sammen og åbnede hendes kimono for derefter at trække den af hende. Den fik lov at slutte sig til obi'en på gulvet.
Synet af hende i undertøj var ualmindeligt betagende for ham.
Han mistede i et kort øjeblik besindelsen, og lod fingrene på den ene hånd stryge blidt hen over hendes bare mave. Huden var nøjagtigt lige så blød som han havde forestillet sig... og hun var absolut skøn at se på, på trods af at hun var lidt udsultet.
Efter at have kørt fingrene en enkelt gang hen over hendes mave, knyttede han næven... og stoppe omgående sig selv.
'Nej...' tænkte han. Nærmest som en ordre til sig selv.
I stedet knappede han hendes BH op og tog den af, fumlede trusserne af hende, og løftede hende op i badekarrets varme vand.
"Så... ro på nu... du skal nok klare den. Jeg er her." sagde han.
Hun gispede svagt da hun mærkede hvordan han satte hende ned på det kolde flisegulv, men det var virkelig rart at sidde i hans arme imens han blidt klædte hende af.
En rar følelse skød op igennem hende da hun mærkede hans mave hånd på hendes mave. Hun kiggede lidt ned og mærkede hvordan han blidt nussede hendes mave, hvilket fik hende til at smile lidt. Det var virkelig rart når han rørte hende på den måde.
Dog blev hun lidt trist, da han løftede hende op i vandet, men det blev hurtigt skubbet væk da hun sukkede glad da det varme vand langsomt sluttede sig omkring hende. Hun sukkede blidt og lukkede hendes øjne imens hun mærkede hvordan varmen blev suget ind i hendes krop.
Feberen var der stadig og hun svedte stadig en smule og var utrolig bleg.
”Tak Zuresh..” hviskede hun blidt og kiggede op på ham med hendes mørkebrune øjne, som var helt blanke på grund af feberen og ret røde, fordi hun havde grædt så meget.
Noget i ham fordømte tanken, og han blev en smule vred på sig selv...
"Tak mig ikke. Det er det mindste jeg kan gøre..." sagde han mens han så på hende.
Han mødte hendes blik, og vidste omgående at det var hans skyld at hun havde det sådan her...
Men hvad kunne han gøre?
'Vis hende sin mørke side... gør det, som du har haft lyst til fra starten...' sagde hans indre stemme, og Zuresh rejste sig og gik et par skridt bagud mens han forsøgte at få styr på sine tanker.
I et forsøg på at fjerne tankerne, så han på hende og spurgte: "Er der andet jeg kan gøre for dig?"
Hun sprang op fra badekarret, rakte hendes arme ud og skreg i smerte efter ham. Snublede næsten op fra karret og løb igennem rummet og ind i hans favn, helt våd, kold og nøgen.
Tårerne trillede af hendes kinder og hun hulkede.
”Nej. Nej.. Ikke gå.. du må ikke forlade mig..” Hviskede hun svagt og et hoste anfald ramte hende.
Hun knækkede sammen og hostede utrolig voldsomt, hakke og mærkede hvordan svimmelheden ramte hende endnu engang og hun væltede på gulvet, fordi hendes ben gav fra under hende. Yurie holdte sig for munden og hostede endnu mere. Pludselig røg der noget op, fra hendes lunger. Lidt blod endte i hendes hånd.
Han så blodet, og rystede langsomt på hovedet.
"Yurie, du må slappe af... du kommer til skade af det her." sagde han roligt mens han los den ene hånd køre beroligende op og ned ad hendes ryg.
'Nu...! Læg hende om på ryggen og vis hende smerten!' skreg hans indre stemme, men han ignorerede den hårdt.
Han var nu helt sikker på at hun ikke ville overleve en sådan omgang...
I stedet trak han hende op at sidde så hun sad med ryggen op ad ham.
"Er du okay?" hviskede han bekymret.
Yurie lagde hendes arme omkring sig selv og hendes vejrtrækning var blot små hvæse hiv.
”J-Jeg er b-bange Zuresh.. Ba-bange for at d-dette t-tager livet a-af mig..” Hviskede hun lavt og hendes hoved hang lidt så hendes hår faldt ned omkring hendes ansigt.
Ja, hun var utrolig bange.. Specielt da hun var alene, mest fordi hun tænkte på, at
hvis hun døde, hvornår var der mon så nogen som ville finde hende?
"Du må op i vandet igen... du må have varmen." sagde han, og løftede hende nænsomt op. Igen forbavsede det ham hvor let hun var... denne smukke, unge kvinde, som havde hele sit korte menneskeliv foran sig.
Han bar hende hen til badekarret og lagde hende ned i vandet, hvorefter han tog en svamp og begyndte at vaske hende ganske, ganske blidt.
”Sjovt.. Hvis jeg går hen og dør af dette.. Så dør jeg uden at mærke hvordan virkelig tæt kærlighed er..” Hviskede hun hæs og lod hendes fingre glide igennem vandet.
”Der er så meget jeg ikke har prøvet..” Hviskede hun endnu lavere imens det var tydeligt på hendes blege ansigt at hendes feber var alt for høj.
Hun blev svagere... feberen blev højere...
Det var ikke til at holde ud.
"Nej... det gør du ikke." sagde han blidt, mens han lod svampen dumpe ned i badekarret.
Så lagde han den ene hånd på hendes kind, tog hendes hånd med den anden, og kyssede hende så inderligt at han troede hans hjerte ville stoppe.
Intensiteten i hans kys viste hvor meget han var kommet til at holde af hende... og hvor lidt han ønskede at hun skulle tages fra ham nu.
Da deres læber skiltes igen, hviskede han til hende: "Jeg elsker dig, Yurie Hayashi...", og for første gang nogensinde, mærkede Zuresh hvordan en enkelt tåre fandt vej ned ad hans kind.
”Jamen.. jamen.. Du sagde jeg skulle gå.. Du ville ikke se mig..” Hviskede hun hæst, da hun begyndte at græde mere og greb hans ene hånd i hendes feberhede hænder.
Hun lænede blidt hendes hoved imod hans håndoverflade og krøb sammen i karret imens hun mærkede hvordan det gjorde ondt i hendes brystkasse.
"Jeg sagde det for at beskytte dig... mod mig og mod mine fjender..."
Hans stemme dirrede nu, ikke af vrede eller frustration, men af sorg og frygt for at miste hende.
Hun, som havde givet ham en lille smule godhed...
"Åh, Yurie... hvis bare jeg var mig selv... så kunne jeg fjerne din sygdom og gøre dig til hvad end du ønsker at være... hvis bare..." sagde han fortvivlet.
”D-Dig selv? Hvad snakker du om?” Hviskede hun lavt og greb hans hånd lidt hårde og tættere imod sig. Hun mærkede hvordan hendes krop endelig var blevet lidt ren.
”T-tror jeg gerne vil op nu, fryser..” Hviskede hun lavt og rakte hendes arme om til ham, så han kunne trække hende op af vandet.
”Du.. Bliver nok nød til at hjælpe mig med tøjet igen.. Der er noget nyt og rendt.. På mit værelse.. Plus en meget nem kimono.. Dens bliver kun bundet.. Med en snor..” Mumlede hun lidt til ham.
I stedet for at svare hende, greb han om hende og løftede hende op.
Han lagde et tykt, blødt håndklæde over hende, og forlod badeværelset med Yurie i armene.
Kort efter satte han hende ned på den japanske seng(Tatami), hvorefter han fandt den simple kimono frem.
Uden så meget som at røre hende på måder der kunne være krænkende lige nu, gav han hende tøjet på, hvorefter han roligt lagde hende ned på ryggen, på sengen.
"Hvil dig nu, Yurie... glem hvad jeg sagde... og vid at jeg ikke går fra dig." sagde han.
”Det.. Kan jeg jo ikke..” Hviskede hun lavt og greb ud efter hans hånd.
”Vil.. du ikke lave noget suppe til mig?..” Hviskede hun lavt og mærkede hvordan hendes krop lige nu rystede efter noget at spise, så den kunne arbejde sygdommen ud.
"Nej... jeg kan ikke fortælle dig det. Det er for farligt for dig at vide." sagde han, mens han så hende i øjnene.
Nærmest ufrivilligt, lod han blikket glide ned over hendes krop - og så mærkede han hvordan den mørke trang blev stærkere.
'Nej...' tænkte han, men denne gang var hans stemme svag af de mange følelser.
Han følte det som om han blev ramt af en bølge, og kampen rasede på ny i hans sind.
Han hørte slet ikke hendes ord, men tog sig i stedet til panden mens han skar ansigt.
Mørket blev stærkere og stærkere, og Zuresh vidste med ét, at han ville tabe denne gang.
Og så ville han gøre hende fortræd.
Panikken fik tag i ham da dette gik op for ham, og hans krop skælvede under det enorme, psykiske pres...
Hun kravlede langsomt hen til ham og trak den lange hvide kimono op omkring sig, satte sig lidt foran ham og lagde blidt hendes arme omkring ham.
”Zuresh.. Jeg skal nok blive rask.. Så kan vi lærer hinanden virkelig at kende.. Få mere te sammen.. Gå flere ture.. Sove sammen.. Og..” Hendes stemme var hæs og hun brugte alle hendes kræfter på at holde sig oppe.
”Bare rolig.. Det.. Skal nok gå.. Jeg ser måske svag ud fysisk.. Men mentalt er jeg stærk.. Okay?..” Hviskede hun blidt og aede hans hår imens hun langsomt begyndte at nynne.
Hendes nynne begyndte at udfolde sig til sang. Hendes bedstemor havde lært hende denne sang og hun havde aldrig helt forstået hvad den handlede om 100% men den fik hende altid til at slappe af.
(Bare forestil dig at hun synger om at være alene og kærlighed. Kun sang xD Ved ikke 100% hvad hun synger om, men det er at være alene og kærlighed.)
Den gigantiske, grotteagtige sal med de mange, flakkende fakler, de tusindvis af tons af guld og juveler og magiske artefakter... tjenerne, der vimsede rundt og passede deres arbejde... og ham. Tårnende op over det hele, som en majestætisk statue - blot en levende en af slagsen.
Han mærkede hvordan den sidste del af lyset i ham svandt ind. Det ville vende tilbage... men lige nu... lige nu var der kun den såkaldte 'Mørke Jæger' tilbage. Den nye Jack the Ripper... morderen og sadisten.
Han smilede koldt, og da han hævede blikket for at se på hende, var hans røde øjne fyldt med en mørk, sadistisk lyst. Åh, hvor han havde haft lyst til at gøre hende til et offer længe... så smuk... og så sårbar!
Han greb fat i hendes håndled, mens han stirrede hende i øjnene med det modbydelige blik der sagde: Nu... kommer det til at gøre ondt.
Side 6 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Still in pain -Sansiss-
» A little too drunk (xxx) - Sansiss
» The last day. (Sansiss, Zane og Amy)
» Torture - Amy og Sansiss.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline