Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hello stranger – Sansiss.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Hello stranger – Sansiss.
”Det ved jeg.. Men.. Mine følelser er utrolig blandet lige nu.. Og jeg ved ikke hvad jeg mangler.. Men verden syntes åbenbart det er så vigtigt at de sendte mig tilbage igen.. En ung menneske kvinde, som har levet alene i hele sit liv, været syg i halvdelen af det og jomfru..” Grinte hun til sidst og kørte en hånd igennem hendes hår.
”Dog.. Vil jeg ikke have du forlader mig.. Du kan jo ikke skade mig mere..” Trak hun lidt på hendes skuldre.
”Plus jeg har nogle blodpletter derinde som du står til ansvar for, plus du ved mere om hvad jeg er lige nu, end hvad jeg gør..” Mumlede hun lidt og kiggede ned af hendes krop.
”Du skulle bare vælge mit mest sexede lingeri, med g-streng endda..” Grinte hun og kiggede bag om på hendes bagdel.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
Åh, det kunne være så mange ting...! Nærmest hvad som helst!
Hendes grin kom lidt bag på ham, og efter at have stået med lukkede øjne, fordybet i tanker, kiggede han nu forbavset på hende, efter hendes sidste sætning.
Han kastede et blik på undertøjet, og kunne ikke lade være med at smile lidt smørret.
"Jaeh... jeg..." sagde han og rømmede sig.
"Havde egentlig planlagt at sove hos dig... og hvis du så havde det bedre morgenen efter..." han slog ud med hænderne mod hende, som for at sige 'du ved...'
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
”Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre Zuresh.. Der er så meget som er forandret nu.. Jeg var slet ikke klar..” Hviskede hun lavt og begyndte at gå op imod huset langsomt. Hun gik op på terrassen og ind i hendes soveværelse som virkelig lignede at en var blevet slået ihjel.
”Jeg kan vel stadig godt bo her.. Leve mit liv som før.. Men..” Hun rystede svagt på hendes hoved og gik over imod hendes make-up bord og så sig selv i spejlet.
Hun gispede svagt og bed sig i hendes underlæbe imens hun svagt rørte ved de 4 sår.
”Jeg ser forfærdelig ud..” Hviskede hun lavt og mærkede hvordan tårerne pressede på.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Han stod bag hende mens hun betragtede sig selv i spejlet, og da hun sagde de sidste ord, trådte han nærmere, og lagde begge hænder på hendes skuldre.
"Yurie... det du bærer lige nu, er døden. Med tiden vil du lære at ændre dit udseende, når du er i spøgelsesform. Om dagen vil du ligne dig selv... som du var."
Han mødte hendes blik i spejlet, og fortsatte:
"Du kan leve som før, hvis det er hvad du ønsker... husk på, at du om dagen kan manifestere dig som et menneske igen. Med bankende hjerte og alting. Du er død, ja... men det behøver ikke at stoppe dig. Det har ikke stoppet mig."
Et svagt suk kom fra hende og hun gik ud på terrassen. Satte sig ned og lod hendes ben hænge ud over kanten imens hun tænkte lidt.
”Nu har jeg så også en masse tid til at male.. Måske få en ny hobby.. Måske komme lidt mere ind i byen..” Hun trak svagt på hendes skuldre imens hun gnubbede hendes hænder lidt.
I de sekunder, stirrede han bare på sit eget spejlbillede, mens han pludselig huskede den allerførste dag. Første gang han så hende.
Første gang han havde følt på den måde... han havde ikke forstået det overhovedet, og det havde skræmt ham.
Og den forbaskede rødmen...
Zuresh smilede trist, og vendte sig væk fra spejlet.
Da han kom ud til hende, satte han sig ned ved hendes side, og sukkede.
"Det skulle aldrig være sket... men nu er det sådan det er, og selvom jeg fortryder det, vil du ikke have at jeg gør noget ved det... og så må du få det bedste ud af det. Du vil være i stand til at føre et næsten normalt liv... uden nogensinde at ældes eller dø." sagde han.
”Sjovt.. Spøgelser sover sikkert heller ikke.. Jeg spiser nok heller ikke..” Hun trak sine ben lidt op til sig og kiggede på Zuresh.
”Hvordan.. Får du tiden til at gå?” Spurgte hun imens hun pillede lidt ved en løs tråd i hendes kimono. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle lige nu. Hun følte sig rastløs, forvirret og.. Irriteret..
Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle give sig til, hun anede ikke hvad hun skulle bruge alt den tid på.
Han ændrede sin position lidt, så han sad med fronten halv imod hende.
Hun havde stillet et godt spørgsmål... et meget godt et endda.
"Jeg laver hvad der passer mig... nogle gange skriver jeg, nogle gange øver jeg mine magiske kundskaber eller går en tur og nyder naturen. Min pointe er, at du kan gøre hvad end du vil. Alt hvad du har drømt om." sagde han, men uden at virke glad over det.
Nok var der vel gode ting ved det... men hun ville nok altid huske den smerte han havde påført hende. Både fysisk, og i hendes hjerte...
”Jeg.. Tror måske jeg vil prøve det med at sove.. Kunne.. Du måske.. Få blodet væk?” Spurgte hun svagt og rejste sig op for at kigge ind i hendes soveværelse. Blodet var overalt, specielt i hendes seng. Hun havde brug for at slappe af og sove. Mest fordi hun helst gerne ville vågne op i hendes menneskeform, få et bad og gøre mange af de normale ting som hun altid havde gjort.
"Ja... det kan jeg." sagde han, og begav sig indenfor igen.
Han stillede sig midt i rummet og kiggede rundt. Han fokuserede kort på hver enkelt ødelagt tig, hver enkelt væltet genstand, og hver enkel lille dråbe af størknet blod.
Så klappede han håndfladerne sammen og tog en dyb indånding. Hans øjne skiftede til de grønne, reptil-agtige, og en svag vind kunne mærkes i rummet.
Med ét, satte alting sig i bevægelse; de væltede genstande rejste sig, de ødelagte samlede sig, og blodet forsvandt som dug for solen... efter ganske kort tid, var værelset nøjagtigt som det altid havde været, og i stedet for lugten af blod og død, duftede der nu af en frisk bjergbrise...
Zuresh sænkede hænderne og vendte blikket mod Yurie.
"Jeg vil lade dig alene..." sagde han, og begyndte at gå imod hoveddøren...
Hun var stadig vred på ham og ked af hvad der var sket. Hun ville nok aldrig tilgive ham, men hun holdte stadig af ham, på en måde.
”Jeg kan nemt give en kop te, hvis du kommer forbi i morgen.. Helt op til dig..” Hviskede hun lavt og så ham smutte inden hun vendte sig rundt og begyndte at gå imod soveværelset.
Så fortsatte han ind imod skoven, hvor han ville finde noget hvile i sit hjem...
Dagen efter var vejret smukt. Der var lunt og solen stod højt på himlen. Fuglene kvidrede i træerne, og alt syntes at have glemt hvad der var sket de sidste dage...
Zuresh gik igennem skoven, ganske roligt og stille - men også målrettet og bestemt.
Han var i en ny skjorte, nye bukser, og han havde vasket sig...
'Fjols.' tænkte han om sig selv og himlede med øjnene.
Snart dukkede Yurie's hus op foran ham, og han gik langsomt hen imod det.
Da han nåede døren, bankede han roligt på trærammen som omgav den, og ventede.
Et stort smil dukkede op på hendes læber og hun stod op med højt humør. Yurie tog et langt bad, fik en af hendes normalt kimonoer på, med en flot himmelblå farve og røde blomster. Derefter fik hun lavet morgenmad til sig selv, som hun sad og nød i lang tid imens hun kiggede ud i hendes have.
Hun fik ryddet lidt op og gjort rent samt bagt nogle småkager.
Yurie gik og små sang lidt, da der blev banket på døren. Hun vidste med det samme hvem det var og hun gik ud til døren.
”Bare kom ind Zuresh!” Råbte hun imens hun gik igennem huset med nogle lærreder som hun ville sætte på plads.
Duften af nybagte småkager ramte ham, og han vidste med det samme at Yurie var glad... ihvertfald lige nu.
Han gik indenfor og så sig omkring.
"Pænt og rent... du har virkelig gjort noget." sagde han med et lille smil.
Da han så hende, smilede han igen. Hun så pragtfuld ud... så smuk som altid, og hun virkede helt levende igen.
”Hmm.. Perfekt!” Grinte hun og fandt et viskestykke og tog fadet ud, som hun satte på nogle borskåner. Derefter satte hun kedlen over til varmt vand og fandt nogle kopper frem.
”Ja, det er utrolig rart at vågne op levende igen.. Dog ved jeg ikke hvordan jeg har det i aften når solen igen går ned…” mumlede hun svagt, dog tvang hun smilet frem og greb Zuresh, hvorefter hun blidt skubbede ham ned og sidde ved bordet.
Han fulgte bare med da hun skubbede ham ned at sidde, og da han så sad der, rystede han bare på hovedet.
Han forstod det knap nok... men okay. Dagen skule nydes, for hendes skyld.
Han kunne ikke glemme hvad han havde gjort, og det kunne hun heller ikke - men det så ud til at hun var indstillet på at få det bedste ud af det hele.
Så Zuresh smilede til hende og lænede sig en smule tilbage.
"Du er ganske smuk... og din glæde klæder dig så meget at det er helt svært at forklare." sagde han, og endelig var der lidt liv i hans stemme igen.
”Mmh.. Det er dejligt at være sig selv lidt igen..” Smilte hun blidt og hældte te op til dem.
”Det hjælper også at vejret er så dejligt i dag.” Grinte hun og gav ham en småkage imens hun selv tog en.
"Ja, det kan jeg forestille mig... " sagde han og tog den lille kop i begge hænder.
Han smagte på teen, og nikkede anerkendende.
"Den er god.."
Så kiggede han på hende igen, og sad bare der... lidt ude af takt med hvad han skulle gøre eller sige.
”Zuresh.. Det nemmeste du kan gøre lige nu er bare.. At lade som om alting er normalt for mig okay? Jeg prøver virkelig at affinde mig med det lige nu, og har mest af alt bare brug for at.. Alt er normalt igen..” Hviskede hun blidt til ham og prøvede virkelig at kontrollere hendes vrede.
Hun sukkede dybt og trak vejret tungt ind og lagde en hånd på hendes brystkasse hvor hendes hjerte bankede svagt.
Han vendte blikket mod hende, og det nærmest flammede af vrede... han rejste sig op med et ryk, og hamrede næven i bordet så kopperne klirrede, men uden at noget gik i stykker.
"Tror du det her er let for mig!?" hvæsede han rasende. Hun var måske nok den som det var gået hårdest ud over... men han...
"Jeg kæmpede imod, Yurie... jeg kæmpede virkelig. Men i sidste ende kunne jeg ikke gøre andet end at se til, mens ondskaben i mig tog over og gjorde dig så ondt! Jeg var forelsket i dig, Yurie... og jeg var ude af stand til at redde dig! Fra mig selv!!"
Vreden var blandet med frustration og tung sorg, fortrydelse og bitterhed over at han havde været så svag. At han havde ladet det ske, og at han havde mistet hende på grund af det.
”Jeg prøver alt hvad jeg kan for at ligge det til side, så jeg kan få mere overskud til at måske.. Kun måske tilgive dig.. Du kunne have fortalt mig det HELE.. I stedet frøs du mig UDE! Og efterlod mig.. Jeg blev syg ja, fordi du allerede havde KNUST mit hjerte inden ved bare at give OP.” Hvæsede hun imens hun, hurtigt rejste sig op, hev forklædet af og gik ud på hendes terrasse hvor hun lagde hendes arme omkring hendes brystkasse og prøvede at falde lidt ned.
De satans følelser... hvis bare han ikke havde været ramt af dem. Hvis bare han ikke havde mødt hende!
For hun havde ret... det så han nu. Han havde knust hende da han afviste hende tilbage i hans hjem.
Han havde dræbt hende allerede på det tidspunkt.
Zuresh kørte en hånd gennem sit lange, hvide hår og rystede på hovedet.
Så vendte han om og gik resolut ud på terassen hvor hun stod.
Han stod der kun et halvt sekund, før han besluttede sig for at tage en chance; han gik over bagved hende, og lagde armene om livet på hende for så at trække hende helt tæt på sig så de stod tæt... så måtte det bære eller briste.
”Bare så du er klar over det.. Det er kun fordi jeg er død, forvirret og trist lige nu at jeg lader dig gøre det..” Mumlede hun svagt, dog vendte hun sig om og lagde hendes hænder på hans brystkasse og gemte hendes ansigt i hans skulder.
Det var ikke fordi det var Zuresh der stod der, eller måske lidt. Men bare det at en person lagde armene omkring hende og holdte hende tæt, trygheden og varmen fik hende bare virkelig til at slappe af og hun lod alle de mørke følelser ud og begyndte at græde.
Han holdt hende tæt og kørte langsomt den ene hånd op og ned ad hendes ryg for at berolige hende... trøste hende... han hadede når hun græd.
Hendes sorg havde en enorm effekt på ham, og han havde selv svært ved at holde tårerne tilbage.
Der var intet for ham at sige nu... hun vidste at han elskede hende... hun vidste også at han havde dræbt hende...
Tilbage var der kun øjeblikket, hvor han kunne holde hende i sine arme, måske for sidste gang nogensinde...
”Tak..” Hviskede hun før hun gik ud af hans arme og så ind på hendes bord med et suk. Tekopperne var væltet og der var 8 lange revner i bordet efter hendes negle. Yurie rystede på hendes hoved og satte sig ned på terrassen med hendes ben ud over kanten imens hun slappede mere af.
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Still in pain -Sansiss-
» A little too drunk (xxx) - Sansiss
» The last day. (Sansiss, Zane og Amy)
» Torture - Amy og Sansiss.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus