Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En mand i Jakkesæt med sorte solbriller åbnede døren og stod med et lumsk smil på læberne. Han virkede mindre og ikke så veltrænet som Lazarus. Det var klart at se denne Vampyr var stærk men ikke så stærk som Lazarus. Lazarus fnøs * Det der er Cinciro... Min lillebror... han vil have den post som arving jeg har... Det er han du skal svine til... Men pas på han har en slange tunge *. Cinciro lignede lidt Lazarus men var mere fin og petit end Lazarus. Cinciro trådte til side og sagde med en lumsk stemme '' Velkommen storebror... Og slave ''.
Gæst- Gæst
Hun betragtede drengen og nejede elegant og sagde med en smuk vampyrisk, flydende tone der var helt behagelig for ørene og meget forførisk"Godaften Cinciro mig en ære at møde endnu et medlem af klanen" hun så på Lazarus og skævet lidt til ham, hun ville ikke være som de andre slaver han måske havde taget med. Nej kajika ville overgå dem alle, hun var nærmere blevet en smugle tiltrukket af Lazarus, båndet mellem dem var stærkere, især fordi hun var hans vampyr yngle. Hun smilede smukt og strøg blidt det platin blond hvide hår bagud smukt bølgende var det og flagret let. Hun gik indenfor og fulgte Lazarus og langde end ikke mærke til Cinciro
//hvor mange år er lillebroren//
Gæst- Gæst
Lazarus kiggede rundt til festen. Overalt stod der smukke mennesker i jakkesæt og kjoler og snakkede. Lazarus stillede sig over i hjørnet. Med det samme kom de først over for at snakke med ham * Jeg hader de skide fester her... Jeg hader at spille så pisse fornem og lalleglad *. En mand og hans kone kom over. Manden bukkede og kvinden nejede. Manden sagde så '' Lord Lazarus.. Jeg må sige det er en ære at møde dem... Jeg har i mange hundrede år været en stor fan af deres arbejde.. Det er ikke tit man ser dig til sådanne fester... Men nu er festen jo også for dig eftersom du har lavet dit først Child ''. Lazarus smilede bare og nikkede til manden * Jeg burde knække dig nakke for at tale så meget... Se dig blive til støv og grine af din kone når hun bryder sammen i gråd *. Lazarus sagde med en venlig stemme '' Tak skal du have... Hvis de vil tale lidt med min slave... Jeg skal lige ordne noget ''. Lazarus gik * Jeg må hellere snakke med min Far... Hold dem her hen og sørg for Cinciro ikke følger efter mig *.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så gik det op for hende, en fælde... hun blev testet!. Hun så mod trappen i det hun opdagede en mand, høj og utrolig skrømmende, hun så hvordan broderen frydet sig over dette, og hvad der var være? hun bekymret sig om det skide svin! til lazarus der havde forvandlet hende og gjordt hendes liv til et helved, og en endnu være hvad skulle der ske nu"Nej slip mig!"
Gæst- Gæst
Da de kom ned til Arenaen Sad Lazarus i par overkrop. Han havde flænger over brystet han ikke så ud til at kunne heale og lænker holdt hans arme fast. Lazarus hostede blod op og så meget svækket ud. Folk stod og kiggede ned på arenaen. I en box af solid glad stod manden med hætten der helt klart var Lazarus far. Ved siden af stod en smuk ung dame med hvidt hår og mørkeråde øjne. På den anden side en dreng på omkring de 12 år også med hvidt hår og mørkerøde øjne. Cinciro smilede til Kajika og gav hende en kniv i hånden. Cinciro hviskede i hendes øre '' Alt du skal gøre er enten at gå ned og knæle foran Lazarus og så er du for evig tid hans slave til han frigiver dig... eller dræbe ham og så er du fri ''.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12