Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 23:31

Kajika så på ham overrasket og tog pakken under armen og gik med ham oven på. hun gik stille og roligt op til badeværelset, smed blidt tøjet så det landet i en bunke nede for hendes ankler, og så mod det dejlige lune vand der ville skylde hende ren igen... Hun gik under vandet og mærket det blande sig med sæben og gør hende smukkere og duftende. Hun slukket vandet efter noget tid og da hun var tør pakket hun kjolen ud... Hun tørte håret i mens ved hjælp af hendes vingers basken... så luften kom tilbage og tørte det hurtigt. Hun så sig i spejlet da hun havde sat sit bølgende hvid platin blonde hår op, og tog den røde kjole ovenlig på. Hun så.... vidunderlig ud. Hun gik stille ned af trapperne og sagde"La..." hun stoppet og slugte ordene i sig og sagde"mester?" hun gik ind i stuen og nejede elegant og sagde"Jeg er klar...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 23:44

Lazarus kiggede på Kajika og nikkede '' I dag er en speciel dag... Det er vigtigt du Kalder mig slave hele tiden og udviser den største respekt... Chimera Klanen er ikke en man laver sjov med.. Tro mig ... Deres straffe er meget hårdere end mine.. Vi skal imponere min Far og du skal se om du kan svine min lillebror lidt til i det skjulte ''. Lazarus rejste sig og og gik udenfor. Der stod et jet flå og ventede på dem. Lazarus åbnede døren for Kajika og stod og ventede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 23:47

kajika spæret øjnene op og sagde"mener du ikke at jeg skal kalde dig mester og ikke slave???" hun så undrende på Lazarus og tænkte*Hmm så jeg skal møde dine? forældre eller far... imponere ham og andre højt udviklet vampyr for ikke at sige give din lillle bror baghjul* hun rødmede let og gik indenfor i jet flyet og så lidt på det og spændte sig fast og tænkte*det kommer til at gå stærkt det her...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 23:58

Lazarus kiggede på Kajika '' Du skal kun kalde mig mester... Reager på alt jeg siger uden spørgsmålstegn... Der er sket en masse her i Di Morga... Næste skridt bliver at købe os mere tid... Min mission er sværere end jeg først troede. Jeg har en fjerdedel af min opgave klaret... Det går ikke hurtigt nok overhovedet ''. Lazarus satte sig ind og flyet begyndte at lette. Lazarus rettede på sit røde slips og hans sølv manchetter. Han så forbløffende godt ud med tilbagelænede hår og han havde et sofistikeret blik i sine øjne. Hvilket ikke var normalt for hans onde og blodige selv. Hvis Kajika ikke vidste bedre kunne hun faktisk godt tro der var noget godt i ham dybest inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:01

kajika betragtede Lazarus og nikket bestemt som var han en komando leder på et stort skib eller militær base. hun var egenlig temmelig spændt? på at møde hele forsamlingen for at se hele vampyr klanen, for at se om hans bror lignede ham, og hun syntes at Lazarus så utrolig stunning! UD... hun smilede lidt skjult, hun var glad for at være ren og ude af det kedelige hus., og før hun vidste af det holdte de foran huset eller nærmere villaen eller slottet... Hun så stille på Lazarus og sagde"Jeg skal nok være lydig mester.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:10

Lazarus sagde stille og roligt '' Godt ''. Lazarus gik ud og kiggede på det store slot. Der var vagter over det hele. Der var ikke mange andre steder i verden der var så godt beskyttet som dette sted. Lazarus gik over til vagterne ved porten. Da de så det var Lazarus bukkede de og åbnede porten. De så meget bange ud da de så det var ham. Lazarus førte Kajika op til huset.

En mand i Jakkesæt med sorte solbriller åbnede døren og stod med et lumsk smil på læberne. Han virkede mindre og ikke så veltrænet som Lazarus. Det var klart at se denne Vampyr var stærk men ikke så stærk som Lazarus. Lazarus fnøs * Det der er Cinciro... Min lillebror... han vil have den post som arving jeg har... Det er han du skal svine til... Men pas på han har en slange tunge *. Cinciro lignede lidt Lazarus men var mere fin og petit end Lazarus. Cinciro trådte til side og sagde med en lumsk stemme '' Velkommen storebror... Og slave ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:17

Kajika gik langsomt med Lazarus, dog i hans tempo og gik bagved ham for at vise at han bestemte, og at hun var følgere til ham. Hun betragtede hans måde at være på her, den meget formelle og meget elegante måde han opførte sig med klasse og stil, han var utrolig smuk i aftes syntes hun.... utrolig smuk.. Hun rødmede et og fulgte ham dog op til huset og tænkte*Sikke de vagter var bange for dig mester* hun så lidt bagud og følgede så helt trop med ham.

Hun betragtede drengen og nejede elegant og sagde med en smuk vampyrisk, flydende tone der var helt behagelig for ørene og meget forførisk"Godaften Cinciro mig en ære at møde endnu et medlem af klanen" hun så på Lazarus og skævet lidt til ham, hun ville ikke være som de andre slaver han måske havde taget med. Nej kajika ville overgå dem alle, hun var nærmere blevet en smugle tiltrukket af Lazarus, båndet mellem dem var stærkere, især fordi hun var hans vampyr yngle. Hun smilede smukt og strøg blidt det platin blond hvide hår bagud smukt bølgende var det og flagret let. Hun gik indenfor og fulgte Lazarus og langde end ikke mærke til Cinciro

//hvor mange år er lillebroren//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:26

// Cinciro er 1700.. ligner en på 18år //

Lazarus kiggede rundt til festen. Overalt stod der smukke mennesker i jakkesæt og kjoler og snakkede. Lazarus stillede sig over i hjørnet. Med det samme kom de først over for at snakke med ham * Jeg hader de skide fester her... Jeg hader at spille så pisse fornem og lalleglad *. En mand og hans kone kom over. Manden bukkede og kvinden nejede. Manden sagde så '' Lord Lazarus.. Jeg må sige det er en ære at møde dem... Jeg har i mange hundrede år været en stor fan af deres arbejde.. Det er ikke tit man ser dig til sådanne fester... Men nu er festen jo også for dig eftersom du har lavet dit først Child ''. Lazarus smilede bare og nikkede til manden * Jeg burde knække dig nakke for at tale så meget... Se dig blive til støv og grine af din kone når hun bryder sammen i gråd *. Lazarus sagde med en venlig stemme '' Tak skal du have... Hvis de vil tale lidt med min slave... Jeg skal lige ordne noget ''. Lazarus gik * Jeg må hellere snakke med min Far... Hold dem her hen og sørg for Cinciro ikke følger efter mig *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:36

Hun så lidt på Lazarus fra afstand og nikket bestemt*Skal jeg nok mester og bare rolig... jeg vil ikke gør dig flov* Kajika smilede og tog Cinciros hånd under armen og gik langsomt og fornemt med ham og sagde"Godaften igen Cinciro vil du ikke vise mig hvor jeg kan få mig en drink" hun smilede kært tiæ ham men dog med vampyrisk manegere og gjorde ham ikke i tvivl om at hun var utrolig smuk og utrolig tiltrækkende. Kajika var kendt for at kunne holde gang i fester, og ikke nok med det, så facineret hele denne tilværelse hende. Hun tog en drink skål og slap blidt Cinciro og sagde"vil du ikke præsentere mig for alle gæsterne" hun så på ham forførisk og med et smukt smil over de smukke lettere lyse røde læber, der så smukt funklede i lyset, og Kajika var os lidt en anelse mere brun end alle de andre her inde, gylden i det nærmere... ikke helt hvid.. Hun strøg blidt håret til siden og så rigtig uskyldig ud og sagde"Men jeg forstår vis min mesters bror ej vil følge mig rundt blandt gæsterne og præsentere et nyt medlem af denne klan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:47

Cinciro kiggede på Kajika. Det var ikke til at se hvilket blik han havde under sine solbriller. Cinciro smilede slesk '' Hør her... Du er måske nok et Klan medlem i henhold til reglerne... Men du vil aldrig være andet end en klat svagt blod i mine øjne... Aldrig tag fejl af det... Du blev sikkert lavet fordi Lazarus går og keder sig... Jeg vil hellere finde ud af hvorfor Lazarus har sendt dig over for at holde mig med selvskab... Hvor er solen når man snakker om ham? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:54

Kajika smilede og sagde"jeg er utrolig glad for du vil dele din mening med mig, og ja men det nu os godt min mester har legetøj vidt omkring til at lege med" hun smilede kært og sagde"Vis du vil kan du da lede efter ham, men jeg vil ikke beskæftige mig med private business jeg vil hellere nyde denne fantastiske fest og prøve at blive festens midtpunkt ved at gå rundt og hilse på alle, som min mester ikke gjorde og sørger for at de ikke er skuffet over ham, ved ikke at gå rundt og præsentere mig" hun smilede drilsk til Cinciro og vis han gik, ville hun blot gøre Lazarus mere populær blandt dem, og de ville os lære hans child at kende, og enda? måske forstille sig mere mellem kajika og lazarus?... og så kunne han gå ud og lede efter sin bror der sikkert alligevel ikke var til at finde og høre noget kedeligt bras.. Kajika gik hen mod manden og damen som Lazarus, før havde talt med og nejede elegant mens hun holdte ud i kjolen og sagde med hovedet bukket for at vise dyb respekt men dog ikke så dyb som hun gjorde til Lazarus" Det er mig en ære at møde dem" hun smilede elegant og hendes fremgangs måde og karisma var utrolig, og den måde hun begik sig på var stunning!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 0:58

Lige som manden skulle til at svare Kajika gik Cinciro der over og knipsede med fingerne. Manden bukkede for Cinciro og gik hurtigt sin vej sammen med hans kone. Cinciro smilede '' Du virker ikke som de andre... Jeg forstår hvorfor Lazarus valgte dig... Men cut the crap.. Lazarus ville kun bide en hvis han virkelig kunne få brug for hende... Ser du... Min bror er ren ondskab.. Kærlighed er ikke en ord der findes i hans ordforråd ''. Cinciro smilede og bukkede sig ned og kyssede Kajika's hånd '' Men det er det i mit ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:02

Kajika så op og smilede høftligt til dem i det de gik og vendte sig så mod Cinciro og sagde"Ja det har jeg skam fundet ud af sir, efter alt denne hårde tid hjemme ved ham og hans bid i min hals, der kunne umuligt være kærlighed i den opførsel, han har et hjerte af sten eller retter intet hjerte og sådan skal en kold leder vel være?" hun smilede letttere lumsk i det hun så på sin hånd og undrende da Cinciro kysset den og sagde at der var det i hans, hun rødmede let og tog sig til kinden i det hun sagde"Jamen dog Cinciro.." hun smilede kært og sendte ham et forførisk blik og sagde"og du har ret... jeg end ikke nær de andre af hans piger" hun smilede og tog en drink i hånden og så på væsken og sagde"Hmm hva tror du at dette er ?? Cinciro?" hun smilede kært og lod blidt væsken dreje rundt elegant i glasset og sagde"Forresten bor du her på slottet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:08

Cinciro smilede og tog sine solbriller af. Han havde mørkerøde øjne som Lazarus dog var de ikke lige så fremtrædende som Lazarus. Cinciro smilede '' Ja jeg bor her på slottet sammen med min lillebror og min storesøster... Ser du Lazarus er jo som sagt ude på en mission for at samle de sværd... Klare han dem vil vores Far give ham posten som overhovedet af Klanen... Hvis Lazarus bliver overhovedet så er Italien i hans hænder... Så vil han langsomt udføre en endnu dummere plan... Hvorimod hvis jeg får posten vil Italien være i gode hænder ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:11

Kajika så undrende på ham og rødmede igen da han tog solbrillerne af*en vis lighed med hans bror hva???.... de faktisk smukke de øjne og hans bror er utrolig nuttet.... men ja han tunge som en slange men jeg føre blot en almindelig samtale som alle hans andre slaver sikkert ikke har kunne gøre, og så flirter han enda med mig hehe meget smigerende* hun nikket og kom i tanke om at Lazarus sikkert hørte det men var ligeglad. Hun nikket anerkendende og sagde"Jamen hvad er det dog for en dum plan? indtil videre går alt vel fint for din bror, og jeg kan ikke se hvorfor han efter overtagelsen skulle på endnu en dumdristig mission?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:16

Cinciro smilede '' Ser du min storebror... Er kendt for at være Chimera Klanens bedste kæmper og taktiker... Men i virkeligheden er jeg den der har styret det hele mens han har været på den lille mission jeg har overtalt vores far til at sende ham på... Ser du Zalzura er den sidste Vampyr var en æld gammel Klan... Hans blod er meget værd... Når Lazarus kommer med det vil jeg høste blodet og blive stærkere... Desværre spiller Ma'lakel og Zanes sværd samt Lazarus eget sværd en stor rolle i det ritual.. Jeg kender hele Lazarus plan... Men nok om det... Jeg kan befri dig fra Lazarus hold om dig som slave... Hvad siger du til det? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:19

kajika så stjerner og sagde"hvad kan du..." hun skulle forstille at være en respektabel slave og som elsket sin mester over alt på jorden emn der gik det for galt og kajika dummet sig. "Hvordan det, og ja gør det endelig" hun så på ham med et smil og sagde"men vent... hvorfor??? hvad får du ud af at hjælpe mig?" hendes øjne var helt guld agtig(gule) og smuk dyriske meget iøjefaldende, og hun var noget ... mistænksom? nu... og hvorfor var Lazarus så længe om at komme igen?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:26

Cinciro smilede og hans smil lignede Lazarus smil når han havde onde tanker '' Hørte du det Fader.... Hun er slet ikke Loyal overfor sin hersker.. Lazarus har bragt en spion til os ''. Med et blink af øjet stod en mad i en lang rød kåbe. Han havde en hætte på hovedet med de klare røde lysende øjne kiggede ud fra hætten. Personen havde Lazarus i nakken og smed ham foran sig. Personen sagde med en ryst der rungede i lokalet '' Lazarus... Dit første Child er en forræder.. Hun ønsker ikke at tjene dig og Klanen... Hvor vover du... Min egen søn ''. Lazarus kiggede på på personen og sagde med en rolig stemme '' Sådan er livet vel... Jeg tager det fulde ansvar ''. Cinciro grinede og sagde '' Hvad sagde jeg.. Han er ligeglad med Klanen Fader.. Han skider på vores regler ''. Personen med hætten sagde '' Stille Cinciro... Lazarus... Du kender straffen... Cinciro tag dig af hans slave... Vagter... før Lazarus væk ''. Lazarus kiggede på Kajika med et skuffende blik men han tænkte ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:29

De formelle danse, hendes udtryk da hun så på Cinciro der så locligt havde forslået at fratage hende navnet Slave fra hans bror. Hendes inderlige ønske om at være fri for Lazarus lænker og kunne angribe ham og så.... så alligevel ikke?. Hun så ned af sin kjole og tog sig blidt til maven og mærket det smukke broderi på corsettet der var om hendes liv og rødmede let.. kunne hun virkelig forråde Lazarus?, men vis hun ikke gjorde det, forrådte hun Barishan?, men hvad vis hun lod barishan være sin egen og var en artig slave måske?... hun så på hans bror og vidste ikke hvad hun skulle sige?, hendes blik var fyldt med tvivl og flovhed.

Så gik det op for hende, en fælde... hun blev testet!. Hun så mod trappen i det hun opdagede en mand, høj og utrolig skrømmende, hun så hvordan broderen frydet sig over dette, og hvad der var være? hun bekymret sig om det skide svin! til lazarus der havde forvandlet hende og gjordt hendes liv til et helved, og en endnu være hvad skulle der ske nu"Nej slip mig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:37

Cinciro kiggede på Kajika og smilede '' Bare rolig det er ikke der der får den slemme straf... Faktisk syntes jeg det er på sin plan at overlade hans skæbne i dine hænder ''. Cinciro hævede stemmen. Folk havde nu samlet sig rundt om dem. Cinciro sagde højt '' Alle ned til arenaen hvor Kajika her vil beslutte om Lazarus skal dø eller leve ''.

Da de kom ned til Arenaen Sad Lazarus i par overkrop. Han havde flænger over brystet han ikke så ud til at kunne heale og lænker holdt hans arme fast. Lazarus hostede blod op og så meget svækket ud. Folk stod og kiggede ned på arenaen. I en box af solid glad stod manden med hætten der helt klart var Lazarus far. Ved siden af stod en smuk ung dame med hvidt hår og mørkeråde øjne. På den anden side en dreng på omkring de 12 år også med hvidt hår og mørkerøde øjne. Cinciro smilede til Kajika og gav hende en kniv i hånden. Cinciro hviskede i hendes øre '' Alt du skal gøre er enten at gå ned og knæle foran Lazarus og så er du for evig tid hans slave til han frigiver dig... eller dræbe ham og så er du fri ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:45

Kajika så på Lazarus og hendes øjne, de blev røde som blod igen og hendes onde side den dyriske kajika der stadig var normal men lød anderlede svar fremme igen"Hmmm... ja" hun tog i mod kniven og så på Lazarus og tænkte*vis jeg dræber dig... bliver jeg fri og barishan og alle de andre bliver fri, men vis jeg knæler fir dig..... er jeg din slave indtil den dag du frigiver mig, vis jeg skåner dit liv rådner jeg op i en kældre eller du bløder op for mig.... og lader mig gå fri* hun så alvorligt på Lazarus og gik hen til ham og tog lænkerne af og skar samme steder med kniven som han havde og sagde højt" JEG!.... vil lade denne kamp gå fair til... vis Lazarus virkelig ønsker mig som slave" hun smed kniven foran ham og så død alvorlig ud som første gang de mødtes, som da hun havde styrke, som nu"Så må han kæmpe for det, og vis jeg vinder.... vil jeg dræbe dig Lazarus... befrie alle dine slavegænger... og bade mig i dit underskønne forføriske blod og sprætte den sexet overkrop af din op og brække hver et led i din krop til du er som en ussel klude dukke... men vinder du denne kamp..." hun så alvorligt på ham og slog vingerne ud og arenaen begyndte småt at ryste fordi hun prøvede at hive noget sted fra væggen med sin telekinese"vinder du denne kamp.... er jeg din forevigt...." Hun smilte ondt og gik til angreb med et ovenligt vinge stød og 3 halv store sten på en halv meter kom flyvende mod ham... han var sluppet fri af hende for længst i mens hun havde snakket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:51

Lazarus var træt og manglede blod men fik flyttet sig i tide. Han havde næsten ingen kræften. Han sprang ud efter Kajika bad fra og prøvede at bide hende. Hvis ikke han fik noget blod havde han så godt som tabt. Cinciro havde sikret sig at Lazarus ville tabe. Lazarus håbede hans bid ville ramme. Han var ligeglad med at dø. Det der gav ham viljen til at kæmpe var at han ikke ønskede at Cinciro skulle tage over. Lazarus stoppede landede og brugte sine sidste kræfter til lyn hurtigt at angribe Kajika fra siden og bide efter hendes ben. Et træk hun sikkert ikke havde regnet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 1:56

Kajika smilede og sagde"jeg vil ikke ha melidenhed fra sådan en sadistisk svin som dig og din familie" hun så ondt på ham i det hun tog ud efter kniven men i det hun gjorde det, mærket hun biddet i benet og skrig højt. Hun betragtede Lazarus og i alt sin vrede faldt hun ned og vingerne trak sig ind og healede igen, de var helt inde i ryggen.Hun så på Lazarus og kunne mærke blodet blive drænet og smilede ondt og sagde"Nå så du vil ikke tabe men jeg tror næppe det for min skyld... men min frihed står på spil og jeg vil ikke lade dig vinde den" hun bordet de lange hårde negle ned i hans ryg og rev ham hen af ryggen, de kom kun 1 cm ind ca eller en halv cm ind i hans ryg...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:01

Lazarus sprang tilbage og smilede '' tror du virkelig kæder kan holde mig ''. Lazarus kiggede op mod boxen * Faktisk var det takket være min søster.. Hun låste dem op før du kom ind *. Lazarus havde blod nu Lazarus forsvandt næsten så hurtig var han. Med et stod han bag ved Kajika og slog ud efter hende med et slag der ville kunne smadre en panseret kampvogn. Han lagde alle kræfter i det slag. Lazarus havde stadig ikke mange kræfter tilbage. Han overvejede at bruge Puppetmastery men hvis det gik galt ville han dø. Han havde ikke store chancer i denne kamp som tingene så ud. Efter slaget Faldt Lazarus på knæ. De sår han havde fået var med magiske våben specielt lavet så det var svært for Vampyrer at heale dem. Han følte sig tung og træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:07

Kajika skrig højt og mærket jorden under sig og lå blot der... hun havde brækket 2 riben i den ene side og den ene arm var forstuvet.. Hun hostet blod ud og prøvede at lade vær men det kom blot op... Hun så stille mod Lazarus i det hun rejste sig op, faldt hun med et brag til jorden eller nærmere et lille bitte brag efter som hun intet vejet næsten... Hun lå der med blod dryppende ned af læberne og hun så blot mod Lazarus, hun lukket ikke øjnene men hun havde tabt... hun så på ham og måtte vente og se om Lazarus virkelig var så ond eller han blot var halvt så ond som hun troede... hun lå der og ventet på afgørelsen, og de fleste jublede over Lazarus sejer og nogen sad og nikket med at det var en go kamp... og andre kunne godt li at se hans child var så udholden... hun manglede træning men hun lå og prøvet at lægge stille nok til at ribene ikke ville rygge sig og falde ud af plads helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 5 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum