Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:13

Lazarus kunne mærke hvordan de sår han havde gjorde hans ben tunge. Han gik over og kiggede ned på Kajika. Han havde et koldt blik i hans øjne. Han havde troet han ville tabe den kamp * Lod du mig vinde... Hvorfor lod du mig vinde.. Du havde mig hvor du ville... Du havde overtaget... Jeg fik dig med et slag... Var jeg heldig *. Lazarus vaklede på hans ben. Han havde kun lige kræfter til at stå op. Han kiggede på Kajika. Oppe fra boxen kunne han fares stemme høres '' Hvad er din Dom over hende min Søn ''. Lazarus kiggede op på sin Far '' Simpelt.. Hvis jeg dræber hende vil du spærre mig inde for så er hun en forræder... Lader jeg hende leve har du svoret sin loyalitet overfor mig og vi er begge frie til at gå... Jeg vælger at lade hende leve fader ''. Lazarus kiggede på Kajika * Fortæl mig hvorfor *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:17

Hun kunne ikke lade vær med at se lidt på Lazarus, mens tankerne fløj igennem hendes hoved, dog blev hun lettet over at de begge kunne gå frit.... men ville Lazarus blot tag hende let eller ville han virkelig træne hende og skulle de bo og overnatte på slottet nogen dage, og vis de skulle... skulle hun så ha rigtig lært diciplin af familien...??? mens faren måske så på pg Lazarus straffet hende for ulydighed... Kajika så på Lazarus og fik et lille smil frem og tænkte*Det ligemeget.... blot los din bror fra mig af* hun døde ikke men hun besvimet, hun lukket langsomt øjnene og lod sig selv besvime i nogen få timer... hun ville ikke fortælle Lazarus hvorfor, og hun havde heller ingen kræfter rigtig....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:24

Lazarus faldt på knæ. Hans hoved var over Kajikas og dråber af blod gled fra hans mund * Det var for let... Som om hun ikke rigtig kæmpede imod... Hun ville have vundet *. Lazarus blev løftet om og de blev begge taget sig af. Da Kajika vågnede stod Lazarus lillesøster Laurina foran Kajika. Hun lignede en smuk pige på 19 år. Laurina kiggede bare på Kajika og sagde med en følelsesløs stemme '' Grunden til jeg hjalp Lazarus var en lille detajle jeg lagde mærke til... Ser du hvis Lazarus havde beordret dig til at opføre dig ordenligt ville det gøre ondt da du fortalte Cinciro du ville fri... Det gjorde det ikke... Det vil sige Lazarus stolede på du ikke ville forråde ham... Det er interessant... Jeg har aldrig oplevet Lazarus gøre sådan noget gør... Lidt ironisk han blev snydt første gang han stoler på en... Mit navn er Laurina... Lazarus venter på dem ved spise bordet sammen med de andre fra hoved familien ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:29

Kajika så undrende på hende og tog sig langsomt til hovedet og så til ribene og sagde"urghhhhh.... mine ... arh" hun havde det som om hun var blevet kørt ind i flere tusinder gange. Hun så på sin mave og der var forbinding der skulle holde ribene på plads og sørger for at det presset så det ikke gjorde for ondt på hende... hun så lidt på den store pige og sagde"Så det gjorde han.... jamen har han så os sagt jeg ikke ville være hans fandens slave eller at jeg har en mand faktisk!" hun rejste sig op og gik ned i knæ og sagde"arhh... det gør ondt" hun lukket øjnene og rejste sig langsomt op og tog noget tøj de havde lagt frem til hende... hun så lidt på det men tog det så på og sagde"jeg... jeg kommer med ned nu" hun så på hende og følget søsteren og kom elegant gående ned med håret sat op lidt så det hang smukt langt ned af hendes ryg til hofterne... hun anet ikke hvor hun skulle sidde eller hva hun skulle gør?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:38

Lazarus sad i forbindinger da Kajika kom med. Der var plads ved siden af hver familie medlem til to af deres Childs. Alle de andre havde to der sad ved siden af dem. Lazarus var den eneste der sad alene. Lazarus tog en slurk blod og kiggede direkte på Cinciro. Cinciro sad med et stort smil på sine læber og nikkede overlegent til Kajika da hun kom ind. Cinciro sagde med en overlykkelig stemme '' Venkommen kusine.. Jeg håber du allerede har nydt vores Familie fest ''. Alle der ikke sad i en trone var Childs og alle sammen havde halsbånd på. Manden for enden med hætten kiggede på Lazarus og sagde '' Søn... Hvilken straf har du valgt for din slave ''. Lazarus kiggede på Kajika igen '' Hun vil blive udsultet og derefter fremover kun fodret med dyreblod ''. Laurina sagde med en kold stemme '' Hvorfor lader du hende ikke bare gøre en ting hun virkelig hader... En permanent straf virker så grusom ''. Lazarus nikkede '' God ide lillesøster ''. Lazarus fnøs * Jeg skylder dig en Laurina for at redde mit liv.. Hvorfor mon du bruger din tjeneste på at redde Kajika... Interessant... Fortæl slave *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:42

kajika så undrende på Lazarus og sagde"dyreblod..." hun så hurtigt ned og sagde"javel mester" hun rødmede meget og turde ikke se på Lazarus... mere.. Hun satte sig ved hans side og hørte dem snakke om hendes straf.. hun sukkede og kunne ikke gør andet end at lytte og en permanent straf?? hvad kunne det mund være hun skulle gøre???... hun kiggede lidt rundt på bordet og vidste ikke om hun måtte tag et glas med blod i, men denne permanente straf eller nærmere denne ting hun skulle gør?.... hun virkelig ville hade?*Er det ... mig du taler til mester.... skal jeg sige hvad jeg ville hade mest eller hvad?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:49

Lazarus smilede * Jeg taler til dig.. Vores blod gør os immune overfor tankelæsning og alle andre psykiske angreb... Det er den hemmelige styrke ved vores blod.. Kun du kan høre mine tanker... Og kun jeg vil nogensinde komme til at høre dine.. Nej, dyreblod ville svække dig... Men Laurina har valgt at bruge hendes tjeneste til at lade en blid straf ramme dig som de ikke engang holder øje med... Problemet er Cinciro... Alt dette har fået ham tættere på min plads ved bordet... Men tag for dig af blodet... En du skal passe på er min yngste bror Nazarell. Han hader bidte Vampyrer over alt på jorden... Der er han der ligner en på otte der sidder der over *. Lazarus nikkede mod Nazarell. Nazarell kiggede på Kajika et kort øjeblik. Han havde lige så mørkerøde øjne som Lazarus. Cinciro sagde '' Kajika... Kusine... Hvad siger du til en tur i slots haven efter aftensmaden? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 2:56

Kajika så mod Cinciro og vidste ikke hvad det egenlig var han prøvet på men bed det i sig og svarede med en elegant og ydmyg tone dog ikke så ydmyg som når hun talte til Lazarus"Det ville være mig en ære sir, men kun vis min mester gir mig lov, uden hans tilladelse gør jeg intet" hun så stille ned i jordet, og lod blidt fingerne tag om et glas, da hun endelig så op igen og tog en blid tår af glassets konsistens og tænkte*Jeg skal sige til dig hvad jeg ville hade allermest i verden......* hun så lidt på ham og ramsede få ting frem i hans tanker og det var bestemt noget hun ikke kunne li!*kysse dig, rør dig, ha..... ha sex med en anden.... vis det skulle være hvad jeg ville hade allermest.... ville være vis jeg blev tvunget i ægteskab og skulle forlade min mand... tror jeg....* hun så lidt på lazarus med et blik der sagde at han måtte vælge hendes straf uanset hvad så ville hun hade den.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:02

Lazarus kiggede på Cinciro med et alvorligt blik '' Du holder dig væk lillebror... Det er min slave ikke din... Jeg burde dræbe dig ''. Cinciro grinede og sagde '' Jamen hun kom til mig og sagde hun ikke ville være din slave storebror... Det er dig der er det eneste problem i denne familie ''. Manden med hætten hamrede hånden i borden og sagde med en dåb røst '' Nu stopper i to... Lazarus min søn... I er velkommen til at blive så længe i ønsker... Cinciro... Du holder dig på god jord med Lazarus så længe han er her ''. Lazarus kiggede på Kajika * Bare rolig... Jeg vil ikke gøre sådan noget som straf... Jeg bliver nød til at snakke med nogle folk efter middagen... Hold dig tæt på Laurina.. Mine brødre er ikke til at spøge med... Vi starter din træning når jeg vender tilbage *. en klokke lød som tegn på middagen var slut. Alle rejste sig og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:07

Kajika så undrende på alle og følte sig slet ikke accepteret eller noget, hun havde det forfærdeligt og i stedet for at holde sig ved hans søster... gik hun oven på og lagde sig tilbage i sengen... hun lagde sig langsomt og lod små klagende stn komme ud af munden og tænkte*så er du ved at bløde.... op mester* hun trak dynen hen over sig og slappet af"arhhh dejligt" hun sp lidt op mod loftet og syntes hun hørte noget.. Hun rejste sig langsomt op og stod ved sengekantens ende og sagde"Hallo??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:12

Et par hænder der passede til et barns kom ud under sengen og lidt efter kravlede Nazarell langsomt ud fra under sengen og kigge på Kajika. Han rejste sig langsomt op på en uhyggelig måde og sagde '' Du har snakket med alle andre... Er du for fin til at snakke med mig fordi du er blevet bidt... Jeg burde flå dig i mange stykker og gemme dig rundt omkring på slottet... Vil du høre en hemmelighed ''. Nazarell lænede sig ind til Kajika og hviskede '' Nogle gange laver jeg et Child bare for at dræbe det bag efter... Jeg elsker den lyd det giver når en Vampyr bliver til støv ''. Et sødt smil viste sig på Nazarells læber efterfuldt af en ond barne latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:16

kajika smilede kært i det hun fik blodrøde øjne som hans bror Lazarus næsten blot mildere og hendes smil var blottet med de utrolig spidse lange hugtænder i det hun sagde"pas du hellere på.... knægt at jeg ikke æder dig siden jeg kun fik en tår af blod, og ved du hva jeg elsker at drikke... hehe vampyr blod og især jeres!"hun væste af ham blot for at skræmme for sjov, og vis det ikke virket så var han vel blot på værelset og vis det virket ville en eller anden sikkert komme ind og sige hun ikke måtte true ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:20

Nazarell grinede og prikkede Kajika på næsen '' Du er sjov... Lazarus har en sjov en... Måske kan jeg komme og besøge dig og Lazarus... Så kan vi dræbe sammen og tage i tivoli... Jeg kan godt lide at dræbe mens jeg er i tivoli ''. Nazarell smilede sødt og med et forsvandt han. Der bankede på døren og Laurina trådte ind. Hun kiggede langsomt rundt omkring '' Jeg kunne lugte Nazarell... Pas på omkring ham.. Hans specielle evne er at han han ændre i virkeligheden.. Dog kun små ting... Men alligevel... Lazarus bad mig svare på hvad end spørgsmål du måtte have... så spørg løs ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:25

kajika så rundt og satte sig på sengen og strøg fingerne hen af senge lanet og sagde"jeg har ingen... spørgsmål men.... Cinciro inviteret mig til en gå tur men min mester sagde nej... så jeg kan ikke komme der ud, ville nu ellers gerne ha set det... måske kan du vise mig rundt der nede??" hun så bendende på hende storsøsteren laurina, og rejste sig langsomt og betragtede vinduet ud der til. Hun ville gerne gå lidt rundt og se tingene i mens Lazarus åbenbart var væk?..."Så laurina bliver jeg straffet" hun betragtede hende med disse dyriske røde øjne og de blev helt milde igen og sølv grå med deres almindelige kærlige glans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 3:38

Laurina kiggede på Kajika ved et følelsesløst ansigt '' Nej da... Jeg finder dig interessant eftersom du har en effekt på Lazarus... Det betyder at man faktisk han influere ham.. Du er en god ven at have... Vi ved alle at kampen om posten er imellem Lazarus, Cinciro og Nazarell... Lazarus er den ældste, ondeste og stærkeste og klogeste på vise punkter. Cinciro er den sleske, snue, forrederiske. Nazarell har en evne der er helt speciel og han har vist sin styrke flere gange. Han er jokeren i dette spil... Jeg derimod er den der ønsker at finde ud af hvorfor Lazarus er blevet som han er... Men jo jeg viser dig rundt ''. Laurina viste Kajika hele slottet. Det tog flere timer da der bare mange etager og det var et high teq slot med en masse forsvars maskiner og teknologi. Ude i slots haven var der plads til sin kreative side. Der var en sø, legeplads, skydebane, sværdfægtnings arena og en maler studie og et par drivhuse. Da turen var fårdig kom Lazarus tilbage og kiggede på Kajika '' Er du klar til jeg lærer dig at bruge dine Vampyr evner? ''. Lazarus satte sine arme over kors og stod i sin Klans sorte og røde uniform. Han lignede en slags militær kong fu mester. Hans veltrænede krop og charmerende udseende så godt ud i dette tøj. Dog ikke lige så godt som i et jakkesæt. Lazarus kiggede på Kajika '' Først samler du styrken og vreden i dit blod i din arm... Lader det stærke blod samle sig.. At gøre dette vil give dig overmenneskelig styrke... du kan styrke dit blod i hele kroppen... Dog har dette en pris... Det svækker dig og øger din tørst efter blod... Det forbrænder nemlig dit blod... Det gør alle dine evner.. Hvis du mangler for meget blod vil du enten besvime eller gå i blod rus... Går du i blod rus angriber du alt omkring dig i din hunger efter blod.. Det er en farlig tilstand... Forstår du Kajika? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:42

Kajika så lidt rundt og sagde"Jeg ved ikke hvorfor jeg har sådan en virkning på din bror og jeg vil heller ikke vide hvorfor især ikke vis han er begyndt..... begyndt at få en slags følse for mig" hun tog sig til brystet, hun fik det så varmt nnår hun snakket om Lazarus?, hvilket var utrolig mærkeligt og deres bånd var nærmest blevet stærkere. Hun opdagede Lazarus der stod og ventet på hende og et lille smil kom frem for første gang, hun nikket høfligt og sagde"Ja mester det er jeg klar til, lær mig godt" hun fulgte det han sagde og mærket langsomt hendes blod forsvinde, hun kunne mærke det i hver en åre, og det var den mest mærkeligste følse"Så mester.... er du okay fra kamp dagen... og er du slet ikke sur på mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:50

Lazarus kiggede koldt på Kajika '' Jeg er ikke en man bare angriber og slipper godt fra det... Du vil blive straffet når vi kommer tilbage til Di Morga.. Tro mig... Men lige nu skal vi træne... Den næste evne er hurtighed... Sammel blod i dine ben og lad det flyde af sted så hurtigt du kan... Dette kan du også gøre i hele din krop... alt efter hvor god du er jo hurtigere er du.. Det forbrænder også blod... Min hurtighed er så god jeg bevæger mig så hurtigt ens øje ikke kan følge med... Dog kan jeg kun bevæge mig i en lige linje i den hastighed ''. Lazarus satte armene over kors '' Regeneration og immunitet overfor psykiske angreb er passive evner... tiltrækning kan jeg ikke lære dig... Må du selv opdage ''. Lazarus kiggede på Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:58

Kajika gik forbi Lazarus med et lettere chamerende smukt smil over de fyldige skindende læber der bare så rigtig lover klar ud og hvisket blidt med stemmen så det var flydende i luften næsten"Bare rolig, tiltrækning ligger allerede i min natur dog har jeg aldrig brug for den, vis jeg vil ha noget tager jeg det blot med magt" hun grinte lidt ondt og så rundt og gjorde klar til at gå i hyper fart... Hun begyndte at ryste lidt i det hun satte af og ikke selv løb, men gik. Og pludselig var hun væk men stoppet få sekunder bagved lazarus.... dog kunne hun kun gør dette med nærmest at forsvinde en gang.... hendes hurtigste hurtighed... som hun havde øvet sig på nede i kælderen. Hun bed sig i underlæben og mærket det pludselig..!... Hendes øjne blev blod røde, og hun begyndte så småt at hive efter vejret...*mit blod* hun gik ned i knæ og rev neglene ned i gulvet og rejste sig efter få sekunder.. hun vendte sig mod Lazarus og grinte ondt i det hun gik til angreb!... om han ville straffe hende i di morga eller ej.... hun gik til angreb, hun manglede masser blod, og Lazarus var tættest!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:04

Lazarus øjne lyste blodrøde og Lazarus forsvandt næsten. Han stod nu over ved et træ han samlede et par sten op og kastede dem imod Kajika. De fløj så hurtigt at der gik ild i dem. Lazarus kastede hårdt med overmenneskelig styrke. Laurina stoppede stenene ved at lave en underlig sort magi. Stenene faldt til jorden og Laurina kastede en flaske med blod over til Kajika. Laurina kiggede på Lazarus med et køligt blik og sagde '' Ikke dræbe dit eneste Child ''. Laurina kiggede på Kajika og sagde '' Drik blodet i flasken og tag dig sammen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:13

Kajika så mod ham i det hun væste og stoppede op, da søsteren kom igen. Hun betragtede dem og tog flasken og knuste den med et hårdt ryk i hånden og så på blodet, og sagde"Nej.... jeg vil ikke ha det blod, jehg vil hellere smage hans" hun smilte ondt og slikket blodet langsomt af sin hånd, med den lidt lange smukke røde tunge og sagde"mmmmmh" Hun betragtede dem lidt og sagde"jeg skal skam nok styre mig bare rolig" Hun kiggede lidt rundt, og hun havde egenlig mest gået efter Lazarus fordi hun var vred men os på grund af blodet.. Hun begyndte at kede sig lidt og sagde"Hmmm må jeg gå nu, jeg tror jeg vil finde Cinciro"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:16

Lazarus skulle til at aktivere halsbåndet da Laurina stoppede ham. De stod lidt og snakkede så Kajika ikke kunne høre det. Laurina brugte sin sorte magi til at sørgefor at deres lyd ikke nåede Kajika. Lidt efter nikkede Lazarus og gik sin vej. Laurina kiggede på Kajika '' Cinciro er i baldsalen ... Han venter faktisk på dig Kajika ''. Kajika kunne høre Lazarus tanker * Hvem tror hun hun er... Hun er ikke andet end min slave... Hvor vover hun at angribe mig... Hun skal nok blive klogere.. Og så Cinciro... Baah *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:20

Kajika så lidt efter Lazarus og gik så med et bestemt nik og fulgte trapperne og gangene ned til balsalen og opdagede Cinciro, hun fik et smil på læberne og gik med elegante lange skridt ned til ham og sagde"Arh Cinciro, mig en glæde at møde dig igen" hun rødmede og gik stille hen til ham og sagde"Så??? hvorfor venter du på mig" hendes blik var som flamme og hun betragtede hvordan han så ud, den ene der måske kunne føle noget af? disse fyre. Hun så lidt på ham og sagde"Så fortæl mig... ville i virkelig ha ladt mig gå frivilligt vis jeg dræbte Lazarus"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:27

Cinciro smilede og kyssede Kajikas hånd og sagde med en venlig stemme '' Jeg havde taget dig som slave og så var du beskyttet... Så havde jeg sluppet dig fri som tak for du dræbte min storebror... Jeg venter på dig fordi jeg ved du gerne vil dræbe Lazarus og jeg har et forslag til dig... Jeg kan hjælpe dig med det... må jeg få denne dans? ''. Cinciro smilede og kiggede på Kajika med et lumsk blik i sine øjne. Cinciro havde en plan det var klart at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:30

Kajika smilede og tog i mod hans hånd og spillede skuespil nu"Ja det må du skam godt" hun så overbevisende på ham, og rødmede let mens hun tog i mod hans hånd og blidt kom tættere på ham og sagde"Så... er det rigtigt at Lazarus heh ikke kan elske?" hun så lidt på ham og smilede i det hun sagde"Fordi vis han minder om din far kan han vel godt, din far har jo utrolig mange børn inklusiv dig Cinciro" hun dansede elegant med ham og tænkte stadig lidt tilbage i flashbacks efter hvad Laurina og Lazarus snakket om?, hvad kunne de dog ha sagt til hinanden? og omhandlet det hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:39

Cinciro kiggede Kajika direkte ind i øjnene og smilede lumsk '' Jeg har aldrig nogenside set Lazarus udvise rigtige følelser overfor nogen kvinde... Ser du da han var meget ung startede der en krig imellem Chimera Klanen og en anden... Lazarus var sammen med en pige fra den anden Klan... Da min Far beordrede Lazarus til at dræbe hende gjorde han det uden at tøve... Det var der jeg blev overbevist om at Lazarus ikke kender til kærlighed eller er i stand til at føle det.. Men nok om det... Vil du ikke have en ny chance for at dræbe Lazarus... Det bliver imellem os ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 6 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum