Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

halvmånens stråler [privat ... Ma

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:05

”du har også tabt noget af din hukommelse!” sagde hun koldt ”jeg kan ikke mærke smerte” hun tav og himlede med sine øjne *og nu kan jeg heller ikke holde mund* tænkte hun.
”nej jeg har jo en hjerne” hvæsste hun. Hendes støn blev lavere og langsommere, men de ryk der før havde været sjældne kom nu oftere og oftere. Hun bemærkede det og slog diskredt hovedet ned i jorden da det ireterede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 20:08

Han grinede og kiggede på hende, "Du har aldrig sagt du ikk kan mærke smerte itl mig." sagd ehan roligt og fortsatte i hende. Han bemærkede at hendes krop gjorde det nemmere og nemmere for ham at komme frem og tilbage i hende. Han slikkede hendes hals let og tog stadig på hende, "Slap nu af Lg, du ved at det er udelukket jeg stopper før du er begyndt at slappe af..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:14

Hun tænkte sig kort om … havde hun ikke det. Hmmm ups.
”det er en smugle svært når man ikke vil ha det du har gang i” sagde hun koldt.
Faktisk nød hun at han slikkede hendes hals hun ville bare ikke indrømme det. Rasten af det var kun hendes krop der nød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 20:19

Han fortsatte roligt og slikkede hendes hals lidt mere roligt. Han ramte de muskler der var ude på halsen, sådan han kunne få hendes krop til at nyde det mere og ogs gøre hun slappede mere af. Han kiggede roligt på hende og lagde sine arme under hendes, han holdte blidt om hende på den måde. "Du samarbejder?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:04

Hun strakte halsen en smugle men det var ikke meget. Et kort lidt højere støn kunne høres fra hende da han holdt hende ind til sig. Hun gav nærmest slip. Stoppede sine tanker og lukkede sine øjne for det han var i færd med. Tænkte ikke over hvad hun lavede og lod sin krop bestemme. ”du lovede at schancen for at du stoppede blev større hvis jeg slappede af?” mumlede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 21:26

Han kiggede roligt på hende og smilede let, han kom lidt mere op i hende. "Det sagde jeg ikk, jeg sagde bare at der ville være større chance for at jeg ville stoppe hvis du slappede af..." sagde han roligt og slikkede hendes hals igen. Han grinede let, "Du skal ikk misforstå mine ord til det du vil høre."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:33

Hun åbnede ikke sine øjne men prøvede at fokusere på noget andet end det de lavede og ikke la sig iretere af hans ord… men igen han havde rat … hun havde lavet dem om del det hun selv ønskede at høre.
”så hvornår har du tænkt dig at stoppe?” spurgte hun efter et godt stykke tid. Hun gjorde ingen modstand på nogle måde som hun havde forsøgt på før. Håbede bare på at han snart var færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 21:43

"når jeg vil..." sagde han roligt og gjorde det lidt hurtigere i hende for at få hende til at nyde det lidt. "Det er jo ogs lidt for din egen skyld jeg gør det." sagde han roligt og slikkede hendes hals. Han lukkede øjnene og gjorde det lidt hurtigere igen efter noget tid med den anden fart.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:48

Hendes støn blev hurtigere i takt med hans rykken. Stønnende var også lidt højere og lød som om hun nød det lidt mere. ”du skal ikke gøre det for min skyld” sagde hun hårdt.
Hun strakte halsen en smugle mere og brugte store mængder på enagi for at holde sine tanker og følelser… eller følelse?... væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 21:54

Han grinede let og kiggede på hende, han fortsatte og kiggede på ehnde. "Måske jeg skulle prøve og give dig anal?" sagde han en anelse truende og kiggede på hende. Han gjorde det hurtigt og dybt i hende og smilede til hende. Han satte sine hænder i jorden og havde strakte arme. Han var lidt lænet over hende og kiggede roligt på hende, "Medmindre det her er ved at blive for godt?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:58

Hun hævede et øjenbryn men havde fortsat lukkede øjne ”kun nu ikke for godt i gang” snerrede hun. Hun brugte stadig meget enagi på at holde tankerne tilbage. Hendes støn blev en smugle højere og lød nu mere og mere som om hun kunne li det. Hun snerrede nogle få ord på et andet sprog for ikke at det ikke skulle ligne hun kunne li det alt for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 22:03

Han grinede let og kiggede på hende, han aede hendes ene bryst og gav slip på hendes håndled. Han tog på hende med begge hænder og fortsatte hurtigt i hende. Han slikked ehendes hals og smilede let, "Vil du have en overraskelse?" spurgte han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 22:13

Hun gjorde intet da han slap hendes hænder prøvede ikke at slå ham eller få ham væk.
”det kommer an på om det er en god eller dårlig ting for mig” sagde hun lettere koldt og stønnede fortsat, nu lød det faktisk som om hun nød det fuldt ud?... hun mumlede atter nogle ireterede ord til sig selv men ikke noget han forstod.


Sidst rettet af Liger Søn 27 Mar 2011 - 0:18, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 22:16

Han tænkte sig om, "Det ved jeg ikk." sagde han roligt og kiggede på hende. Han ortsatte indeni hende og mærkede han snart kom. Men han ville stadig ikk afsløre det for hende, "Men du nyder det måske helt nu?" smilede han og gjorde det lidt hurtigere igen. Han kunne mærke han snart gik af, men igen ville han stadig ikk sige det til hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:02

”hmmm” sagde hun skeptisk. Hun bed sig atter i læben da hans næste spørgsmål kom. Faktisk var det underligt at hun bed sig selv eftersom det ingen effekt havde. Det gjorde jo ikke ondt og hun drak ikke det blod der kom ud. ”det kan man ikke sige” sagde hun roligt dog en anelse koldt… hendes stønnen blev atter hurtigere da han gjorde det hurtigere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 7:52

Han grinede og kiggede roligt på hende, han lagde munden ved hendes hals og slikkede den blidt. Han åndede roligt og fortsatte i samme tempo. Han lukkede øjnene i og kiggede lidt på hendes hals. Han slikkede den blidt, "Jeg kommer..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han ville ikk give hende lov til at reagere på det og gik af i hende kort efter. Han åndede tungt og lå lidt på hende bageter. Men han holdte hende stadig.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 11:49

Hun åbnede det ene øje og så i et kort tidsrum på ham da han atter slikkede hendes hals. Hun åbnede også det anede, dette var dog den eneste form for reaktion hun nåede inden han kom. Hun udstødte et lidt længere støn og trak sig automatisk en smugle tilbage. En kold dog meget lav knoren kunne høres fra hende men ellers kunne man ikke se anden reaktion da hun atter havde lukket sine øjne. *Fu*k … nu skal man jo til at ha en abort… måske* tænkte hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 11:54

Han grinede let og kiggede på hende. Han smilede let og blev stadig inde i hende. "Det lettede faktisk meget." sagde han med et ondt grin og kiggede på hende. Han holdte blidt i hendes håndled nu. Da han havde gjort det meste af det han ville, "Men du behøver ikk en abort. Jeg tror ikk du ender gravid." sagde han roligt og kiggede på hende. "Så kold som dig, burde der ikk kunne være liv i dig..." sagde han drillende og slikkede sig halvt om munden.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 12:05

”som om det intrasere mig” hvæsste hun. Hun ville egentligt gerne ha at han fjernede sig nu… var han ikke færdig eller hva?... det håbede hun i det mindste. ”tak for det venlige komblimente!” sagde hun sarkastisk og koldt.
”og hvis du så ellers er færdig så har du værsgo at flytte dig!” hendes stemme var lettere hadfyldt og mørk men med en markant kold undertone. Hun var tydeligvis ikke begejstret for at han stadig så oven på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 12:08

Han grinede let og kiggede på hende, han kyssede hende en enkelt gang på munden og kom ud af hende. Han satte sig op og ik hendes tøj hen til hende. Han fik sine bukser og underbukser ordentligt på og kiggede på hende igen. han havde et koldt, men roligt smil på læberne. "hader du mig så nu?" grinede han let og fik sin trøje på lidt efter. Han tog sig ikk så meget af det, han var ligeglad om hun hadede ham. Det var faktisk det han iskede efter. Han vil ikk have nogle skulle kunne li ham.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 12:14

Hun trak hurtigt sit tøj på, og på en underlig måde fik hun det på uden at miste øjenkontakt til ham… en stille knoren kunne høres fra hende og hun fnøs da hans næste spørgsmål kom ”gæt” svarede hun koldt og stadig uden af afbryde øjenkontakten til ham… hun var vist på en underlig måde nervøs for at han gjorde noget i den stil igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 12:28

Han grinede let og kiggede på hende, "Ja?" spurgte han roligt og satte sig til rette. Han kiggede på hende, "Jeg gjorde det jo af egne grunde." sagde han roigt og aede hendes kind. Han var rimelig ligeglad med hvad hun ville gøre ved det, han tog sin hånd til sig igen og lagde sig på jorden. "Men du må vel selv om det, hvis du stadig vil kalde mig for Nii-chan, så regn med at det her sker igen."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 12:42

”godt gættet” hvæste hun. ”det er ikke ens betydning med at jeg synes om det” mumlede hun koldt. Hun trak sit hovde lidt tilbage da han aede hendes kind *fingerne væk… du har skam fået lov at røre mig mere end nok* tænkte hun koldt. ”jeg kalder dig fortsat Nii-chan men du skal ikke regne med at du får lov til at gøre det her igen” knorede hun mørkt og koldt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 13:39

Han grinede og kiggede roligt på hende. Han fik hende lagt ned og lagde en hånd på hver side af hendes hoved. Han kiggede hende roligt i øjnene, "Hvis du kalder mig Nii-chan for meget, så sig ikk jeg ikk har advaret dig. Fordi det har jeg og jeg er stærkere end dig." sagde han truende og kiggede på hende. "Du skal hellere fatte at alt har en konsekvens, hvis ikk du har fået lov er der en konsekvens af dine handlinger i dette tilfælde."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 13:44

Et lettere overrasket dog hadfyldt blik kunne ses i hendes øjne da han atter fik hende lagt ned. ”vendt og se hvad had kan føre til” hvæste hu. ”og hvor meget om man må spørge har jeg så ’lov’ til at kalde dig Nii-chan?” hendes stemme var kold og hun så igen utilpas ud. ”og hvor læne må jeg kalde dig det?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 5 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum