Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

halvmånens stråler [privat ... Ma

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:00

Hun smilte roligt og lod sig ikke mærke af at han vred hendes arm i jorden… ”jo du er min bror og du kan ikke gøre noget ved det …” hun grinte kort før hun hørte hans næste spørgsmål … ”ja jeg ville nok hade dig hvis du gjorde det…” hun så roligt på ham ”men det kunne du ikke finde på” hun kunne ikke høre alvoren i det så hun smilte blodt…
hun ville lige jokke lidt i det , og et kort lettere ondt smil kom frem ”for du er min bror”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Man 30 Aug 2010 - 21:03

Han fik fat i begge hendes håndled med den ene hånd og kunne med lethed holde et stramt greb i dem. Han slikkede sig halvt om munden og kiggede på hende, "Å det tror du ikk jeg kunne? Jeg er ikk din bror, så det kan jeg sagtens." Han lagde en hånd ind under hendes trøje og fik den lidt op. 2Du kan vride dig, men du ved jeg sagtens kan holde dig nede..." smilede han ondt og fik hendes trøje mere op. Han slikkede hendes hals, "Men du må da være glad for at jeg så kærtegner dig på en måde, ikk sandt?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:11

Hun lagde hovedet let på skrå … og fik et tomt udtryk i sine øjne. ”du kan ikke ” sagde hun hårdt og prøvede nu mest at overbevise sig selv. Hun var lettere skræmt nu… hvilket var underligt da der skulle en del til at skræmme hende… det var lidt for meget, og det var længe siden en dreng havde været så tæt på hende. Hun var nærmest i chok. En tanke slog hende, hvilket blot skræmte hende mere … *jeg kan dræbe ham … men … jeg kan ikke få mig selv til det … kan jeg?... han er min bror* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Man 30 Aug 2010 - 21:20

"Skal vi vædde?" spurgte han roligt og fik hendes trøe mere op. Han tog på hende og smilede let, "Du kan slå mig ihjel, jeg er ligeglad om du gør det Lg. Men så må du ogs tage konskvenserne af at slå mig ihjel." sagde han roligt og kiggede på hende. Han slikkede hendes hals igen og tog lidt hårdere på hende. "Jeg kan fortsætte langt mere end du aner."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:24

Hun gav et kort støn fra sig og bed sig derpå i underlæben. Hun rev sin ene hånd fri og fik trøjen så godt på som hun kunne. Hun så ham længe i øjende, helt uden at gøre noget som helst … hvilket nok var underligt. *jeg har gjort så mange grusomme ting… men jeg kan ikke slå min bror ihjel… er jeg svag?* tænkte hun og så bare fortsat på ham. Hun begyndte langsomt at rive sin anden hånd løs men så ham fortsat i øjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Man 30 Aug 2010 - 21:27

Han lagde sine albuer på hver side af hendes hoved og havde sit ansigt få cm fra hendes, "Hvad er der galt Lg? ange for at du ville kunne li det selvom jeg er din "bror"? Eller du vil måske bare ikk kæmpe i mod..." smilede han let og kiggede hende roligt i øjnene. "Man forandrer sig gennem årene." sagde han bare og slikked ehendes hals igen. Han var stærkere end hende, så hun kunne ikk skubbe ham væk særlig let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:32

”jeg kan ikke slå min bror ihjel…” sagde hun tomt. Hun så ham fortsat i øjende… han var fysisk stærkere end hende så hun opgav med det samme at skubbe ham væk… men hun var stærkere med sin magi… der var bare en ting der kiksede… hun kunne ikke skade ham… lige meget hvor meget hun ville kunne hun ikke skade ham. ”jeg fortsætter med at kalde dig bror … du tør ikke” mumlede hun uden tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Man 30 Aug 2010 - 21:40

Han kiggede opgivende på hende, "Du fatter det bare ikk..." sagde han roligt. Han fik hendes trøje af hende hurtigt og smilede let, "Og du sagde?" spurgte han roligt og tog hårdt på hende med begge hænder. Han lagde sit hovedet ned og slikkede hendes hals. "Jeg er forandret Lg, du ved ikk hvad jeg gør mere." sagde han roligt og fik hende tvunget op at sidde. Han fik hende tvunget ind til sig og fik åbnet hendes bh, "Du kan være ange, men jeg kan sige dig en ting." han fik hende lagt ned igen og tog den ikk af hende. "Jeg har ikk tænkt mig at gør dig fortræd..." smilede han roligt.

//Smutter ned nu...-.-
Blir tvunget...
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 14:43

Et halvt kvalt piv kunne høres fra hende da hurtigt fik kontrol over situationen og hendes bluse af igen. ”nok er du forandret…” hun stoppede da han fik hende op at sidde og derefter løsnede hendes bh… det tågede udtryk i hendes øjne blev lettere fyldt med had da han atter slikkede hendes hals… ”jeg er ikke dissideret bange” halv hvæste hun. Et lettet udtryk kunne ses i hendes øjne da han sagde han ikke ville gøre hende fortræd… hvilket hun tolkede som at han ikke ville gøre det han var i færd med.


//det er ok xD... skulle også logge selv^.^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 14:49

Han kiggede på hende og grinede let, han tog på hende igen og lagde sig over hende. "Må jeg spørge dig om noget?" smilede han roligt og lå blidt over hende. Han lagde sine arme på hver side af hendes hoved og slikkede sig om munden. "Har du nogensinde været sammen med en dreng på den her måde? Siden du opfører dig óm du gjorde." spurgte han roligt. Han lagde en hånd ved hendes underliv og nussede det lidt hårdt, "Eller måske har du og vil ikk igen."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 14:56

Lg gav et støn fra sig og bed sit hårdt i underlæben. Hun havde nok ikke ventet det her…
”har prø… prøvet det” fik hun frem hun syntes vist ikke det var den mest bekvemmelige situation. Endnu et støn kom fra hende og hun lukkede sine øjne. Underligt nok kom der intet blod ud af det sår hun havde fået bidt i læben blot en underlig tyg sort masse .
*det kan han da ikke han er min bror!* tænkte hun og bed endnu hårdere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 15:03

Han stoppede med at røre hendes underliv og smilede elt, "med hvem?" spurgte han roligt og slikkede hendes hals igen. Han stoppede og kiggede på hendes læbe, han tørrede det væk og kiggede opgivende på hende. "Du skal ikk tro jeg er din bror, det er det jeg beviser med det her." sagde han roligt og kiggede på hende. "Jeg har ingen familie, så hvorfor skulle du være en undtagelse?" Han fik hendes bukser åbnet og lagde hånden ved hendes underliv uden på underukserne.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:12

Hun åndede lettet op da han stoppede med at røre hendes underliv ”det rager såmænd ikke dig … og der er fl…” hun stoppede det behøvede han jo ikke at vide. ”jeg betragter dig som min bror” sagde hun roligt.
Den rolighed der lige havde været forsvandt hurtigt da han knappede hendes bukser op og atter rørte hendes underliv denne gang bare tættere end før. *han tør ikke… han tør ikke han tør ikke* blev hun ved med at sige til sig selv.
Hun havde sle ikke reageret på at han havde slikket væsken væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 15:16

Han kiggede på hende, "Der er fl... Hvad?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Han sukkede opgivende, "Ja men jeg har aldrig betragtet dig som søster..." sagde han roligt. Han aede hendes underliv hårdere og smilede let til hende. "Jeg tør det godt, det er dig der ikk tør at tænke på at jeg tør..." smilede han let og kiggede på hende. "jeg kunne gøre alt ved dig uden at det ville røre mig. Han fik hendes bh af hende med lethed og tog på hende igen. "Så jeg synes du skal tage det roligt."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:24

Lg stønnede lavt hver eneste gang han aede hendes underliv. ”der er mere end en” mumlede hun.
”det tror jeg ikke på! Du ville ikke gøre det” fik hun frem mellem stønnende. Såret helede lige så hurtigt som det kom. *han tør ikke* tænkte hun igen … men vidste at han faktisk havde rat … han kunne jo sikkert gøre alt hvad han ville uden at hun ville kunne få sig selv til at gøre noget ved ham. Hun fandt det ikke spichelt rart at være i den her situation

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 15:28

Han kiggede på hende og aede hendes hoved blidt, "Må jeg så ogs spørge hvordan det var? Var det voldtægt eller var du selv med på det?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Hans udtryk var lidt anderledes. Men han aede fortsat hendes underliv og smilede let, "Du ved jo godt selv jeg ville gøre det, jeg gør det jo allerede..." sagde han roligt. Han fik hendes bukser lidt ned og lagde sin hånd ind under hendes underbukser. Han nussede hendes underliv roligt og slikkede hendes hals igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:35

Hun stønnede fortsat og lukkede det ene øje i. ”det … det var forskelligt” mumlede hun og fortsatte med at stønne. Igen havde han rat og det ireterede hende… Da han fik sin hånd ind under hendes underbukser blev det for meget… eller?... hun vred sig og fik sine hænder fri hvorpå hun tog hans hånd væk og forsøgte at få ham skubbet væk. *hvad !... han er min bror det … må han da ikke* denne gang var det ikke tør det var må… for hun havde vist indset at det ikke var det store problem for ham at gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 15:43

Han nikkede let og kiggede på hende, han grinede let da hun prøvede at få hans hånd væk. Han kiggede på ehnde og havde ingen problemer med at holde sin hånd hvor den var. Han fik en af sine fingre op i hende og smielde let, "Jeg kan og må hvad jeg vil..." smilede han roligt og kiggede på hende. Han kiggede på hende og fik sin finger så langt ind han kunne for at se hendes reaktion på at hendes 'bror' gjorde det.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:49

Et halkvalt skrig kom fra hende som nok var mest af had nok også med overrasket hed. ”STOP” sagde hun koldt. hun stønnede højere end før. ”DET MÅ DU IKKE!” skreg hun da han fik sin finger helt op i hende. Hun vred sig voldsomt og forsøgte at få ham ned… dog brugte hun stadig ikke sin magi på nogle måde. *du er min bror!* tænkte hun og fortsatte med at vride sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 15:52

Han grinede og kiggede på hende. Han tog fat i hendes håndled med den ene hånd og fik dem lagt over hendes hoved. Han satte sig lidt over hende, "Du bestemmer ikk over mig Lg, og jeg er IKKE din bror. Så derfor tag dig sammen." sagde han og fik sin finer lidt frem og tilbage. Han holdte hende lidt nede så hun ikk kunne vrde sig så meget, "Bare giv op Lg. Du ved jeg vinder."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:59

Hun vred sig fortsat så godt som hun kunne og stadig uden at bruge magi. Hendes støn var stadig høje og de kom selvom hun forsøgte at la vær. Hun håbede på at han ville stoppe for selv nu kunne hun ikke få sig selv til at gøre noget ved ham. ”du er min bror og derfor burde du ikke gøre det her!” sagde hun koldt. ”og hvad hvis jeg giver op? Stopper du så?” hun fattede ikke at hun sagde det for hun gav normalt aldrig op … og ville nok heller ikke selvom han sagde han ville stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 16:03

Han kiggede opgivende på hende og smilede let, "Du vil virkelig have jeg bare fortsætter?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Han fik endnu en finger op i hende og slikkede hendes hals. "Jeg er ikk din bror, jeg vil aldrig være det. Så bare opgiv, jeg fortsætter." sagde han bare og kiggede på hende med et alvorligt udtryk. "Om jeg så selv skal komme op i dig, før du fatter det..." sagde han
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:08

”STOP” skreg hun koldt. det isnede kort i hende da endnu en finger kom op i hende. ”der er kun få ting jeg har opgivet i mit liv og det her skal ikke være en af dem” sagde hun koldt. et lettere skræmt udtryk kunne ses i hendes øjne da han truede hende med selv at komme op i hende. ”det gør du ikke!” hvæste hun koldt. *det er sygt og forkert! Det kan du ikke! Du er min bror!* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 16:11

Han grinede og kiggede på hende, "Hvorfor skulle jeg stoppe? Det er ellers lige så sjovt..." smilede hn. "Desuden er du fysisk tændt, så hvorfor ikk give din krop det?" sagde han roligt. Han slikkede hendes ene ryst og kiggede på hende bagefter. "Det er sygt og forkert, men ikk af de grunde som du tror. Jeg er ikk din bror." sagde han bare. "DU skal virkelig snart have en hjernne, jeg er ikk din bror." sagde han roligt. "Og hvis det er så slemt, så brug noget af din magi i mod mig. Det er jo ikk fordi jeg siger jeg er din bror."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:20

”Sjovt?!?” sagde hun koldt… måske for ham men ikke for hende. Hun snerrede af ham da han sagde hun var tændt ”Nej til begge dele!” sagde hun koldt. et lidt længere støn end før kom da han slikkede hendes bryst, på trods af at hun ikke ville ha det lød det som om hun næsten … nød det?. ”for mig er du min bror så det er sygt og forkert på næsten alle tænkelige måder!” hvæste hun koldt… *magi?* hendes blik blev atter tomt. ”det…” startede hun men fik kun tænkt rasten *det kan jeg ikke… jeg kan ikke leve med konsekvenserne* tænkte hun


//sorry tiden mit næt pisser mig total af lige nu -.-' //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 3 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum