Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

halvmånens stråler [privat ... Ma

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Tirs 31 Aug 2010 - 16:24

Han fik sine fingre hurtigere frem og tilbage i hende og kiggede roligt på hende. Han fortsatte med at slikke hendes bryst og smilede drillende. "Så tænk på en du kan li, og lad som om jeg er ham." sagde han bare og kiggede på hende. "Lad som om jeg er Manda, det er jo mig du tænker som en bror ikk ham..." sagde han opgivende og gjorde det hurtigere med sine fingre i hende igen. "Men hvis du ikk kan, så prøv og nyd det." sagde han opgivende.

//Skal smutte nu, jeg skal til noget og bagefter skal jeg til ungdomsbrandkorps... :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:30

”stop!” sagde hun igen dog ikke så højt da hun blev distraheret da han rykkede sine fingere frem og tilbage. ”Ma er en ven!” sagde hun koldt… faktisk var det nu nok en undskyldning… for der var ingen hun sådan kunne li på den måde lige nu. Hun stønnede højere og en smugle hurtigere selvom hun ikke ville. ”jeg vil ikke nyde det jeg vil ha du stopper!” sagde hun koldt og hårdt til ham… hvordan kunne han gøre det?... det lignede slet ikke ham… men rigtigt nok forandre man sig jo… men stadigvæk *han er min bror!*

//ok god tur fornøjelse? … skrives bare senere xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 7:06

Han grinede og kiggede på hende, "Indrøm nu noget i dig nyder det her selvom det er mig..." sagde han roligt og hentydede til hendes høje stønnen. Han gjorde det lidt langsommere med sine fingre i hende og kiggede roligt på hende. "Og når du fortsætter med at tænke jeg er din bror, jo længere går jeg for at få dig til at fatte jeg ikk er din bror."

//Jo tak... xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 13:57

”og HVIS der så var noget i mig der kunne li det ?!? det er ikke ens betydning med at du skal gøre det!” sagde hun koldt og stønnede fortsat. Stønnende blev lidt lavere og lidt langsommere da han gjorde det mere roligt. ”du ER min bror og det vil du nok altid være!” sagde hun koldt. hun bed sig atter i læben og lod denne gang tanden blive i såret så det kun blødte en smugle og ikke kunne vokse sammen. *STOP! Stop stop stop…* tænkte hun. Hun så ham fortsat i øjende *Nii-chan stop*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 14:30

Han kiggee opgivende på hende og sukkede. Han fik sine fingre ud af hende og holdte stadig fast i hendes håndled. Han grinede let, "hvorfor skulle jeg når du fortsætter?" spurgte han roligt. Han fik sin trøje af og lå over hende igen. "u er nødt til at lære det på den hårde måde åbenbart..." sagde han roligt og slikkedde hendes hals. Han fik hendes bukser lidt mere af hende og fik sine fingre op i hendes underliv igen. Han gjorde det hurtigt i hende igen og kiggede roligt på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 14:40

”fordi du er min bror derfor!” sagde hun koldt. Hun fik lidt større pupiller og hendes tanker stoppede da han sagde dette til hende, og han tog sin trøje af. Et halvt kvalt og meget lavt piv undslap hende læber da han tog sine fingre ud fra hende. Hun fik krydset sine ben så han ikke så let kunne komme til. En smugle lettelse kunne ses i hendes ansigt da han blot lagde sig oven på hende igen… hun havde troet at han selv ville komme op i hende. Efter at ha stoppet sine støn da han tog sine fingre ud, kom de lavt igen da han igen fik dem ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 15:25

Han grinede og kiggede på hende, "Du ved jo jeg er stærkere end dig..." sagde han roligt og gjorde det vildere i hende med sine fingre. Han bevægede dem lidt i hende og kiggede roligt på hende. "Du behøver jo ikk fortsætte hvis du bare stopper..." sagde han roligt og kiggede stadig på hende. Han satte sig lidt op og fik hendes bukser og underbukser af så hun lå nøgen ved ham. Han havde stadig sit eget tøj på, men ville ogs vente lidt. Se hvad hun nu ville gøre. "Er jeg stadig din Nii-chan?" spurgte han roligt og fortsatte hurtigt med sine fingre i hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 15:38

Lg’s støn blev hurtigere i takt med at han bevægede hans fingre hurtigere. Hun lukkede sine øjne hårdt og vred sig så godt som hun kunne da han tog hendes tøj af. Hun hvæsede et par utydelige ord da han sagde han var stærkere men mere kom der ikke ud af det. Hun så rimelig fortvivlet ud da han sagde det neste ”stopper du hvis jeg siger du ikke er min bror?” fik hun mumlet frem. *der er ingen der siger jeg skal holde det… og det gør jeg nu nok heller ikke…* tænkte hun… *han bliver jo ved med at være det så længe han lever ikke?...* tænkte hun hvorpå hun hamrede hovedet ned i jorden da hun først nu kom i tanke om at han læste hendes tanker… hun havde svært ved at koncentrere sig i den her situation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 17:21

Han grinede og nikkede til hende. Han kiggede roligt på hende og fortsatte imens han hørte hendes tanker. "Du tænkte det, det gjorde jeg ikk." sagde han roligt og kiggede opgivende på hende. Han fik hende lagt en smule til rette og åbnede sin bukser uden at lade hende opdage det, "Du fatter bare intet, men det er vel din egen skyld at skulle lære det på den hårde måde?" sagde han roligt og kiggede på hende. Han tog sine bukser lidt ned uden at lade hende opdage noget stadig. Han fjernede sine fingre og uden at give hende tid til at opfatte kom han op i hende og holdte stadig ved hendes håndled. Han kiggede roligt på hende og ventede på hendes reaktion.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:30

Lg hvæste nogle ord på et andet sprog til ham, hun opdagede intet af det han gjorde før han kom op i hende. Hun skreg så højt hun kunne og vred sig så meget som hun kunne. ”STOP” skreg hun gang på gang.
Hun anede ikke hvad hun skulle gøre, hun ville ikke skade ham men heller ikke ha at han gjorde dette. ”STOP! Nii-chan vær sød at stop!” tiggede hun… det var underligt at høre på det… og nok mere underligt for hende, hun havde ’bed’ om noget før… bare krævet det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 17:34

Han gjorde at hun ikk kunne vride sig mere og blev oppe i hende. Han grinede let og slikkede hendes hals, "Hvorfor skulle jeg?" spurgte han roligt. "jeg er jo ikk din Nii-chan, jeg gør kun det her fordi jeg ved du vil hade mig for det..." sagde han bare og rykkede lidt rem og tilbage i hende. Han gjorde det roligt i starten for at hun skulle vænne sig til det. "Desuden ender du nok med at nyde det fysisk."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:52

Hun mærkede hvordan han rykkede, og dette udløste små støn. Hun gjorde sit bedste for at holde dem tilbage, hvilket var svært. ”fordi jeg ber dig om det!” sagde hun hårdt imellem stønnende. ”STOP!” skreg hun igen.
”jeg ber dig stop!” han havde nu nok rat med at hun ville kunne li det fysisk men bestemt ikke sygisk.
”nii-chan vær sød at la vær! Jeg ber dig stop! NU!” hendes stemme var meget kold og hård dog kunne man høre at hun var trist???... eller ked af det???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 17:57

Han grinede og kiggede på hende, "hvorfor skulle jeg stoppe? DIn krop nyder det jo?" sagde han og kiggede på ehnde. Han slikkede hendes hals og kom lidt hurtigere rem og tilbage i hende. "Og du ved jeg ikk er sød, det er jo det du elsker ved mig. Er det ikk?" Han gjorde det lidt hurtigere og kom hårdt op i hende. Han var rimelig ligeglad med alt hvad hun sagde.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:13

”jeg er ligeglad med om den nyder det eller ej… JEG gør ikke!” sagde hun koldt og stønnede højere og hurtigere da han gjorde det hurtigere.
”jeg har skam fundet ud af du ikke er sød” sagde hun hurtigt og koldt. hvorefter hendes stønnen fortsatte.
”stop! Nii-chan !” sagde hun koldt. *hvad gør jeg hvad gør jeg hvad gør jeg!* tænkte hun desparart.
Det var ireterende tydeligt at hendes krop kunne li det, selvom hun gjorde sit bedste for at få det til at ligne det modsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:18

Han kiggede roligt på hende, "Du ved vist ikk helt hvorfor jeg ogs gør det her?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Han kyssede hendes mund blidt og derefter slikkede hendes hals. Han fortsatte frem og tilbage i hende og havde samme fart. "Noget for noget er mit ordsprog..." sagde han roligt og kiggede på hende. "Jeg gør det her af 3 grunde." han gjorde det lidt hårdt i stedet for hurtigt. Han kom så langt op han kunne og kiggede på hende. "1 grund, fordi jeg har lyst. 2 grund, fordi du gir mig noget så gir jeg dig noget. 3 grund, det jeg gir dig er en Nii-chan." sagde han roligt og smilede let. Han fortsatte igen, "Jeg vil bare have dig til at forstå jeg ikk vil opføre mig som en bror for dig."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:27

Hun rystede undrende på hovedet … hun troede det bare var fordi han ville ha hende til at hadede ham … hvilket næsten lykkedes. Hendes støn blev atter en smugle højere dog også langsommere. ”hvad er det jeg giver dig?” hvæste hun koldt.
”jeg tror jeg har fattet at du ikke er begejstret for at være min bror!” sagde hun koldt, hun snakkede meget hurtigt da det var svært at undgå sine støn og det ville også lyde som om hun kunne li det hvis hun skulle snakke og stønne på ’samme tid’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:31

Han gjorde det blidt igen og kiggede på hende, "Det her..." sagde han roligt og hviskede det mod hendes hals. Han fortsatte stadig blidt og kiggede på hende. Han grinede lidt og smilede, "Det er jeg heller ikk, men jeg gir altid noget for selv at få noget."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:41

”jeg behøver vel ikke at sige at jeg meget hellere ville ha givet noget andet gør jeg?” hvæste hun.
Hendes støn ændrede sig i takt med hvor hårdt eller blidt han gjorde det.
”og hvad er det så helt præcist du giver mig?” spurgte hun koldt. hun forsøgte at få sine tænder fri men hvad ville det hjælpe?... hun kunne jo sikkert ikke få ham skubbet ned alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:46

Han rystede på hovedet og kiggede på hende, "Det behøver du ikk, jeg vidste du ikk ville det her. Men det ville jeg ha, så derfor havde du ikk noget valg." sagde han roligt og fortsatte blidt i hende. Han kunne mærke han snart kom, men sagde intet til hende. "Jeg giver dig en Nii-chan og skal nok lade være med at blive sur hvis du siger det. For en tid, et tidspunkt skal du give noget igen for at jeg ikk vil have noget i mod det..." grinede han let og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:51

Hun hvæste noget uforståeligt til ham. ”hvad vil du så ha næste gang” hvæste hun koldt og fortsatte sin stønnen. Der var et godt stykke tid til hun selv skulle komme.
”er det det hele jeg får?... at du ikke bliver sur når jeg kalder dig det?!?” hendes blik var fyldt med had og man skulle nok ikke lave for meget sjov med hende.


//skal spise … svare senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:54

"det samme..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han rystede på hovedet, "Næh, jeg skal nok prøve og kalde dig Nee-chan. Men du skal ikk regne med det bedste." sagde han roligt og fortsatte. Han gjorde det lidt hurtigt og kiggede på hende. "Og jeg vil prøve at opføre mig som en bror for dig. Så hvis det ikk er nok, så tænk over jeg vil det lige så lidt som du vil det her."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:36

Hun hvæste af ham og man kunne tydeligt se haden i hendes øjne. ”og hvad får dig til at tro du kan få det igen?” snerrede hun. Igen blev hendes stønnen forandret, hendes krop gav små ryk fra sig i ny og næ, som ekstra tegn på at hun faktisk nød det.
”så hader du det mere end du regner med” mumlede hun hurtigt .
Hun slikkede sig halvt om munden, *så stop da* tænkte hun… nok mest til sig selv .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 19:47

han kiggede roligt, "Prøv dog at se på din krop..." smilede han let. "Du kan ikk nægte at den nyder det..." smilede han let og aede hendes kinder blidt. Han ortsatte blidt i hende og slikkede hendes hals. "Jeg kan da godt være sød ved dig og gøre det emre roligt? Indtil du gerne vil have jeg gør det vildere..." sagde han roligt og smilede til hende. "Og du aner ikk hvor meget jeg hader du kalder mig Nii-chan..." sagde han opgivende og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:53

En knoren kunne høres fra hende … han havde jo rat… og det ireterede hende noget så grusomt. ”det har jeg ligesom fundet ud af! Det er trodsalt min… lidt endnu !” knurrede hun. ’
”den vælger jeg så ikke at svare på” sagde hun koldt og hurtigt. *er det sødt at gøre det langsomt?... eller …* hun skød tanken ud af hovedet. *bare en gang skulle man prøve at la vær med at tænke!* tænkte hun vredt til sig selv. ”jeg håber du hader det bare halvt så meget som jeg hader det her” hvæsse hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 19:57

Han ortsatte roligt i hende og tog på hende med sin ene hånd. Han slikkede hendes andet bryst og smilede let, "Du kan ikk lade være med at tænke... Og det er det, fordi det gør mere ondt på en pige at gøre det hurtigt. Men de lægger ikk så meget mærke til det fordi de nyder det." han kiggede roligt på hende og slikkede hendes bryst igen. Han tog lidt hårdt på hende og ortsatte indeni hende. Han var ved at falde til ro igen fordi han gjorde det roligt i hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

halvmånens stråler [privat ... Ma - Page 4 Empty Sv: halvmånens stråler [privat ... Ma

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum