Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 6 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 22:56

Ailince slukkede vandet efter noget tid.. hun havde nødt vandet mod sin hud og har hun duftede ren igen... hendes sød duft hang stadig over hende , hun tørt første sit hår og derefter tørt hun sin ben, lår , maven, armen og bryst. Ailince smilede "håndklædt var blødt" ailince havde en sært hud og vis et håndklæde var få hårdt, var det ubehageligt for hende... Ailince tog håndklæde om sig og lagde sit fugtigt hår ned på ryggen, hun åbnede døren og sætte sig på sofaen arm og kiggede mod ham "Så kan du komme til" hun var utrolige smuk selv når hun var våd og hun havde lagt sit ben over hendes andet så det var krydset, hendes lår var synlig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 23:17

han læner sig tilbage i sofa og lukke øjne kort bare for af slappe lidt mere af mens han venter, han kiggede roligt over på hende da hun åben dør ind til stue, han smiler svagt ind han rejse sig op og gik ind på sit værelse og fandet nogen ren stof bukser, "ja det kan jeg ser" sagde han roligt og forsvande ud på badeværelse, hvor han låser dør og klæde sig af og tænder for vande og stille sig ind under det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 23:22

Ailince smilede af ham og gik ind på sit værelse, hun tog sin BH og Tusser af få at skiftede det , hun tog et rent par og tog det på, hun ledet nu efter noget tøj "denne her" sagde hun og smilede og kiggede på en par kort shorts og en hvid top.... Ailince stod i sort BH og sorte tusser, hun tog langsom de små shorts på og den hvid top. hun tog sin playboy halskæde på igen og gik inden i stuen igen, hun havde ikke sko på og gik rundt med bære fødder, hun så han havde lagt bærbar stå tændt og hun sætte sig op loggede op sin bruger, der kom en besked op og hun sukkede, hun lukkede bare beskeden ned uden at være og kiggede nu rundt på internette
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 23:30

der gik ikke lang tid før han var færdig med af tager et bad, han tør sig og hænger håndklæde der ud på badeværelse så det kan tør, han tager nogen sort stof bukser på og låser op og åben dør, han går ind på sit værelse smider din andre bukser til vaske ind han går ind i stue og sidder på sofa og tænder for tv, han læner sig tilbage og køre lidt rundt på de forskellig kanaler han nu har af ser mellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 12 Maj 2010 - 23:38

//skal lige ud med kæresten, kommer igen //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 13 Maj 2010 - 0:24

Hun slukkede bærbar og ventede sig rundt og så mod ham med et blidt smil. hun rejste sig op og sætte stolen inden mod bordet... Ailince løb hen mod sofaen og hoppede op i den og lagde hovedet på hans skød... man kunne i mærke hun hoppede op i sofaen da hun var meget let... hun så mod ham "hej smukke" sagde hun med en drillende tone "Har du set sandmonster for nyligt" spurgte hun og smilede blidt til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 0:35

han lod hende ligge sig på sofa med hoved på hans skød, "dav smukke" sagde han og smiler svagt, han stopper på en kanal med nyheder, bare for af ser om der var noget spænde eller noget ny af vide, som ikke så ud til af være lige nu, "nej det har jeg ike, har du da det" spurget han og kigede roligt ned på hende, han lad en arm på hendes mave og kiggede videre på tv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 13 Maj 2010 - 0:45

Ailince smilede blidt til han kaldt hende smukke... "Tjaa, har jeg faktisk, vil du vide hvor" sagde sødt og vendt hovedet mod tv'et, hun var lidt træt efter flyve turen, men hun lå godt her... hun var tryg og tilpas, Hun mærkede hans hånd på sin mave og smilede over det... hun så på nyhederne " ikke noget spændende sker" sagde hun og forstå lidt af det spanske person sagde, hendes hals var blottet lige nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 0:53

"ja det vil jeg enlig gerne" sagde han og kiggede kort ned på hende, han var ikke selv rigtig træt da han ikke behøve så meget søvn så et menneske da han jo var halv dødsengle og halv vampyr, "nej det gør der ikke, ikke lige nu ser det ud til, er der noget du har lyst til af laver" spurget han og kiggede roligt ned på hende og smiler svagt, han begynde lidt efter af skifter rundt på de mange kanal han har, da nyheder var slut og der var ikke noget spænde af ser eler høre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 13 Maj 2010 - 0:57

"lige der" hun pegende på ham og prikkede ham på kinden, han var sandmonster hun små grinte og vendte blikkede mod ham så deres øjne mødte , de havde fået øjekontrakt, Ailince grinede "noget jeg vil lave" gentog hun og bliv længende "massage " hun sagde et ord . et lille ord og så skulle han forstå hvad hun mente, hun flyttet sin hånd ned på sin mave igen og ventede derefter blikket mod tv'et igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 1:10

"jeg er ikke noget sandmonster, jeg har ikke sand på mig" sagde han og kiggede kort ned på hende, "det var nu ikke hele det jeg spurget om, medmind du mener af du vil give mig massage er det fint nok for mig" sagde han og kiggede ned på hende og vidste godt hvad hun mener med det man skulle jo lige laver sjov med hende, han flytte lidt sig arm så der er plads til hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 13 Maj 2010 - 2:13

Ailince så mod ham "du stadig et sandmonster i min øjne forstiller mig bare sandet" sagde hun drillende og prikkede hans kind med en af sine figner "jeg ved det, mig gi dig massage " sagde hun og tænkte over det lidt "nej ikke lige nu" sagde hun og rakte tunge til ham "hvad skal vi lave, hmmm" sagde hun og tænkte hun og kiggede han gjorder plads til hendes hænder og det fik hende til at smilede blidt... hun puttede sig indtil hans mave , for at drillede lidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 3:42

"det er ikke pæn sagdet" sagde han og kiggede på tv, "det behøve du heller ikke og regn jeg heller ikke med af du vil gør" sagde han og kiggede ned på hende, han skifter stadig rundt på de mange kanaler og kun ikke rigtig find noget som man gab af ser på, "det ved jeg ikke, det var derfor jeg spurget dig før" sagde han og kiggede ned på hende og smiler roligt, han gjort ikke noget ved af hun putte sig ind til hans mave, han sad i bar overkrop så man kan ser hvor veltræner han er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 13 Maj 2010 - 23:10

Ailince puttede sig mod hans maven... hun sukkede "Koldt" sagde hun og kiggede op på ham.. Hun var faktisk lige glad med han havde bær overkrop... og hvor smuk han var... Ailince havde fået en ny ven og det var derfor hun ikke så de ting som normal piger vil ligge mærkede ved ham... Hans meget smukke maven, Hans veltrænet mave, han smukke udseende og udtrolig tiltrækkende udstålende... Ailince så mod ham og smilede "okay måske et sandmoster sorry master" sagde hun med en drillende stemmende... Hun så rundt mens hun tænkte på hvad det skulle lavede "hvad med" sagde hun og tænkte sig om... Ailince gabet "At sove" sagde hun og lukkede øjne i igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:12

"her er da ikke kold" sagde han og kiggede kort ned på hende, han kiggede roligt mod tv som ikke var særligt spænde, han svar ikke på det næste hun sagde da han ikke synes af han skulle svar på det, "vil du sove, er du da træt eller var det bare en lang fly tur" spurget han og kiggede roligt ned på hende, "du skal ikke ligger her og sove eller det er op til dig man jeg går ind i min seng og sover når jeg går i seng" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 16:18

"så må du tag mig med" sagde hun med en drillende tone som ikke ment det, hun gabet og nussede sig ind til ham, hun lukkede langsom øjne "du vover at gør noget" sagde hun langsomt og faldt i søvn langsom med hovede mod hans bryst , hun lå tryg og smilede blidt over det... hun drømmende sødt... hun måtte havde været træt efter turen at falde i søvn to gang på så kort tid... Ailince puttede sig mere indtil hans kolde krop
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:02

"ne det gør jeg ikke, for du vil bare misforstå det imorgen tidligt" sagde han roligt og smiler svagt, "nej det gør jeg da ikke søde" sagde han roligt og strøg hende kort over hendes hår, han løft rolig hendes hoved og rejse sig op, hvorefter han løfte hende roligt og bære hende ind på hendes værelse, han stille hendes taske på gulv og klæde hende stille og roligt af så hun kun har undertøj på, hvorefter han putte hende ind i dyne, hvor han selv går i seng.

næste morgen stå han tidlig op og tager sig et bad og begynde på af laver morgen mad til dem da hun stadig lå og sove, han larme så lidt som muligt for ikke af væk hende da det så hun til af hun sove godt hvor han bære hende ind til hendes seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 22:53

//har mistede mit krea lige nu.. men skriver når det kommer igen XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 10:12

Ailince mumlede i søvne og da han løftede hende lagde hun hånden på hans bære overkrop.. hun lagde hovede mod hans overkrop, man kunne se han gik med hende, da vinden fik hendes hår til at blæse til siden , det var en dejlige følelse i hendes drøm... hun mærkede den bløde seng og hun kæmpede ikke i mod han tog hendes tøj af hun hjælpe lidt med at flyttet sig , hun havde en perfekt krop og lige nu skulle hun være meget taknemlig for at ikke var en pervers og ikke havde lyst til hende på den måde....

Solen stråler ramte ailince ansigt, hun så mod vinduet "Ahh" sagde hun og tog dyne over hovedet, hun så ned og opdagede hun lå i Bh og tusser kun "Ah, han måtte havde taget det af mig" sagde hun lav og rolige , hun kom frem med hovedet fra dyne og så mod en lille sommerkjole som lå op hendes taske , hun ventede bene til sine og mærkede tæppet mellem sin tæer... hun rejste sig og gik hen og tog kjolen på , hun tog den over hovedet og ned over hendes bryst og så ned over hendes røv .... Den gik hende til lårene, hun gabet blidt og gik ud af døren til stuen... Ailince kunne dufte mad da hun åbnede døren "øh godmorgen" sagde hun og stod nu og kiggede på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 16:11

han stod fint ud i køkken og laver mad mens han drak lidt vand ind imellem for af kun hold varm ud, det var en varm morgen af stå op til man også dejligt samtid, han drej hoved kort og kiggede roligt på hende og smiler svagt til hende ind han vend hoved tilbage til mad, "godmorgen, har man sove godt" spurget han roligt og tog noget af mad over på bord, "tager plads ved bord så er mad klare om lidt" sagde han og smiler svagt.

//det er hele iorden og hvornår er Ailince bliver vampyr?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 16:16

hun gabet "Øh ja har jeg vel" sagde hun og små løb hentil stolen som et lille barn, hun smilede til ham og sætte sig på stolen og så på maden kommer på bordet "åh er så sulten" sagde hun og smilede til ham... hendes blid blå øjne flugte ham rundt i rummet , men hun ventede på han sætte sig ned på stolen overfor hende, hun så mod stranden "Så varmet her er i dag" sagde hun og så på vandet rammen sandet....

// tja for 2 dage side nu XD ...//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 16:21

"okay det er godt nok, når du aldrig har være her før" sagde han og sad det sidste mad på bord og sat sig overfor hende og smiler svagt, "sulten er man altid nogen gang bare mere ind andre og du skal jo også har noget" sagde han og venter på af hun tager tager lidt af det, hvorefter han selv tog noget og begynde roligt af spise, "ja her er dejligt varm og vil du ud af bad side du kiggede så meget på havet" halv spurget han og kiggede roligt på hende.

//okay hvem bidet hende//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 16:29

et smil breddes sig over hendes ansigt "Ja når jeg har spise!" sagde hun sødt og tog noget brød og grinte "vil du med, du har jo set mig i Bh og tusser nu, så" sagde hun og begyndte at grinede, hun smører brødet og begyndte at spise brødet , og lagde maden på sin talkenken... hun så mod ham med et smil "vis sandmonster tager med"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 16:30

//Akumu bid hende XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 16:39

Twi kom trippende.(Twi er hendes kælenavn) "Hvad sker der her,?" sagde hun langsomt da hun så en pige stå og spise brød. "HVad laver du?," Hun kig et stridt tilbage selvom pige var en vamåyr som hun også selv var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 6 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum