Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 7 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:02

"okay og det kan godt være af jeg vil det og ja det har jge, du kom jo selv ud fra badeværelse kun i undertøj" sagde han og kiggede roligt på hende da det havde hun, "jo det gør jeg nok, du erjo kommer her ned for af være sammen med mig og jeg skal jo hold dig med selvskab mens du er her hos mig" sagde han roligt og spise roligt videre ind han tog lidt mere og tog en tår af sit vand.

//OKay Ailincer og Twilight spørge en anden gang om du må være med og de sidder ind i hans sommerhus, du kan være med senere i emme hvis det er//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 19:07

Ailince tog lidt mere af sin mad og nikkede som svar "Ja , har du os" sagde hun og smilede "glemmer det tit" hun så mod ham med sødt og drak noget af sin vand "jeg tro det kolde vand bliver dejligt i denne varme" sagde hun og kiggede over på Lucifer "Jeg os bliv vantil at se dig næsten nøgn" sagde hun drillende og tog lidt mere af sin mad
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:36

"ja det har jeg og ja du husk ikke lige godt altid" sagde han kort og kiggede kort på hende ind han spise videre, han tog en tår mere af sit vand og kiggede kort rundt i hus, "ja det tror jeg nu også af det bliver" sagde han og smiler roligt til hende, han spise det sidste på sin tallenken og tager lidt mere op og begynde af spise igen og kiggede roligt på hende ind han skuille til af svar hende, "ja det er du og det ser ud til af du er ligeglad med det eller du kan lide det side du ikke siger noget til det" sagde han og smiler drillede til hende ind han begynde af spise videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:51

Et smil bredte sig over hende læber, hun tog lidt mere af sin mad og noget vand for hun svarede ham "Tja , hvad tror du " spurgte hun og kiggede på ham med sin blide øjne, hun virkede ikke til den at være den fræk type , så at være lige glad var jo det som passede til hende... faktisk havde hun sagt før hun var lige glad med han sad sådan , hun lagt sig tilbage i stolen og kiggede på ham ventede på hans svar... Hun flyttet noget hår bag øret
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 15:56

"af du er ligeglad ved jge tror" sagde han kort og hvis hun var er han ligeglad med det, han spise det sidste af sit mad og rejse sig op for af tager af bord da det så ud til af hun også var færdig med af spise morgenmad, han stille ting i opvaske maskine, "skulle vi ned og bad" spurget han for af vide oman skulle går ind og skifter tøj til det eller ikke, han læner sig roligt op af køkken bord og venter stille og roligt på af hun skal svar ham på om de skal eller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 16:19

Hun rejste sig fra sin stol og skubbede den ind, hun gik hen til ham og lagde en hånd på skuldre "jeg må desværre meddelle dig at , jeg er lige glad" sagde hun og rakte tung "SÅ du kender mig godt efterhånden" hun smilede sødt og så mod stranden "Ja ud og bade . så du kan blive herre sandmonster igen" hun grinede og så på ham med sin blide øjne ...
Ailince vendte sig rundt og gik inden på sit værelse og skriftede til badetøj
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:42

"det regn jeg også med af du vil sige og det gør ikke noget da jeg også er ligegæad med hvordan du ser ud" sagde han og rakte tunge kort af hende, "ja det gør jeg selvom vi ikke har være så meget sammen" sagde han kort og smiler svagt, "det tror jeg nu ikke jeg bliver, hvis nogen af os bliver det så er det dig" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han gik ind på værelse for af skifter tøj, han kom ud fra værelse kun short og et håndklæde over den en skulder og venter roligt på hende ud foran hus mod stranden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 20:42

Ailince stå den sort bikini på og en lille sommerkjole udover ... hun tog et håndklæde og gik ud og så på ham , der var gået 20 min "sorry , kunne ikke valg" sagde hun sødt og tog hans hånd "Lad os komme ned på stranden , kommende sandmonster " sagde hun drillende og hiv ham med ud af bagdøren og ned mod stranden, hun opførte sig som et barn igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:15

han stod og venter stille og roligt på af hun skulle bliv færdig med af klæde om, "det gør ikke noget og det er bare typisk er kvder" sagde han for sjov og smiler svagt af hende og gab hendes hånd et lille klem og gik med hende ned på stranden hvor han ligge håndklæde og giver slip på hendes hånd, hvorefter an begynde roligt af går ud i vand,han kiggede kort tilbage på hende, "kommer du heller vil du heller bliv og kig" spurget han og gik roligt videre ud,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 15:45

Ailince smilede og løb ud til ham med et sødt smil og grinede "Det skal du ikke spørger om to gangen" hun løb forbi ham og det sprøjtede op på ham , hun grinede og sprang på hovedet i vandet elegante og kom op fra det dybe varm, hun smilede til ham mens hun svømmede rundt. selv i vandt var hun elegant
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:08

han smiler svagt af hende og gik roligt videre ud i det, "nej det kan jge ser af jeg ikke behøver" sagde han roligt og så hende hop i vand, han hopper selv i lidt efter hende og svømme roligt rolidt lidt fra hende, han dukke og svømme så rundt ned under vand i nogen min før han kom op igen, da han ikke behøve så meget ilt kun han være under vand i land tid af gang, "når er det så dejligt af kom ud i vand som du håber på af det vil være" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:16

Ailince svømmende hen til ham og lagde armene om ham og smilede "Meget beder, dejligt af koldende " sagde hun og grinede sødt.. hun smilede blidt og så mærkede det kolde vand mod sin krop, sååh dejligt tænkt hun og friet , hun lagde sig for sjovt ind til ham , så han faldt bagover og de begge kom under vandet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:44

han rolig armene om hende og kiggede ned på hende da han jo var højer ind hende, "det er da godt af du synes det" sagde han og smiler svagt, han gjort ikke noget ved det da hun læner sig ind mod ham, han falder bag over med hende oven på sig, han lå bare stille under vand da han ikke behøve lige med det sammen eller første om nogen min hvis det var det han havde lyst til, han kiggede rolig på hende for af ser hvad hun gjort, om hun vil op eller også bliver ligger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:54

Ailince bliv liggende mod ham, meget dumt , da hun ikke kunne holde vejret længende, hun smilede og havde lukkede øjne, hun holdet stadig af ham, hun var begyndte at følelse sig tryg når han holdet om hende , som en bror eller en meget god ven, som trøst , hun smilede og skulle nu havde luftet, hun slap ham og svømmende mod vandkanten og da hun kom over vandkanten , træk hun vejret dybt, hun så mod himlen og små grinede om sin dumhed , men hun var glad for den følelse hun havde haft, hun var ikke bangende selvom hun kunne havde dø, hans armene havde fået hende til at følelse sig tryg, hun lagde sig til at flyde på vandoverfalden og så mod himlen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 0:09

han lå stille og rolig mens han slappe af og smiler svagt til hende da hun bare bliver ligger på ham, da hun så svæmme op til overfalde smiler han lidt af hende og bliv ligger i lidt tid ind han også var nød til af svømme op for af få noget luft, han kiggede kort op på himmel hvorefter hende og lukke så kort øjne, han køre en hånd gennem hår så det sidder normal, "lå du godt" spurget han lidt efter og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 0:12

Ailince lå helt afslappet på vandoverfalden og da han spurgte om hun havde lægget godt , gik hun et chok og kom under vandet meget kort og svømmende op igen, hun rødmede "hvad snakker du om" hun vil ikke indrømmende hun havde fundet en slags tryghed os ham , da det var lidt mærkeligt, de kendt ikke hinanden og hun rystede på hovedet og fik hovedet under vandet meget kort igen og hæve det op og træk vejret dybt... Hun grinede derefter "hovsa " sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 0:26

"da du læner dig ind i mod mig og jeg fslder over med dig, du bliver ligger oven på mig" sagde han og kiggede roligt på hende, han kiggede rolig på hende mens hun laver nogen mærkelig ting, han svar ikke på det sidste hun sagde da han ikke rigtig havde noget af svar på, "du ved godt hvad jge snakke om" sagde han og kiggede kort på hende ind han lad sig rolig tilbage i vand og fylder mens han slappe af og venter på af hun svar på det han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 0:29

Ailince stoppede og så væk og sukkede "Jo jeg lå godt" sagde hun rolige og så mod himlen nu, hun lagde sig ned og flyd på overfalden igen , hun smilede blidt og lukkede øjne, faktisk var hun lidt lige glad om han vidste hun havde nydt det , så lange det ikke bliv misforstået, da det ikke skulle det.. Ailince åbnede langsom sin øjnene og så mod himlen, hendes øjne var blive dybe og rolige ... de var lige de var så langt væk , men stadig så nær
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 0:49

"når var det bar det du ikke vil sige før" sagde han roligt og misforstå det ikke selvom man godt kun det man han gjort det, han lå bare og slappe af og med lukke, "hvad skal vi så lavernår vi gårr op i hus igen eller vil du heller går langs stranden" spurget han og kiggede kort over på hende, efter lidt tid vend han sig om og begynde rolig af svømme lidt rundt selvom vand var varm nok til af han ikke behøve af lvaer noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 0:54

hun svømmende hentil ham "ved jeg ikke " sagde hun op puffede ham under vandet, hun grinede da han kom op igen og så på hans blik "Ups" sagde hun og svømmede væk fra haa, hun var ikke så hurtigt til at svømmende men det kunne være værre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 1:09

han nikke bare som svar på det hun sagde da han ikke havde noget af tilføj til det, han svømme efter hende og kommer tætter på hende hurtig da han svømme hver dag i hans pool eller havet hvor han nu er her i verden, da han når op ved side af hende skubbe hende rolig til hende, hvorefter han rejse sig op og tager kort ned uinder vand, for af giver igen fra før, hvorefter han smiler svagt af hende så nu fik hun også prøve hvordan det er af bliv drille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 1:13

//smutter i seng, svar i morgen//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 12:57

Ailince bliv først skubbede frem og derefter kom hun under vandet, hun små grinte inden i hovedet og da hun kom op tog hun fat om ham, og skubbede ham bare over efter krammet... hun små grinede og så på ham komme under vandet igen, hun begyndte at grinede igen "hovsa du" sagde hun og smilede derefter
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 9:22

han krammer hende roligt igen da hun krammer ham mens han smiler svagt, han lod sig bliv skubbe bag over og lod sig falde til bund og bliver ligger der ned og kiggede rolig på hende, han bliver ligger der ned indtil han skulle op efter ilt og når lige af høre hvad hun sagde og smiler svagt af det, lidt efter lad han swig til af flyde og slappe af imens og kiggede roligt op på den dejligt blå himmel, "du siger bare til når du vil op her fra" sagde han roligt man kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 21:57

Hun så på ham "Skal jeg nok, men du skal os ha en mening i det" sagde hun og smilede "hvad vi du lave bag efter" hun sprøjtede lidt vand på ham og begyndte at svømmende mod land, da hun kunne gå rejste hun sig op, vandet løb ned af hendes silkebløde huden , det gjorder den mere smuk , hun vendte blikkede mod ham og smilede , hun strålede i solen, hun var så meget et lys, især hendes blide personlighed , hun stod nu på stranden og lagde en håndklæde ud på sandet og lagde sig på den, hun mærkede den varme sol mod hendes ryg, hun var meget smuk... hun lukkede øjne , hendes perfekt krop tiltræk nogles fyres blik og så der på ryggen et ar og hendes blå mærke, så tydeligt

//Sorry jeg første skriver nu XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 7 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum