Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 10:25

han svømme lidt tid rundt efter hun havde ladt sig op på stranden og slikke sol, han svømme selv ind af og rejse sig op da han kun når bunde og gik op, han lad sit håndklæde ved side af hende og lad sig på ryg, så det kun var den en tato kun ser, det var 666 med flamme omkring, ellers har han en stor tato på ryg, han slappe roloigt af i krop mens han nyder sol, "måske træner lidt medmind du har noget andet du vil har mig med til" sagde han og kiggede kort på hende, han var lidt brun i forvej da han havde være her ned i et stykke tid efter hold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 11:16

"nej gør du bare det... finder sikker noget at lave, eller kan jeg nok underholdes af de tøser som næsten over salver dig" hun små grinte og nyd solen på hendes ryg, hun løftede sin fødder lidt og vippede dem, derefter lad hun dem i sandet og ventede ansigt mod ham "Hm, er helt vilde med dine tattooer" sagde hun og gled en figner over 666 tegn , hun havde lidt kølige figner, derefter tog hun den til sig "så jeg bliver stadig underholdt" sagde hun og sluttet sætning om hans fans piger
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 14:44

"ja det gør du nok og ja hvis de vil snakke med dig" sagde han og smiler drille, da hun selv sagde af de salver, "okay glad for du synes om den, da ikke alle gør det" sagde han og smiler svagt, han gjort ikke noget ved hendes finger, "ja det gør du nok ellers må du bare træner med" sagde han og rakte svagt tunge af hende og vender sig om på mave så han kan få sol på ryg, nu kun man ser hans store tato, som er to djælver vinger med flammer om og noget på latin under vinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 14:52

Ailince sætte sig op og så på skriften "Latin" gættede hun og så på hans vinder "hvad betyder det" spurgte hun og så over på en folk tøser som kiggede ondt på hende "Åh" hun flyttede sin figner og små grinede over dem "Se der er din fan gruppe" hun hviskede det i hans øre og hævet så øjenbrynet "Mig træne kunne du se det for dig" hun sad og grinede nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 15:59

"ja det er det" sagde han og kigged ekort på hende og smiler svagt, "hvad det betyder, det er ikke godt af vide" sagde han og smiler smør, "det betyder djælver" sagde han lidt efter da han bare drille hende før og smiler kort, han kiggede da hun sagde af hans fan gruppe var der, han griner kort over det, "næ det kan jge ikke man kin være sjov alligevel" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 16:08

Ailince stoppede med at grinede "de ved at dræbe mig med deres blik" sagde hun drillende og så ned på ham og smilede "Så passer det vel godt til dig , du er jo et mørke væsen " sagde hun og så ned på vinderne igen "Hm , jeg tror ikke engang jeg kan løftede 10 kg " sagde hun og skær ansigt "måske kun 5 " sagde hun for at overdrive lidt, hun smilede og lagde sig derefter ned igen, hun så mod den blå himlen og mærkede solen mod sin mave
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:19

"det kan godt være med jeg kan jo genopliv så hvis du død kommer du til liv igen" sagde han og griner kort igen, da han godt vidste af hun ikke vil død af deres blikker, "ja det gør det, det er også derfor jeg har få laver den og så bliver jeg også kalde djælver i hæren af dem fra min gruppe, "hvis du ikke kan det må vi heller få gjort noget ved det" sagde han og smiler drille til hende, han lad sig tilbage og slappe af mens han nyder sol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 16:26

Ailince lukkede øjne "du begynder bare at træne mig" sagde hun drillende og mærkede solen blide strålere mod hendes hud, hun var blevet brunere , men det var ikke voldsomt meget, men det kunne ses .. "Tja vis du gider bruge energi på at vækkede mig vis jeg døder, gør du det bare" sagde hun og små grinte med lukkede øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 17:31

"nej jeg skal ikke træner dig op, det skal du selv hvis du giver eller kan du kig på eller låne min pc imens jeg træner, du skal bare regn med af jge træner miste en time til to" sagde han og smiler roligt, "det giver jeg da ikke, når du ikke er glad for det" sagde han nu for sjov, selv om han heller ikke gab da hun ikke takke ham eller noget andet for af gør det hvis hun død, "eller kun du få pakke ud som du ikke har få gjort i nu hvis du har behøve det, man det er op til dig om du vil det" sagde han lidt efter det andet han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 17:35

"Skal nok få tiden til at gå" sagde hun og smilede "og lige nu nyder jeg bare solen" sagde hun og så mod ham og små grinte "Men tak fordi du vil vække vis jeg døde" hun smilede og lukkede øjne igen da hun fik solen i øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 21:55

"okay godt af du vil det" sagde han roligt og kigged ekort på hende, "ja det kan jge ser af du gør og det gør jeg også" sagde han og smiler roligt, "det var så lidt, regn ikke med af du vil smid dit liv væk efter du han få en charens til med liv" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, når hun takke alligevel på det, det var da altid noget, "hvad vil du laver i aften når jeg er færdig med af træner" spurget han og kiggede roligt på hende og kort på fan gruppe af piger bag hende man rakte blikker mod hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:14

Fangruppen hørte ham og begyndte at snakkede helt vildt , Ailince sukkede og lagde hovedet ned mod sandet "Hvorfor bliver jeg altid venner med dem med fangrupper " sagde hun og sukkede derefter, men så begyndte hun at grinede "Tja , alt er fint med mig" sagde hun og ventede ansigt mod ham igen , hendes blide øjne sad på ham "Så lad os tag det med ro lige nu , og høre på dine fans , de er så søde at se på " sagde hun med en drillende tone
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 22:26

"det ved jeg ikke, hvorfor du gør det, måske du måske selv er lidt fan af person" sagde han drille og kiggede kort på hende ind han kort lukke øjne, han kiggede op på himmel, måske skulle han ud og fly i natten, han har snart heller ikke mere blod i hus, det måtte han også heller få ind det går ud over noget, "okay lad os det og ja de er altid sjov af høre på, når jge sagde med en andre kvinde ind lige dem" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:31

Ailince så på ham og smilede "Jamen så bruger du mig bare" sagde hun og grinede over det han havde sagt "du tager bare en flyv tur efter blod" hun smilede til ham venligt, hun havde ikke noget i mod han gjorder det, og hvorfor skulle hun os havde det, hun kløede sig i håret og så kort mod hans fanpiger og de så ondt på hende, hun små grinte igen og ventede blikkede væk "Åh må jeg være din største fans" sagde hun med en drillende tonen i stemmende , hun ment det ikke
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 22:43

han kiggede lidt mærkeligt på hende da hun svar på nioget han lige havde tænke, "okay takke vil du så med ud af fly lidt rundt" spurget han, han kun lige så godt spørge nu hvor hunm havde tilbud ham hendes blod, "det ved jeg nu ikke om du må, nu hvor du sover i sammen hus som mig, så kan jeg ikke havde noget privat liv for mig selv" sagde han og kiggede roligt på hende, "jo det må du da, så længe jeg kan havde privat liv for mig selv" sagde han og kiggede kort på hende, han vidste godt af hun ikke menet det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:48

Ailince hævet øjenbrynene og grinede "Ej , vil heller være din veninde" sagde hun og hoppede på ham , han kom ud og ligge i sandet og hun overtaget hans håndklæde, hun så på ham rakte tunge "der fik du den" pigerne , stod med stor øjne , hun opførte sig som en lille søster men os veninde, hun små grinede "Nej behøver jeg ikke, klar mig fint på landjorden" sagde hun og så mod ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 22:53

"er du nu sikke på det, det er nu ikke så tit af min fans kun vil være veninde" sagde han for af køre det længe ud ind den var i forvej, han rulle ud i sand for det miste var han tør så sand sad ikke på ham, "ja og du skal nok få igen" sagde han og rejse sig op og pakke hendes krop ind i hans og hendes håndklæde og tog hende så op på skulde og begynde af går med hun, "når har du det, så er det bare surt af du ikke kan når den loige nu vel" sagde han og gik videre mod hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:57

"Jeg vil kun være din veninde" sagde hun og så på ham da han rulle hende ind som en pandeknage "hey" sagde hun og mærkede hun kom op og ligge på hans skuldre , hun små grinede ,og så ned mod jorden , hun vejede ingenting , hvordan kunne man være så lidt "tja fint nok, har flot udsigt" sagde hun drillende igen og så mod pigerne , som var i chok over hans opførelse men det stod og rødmede "føler mig som en fange" sagde hun og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 23:15

"det er også hele iorden af du kun vil være det, er nu også for meget nogen gang med hver enste piger/kvinde prøve på det" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt da hun sagde noget fordi han tog hende op på skulde, han havde børe på hende før så han vidste af hun ingenting vægt for ham, "okay godt du synes det" sagde han og smiler kort og nærere sig mere og mere hans hus, "hvorfor kun du det, du har ikke kæder på dig" sagde han og lad hende på sofa, han tog noget vand og læner sig roligt op af køkken bord og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 23:27

Ailince lå på sofaen og så mod ham "jeg er fangede af håndklædet og sandmonster" sagde hun drillende og flyttede håndklædet fra sig, hun smilede sødt og sætte sig op "Så husk, jeg ikke vil, lige meget om vi så havde sex" sagde hun og det kom fra en hende, hun vendte sig rundt og så mod ham og små grinede af ham "Så bare rolige" hun lagde sig ned i sofaen "Så blød" sagde hun og smilede , mens hun lukkede øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 23:32

"håndklæder ja man sandmonster nej, har ikke noget sand på mig så det er svær af være et sandmonster selv om du vil ønske det så meget" sagde han og kiggede på hende, " det skal jeg nok husk og okay" sagde han og kiggede roligt på hende, endenu en af de kvinde som er lidt ligeglad med et forhold, "jeg er roligt og ja min sofa er blød" sagde han og kiggede kort på hende, "jeg smutte kort i bad" sagde han og gik ud på badeværelse og låser dør og tager sig et hurtig bad, han kommer ud 7min efter og kiggede efter hende da han ikke ved om hun stadig ligger i sofa eller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 23:38

Ailince stod uden for og kiggede mod himlen , hun sukkede "tja er bare ikke god til forhold" sagde hun og kiggede ned mod stranden , hun smilede blidt over de glæde mennesker, hun på en måde missunde dem , for at være så fri , hun lagde albuerne mod pladen og der efter hovedet i sine hænder hun sukkede, hun vidste ikke han var færdig i nu "plus, " hun så mod havet nu "Så vil jeg ikke knuste igen , så har glemt kærligheden væk " hun stod og snakkede til sig selv og ser så sårbar ud, en vinden rørt hendes hud mens den kjole hun havde taget udover sin bikini blæste med, og lige inden igennem døren til stuen, hun havde en sød genkendelig duft
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:02

han opdage hende stod udenfor alene, han kun høre af hun snakke med sig selv om forhold og hendes liv and går kærlighed, han gik roligt ud til hende og stille sig bag hende og lad stille og roligt armene om hende, så hun kun flytte hans armene hvis hun ikke vil havde det, "tager det nu ikke så tung søde" sagde han og lad hoved ind mod hendes og smiler svagt, "bare fordi du har være uheld en eller flere gang betyder det ikke af du kan find lykke i en" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:10

Det gav et chok i hende og hun fik stor øjne "du hørte det" sagde hun og sukkede "fedt, lige hvad der mangle" sagde hun og gjorder grin med sig selv, hun mærkede han lagde sit hovede mod hendes baghoved og smilede , hun en hånd gled igennem hans hår, hun var blid og tog den derefter til ham , hun så mod havet "Kan godt være, men har lagt den væk , man før ikke andet end problemer i det" sagde "og smerte"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:27

"ja det gjort jge, lige kommet ud fra bad" sagde han og smiler roligt, "hvad mener du med det, måtte jge ikke høre det eller vil du bare ikke snakke om det" spurget han og kiggede kort på hende ind han kiggede på havet, han smiler roligt da hun køre en hånd gennem hans hår, "ja ved godt hvordan du har det, har oplever noget der mining om det og det er op til dig hvis det er du vil er det, det du gør" sagde han roligt og lad armene lidt tæt på hende da hun ikke flytte dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 8 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum