Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 8 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 1:31

Lazarus sad i og nød et glas blod i stilhed. Han havde så meget han skulle klare og så lidt tid. Dog var hans plan ikke klar før formskifteren vendte tilbage. Lazarus var en tålmodig mand og intet hastede. Lazarus på mod pejsen. Han havde haft ret med Kajika hele tiden. Han vidste der var en ondskab i hende næsten så stærk som hans egen. Han nød at pine hende og få hende til at hade ham. Intet kunne fjerne hans smil lige nu. Lazarus lukkede øjnene og nød der var stille igen. Da han åbnene øjnene var de 5 timer gået. Lazarus ventede på at Kajika ville vende tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 1:36

Kajika kom ind af døren stille og roligt, i det hun strøg læberne blidt med sin tunge og trak sin jakke af og hang den op og gik ind til Lazarus og halv bukket for ham af respekt og smilede, med blod ud over hele kroppen og i det smukke ellers uskyldige ansigt og på det smukke platin blonde hvide hår"mester... må jeg få tilladelse til at gå i bad igen" hun smilede ondt og hendes øjne var ikke gået tilbage til den sølv grå farve, det var som når en pille misbruger havde fået for meget. Hun grinte ondt og ridset sin hals med de lange negle så det begyndte at bløde og så på fingerne og sagde"Ups... det kløede vist for meget HAHAH!" hun kunne ikke rigtig mærke smerte ovenlig når hun var i det stadie...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 1:40

Lazaras kiggede på hende. Det gik op for ham at hans plan virkede. Hun var ved at blive mere ond. Han kunne næsten kun lugte Vampyr ved hende lige nu. Lazarus smilede ondt og kiggede på Kajika '' Kom her... lad mig smage hvilket blod det er du har drukket... kom her og blot din hals.. Bagefter kan du tage i bad slave ''. Lazarus grinede ondt og sagde '' Se selv du er ond... Og du ved jeg har ret omkring hvordan du ser mig... Er det ikke svært at tænke på... Gør det dig ikke gal og forvirret... Var det ikke derfor du gjorde hvad du lige har gjort? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 1:50

Kajika så på ham med de røde øjne og smilede ondt i det hun gik mod ham og sagde"Hvor ville jeg dog gerne se dig dø mester... blot flænse dig op på stedet" hun var nærmest sindsyg så meget blod havde hun indtaget... det blod hun havde indtaget var ikke fuldt men det var dog ædru men af forskellig køn og væsner!... Hun gik hen til ham og sagde"hvorfor vil du smage på mig... pas nu på det kunne jo være du endte med at elske smagen haha!" hun gik ned i knæ foran ham og lagde blidt hovedet til siden med et dyrisk blik, og man kunne se på hende hun ikke kunne styre blodruset, og især ikke vreden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 1:56

Lazarus grinede en smule og bed hende så hårdt i halsen. Han sugede lidt blod og slap så hende igen og kiggede ned på hende imens han slikkede sig om munden '' Så du vil gerne se mig dø... Hvilken skam du aldrig kommer til at se det ske... Jeg havde altså helt ret i mine analyseringer af dig slave... Du hader mig for ikke at elske mig... Hvor er du svag og ynkelig... Du giver mig en dyrlig smag i munden... Gå i bad med dig... Jeg vil ikke se mere på dig lige nu du keder mig ''. Lazarus grinede ondt og gjorde tegn med sin hånd til at Kajika kunne gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:00

Hun tog hårdt om den stol hvor han sad og hev den væk under ham så den smadres mod væggen i det hun rejste sig vredt op og sagde"Ups... var det min fejl, årh dumme stof der hang fast i den og de kræfter jeg ikke kan styre" hun smilede ondt og så på ham med et modbydeligt foragteligt håndligt smil og gik så op af mod bruseren og knugede næverne og gik med faste skridt op af de glatte trapper, dog havde han ret... og vis hun kedet ham jamen så gjorde hun vel det, hun måtte jo heller aldrig lave sjov med ham, og skulle hun stå for at det sjove ej! det skulle hun så ikke, i følge kajika!. Hun gik ind på hans værelse og smed tøjet på vej hen til bruseren og blikket af hendes begyndte så småt at blive slørret fordi hun havde for meget blod, og pludselig var der noget der var taget med sådan en hurtighed at hendes krop ikke kunne følge med... Hun så mod badeværelset i det hun gik ned i knæ og så faldt hun om.... Hun lå på Lazarus gulv i flere miutter næsten en time.... før hun begyndte så småt at komme til sig selv...??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:08

Lazarus satte hurtigt hånden mod jorden og kastede sig bagud og landede lidt væk. Han fulgte Kajika med øjnene. Lidt efter hørte han et bump og gik op og så hun lå der nøgen besvimet på gulvet. Lazarus løftede hende op og smed hende ind i sengen. Lazarus grinede ondt og forsvandt lyn hurtigt. Lidt efter kom han tilbage med en død mand som han lagde i sengen med Kajika. Lazarus grinede ondt for sig selv igen og gik nedenunder og satte sig i stuen igen. Han lyttede godt til hendes tanker og hvornår hun vågnede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:15

Kajika vågnede så småt og kiggede stille rundt i det hun mærket sengen og tænkte helt upåvirket om at Lazarus kunne læse hendes tanker og hun havde os helt svedt det ud af han overhovedet kunne det. Hendes lange blonde hår berørte hendes skuldre og lå ned af ryggen på hende smukt og elegant, langt og flagrende agtig. Hun så lidt ved siden af sig i det hun skrig højt. hun så på fyren og skubbet ham hårdt væk og tænkte*Argh!!! nej.... jeg har ikke haft sex med en død!!! jeg har ikke haft sex med en død!!!... det må.... ARGH!!!!* hun bed tænderne sammen og skrig højt"LAZARUS!!!! DIT SADISTISKE SELVGLADE MØGDYR !!! AF EN MANCHOVINIST!!!!!" hun trak dynen over sig vredt og pustet udmattet ud og tog sig lidt til halsen*arrrhhh måske skulle jeg ikke ha råbt sådan....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:19

Lazarus gik der op og kiggede på Kajika. Han havde en sadistisk og tilfreds smil på sine læber '' Måske skulle du drikke mindre... Du er ikke så vant til at drikke så meget... Så tager dine dyriske lyster over... Men det ser ud til du har fået hygget dig... Du gør det da også med alt der bevæger sig ''. Lazarus vendte sig om for hvis han sagde mere ville han bryde sammen af grin. Lidt efter sagde han dog '' I må hygge jer ''. Lazarus gik nedenunder og satte sig til at se på den buldrende pejs igen. Hvor han nød at pine hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:23

Kajika så på liget og gøs i det hun trak lagnet om sig og gik neden under ligeså stille og pustet forpustede ud og tænkte*jeg kan ligeså...* hun stoppet og sagde"godt gi op" før hun kom ind til ham i det hun åbnede døren stille og sagde"jeg ved det dig der har gjordt det fordi ellers ville mit lig være flænset op og ikke ha lemmer efter den lille leg vis du virkelig mener jeg drak for meget" hun så lidt på Lazarus og satte sig pænt foran ham på knæ i det hvide smukke lagn og så uskyldigt på ham med hårlokkerne hængende foran ved brysterne og så ned af ryggen os, smukt strittende dog glat og uskyldigt"Så... mester angående det med arbejde hvor skal jeg arbejde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:29

Lazarus kiggede ned på Kajika og grinede ondt '' Du er ikke min bedste slave i nu... Vi snakker om det går du er blevet min bedste slave... Sådan er reglerne og det er jo sådan at det er mig der laver reglerne og dig der adlyder... Du skal virkelig opføre dig godt og gøre mig i virkelig godt humør... Så kan vi snakke om det... Både du og jeg ved du jeg kan lære dig at styre din ondskab... Men du har ikke været andet end problemer og hårdt arbejde for mig.. Så det er på tide du opvarter mig og gør mig i godt humør... Sker det vil jeg overveje at snakke med dig om arbejde ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:32

Hun sank hovedet respekt fuldt og sagde med en ydmyg tone"undskykd mester, er der noget jeg kan gør for at behage dig så sig til, jeg vil gør alt for at behage min elskede mester..." hun så stille op mod ham, selv om hun var i lagn ville hun ikke spørge ham angående noget med tøj, fordi han skulle vel nok sige når hun skulle tag noget tæj på og hvilket``???. Hun kunne slet ikke li tanken om at skulle være artig overfor lazarus og slet ikke som en slave for ham. Hun ville heller ikke være den bedste men hun savnet at arbejde, hun savnet at komme lidt ud mere end nu... at nyde livet lidt mere, lazarus var blevet temmelig kedelig og ikke så ond blot... kedelig på det sidste fordi han blot sad i tronen hele daen næsten og døsigede den ud, som om han var bange for at være hende nær???...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:39

Lazarus rejste sig op og kiggede på hende. Lazarus knorrede lidt af hende '' Så jeg er kedelig... Er det dine tanker om mig... Skal jeg virkelig til at lave noget sjovt... Jeg er her ikke for at underholde dig latterlige tøs... Du har givet mig en del problemer... Problemer der ikke løser dig ved at rende rundt og slagte folk og falde om fordi jeg er mæt... Du er som en latterlig lille hund der ikke ved hvad den skal lave... Du skal lære at slappe af... Dit blod gør dig vild og ude af kontrol.. Gå op og tag en kjole på.. Det er på tide vi lærer dig at få kontrol over din tørst og blodslyst ''. Lazarus smilede ondt '' Men du skal tilbyde mig noget først... noget der er så godt jeg vil forlade huset ellers bliver vi her og jeg lærer dig intet ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:44

Hun rejste sig op og sagde"Undskyld mester det var ikke med vilje jeg skammer mig sådan over mine urene tanker om dig når du har givet mig hjem og mad, og nye stærke evner så jeg aldrig nogen sinde skal lide igen" hun så lidt på ham og hendes øjne glintede i det hun gik mod døren sagde hun"Jamen mester... jeg ved ikke hvad der kan friste dig, fordi blod kan du altid skaffe.... men sig dit ønske og jeg vil opfylde det" hun smilede kært og gik stille oven på dog langsomt så hun stadig ville kunne høre lazarus vis han sagde noget til hende. Hun gjorde alt for ikke at virke vred eller såret f de ord han sagde mod hende....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:48

Lazarus fnøs og gik over imod et skab. Han tog et rødt jakkesæt på. Han havde bestilt en masse kjoler hjem til Kajika. Hvis der var noget han ville have så var det at hans Child skulle se godt ud når de tog i byen * Vi skal til en fin fest hos en af mine Vampyr investorer her i byen... Der kommen en masse af Byens stærkeste og klogeste Vampyrer... Og andre væsner.. Du har af at fremstille dig fra din bedste side... Mine investorer ønsker at møde mit Child så det skal de okså komme til *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:52

Kajika nikket og tænkte*ja mester og denne gang vil jeg ikke fejle, og vis jeg ser Cinciro lover jeg, at jeg ikke fucker alt op som sidst... han kan ikke fremstille dig dårligt vis jeg ikke laver et stort nummer med ham igen, og når du siger klogeste så kommer han sikkert eller måske tør han ikke* hun grinte lidt og tog en smuk hvid uskyldig farvet kjole på og gik neden under til lazrus og stod der og ventet, hun havde et smukt halssmykke i hånden og da lazarus kom, viftede hun med det"skal jeg dække mit halsbånd eller lade det ses, fordi jeg ved nu ikke hvor smukt det er, men jeg ville dog ønkse du alligevel havde givet mig et blot... lidt anderledes halsbånd end alle de andre slaver af dine... de har sikkert den samme" hun så lidt ned på den og tænkte*fordi jeg er jo det første child....* Hun så stille mod Lazarus og åbnede døren for ham og ventet....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 2:59

Lazarus nikkede '' Bare tag halssmykket over... Tror du man selv kan vælge.. Det halsbånd er lavet af noget specielt magi og materiale... Man vælger ikke selv hvordan det ser ud... Det er stærkt magi forbundet direkte til mit blod så kun jeg kan styre dig... Det er ikke noget man spøger med... Men du har ret... Cinciro vil være der... Han ønsker sikkert at fjerne mine investorer... Det er ikke godt... Jeg får brug for deres Vampyrer hvis det ender i kamp her... Han vil sikkert prøve igennem dig igen... Bare pas på ''. Lazarus gik ud og satte sig ind i Nissan Sky Lineren og satte sig bag rattet. Han elskede fart og fare. Det mindede ham om hans tid som dragracer i Japans gader. Hans kærlighed for fart og biler var der dog stadigvæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:36

Kajika lod blidt sit hoved give små nik fra sig, som tegn på forståelse for hele situationen, og os det med halsbåndene. Hun tog halssmykket på der ville dække slave halsbåndet, så hun ikke ville ligne en slave, desuden ville de fleste os tro at lazarus kunne styre sit første child uden et halsbånd. Hun rødmede let og så lidt på Lazarus og tænkte helt uden at vide han faktisk kunne høre det!, igen. *Han ser faktisk utrolig godt ud i det jakkesæt, årh.... jeg elsker bare fyre i jakke sæt, og de mest attraktive årh det dem i sort skjorte og sorte bukser, med hvidt slips der hænger lidt løst for oven og pjusket hvidt hår* hun rødmede blot ved tanken, i det hun rystede på hovedet og satte sig så ind i den dejlige Nissan sky liner. Hun betragtede lazarus lidt og kom til ved et uheld at grine da hun sad ved hans side"Ej undskyld... det blot du minder om et barn på juledag der venter spændt på sin gave... du vist meget glad for biler hva? mester" hun smilede kært og lagde blidt hånden på sit lår efter at ha spændt selen.

kajika tænkte over hvor de mund kunne holde denne kæmpe fest og så gik det op for hende,*aha* hun tænkte selvfølgelig på det store hotel i midten af Di morga og Terras gader. Det var utrolig stort og dens slags bal sal var utrolig stor og overdådig skøn. dog ville dette gøre det være for kajika vis det var et hotel.. Fordi på et hotel kunne meget ske og især vis Cinciro havde lumske tanker om at ødelægge Lazarus ryg, nu når han vidste kajika var lidt for naiv til tider. Hun så rundt i det hun mærket Lazarus sætte farten ned og tænkte*Så er vi der snart hva?*


//Valgte hun har denne kjole på i stedet xD
- kjolen http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.scan-line.org/wp-content/uploads/2009/06/cock.jpg&imgrefurl=http://www.scan-line.org/&h=400&w=400&sz=20&tbnid=SMqBzacNS_ok8M:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dcocktail%2Bdress&zoom=1&hl=da&usg=__kY38SJILKnC77xkGcNDdtnTE4gE=&sa=X&ei=F3BuTPjxLIeUOLPrzLAL&ved=0CCoQ9QEwAA

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:35

Lazarus stoppede bilen og sandt nok var det foran hotellet. Han havde kørt som en gal. Det var klart han var en meget god bilist * Ja jeg kan godt lide biler *. Lazarus åbnede døren for Kajika. Dog hende i hånden og gik over til elevatoren. Da de kom op til selve festen kiggede Lazarus rundt omkring * Lad nu være med at gøre mig til grin... Jeg skal lige over og snakke med nogle folk... Bland dig lidt med gæsterne * Lazarus gik over til nogle personer og lidt efter gik de. Det var klart at Lazarus ikke stolede på Kajika når det kom til forretning og planer. Lidt efter Lazarus var gået kom en person over til Kajika og sagde '' Der er en herre der venter på dem i balsalen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:02

kajika steg elegant ud og rettet på den smukke røde kjole og gik med ham hne til elevatoren da de var nået inde for. Hun så rundt og sagde"Jeg lover dig at være ovenlig mester bare rolig" da de kom op til festen så hun rundt og strøg blidt det lange smukke opsatte hår tilbage over skuldren og rettet blidt på den sorte sløjfe om livet og så på ´lazarus og nikket*ja mester skal jeg nok lade vær med....* hun så på personen der kom og sagde"årh? okay" hun fulgte med personen til bal salen og kigget rundt i mens hun gik med personen...*det sikkert cinciro eller hans søster måske?....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 0:44

Da hun kom ned stod Nazarell og ventede på hende. Han var i en fint lille jakkesæt og ved hver side af ham stod der to store mænd med solbriller. Nazarell smilede og gik over til Kajika ’’ Goddag sjove… Hvordan har du det… Jeg tænkte jeg ville snakke med dig før Cinciro nåede at få fat på dig… Han har en plan med dig… En ond plan… du må hellere passe på ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 0:48

Kajika opdagede det var Nazarell og nejede elegant i det hun sagde"Godaften nazarell mig en glæde at møde dig igen, og så han har en ond plan med mig heh, og hvad går den ud på, at sende flere efter mig der gerne vil dø" hun blinket til ham efter som han sikkert havde hørt at kajika havde ordnet så mange af Cinciros trænede!?, fyre. Hun så lidt rundt og bed sig let i underlæben og sagde"SÅ hvad er denne plan...." hun betragtede Nazarell og sagde"vent... hvad får du ud af at fortælle mig dette??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:17

Nazarell grinede sødt med sin barnlige stemme. Han lignede jo en på 8år. Lidt efter kiggede han op på Kajika '' Jeg får det sjovt ved at advare dig... Folk siger at jeg kan lide at lege mere med folk en Lazarus... Du er sjov at lege med... Var du også sidste gang... Gad vide om jeg skal fortælle dig hvor meget af det der skete på slottet jeg stod bag... Nej det må vente til en anden god gang... Cinciro's plan er simpel sjove Kajika... Han har optaget dig sige du ikke vil være Lazarus slave og som du nok kan regne ud... Så har han tænkt sig at afspille det bånd i aften... Dog vil han prøve at afpresse dig... Jeg kan stoppe ham.. Hvad vil du give for det sjove Kajika? ''. Nazarell kiggede på Kajika med hans mørkerøde øjne, de var fuldt med glæde men det var nemt at se den fare og ondskab der lå bag de øjne. Nazarell var ung. Men han var magtfuld og klog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:21

De fleste ville nok være bange, eller tigge ham om at redde dem, eller ha sagt at han var en sød lille dreng men kajika var anderledes. Hun smilede ondt og sagde"mmmmhhh jeg elsker ballade men... min mester har sagt jeg ikke må skabe ballade i aften så, hvad vil du da ha for det ? sir Nazarell??... blot nævn din pris om den er i penge eller andet så længe jeg ikke forråder Lazarus" hun smilede og lod en finger stryge fra hans hals til hans hage og fik ham til at se op mod hende, i det hun småt viste tænder"Men vis det ikke bliver stoppet.... så må jeg selv stoppe Cinciro...." hun grinte lidt og blidt lod hun fingeren forsvinde fra Nazarell´s hage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:26

Nazarell grinede sødt og kiggede på Kajika. Så pegede han på hendes mave med et ondt smil '' Hvis du nogensinde får et barn vil jeg have dit første fødte barn ''. Nazarell grinede en smule. Hans smil mindede rigtig meget om Lazarus onde smil når Lazarus havde fået en af hans ondeste planer '' Giv mig det og så stopper jeg Cinciro... Tænk dig om Kajika... Hvis du stopper ham ender det alligevel i ballade... Så bliver Lazarus sur... Jeg har hørt rygter om at han snart vil overtage Di Morga med hjælp fra din mand... Meget sjovt hvis Lazarus mister støtten fra alle her.. Så dør han og din mand ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 8 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum